pondělí 27. dubna 2015

Odpoledne s COSMObloggers

Minulý týden se konalo setkání všech Cosmobloggers v krásných prostorách Park hotelu Popovičky, kde nám byl představený nový projekt, o kterém vám ale zatím nemůžu ještě povědět víc :) Určitě se ale máte na co těšit a hned jak to bude možné, dozvíte se víc :)


Na stole nás čekal uvítací balíček s nejnovějším vydáním Cosmopolitanu a také tričko od Jana Vajdy (na obálce časopisu najdete Madonnu a seženete ho ve dvou verzích)





Po představení celého projektu nás čekal výborný oběd :)






Po obědě nás čekaly vizážistky značky Urban Decay, které nám řekly více o její filozofii, produktových řadách a nejoblíbenějších produktech vůbec. Všechny produkty jsme si mohly vyzkoušet (což se asi nikdy neomrzí :)






Po prezentaci UD nás čekal workshop s módní redaktorkou Harper´s Bazaaru Lucií Janotovou, která nám představila aktuální módní trendy.



Vyzkoušely jsme si, jak se připravuje módní koláž na stránky časopisu a sestavily si své outfity :)


Po společném focení s písmenky byl ještě čas si pohovořit s šéfredaktorkou Cosmopolitanu Sabrinou Karasovou, což byl pro mě jeden z největších zážitků celého dne. Každý den se tohle člověku nepřihodí a slyšet zpětnou vazbu na vaší práci z úst někoho tak zkušeného, je prostě neuvěřitelné :)



Dárečky od Urban Decay a Kiehl´s. Konečně mám všechny velké Naked paletky, protože dvojku jsem si doteď půjčovala jen o ségry :)



Když jsem před lety s blogem začínala, nikdy by mě nenapadlo, že pak jednou budu sedět s šéfredaktorkou jednoho z nejprodávanějších časopisů na světě a budu se s ní o mém blogu bavit! Je opravdu neskutečné, co díky blogování a díky vaší přízni můžu zažít! Takže velký dík patří i vám :) Moc se těším, až se nový projekt rozjede a jsem zvědavá, jak se bude líbit vám :)

A nezapomeňte, že květen bude ve znamení oslav, protože blog bude mít své 4.narozeniny a vás čeká spousta dárků :)

Takže stay tuned a mějte krásné a úspěšné pondělí :)

34 komentářů:

  1. Zrovna ty si vsechny ty zazitky zaslouzis, takze uzivej :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To musel byt super zazitok :) Mna by velmi potesila moznost nechat sa nalicit vizazistkami UD a pozriet si cely sortiment nazivo.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný event :) Jsem zvědavá, co za projekt se to na blozích objeví! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý zážitek! Moc ti to přeju, tvůj blog mám ráda (sice krátce, ale intenzivně :D). Těším se na další povídání :)

    OdpovědětVymazat
  5. super akce :) přeju ti další takové ;), a už 4.? no páni :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý, skvělý, skvělý!
    Ukaž nám pak to triko ;)
    A ty obálky Cosma s Madonnou, pure love!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to na zajímavou akci, jsem zvědavá co mají blogerky s Cosmem v plánu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo, ty se máš, moc ti to přeju. Já o tom zatím jen sním ...

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to, že se můžeme těšit na super akci :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Musel to být super zážitek :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. Už čtvrté blogo-narozky, tak to je krásné. Jinak akce vypadala zajímavě, jsem ráda, že se pilnou prací dostaneš na události, které tě baví.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem o tomhle setkání četla X článků, ale pořád jsem čekala na ten tvůj :)). Už se těším na projekt, jsem vážně zvědavá, co to bude!

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to zajímavě, a taky gratuluju k narozkám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Těším se, co se chystá. Jsem ráda, že firmy projevují takovou aktivitu ve spolupráci s bloggerkami :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super darčeky, ani ja by som sa nepohnevala, keby som ich dostala :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyjo, to jsou super dárky, tak třeba bude na něvo z toho recenze:)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný článek. :) Ty zákusky! :D a hezké dárečky. Ani jsem nevěděla, že je Madonna na titulní stránce, a to jsem její fanynka :)

    OdpovědětVymazat
  18. to musel být báječný den a ještě jako bonus dárečky... ach, tak nějak závidím :D

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá akce s určitě skvělým zážitkem.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. jee to muselo být super. závidím (v dobrém:). a teď se těším na květen jěště víc :)))))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  21. haha :D super fotka se mnou.. chudák Béčko, pořád na mě čeká v práci :D

    OdpovědětVymazat
  22. Píšu to už asi na pátym blogu, ale musela to být boží akce :) a takové dárečky bych si taky nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jídlo vypadá fantasticky a musel to být skvěle strávený den :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, tak to je úžasný zážitek! Moc ti ho přeju a za to všechno, co pro nás děláš, sis to více než zasloužila! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc ti to přeju a tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  26. Určite to bolo super :) tíško závidím a samozrejme doprajem ešte veľa veľa takýchto zážitkov :)

    OdpovědětVymazat
  27. O blogy jsem začala zajímat před necelým rokem, žila jsem v domnění, že je to něco pro puberťačky (ťukám si na čelo), teď už si bez blogů nedovedu představit den a hlavně mě mrzí, že jsem to také nezkusila, pokud je bloger "kvalitní" myslím, že může zažít spoustu skvělých zážitků (samozřejmě ale dostat se na špičku stojí spoustu a času a úsilí). Takže vás děvčata blogerky vážně obdivuju! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Pěkná akce, já si myslím, že když si s blogem začínala, tak si také nevěděla kolik tím inspiruješ lidí. Já jsem si díky Tobě, koupila spoustu kosmetických výrobků a posléze si také založila vlastní blog a za to jsem opravdu ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)