pondělí 20. dubna 2015

Oslava 1.narozenin Avon Blog stars

V prostorách Tančící kuchyně se konala 1. oslava projektu Blog stars pod záštitou Avonu. Kromě úžasných prostor, vyladěných detailů nebo stylového pohoštění jsme se dozvěděly i informace k dalšímu ročníku Blogerky roku i nové pečující řadě, kterou Avon s hrdostí uvedl na trh :)


Nová řada produktů Nutra Effects





O stylové a chutné občerstvení se postaralo manželské duo z blogu Kitchen story 




A jaké jsou novinky z letošního ročníku Blogerky roku? Letos budou nově soutěžit i pánové se svými blogy a také firmy a jejich firemní blogy. Pro mě je vítěz letošní kategorie bloger roku už jasný :) - sledujete vy nějaké pánské blogy? :)



Nová řada Nutra Effect obsahuje pět řad, které zahrnuje verze hydratační, matující, rozjasňující a pak pro věkovou kategorii 35+ a 45+

Tato nová řada neobsahuje parabeny ani barviva a je vhodná i pro citlivou pleť. Zajímavostí je, že obsahuje komplex Active Seeds s obsahem semínek, které jsou zdrojem blahodárných živin. A o jaká semínka se jedná?

Chia semínkavěděly jste, že tyto semínka jsou jedny z nutričně nejvýživnějších semínek vůbec a mohou vstřebat až 12x více vody, než jaká je jejich hmotnost? Jsou obsaženy v hydratační a matující řadě.

Semínka granátového jablka - jsou bohatým zdrojem antioxidantů, vitamínu C a minerálů. Jsou obsažené v omlazujících řadách.

Semínka strelície - sjednocují tón pleti a navrací jí rozjasněný a zdravý vzhled. Jsou obsažené v rozjasňující řadě.



Chia semínka v hlavní roli - níže vidíte, jak vypadají, když nabobtnají


Níže můžete vidět exotickou strelícii :)







Na žádné správné oslavě nesmí chybět party kloboučky, balonky ani konfety!




Avon hledá i nové vlogstars (doufám, že ale blogstars nebudou opomíjené, protože tu kameru pořád nemám, že jo :) Ne, tak sranda samozřejmě. Každý kdo chtěl, mohl na kameru Avon Blog stars něco pěkného popřát k prvním narozeninám :)




Mohly jsme využít i služeb přítomných slečen manikérek a vyzkoušet nějaký pěkný lak. Mě na první pohled zaujal levandulový odstín Lavender Sky laku Gel finish! Od katalogu č.7 se navíc můžete těšit na zbrusu nové efektové laky Magic Effects

- Mineral Crush s pískovým efektem
- Matte s matným vzhledem
- Fringe s efektem třpytivých vláken
- Diamond shatter s diamantový efekt se třpytkami
- Matte Top coat pro vytvoření matného efektu na jakémkoliv laku







Na fotce vypadá barva laku trochu zastřeně a do šeda, ale je to jen osvětlením a je to normální levandulová fialová :)


Na žádné oslavě nesmí chybět dort! Tenhle poskládaný z cupcaků a makronek je sen každého milovníka sladkostí!



Cupcaky jsou z dílny PunkRockCakes



Oslava to tedy byla vydařená a krásná! Zajímalo by mě, kdo si myslíte, že bude z pánů blogerů letos usilovat o TOP 10 a kdo je váš nejoblíbenější bloger - muž ? A jak vás zaujala nová produktová řada Nutra Effects? :)

26 komentářů:

  1. Kdyz vidim ty fotky uzasnych cupcaku, jeste vice me stve, ze na ten den jsem jak na potvoru mela naplanovanou uz vlastni oslavu. Proste tyhle akce nikdy nezvladam :-/
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tak narovinu říkám, že firemní blogy by se Blogerky roku účastnit neměly. Nevidím v tom smysl. Je to zas jen snaha firem se zviditelnit. Achjo...
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  3. Ell MyMakeupStore: přišlo mi to taky trochu zvláštní, na druhou stranu žádný zatím aktivně nesleduju a možná bych mohla objevit něco nového a zajímavého, tak uvidíme, jak tato kategorie bude pojatá a hodnocená :)

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné fotky, nejvíc mě zaujaly ty laky, vypadají vážně dobře.. :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to byt super, fotky se povedly.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda vůbec nevím o žádném blogerovi na české scéně, takže jsem také zvědavá, pro koho lidi budou hlasovat, abych se na ty dotyčné mohla podívat. Kdo je tvůj favorit? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z chia semínek dělám pudinky a kaše, moc dobré!!
    Jinak to celé vypadá jako svkělá akce, no kdo by odolal =D

    Prima týden,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Blogerov nesledujem. Zatiaľ :). A ten lak sa mi celkom pozdáva.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  9. já žádného blogera nesleduji, takže svého favorita nemám, den to musel být skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lak je moc pěkný, musela to být fajn akce. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Ty cupcaky vypadají úžasně:D A odstín laku se mi moc líbí.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotoreport :-)
    Pravidelně sleduji: Mira´s Life (Miroslav Čížek)... jeho články jsou vtipné, líbí se mi životní nadhled. na druhou stranu recenzuje i technické vymoženosti- mobily, atd. - což je pro mě užitečné. Na případné dotazy mile odpovídá a dokáže poradit, doporučit/nedoporučit. Za mě velký palec nahoru.
    Z kosmeticky zaměřeného prostředí mě nejvíc k srdci přirostl - a sleduji pravidelně: LB.Haute.fashion... na You Tube má (pro mě) bezvadná videa...od recenzí přes návody na líčení i triky např. na konturování....což vždycky uvítám. Lukáš je sympaťák, jeho hlas se mi hezky poslouchá. Jako vizážista má zkušenosti, dokáže poradit, upozornit na možné chyby, atd.
    Přeji pohodové odpoledne

    OdpovědětVymazat
  13. A koho vidíš jako Blogera roku ty??? Já více sleduji jen Hoggyho (to je ale jen youtuber - tak nevím, jestli se to počítá? a Míru od PHL...

    OdpovědětVymazat
  14. óóó, ovšem ty cupcaky vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, vypadá to úžasně, zvláště ty dortíky :D! Jinak musím říct, že mě zaujala ta řada 35 a 45+, už jsme o ní slyšela od Áji a vypadá to, že bude opravdu super, tak přemýšlím, že bych ji možná snad i zkusila, až dojedu Benefit....no uvidíme, ještě tam mám v zásobě Ziaju. Jinak bloger a vloger, to je těžké, narazila jsem ted nedávno na Hoggyho a je fakt super a taky mám ráda vlogy od Viral brothers, zvláště od Erika.

    OdpovědětVymazat
  16. Já asi žádné chlapské blogy nesleduju, ale třeba prostřednictvím toho naberu nějaké tipy :-) A ty cupcake vypadají úúúúžasně :D

    OdpovědětVymazat
  17. Musela to být moc pěkná akce a na nové krémy jsem zvědavá :) Lavender Sky mám, ale naopak jsem čekala, že bude trochu míň fialový a víc do hnědošeda, protože u kamarádky na nehtech mi tak připadal. Ale je fakt, že ona neměla ten s gelovým efektem, ale normální, i když tvrdila, že odstín je to stejný.

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem hodně ráda, že bude i sekce pro blogery mužského pohlaví, vždy mě zajímalo, jak si dokáží s články poradit oni a na scéně jich ani moc neznám, proto ráda poznám nové.
    Na této oslavě jsem byla také a tedy parádně jsem si ji užila, byla to první akce, které jsem se účastnila a jsem za to opravdu ráda, jen nejsem moc průbojná a tak jsem se do velkých seznamování moc nehrnula.
    A fotky máš úplně nádherné :) O něco malého jsem se také pokusila http://katienajmannova.blogspot.cz/2015/04/1-narozeniny-avon-blogstars-video.html

    OdpovědětVymazat
  19. Když nad tím tak přemýšlím, tak nikoho z blogerů nesleduju, jedině Ondru z Knižního špajzu, ale to je dost mimo beauty :)

    OdpovědětVymazat
  20. Muselo to být krásné setkání, o novinkách krémů jsem hodně četla. Možná si je i objednám.
    Krásný článek i fotky.
    Zvu tě n můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. pěkné! :) ty nové laky mě docela zaujaly, ale na lakování teď moc času nemám a mé nehty jsou popravdě v hrozném stavu.

    OdpovědětVymazat
  22. Upřímně Avon moc nemusím, ale dostala jsem chuť na cupcake! :-D jinak jediný bloger - muž, kterého sleduji, je Míra Čížek, takže asi tak :-)

    OdpovědětVymazat
  23. vypadalo to tam moc pěkně :) akce se určitě vyvedla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)