sobota 25. dubna 2015

RBR - sypký pudr, tužka, rtěnka a ďábelský nektar

Krásné sobotní ráno všem! Jak se dneska máte? Mám pro vás článek s jedním hopkajícím zajíčkem a několika kosmetickými produkty, které jsou už nějaký čas na mém kosmetickém stolku a které jsem si oblíbila. Pokud se chcete dozvědět víc, tak hopkejte se zajíčkem a ten vám produkty ukáže :)



Hop .. hop .. hop..


Sypký pudr Diaphanous (7g) - oficiální info ZDE

Sypké fixační pudry a já, to jde k sobě :) Jsou součástí mé každodenní make-up rutiny a používám je prakticky každý den. Fixuji s nimi make-up a občas díky nim vynechám i klasický kompaktní pudr a spoléhám na jejich matující a fixační sílu. Tento sypký pudr se od těch, které jsem dosud vyzkoušela liší v několika věcech. Jednou z nich je určitě trochu netypické balení s chytrou membránou, díky které si nevysypete zbytečně moc pudru z kelímku. Když na ní sáhnete, je pružná a v případě, že pudr přenášíte v kabelce, výstupek ve víčku zajistí, že se vám pudr nerozsype. Určitě to znáte, pokud se sypkým pudrem cestujete, často se stane, že se vám půlka jeho obsahu přesype do víčka a vy když pudr pak otevřete, máte pudr až za ušima :) V tomhle případě tento problém odpadá, což je fajn a praktické (plus to samozřejmě šetří zbytečné plýtvání produktu). Druhá věc, která tento pudr odlišuje, je jeho textura. Pokud pudr vyzkoušíte na ruce, je velice hebký a jakoby klouzavý. Efekt by se dal maličko přirovnat k efektu silikonové báze, která pleť vyhladí. Po použití pudru tak máte pocit, že se pleti musíte pořád dotýkat a sahat na ten heboučký finiš :) V tomhle se jednoznačně odlišuje od jiných fixačních pudrů. Je fajn na fixování make-upu, ale pokud chci pleť dokonale zmatnit, potřebuji použít ještě klasický kompaktní pudr. V tomhle ohledu je to značně individuální a každý má trochu jiné preference, ale primárně bych tenhle pudr brala jako fixační a ne jako zmatňující (ale mluvím z pohledu mé mastnější pleti a u jiných typů pleti to může být úplně jinak).





Rtěnka Sheer Lipstick (odstín 087) - koupíte za 599 Kč - oficiální info ZDE

Rtěnku a její odstín jsem si zamilovala už na představení novinek RBR (článek byl ZDE). Jak vidíte, je to přesně můj odstín, trochu jako barva mých rtů, ale hezčí a výraznější. Rtěnka dělá mokrý efekt a patří spíše do skupiny krémovějších. Proto je na rtech ultra příjemná, ale s tou výdrží to zas tak boží není (myšleno v porovnání třeba s matnými rtěnkami). Mě tento typ rtěnek vydrží tak nějak hoďku až dvě (pokud nic nejím a maximálně jen piju). V tomhle případě se od jiných oblíbených krémových rtěnek neliší. Má tak střední pigmentaci řekněme, takže rty slušně obarví a v mém případě je stačí tak 2x přejet, aby byla barva viditelná. Rtěnka rty nijak nevysušuje a obsahuje i šípkové máslo, které rty vyhlazuje a vyplňuje. Je tedy opravdu neuvěřitelně příjemná a v poslední době jsem si jí velice oblíbila a nosím jí často. Pro mě je tohle ideální rtěnka na každodenní nošení do práce. Pokud ovšem od rtěnek očekáváte výraznou pigmentaci a několikahodinovou výdrž, tahle vás asi neuspokojí.

U rtěnky se mi líbí i její kovové balení, které působí luxusně a není to žádný plasťák, co by se v taštičce hned ošoupal :)


swatch rtěnky je ten vpravo



Tužka na oči Eye Khol (odstín 062) - cena 469 Kč - oficiální info ZDE

Před nedávnem se řada těchto tužek rozrostla o dva odstíny a tento je jedním z nich. Je to krásná šedá bez jakýchkoliv třpytek nebo shimmeru. Pro mě je tužka na oči v černé, hnědé a šedé takový základ, který se nikdy neztratí. Pokud nechci příliš tvrdou černou, sahám právě často po šedé či hnědé. A musím říct, že tahle tužka je super a to hned z několika důvodů. Je nádherně měkká, takže se s ní velice příjemně pracuje a nemáte pocit, že si dřete rýhu do vašeho očního víčka :) Barva je intenzivní a krásně pigmentovaná a jakmile tužka zaschne, drží jak přibytá a je voděodolná. Pokud jí budete chtít na víčku rozmazat, pracujte rychle, protože jakmile uschne, tak s ní hne jen dvoufázový odličovač. Takže výdrž v kombinaci s příjemnou texturou a super pigmentací z ní dělají kousek, na který se vyplatí v Douglasu hodit očkem :)




Devilish Nectar Lip Potion - oficiální info ZDE

Malá rozkošná krabička skrývá mini lahvičku, která evokuje lesk na rty pro panenky. Nenechte se ale zmýlit, protože tenhle drobek pro panenky zrovna není. Spíš pro trochu drsnější dámy, co se nějakého toho pálení rtů nebojí :) Tenhle ďábelský nektar totiž obsahuje chilli a má za úkol nafouknout a zvětšit vaše rty. Určitě takové produkty znáte - pálí či trochu brní na rtech a ne každý to snese. Jestli do téhle kategorie patříte, tohle rozhodně není pro vás. Mě tento efekt nevadí (i když se nedávno objevila jedna výjimka, co mi vadila - článek ZDE) a občas je to i příjemné. Ze všech podobných produktů, které jsem kdy vyzkoušela je tenhle asi nejsilnější a vážně intenzivní, ale na rtech mi nevadí a spíš si ten efekt užívám.



Omlouvám se, ne u všech produktů si pamatuji cenu a na stránkách Douglas.cz nemají RBR produkty s cenami uvedené


Ze všech produktů, které jsem vám dneska ukázala můžu rozhodně vřele doporučit tužku na oči i rtěnku. Ty mě opravdu velice zaujaly a hlavně mi skvěle vyhovují a jsem s jejich kvalitou spokojená. Pudr je fajn, ale svatý grál to pro mě není, takže to berte spíš jako zajímavost, co třeba někdy omrknout nebo co nového někdy vyzkoušet. Pálivý nektar na zvětšení rtů není masová záležitost, po které by asi prahly stovky z vás, na druhou stranu podobných produktů nejsou na našem trhu tuny, takže pokud podobné vychytávky vyhledáváte a rády používáte, víte kam jít pro ten nejpálivější ze všech :)

Zajímalo by mě, jestli máte některý z těchto produktů RBR vyzkoušený nebo by vás lákalo ho vyzkoušet? :)



PS: Produkty jsou dárky od RBR

18 komentářů:

  1. Mě zaujal ten fixační pudr a rtěnka, i ta tužka vypadá moc dobře.;))

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně mě zaujal sypký pudr.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. žádný produkt bohužel nemám. Ale zaujala mě ta rtěnka :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/priznani.html

    OdpovědětVymazat
  4. O téhle značce jsem ještě neslyšela, ten fixační pudr vypadá dobře a odstín rtěnky vypadá taky skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten pudr vždycky koukám,ne že bych ho chtěla, ale má hrozně hezké balení.Ale ten lesk bych i brala. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci toho zajíčka! Ale z produktů se mi nejvíc líbí asi rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnka a lesk se mi moc líbí. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem zkoušela zejména oční stíny, ale vadí mi velice omezený výběr v Douglesu. Jsou tam samé nudné - neutrální barvy, kterých je všude plno. jejich kvalita je ale ohromná a ty sypké stíny se mi také moc líbí! Na tužku mám zálusk. už mi vadí to věčné optiskování linek, když se trochu zapotím...

    OdpovědětVymazat
  9. Ta rtěnka vypadá velice skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  10. Z těchto RBR produktů mě zaujal nejvíce ten sypký pudr, nic jsem ale od značky nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se od RBR docela líbí make-upy, nemáš je náhodou vyzkoušené? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujala ma ceruzka, pretože nanesená na ruke vyzerá úplne inak ako akákoľvek čierna ceruzka, akú som doteraz mala. Páči sa mi aj rúž, ktorý síce nemá môj odtieň, ale je na ňom čosi zvláštne. Akurát mi chýba foto na perách :(

    OdpovědětVymazat
  13. Jednoznačně mě zaujal odstín rtěnky a krabička od lesku na rty. Co mi ale vážně celou dobu leželo na jazyku bylo: Odkud je ten králík? :D

    OdpovědětVymazat
  14. škoda , že pudr méně zmatňuje, mám taky mastnější pokožku takže by mi nestačil :/

    OdpovědětVymazat
  15. Mě by lákalo vyzkoušet určitě pudr! Ta textura by mě fakt zajímala, akorát by mi asi vadilo, že tak nematuje.. :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  16. já ještě nic vyzkoušeného nemám, ale líbí se mi ta rtěnka, odstín vypadá dobře a i ten obal se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  17. Rada by som vyskúšala nejaký rúž /aj keď možno nie celkom v Tvojom odtieni/ a naopak vôbec ma neláka to posledné čudo :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  18. Z této značky mě ani nic nazeujalo... což je div.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)