úterý 28. dubna 2015

Představení M.A.C kolekce Wash&Dry


Dneska byla v plánu sice původně kosmetická recenze, ale jelikož se včera na Smíchově konalo představení letní limitky od M.A.C, chtěla jsem vám všechno ukázat co nejdříve. Víme, jak je to s těmi limitkami a pokud si na některý produkt pomýšlíte, je nejlepší pro něj vyrazit hned, dokud je ještě k dispozici :) Kompletní seznam produktů, odstínů a jejich cen najdete v předchozím článku ZDE, ať se nemusím opakovat. Kolekce je tentokrát poměrně velká a nabízí spoustu produktů.



Až do středy můžete předprodejní akci navštívit v OC Nový Smíchov. Poté se přesouvá na Chodov a pak na Slovensko (viz. rozpis níže). Na Smíchově se akce koná před prodejnou M.A.C v přízemí.



od 27. dubna do 29. května do OC Nový Smíchov
od 30. Dubna do 2. května do OC Chodov
od 5. Května do 8. května v OC Aupark

Vždy ve 14:00, 16:00 a 18:00



Nad kolekcí jsem se rozplývala už v prvním článku. Moc se mi líbí celý vizuál, který je trochu retro a zavádí nás do prostředí amerických prádelen. Duhové obaly pak zase evokují barevné prací prášky :) Nechybí ani spousta bublin, krásné modelky a jeden sexy fešák, co vám vyžehlí :) Nevěříte? Podívejte se na fotky níže :)




V kolekci najdete i bronzery a spoustu produktů na obočí. Ty zůstanou ve stálé nabídce, což je super (produkty na obočí myslím).







Kdo potřebuje vyžehlit? :)



Jeden z mých favoritů celé kolekce - rozjasňující pudr Freshen Up!



Druhým favoritem je štětec 125SE na konturování. Jak vidíte, z jedné poloviny ho tvoří světlé chlupy a z druhé tmavé (liší se materiálem, ale jaksi mi vypadlo jaké chlupy to jsou). Přemýšlím, jestli bych ho upotřebila a jestli by mě to nedokopalo ke konturování, které mi tak zoufale nejde :)





Věřte nebo ne, ale z žehlícího modela nespustil skoro nikdo oči a zastavovali se i pánové, aby si ho prohlédli :) V tu chvíli měl chuť žehlit kde kdo :)



A na závěr ukázka zelené paletky Green Clean (chystám něco zeleného na květen, tak vám pak o ní řeknu více :)







Jak jsem už několikrát psala, kolekce se mi opravdu strašně líbí a moc mě baví. Tentokrát bych si mohla odnést prakticky všechno a vůbec by mi to nevadilo (jen by to chtělo být rentiér :) Odstínově je to podle mého gusta a kolekce je opravdu velká, takže si každý najde to své. A kdyby ne, tak minimálně to žehlení stojí za to, slibuju :)

Jestli máte cestu na Smíchov nebo Chodov, tak určitě vyražte co nejdříve, ať si ulovíte svůj vysněný kousek :)

Co na kolekci říkáte? Líbí/nelíbí? Plánujete pro nějaký kousek vyrazit? A žehlíte rády? :)

33 komentářů:

  1. Určitě by se po bližším prozkoumání našlo něco, co bych si odnesla, bohužel v Brně MAC nemáme :(
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Kolekce se mi líbí, tak jí asi skočím omrknout, nebo aspoň toho modela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa ty bronzery vypadají vážně skvěle. Jakmile budu mít cestu do Prahy musím tuto kolekci prozkoumat osobně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pan žehlič mě dostal :D Líbí se mi ten štětec, takový jsem ještě neviděla, a pak všechno ostatní, snad se mi povede to jít omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí, ale jako u všech limitek.. než se dostanu do Prahy, tak je vybraná...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, úplně z toho na mě dýchá léto. A žehlení mě dnes čeká, ale tak jsem na mateřské, tak si k tomu pustím nějaký film nebo seriál, času mám dost:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kolekce vypada fajn.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  8. Žehlící model byl evidentně skvělý marketingový tah :D Každopádně i kolekce vypádá skvěle odshora dolů ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Včera jsem byla na představení ;-). Žehlicí model byl výborný a já si hned odnesla rtěnku. Tu jsem chtěla kvůli obalu. A jen mala poznámka - ty časy jsou jinak, vždycky od 14:00, 16:00 a 18:00. Je to i na takové visačce, kterou slečny hostesky rozdávaly.

    OdpovědětVymazat
  10. Táto kolekcia je farebne celkom vydarená, aj dizajn sa mi páči. Celkom by ma zaujímalo, či je aj u nás na SVK, v Bratislave nedávno otvorili predajňu...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tato akce je velmi povedena, ja osobne nezehlim ale rada bych se to konecne naucila :D

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  12. Nemôžem si pomôcť, ale mňa teda táto kolekcia nijako výrazne neoslnila... :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Musím uznať, že sa práve pozerám na jeden krásny príspevok, ktorý má niečo do seba. Len tak ďalej. Keep going!!

    SSLEEK

    OdpovědětVymazat
  14. Ty stíny jsou top, takovou zelenou hledám už jak dlouho :O :O Ale bohužel v Brně je M.A.C nedostupný.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Nezehlim, skládám :-) jen košile nebo kalhoty/sukně, co se mačkaj.
    Ale kdyby to náhodou četl fešák, tak vyzehlit potrebuju a o adresu se ráda podělím :-) ooo ten je peknej

    OdpovědětVymazat
  16. Nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli těm kýčovitým obalům bych si nic nepořídila :). Tato kolekce se mi do vkusu netrefila :).

    OdpovědětVymazat
  17. Obaly mi hrozně připomínají brouka zlatohlávka. Nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tato kolekce vypadá opravdu moc pěkně!;))

    OdpovědětVymazat
  19. Limitky od Macu vypadají vždycky tak úžasně!

    OdpovědětVymazat
  20. Přesně jsem chtěla napsat, že jsem z toho dostala chuť žehlit, ani jsem nevěděla, že i tahle činnost může vypadat tak sexy :D jinak už jsem psala dříve, že vizuelně se mi tahle paletka do noty netrefila :/

    OdpovědětVymazat
  21. Oooohhh aaahhh! Ta zelená paletka vypadá naprosto božsky! Škoda, že je to limitka, až nastane čas odměnit se za státnice, tak už určitě nebude :-/

    OdpovědětVymazat
  22. Do Prahy to mám bohužel daleko, ale celá kolekce vypadá skvěle, zamilovala jsem se do těch štětců!

    OdpovědětVymazat
  23. Strašně se mi ty duhové obaly líbí. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  24. Na tie pasty na obočie som pozerala a všetky majú hrozne teplý odtieň, takže som z toho sklamaná trochu, zostanem pri mojom Color Tattoo v odtieni Permanent Taupe aj keď nie je priamo určený na obočie, ale aspoň je studeného odtieňu.

    OdpovědětVymazat
  25. už len kvôli tomu žehleniu ( čítajme chlapovi) by som sa tam šla pozrieť :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak promo majú premyslené vážne krásne! :D Tiež ma zaujal štetec a produkty na obočie. Inak tento typ štetcov na kontúrovanie je úžasný a ide to s ním veľmi ľahko, takže podľa mňa by si ho využila :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ty obaly se mi v tého limitce teda vůbec nelíbí! Štětec na konturování by se mi však taky hodil...

    OdpovědětVymazat
  28. Hmmm, všechny zmíněné výrobky vypadají vskutku lákavě, kor pro nadcházející letní období :-).

    OdpovědětVymazat
  29. Jak já se těším na Freshen Up! Celou kolekci bych brala, to je jasné. Ještě přemýšlím nad bronzery, ale jako 900 už mi příjde dost. Taže si asi koupím nový MUFE, s dvacítkou vyjde o něco levněji a je naprosto dokonalý. A ty stíny si vybrala super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)