středa 29. dubna 2015

NARS make-up All day luminous Weightless foundation

Od Narsu jsem vždycky chtěla vyzkoušet nějaký make-up a dlouho jsem s tím váhala. Hned jak se objevil tento, jsem zašla do Sephory a požádala jsem o jeho vzoreček. Zvlášť dražší make-upy chci vždycky nejdříve vyzkoušet sama doma a nechci, aby je na mě zkoušel někdo jiný. V tomhle případě pak platila přímá rovnice - vyzkoušela jsem vzorek -> zamilovala se -> koupila jsem si plné balení :)


NARS All day luminous Weightless foundation - odstín Mont Blanc (30 ml) - koupíte v Sephoře za 1300 Kč

Cena je sice vyšší, ale pokud si počkáte na nějakou akci, nebude to tak bolet. Mě se ho podařilo získat za výrazně nižší cenu, takže si nemůžu stěžovat. Vybrala jsem ten nejsvětlejší odstín, co naše Sephora nabízí, ale obávám se, že pro úplné bledule to nebude a pro ně bude tmavý. Mě momentálně vyhovuje, v létě pak bude odstín naprosto dokonalý. Strašně se mi líbí i balení make-upu, což mám u této značky skoro s většinou produktů. Make-up slibuje plné krytí, které ale nebude působit jako maska a vydrží na pleti 16 hodin. V tomhle případě musím souhlasit hlavně s krytím, protože je make-up neuvěřitelně pigmentovaný a kryje jak ďábel! Stačí 1-2 kapičky a pokryjete s nimi celý obličej. Make-up na pleti působí velice přirozeně a máte pocit, jako byste ani žádný neměly a pleť působí tak krásně sametově. Po pleti klouže a je to trochu jiný pocit, než u jiných make-upů, které běžně používám. Připisuju to silikonům ve složení, takže pokud vám na tváři vadí, make-upu se asi vyhněte. Nemám přirovnání k žádnému jinému make-upu, který jsem dosud vyzkoušela a tenhle je svojí texturou i efektem prostě jiný. Je celkem tekutý a hlavně je potřeba ho před použitím důkladně protřepat! Na to nezapomeňte i v případě, že byste si šly také pro vzoreček, protože jinak můžete být zklamané, že make-up nedělá, to co má. Je opravdu těžko plošně doporučovat cokoliv kosmetického, zejména make-upy, protože máme každý jinou pleť. Mě sedí skvěle a jsem z něj nadšená, protože se mi strašně líbí jeho finiš na tváři i jeho vyšší střední až plné krytí. Na pleti nijak nesedí a není vůbec cítit, takže bych se ho nebála ani v létě. Vydrží mi v pohodě celý den, ale je samozřejmě nutné ho přes den přepudrovat (tak to mám úplně se všemi make-upy). V létě bych se možná trochu obávala o výdrž na mém nose, protože přeci jen často smrkám (alergie), ale to budu moci posoudit až za pár měsíců. Na hodně mastnou pleť bych ho asi nedoporučila, u suché těžko říct. Pro mě je tohle ideální make-up na normální - smíšenou pleť, protože jí nijak nezatěžuje, není mastný ani hutný, nevytváří mi mapy ani nezdůrazňuje sušší místa. Já jsem si make-up opravdu zamilovala a za sebe ho můžu doporučit, ale apeluji na vás, pokud obecně plánujete nákup make-upu (hlavně spíše těch dražších značek), vždycky požádejte nejdříve o vzoreček a vyzkoušejte ho doma. Každý používá jiné podkladové krémy, báze, pudry atd. a může se chovat jinak, než když ho na vás nanese vizážista v prodejně.


Něco málo z oficiálního popisu:


What it does:
Achieve full-coverage, lightweight foundation that leaves a natural finish. Highly pigmented and perfectly balanced, this breakthrough, full-coverage formula builds and blends effortlessly. Its Even Tone Technology instantly neutralizes redness and dullness, while it works to reduce discoloration for more even, uniform skin. Perfect for all skin types, it features Weightless Long-wear Technology, an exclusive blend from NARS with flexible polymers and treated pigments that move with the skin while providing 16 hours of staying power. 

What else you need to know:
“It’s the first time we’ve ever done a high-coverage foundation. We waited for the right moment, when true weightless innovation was finally available. It had to be comfortable, high-coverage, and incredibly long-lasting—the formula really had to be perfect. It’s high-performance, but still very soft and natural.”— François Nars, Founder and Creative Director 





Balení make-upu má pumpičku, která dávkuje i pidi množství. Myslím, že vzhledem k tomu, jak málo make-upu na každou aplikaci stačí, tak celková výdrž jednoho balení, bude opravdu dlouhá!







Na make-up jsem četla různé ohlasy, někdo ho miluje stejně jako já, pro někoho to bylo peklo a na obličeji mu dělal mapy a jiné ošklivosti. Je to jako se vším, někdo něco miluje a druhým to vůbec nesedne, takže bez vyzkoušení přímo na vaší pleti raději nekupujte. Na mém kosmetickém stolku teď kraluje a velice jsem si ho oblíbila a koupila bych si další balení :)

Jestli si ho zamilujete i vy, to opravdu nevím, ale za mě říkám, ať ho zkusíte a uvidíte samy :)


Znáte tento nový make-up? Máte vyzkoušené jiné Nars make-upy? :)

26 komentářů:

  1. Na vzoreček se chystám. Zkoušela jsem ho jen tak na ruce a vypadalo to velice slibně, ale odnesla jsem si zatím vzorek od EL Double wear maximum cover, který mi přijde podobný. Tak jsem zvědavá i na ten Nars a pak se rozhodnu, který (a pokud vůbec) z nich si pořídím :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. I love your style, photos and personality ! Keep going !!

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně už dlouho láká, ale vždy si zapomenu říct o vzoreček a bez vzorečku do high-end makeupů naslepo nejdu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si šla pro vzoreček hned jak vyšel, jenže jsem dostala asi o pět odstínů tmavší odstín, ikdyž jsem ji říkala, že se mi to zdá dost tmavé a oranžové.. A to mi chtěla dát ještě o dva odstíny tmavší :D takže si pro vzoreček půjdu asi znova, ale do jiné prodejny.

    OdpovědětVymazat
  5. Make-upy Nars mě ani moc nelákají, radši bych vyzkoušela nějaký od MUFE.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já po něm už pokukuju déle, asi si v nejbližší době vyrazím pro vzorek

    OdpovědětVymazat
  7. Už déle se chystám konečně skáknout do Sephory pro vzoreček :). Bohužel jsu prodavačky vždy velice "ochotné", tak se mi tam nechce :D, ale jak říkáš ty, chci si ho nejdřív zkusit doma :).

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem doma vzoreček a jakmile budu mít cestu kolem Sephory jdu si pro plné balení! Je naprosto famózní! :)

    OdpovědětVymazat
  9. hmm a ja som verila ze by mohol byt aj pre bledule podla nazvu skoda

    OdpovědětVymazat
  10. šla jsem si pro vzoreček a pořád z něj mám takové rozporuplné pocity, na jednu stranu jsem šílela u nanášení a říkala si, že teda nic moc, ale potom jsem asi po půl hodině chodila koukat, jak pěkně pleť vypadá, asi to bude chtít zkoušet více vzorečků a hned po donesení z parfumerie vzhledem ke konzistenci, pořád si na něj myslím, že bych do něj i šla, ale něco mi tam stále vadí a prozatím Sheer Glow vede :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mejkap vyzerá dobre /a pekne :)/, ak by bol zohnateľnejší, uvažovala by som aj o ňom, ale momentálne som si zacvakala za Lancome, takže asi si ho od huby utrhnem momentálne :)...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  12. takže okrem korektora mám na pláne už aj make up :) ďakujem pekne :D

    OdpovědětVymazat
  13. Vypada skvele, ale ta cena me velmi odrazuje.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá vážně skvěle, miluju design Nars produktů :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem asi jediná, komu tenhle makeup nesedí, zatím jsem nečetla špatnou recenzi, ale já s tímhle makeupem prostě nejsem kamarád... nevím, jestli jsem dělala něco špatně při aplikaci, ale make up mi prostě nesednul ani trochu. Suchá místa zvýraznil a na mastnějších plochách dělal takový ten 'cakey' efekt, což není zrovna něco s čím bych se chtěla ukazovat na ulici :-) Zkoušela jsem použít hutnější krém pod něj, bez krému, s bází, bez báze, s lehkou bází, s fix+ od Macu nebo bez.... vždycky to dopadlo stejně, ne moc hezky. Ještě se to jakžtakž dalo nosit, když jsem strávila dlouhou dobu zapracováváním do kůže pomocí kabuki štětce, ale pořád to nevypadalo tak, jak jsem očekávala. Achjo asi mi NARS foundations nejsou souzeny.. jsem ale ráda, že všichni ostatní jsou s nimi spokojeni :D

    OdpovědětVymazat
  16. To je krásný drahoušek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/novinka-z-dm.html

    OdpovědětVymazat
  17. Na tuhle recenzi jsem čekala dlouho, no rozhodně vypadá slibně :) Vzoreček zkusím vydindat někdy v Sephoře :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tenhle make-up vypadá podle mě dobře, až půjdu kolem Sephory, tak na něj možná mrknu;))

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ten se mi hoooodně líbí!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Make up vypadá nádherně, obzvláště u dražších značek jde jejich kvalita poznat už i tím, že neodbývají obal :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten se mi tak líbí, v sobotu jedu do Prahy tak si skáknu pro vzoreček :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá super, i odstín by mi sednul. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Celkově NARS nemám ozkoušený, tenhle makeup vypadá zajímavě, i to balení se mi líbí! :-) Mám sice jiné favority, ale za vyzkoušení bych nic nedala:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Renco, i na suchou plet je skvelej, vyzadala jsem si vzorecek v Sephore, taky mont blanc a je vazne uzasnej! Cekam na nejakou akci a jdu do nej. Neleze mi do vrasek ani poru, uzasne kryje a nedela masku, jsem z nej nadsena.

    OdpovědětVymazat
  25. Osobně mám raději sheer glow, ale All day..jsem měla jen vzorek a je dost možné, že mi ho slečna dostatečně neprotřepala a tak mi prostě nesedl. Nedělal mi žádné mapy, jen mi prostě na pleti nevydržel. Vytratil se a bylo. Což mi makeupy běžně nedělají. Ale tak si říkám, že bych mu dala druhou šanci? Uvidíme. Každopádně jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  26. Za mě také ne, mám mastnější pleť s drobnýma jizvičkama. Po nanesení vypadá perfekně, ale po hodině začíná zalézat do porů a vrásek. Zkoušela jsem různé techniky nanášení, s bází, bez báze, prostě nejsme kamarádi :) Slečna v Sephoře mi doporučila Sephora make up Teint Infusion Ethereal a ten je opravdu perfektní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)