středa 22. dubna 2015

Soutěž o stylingové produkty Aussie

Krásné středeční ráno! Už jste možná zaregistrovaly, že Aussie přichází na trh s novými stylingovými produkty :) A pokud by vás zajímalo, jaké jsou, máte ideální šanci na to, je samy na sobě vyzkoušet. Ode dneška můžete soutěžit o 4 sady - 2x růžová Shine a 2x zelená Volume řada.

Pravidla jsou jednoduchá a pokud se zapojujete do soutěží pravidelně, už je dobře znáte :) 




Pravidla soutěže:

1) Dejte like stránce 
Aussie na facebooku (KLIK)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 22.4.- 3.5.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 3.5.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (22.4 je 1, 23.4 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji společnosti Procter & Gamble za poskytnutí dárků do soutěže

54 komentářů:

  1. Aussie jsem si dost oblíbila, jsem ráda, že se k nám tahle značka dostala. :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Aussie jsou skvělé :)
    PrimadonnaGirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle novinku už jsem koukala a moc mě zaujala sada na objem,to je to,co vždycky potřebuju nejvíc :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Like je už dávno pod Miška Pavlíková
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá zajímavě, zajímalo by mě, jestli voní stejně jako pečující produkty.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Aussie šampon na objem je super, stylingové přípravky taky určitě budou :)
    d.jarmila@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Aussie jsem zatím ještě nezkoušela, ale až mi dojde aktuální šampon a kondicionér, už se na něj chystám. Slyším na tu značku jen samou chválu, takže na ní asi fakt něco bude a mě už hledání dobrých šamponů unavuje :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypada to na prvni komentar :-) Od Aussie jsem vyzkousela i sampony i kondicionery a teda sampony nic moc, kondicionery proc ne, krasne voni :-) mam zalusk i na sprej beach waves :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná soutěž a ráda se zapojím. Email je genevra43@gmail.com, na FB like Martina lesová
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. To by mě zajímalo, jaké ty řady jsou... Většinou mě od jiných značek všelijaký tyhle pěny zklamaly...
    katerina.antos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně ráda bych tuhle řadu vyzkoušela :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. od aussie jsem měla šampon a kondicionér a s nima jsem byla spokojená stylingové přípravky jsem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  13. Od Aussie jsem ještě nic nezkoušela, tak třeba budu mít štěstí :).

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekná súťaž. Ja som mala jedne produkt a bola som spokojná. Som zvedavá, aké budú tieto :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná soutěž! Hlavně to objemové tužidlo budu muset vyzkoušet.. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to zajímavě, určitě bych něco ráda vyzkoušela :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé bezva! Od Aussie mám vyzkoušené jen masky, které miluje celá naše rodina. Na facebooku Aussie sleduji už dlouuho!:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Aussie som este nikdy neskúšala,ale rada by som:)

    OdpovědětVymazat
  19. Aussi se s těma produktama nějak rozjíždí:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, na Aussie stylingovou radu jsem fakt zvědavá, šampiony se mi moc nezdaly... Hezká soutěž, B. Baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Říkám si, že odolám, ale stejně si myslím, že si nakonec pořídím tužidlo... možná si počkám na nějakou akci... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavé novinky :-)
    E-mail: wormake@seznam.cz

    Zvu tě také na soutěž :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  24. Od Aussie jsem zatím nic nezkoušela, produkty vypadají lákavě :-)

    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Opět skvělá soutěž, poslední dobou nás tedy zásobuješ! :-) Aussie chci vyzkoušet už dlouho, ale čtu takové rozporuplné recenze, že mě to vždy odradí, tak třeba si konečně budu moct udělat svůj vlastní názor :-)
    na FB sleduji jako Dáša Horáková

    OdpovědětVymazat
  26. U Aussie nikdy nevím jestli ho zrovna miluju nebo ne tak třeba to tahle řada převáhne na tu ANO stranu :-D
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tak si je asi píšu na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  28. Wau, Aussie používám od té doby, co k nám dorazily, takže nové produkty půjdu vyzkoušet, tak jako tak, každopádně výhra by potěšila :D!!! Andrea.simlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Aussie jsem ještě neměla šanci vyzkoušet, tak snad budu mít šanci :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Od Aussie jsem zatím nic nevyzkoušela. Poslední dobou je o ní, ale hodně článků;))

    email: misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Děkujeme Rendy i Aussie :-)
    To je skvělé.
    Ráda bych novinky vyzkoušela...asi jako každá ženská/ holka :-)
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Aussie mi strašně voní :D teda nevím jestli tak voní i třeba lak na vlasy ale ty šampóny láska na první čuch :D lucie.schreiberova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já Aussie používám už celkem dlouho a zatím jsem zkusila šampón, kondicioner a kondicioner ve spreji. Tyhle tři věci mě vyhovují tak bych určitě chtěla zkusit i něco dalšího :)
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Super soutěž!:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. snáď voňajú sladko ako šampóny :)

    OdpovědětVymazat
  36. Zbožňuji žvýkačkovou vůni Aussie, snad tyto přípravky budou vonět stejně tak božsky!:))

    OdpovědětVymazat
  37. do 3 minutes miracle jsem se zamilovala a tak snad budou boží i další produkty Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Aussie jsem ještě nezkoušela ale ráda bych vyzkoušela :)
    kaja@rubinovi.cz

    OdpovědětVymazat
  39. To vypadá dobře, ráda bych ty krasavce zkusila :)
    FB Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Make-up speciál 1.část

    OdpovědětVymazat
  40. Ještě jsem neměla možnost vyzkoušet, takže za výhru bych se nezlobila :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. n.princess@azet.sk
    aussie som si oblubila uz davno tak by som určite rada skusila

    OdpovědětVymazat
  42. Mám moc ráda 3 minutový zázrak :)
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ještě jsem od nich nic neměla...asi jako (skoro) jediná na světě..! :D

    OdpovědětVymazat
  44. Mám pocit, že na mě Aussie nefunguje - s 3 minute miracle to žádný zázrak nebyl, šampon mi přišel úplně obyčejný (měla jsem Mega). Teď pokoukávám po sea salt spray a přemýšlím, jestli mu dát šanci...
    lucie.kolischova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)