středa 1. dubna 2015

Micelární olej od Vichy

Jakmile má něco v názvu "micelární", jsem lapená a musím to vyzkoušet! Ne jinak tomu bylo při první zmínce o nové čistící řadě Pureté Thermale od Vichy. Tu mimojiné obohatil právě i tento micelární olej. Jak víte, fandím mokrému způsobu odličování, takže jsem se moc těšila, až olej vyzkouším. A jaké jsou moje dojmy a očekávání? Čtěte dál a dozvíte se to!



O tom, že mi přijde na testování i čistící pěna jsem netušila a jelikož mám teď čistidel na tvář načatých několik, pěnu jsem zatím nezkoušela a chvíli si ještě na svých pět minut slávy počká :) Až jí otestuji, dám vám určitě vědět, co na ní říkám.



Micelární olej Pureté Thermale Vichy (125ml) - koupíte ve vybraných lékárnách

Olej aplikujete na suchou pleť a začněte ho do pleti vmasírovávat. Postupně přidávejte vodu a uvidíte jak se olej mění v mléčnou tekutinu. Poté všechno důkladně opláchněte. Na jedno čištění stačí 2-3 pumpičky oleje. Celkově je používání velice komfortní - olej nádherně voní a na pleti je velice příjemný. Riskla jsem to a zkusila jsem ho i na odlíčení očí (co bych pro vás neudělala :) Musím říct, že to není nic pro mě, protože mě oči trošku štípaly, ale berte to s rezervou, protože moje oči máloco snesou. Věřím, že hodně lidem by odličování očí s tímto olejem nijak nevadilo. Přijde mi to fajn jako takový první krok při odličování make-upu nebo očního líčení. Líčidla se rozpustí a pleť pak stačí už dočistit třeba micelárkou. Ale třeba řasenku v mém případě olej spíš rozšmudlal po celém obličeji a dokonalého odlíčení jsem se nedočkala (možná to bylo i tím, že jsem na oči nechtěla tlačit, abych si je ještě víc nepodráždila). Nikdy se mi tedy nepodařilo mít obličej dokonale čistý jen po použití tohoto oleje, protože vždycky se dalo něco málo dočistit. Nicméně olej mé pleti nijak neublížil, vždycky je po použití velice příjemná a heboučká na dotek. Pro mě čistící gely nepřekonal, ale určitě se najde někdo, komu třeba gely nevyhovují nebo ho z nějakého důvodu třeba vysušují a tohle by mohla být vhodná alternativa. Mou mastnější pleť nijak nezatížil, neucpává mi póry a nedělá ani jiné neplechy. Beru ho jako příjemné zpestření při večerní odličovací rutině a používám ho v případech, kdy mám třeba silnější make-up nebo celkově výraznější líčení, které s ním v prvním kroku z větší části odstraním. Mým každodenním pomocníkem se ale nestal, protože ráda k odlíčení pleti používám čistící kartáček a na čištění s ním není olej vhodný.




Víte, že složení přípravků příliš neřeším a hlavně se nevyžívám v nimrání jednotlivých složek (a ani v budoucnu to nemám v plánu), ale mineral oil/paraffinum liquidum na prvních místech trochu zarazí i mě :) Obávám se, že někoho to může od vyzkoušení odradit... posuďte samy. Plus si nemyslím, že zrovna tyhle složky potěší někoho s citlivou pletí i když výrobce avizuje, že je olej určený na všechny typy pleti, včetně té citlivé.







Celkově musím říct, že se mi řada líbí svým designem a modrým balením. Po vzhledové i funkční stránce je podle mě velice povedená. Micelární olej mě na jednu stranu baví, ale na druhou stranu pro mě nepředstavuje dokonalé odlíčení v jednom kroku. V tomhle ohledu se budou názory asi docela různit, protože přece jen ne všichni mají přecitlivělé oči a snesou i odlíčení tímto způsobem. Nemám to oleji za zlé, protože bych jinak musela pranýřovat 95% všech podobných přípravků, které vyzkouším. Olej je pro mě tedy takové příjemné zpestření, ale jak jsem psala, není to můj favorit na každodenní odlíčení.

Posuďte samy, jak na vás olej působí a zda by zrovna vám vyhovoval nebo dáváte přednost něčemu jiného :)

A btw. víte o tom, že můžete Vichy CZ/SK sledovat i na Instagramu? Dozvíte se o všech novinkách i soutěžích, takže sledujte @vichyczsk  :)

Slyšely jste už o této odličovací řadě? Láká vás vyzkoušet některý z těchto přípravků? :)



PS: děkuji Vichy za poskytnutí produktů k recenzi

45 komentářů:

  1. K večernímu odstranění make upu používám taky odličující gel a následně micelární vodu, ale tenhle olej na mě docela zapůsobil. Líbí se mi přiložená tabulka, kde je přehledně napsané, na co se má vlastně používat. Gel už dochází, tak asi vyzkouším tento olej, děkuji za recenzi, vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje :)
    lucie158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Micelarni olej? To je teda zonglovani s nazvy;) Podle pusobeni a konzistence jde o obyc. hydrofilni olej, co ma v nabidce i Saloos, za mensi peniz a z prirodnich oleju. Na druhou stranu, korejske a japonske oleje (asiate to vymysleli a jejich oleje jsou tudiz nejlepsi) jsou mineralni, takze mozna ta ropa lepe cisti:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento olej ma nelaka kvoli zlozeniu ale aj preto, ze preferujem na odlicovanie gel pripadne penu. Ale obaly ma tato rada pekne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa to celkom pozdáva, posledné mesiace ulietavam na menej tradičných spôsoboch odličovania /teda asi menej tradičných PRE MŇA :)/...
    Zloženie ma neprekvapuje :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšela jsem o micelárním gelu od l'oreal, neplánuješ srovnání? Jinak minerální olej ve složení mě zarazil a od zkoušení dost odradil.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Když už bych použila na odličování nějaký olej, tak si radši vyberu něco přírodního od Saloos.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa to celkom pozdáva, posledné mesiace ulietavam na menej tradičných spôsoboch odličovania /teda asi menej tradičných PRE MŇA :)/...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Značka Vichy mě nechává úplně chladnou a nejinak je to i v případě těchto novinek. Ráda bych tedy na odličování zkusila něco nového, teď používám hlavně věci od Eucerinu, který mi vyhovujou, ale vadí mi, že nijak nevoní, takže se poohlížím po něčem novém...ale tahle novinka to tedy nebude.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypádá to velice zajímavě. Teď mě láká i micelární pěna od Nuxe.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten minerální olej mě dost zarazil..čekal bych naopak právě nějakou biosložku..co už..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  11. tento produkt asi vyzkouším, láká mě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já asi zůstanu u své klasiky, nějak mě ty micelárky, jakékoliv, nelákají:)

    OdpovědětVymazat
  13. Osobně s produkty od Vichy nemám příliš dobré zkušenosti, nicméně micelární olej bych klidně vyzkoušela, je to zajímavý typ produktu a nikdy jsem nic podobného neměla. :)

    OdpovědětVymazat
  14. hmm oleje mi nejak nerobia dobre, takze za mna asi nie, takze radsej ostanem pri klasickej micelarke

    OdpovědětVymazat
  15. toto by mi nevyhovovalo :) ja radšej sa odlíčim sebium gelom v sprche a dočístím len micelárkou :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nápad je to teda celkem pěkný :) Já sice taky nějak neřeším složení (pouze u některých výrobků se dívám co tam vlastně je), ale že zrovna tyto dvě látky budou na prvních místech se mi moc nelíbí :/ každopádně za vyzkoušení to možná stojí :)

    OdpovědětVymazat
  17. mě micelární olej láká :) tak uvidíme, jestli se odhodlám k nákupu a nebo raději zůstanu u micelárních vod :-D

    OdpovědětVymazat
  18. ja mám olej od loreál, u nás sa asi nepredáva, ja som si ho priniesla z Uk, ale spokojná som s ním teda nebola... Vôbec poriadne neodlíčil a celú tvár mi len rozmachlil...

    OdpovědětVymazat
  19. Až mi dojdou zásoby, tak asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  20. Dost se mi líbí obal. Oleje zatím nepoužívám, ale možná se časem po nějakém ohlídnu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  21. Mě tato řada moc nezaujala, design pěkný, ale jinak ne.;))

    OdpovědětVymazat
  22. Tohle jsem se chystala koupit a vyhlížela v lékárně, ale s tímhle složením tedy fakt ne :( (alena.nowak@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  23. Tahle rada me velice laka, takze urcite bych rada vyzkousela. Tento olej me celkem dosti zaujal.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. paraffinum liquidum mi tam co sa tyka citlivej pleti az tak nevadi, ale ten parfum si mohli odpustit :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tahle řada od Vichy mě docela láká, produkty vypadají dobře. Složení sice není zrovna sympatické, ale já to taky nějak neřeším, pokud mi to na pleti nedělá neplechu :-)

    OdpovědětVymazat
  26. hm mozno vyskusam :-) ale aj tak si myslim, ze voda je voda :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ani já nemohu přijít na chuť olejové bázi, bohužel pěkný obal není všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Vichy mám ráda, ale s mojí pletí oleje radši ne-e. Ale ta pěna vypadá hezky, jsem zvědavá na recenzi:)
    http://per-semprebybt.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Tak o micelárním oleji slyším dneska tedy poprvé! Asi ale zůstanu u pěn a gelů..;)

    OdpovědětVymazat
  30. Vzhledem se mi tato řada líbí a vypadá i funkčně, ale co se týče odličování mám už svoji zajetou řadu výrobků, kterými se odličuju a v podstatě jediné, co měním, jsou čistící gely a těch mám momentálně docela zásobu a navíc ho nepoužívám úplně každý den :-) Ale možná časem dojde i na to, že si koupím čistící gel z této řady :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Po odličovacím oleji od Vichy jsem pokukovala na blozích a jsem ráda, že jsi ho zrecenzovala právě Ty i když nedopadl úplně na jedničku :)) Já už dlouho používám odličovací olej od Bobbi Brown, který je super i na odlíčení očí a mojí pleti naprosto vyhovuje..jen ta cena no....:(

    OdpovědětVymazat
  32. Abych pravdu řekla ani mě to moc neláká, vůbec nemám ráda odličovací přípravky s olejem

    OdpovědětVymazat
  33. Rendy, děkuju za recenzi! Jen si dovolím upřesnit, že mineral oil a paraffinum liquidum je totéž, ve složení se udává latinský název a za lomítkem anglický. Citlivé pleti problém asi dělat nebude, protože je prakticky inertní, ovšem je mnohem levnější než rostlinné oleje (mandlový, jojobový, olivový etc.), proto ho výrobci rádi používají. Pro mě je to jasná stopka, na pleti mi leží, dusí mě, vyhýbám se mu i v krémech a v kosmetice pro děti.

    OdpovědětVymazat
  34. O této nové řadě jsem zatím neslyšela. Trochu mě mrzí, že Tě štípal olej v očích..... vypadalo to jako zajímavý produktík (mám ráda micelárky a ráda zkouším i nové).
    Děkuji za recenzi i za upozornění na složení. Asi jsem naivní, ale čekala bych u Vichy a přípravdu na citlivou pleť něco trošku lepšího :-)
    Možná mtrknu v lékárně po čistící pěně...a dala bych šanci této řadě.

    OdpovědětVymazat
  35. Vidíme to hodně podobně :) Já jsem se na olej strašně těšila, akorát pro mě je prostě i problém tento způsob použití, je to pro mě složitější než gel či právě ta pěna, jelikož aplikuji vždy ve sprše :D ale jinak názor totožný, neurazí, ale na oči to nejlepší není a každodenní pomocník se z toho nestal.. Za to ta pěna, jooo to je jiná! :)

    OdpovědětVymazat
  36. tak to su novinky ale vdaka tomu zlozeniu ma to nejako nelaka ten olej

    OdpovědětVymazat
  37. Hanele: děkuji za upozornění, opravila jsem to :) já si pro citlivou pleť asi představuju úplně jiné produkty, které jsou absolutně bez parfemace a s přírodníma složkama, takže v tomhle ohledu mi Vichy obecně nepřijde vhodné, i když je to lékárenská značka :)

    míša: jak jsem psala, to štípání je hodně individuální, já jsem špatný příklad, protože mě vadí prakticky všechno :)

    Skodulka: tak to jsem ráda, že se shodneme :) Myslím, že my dvě se docela často shodneme :)

    OdpovědětVymazat
  38. Parafinum liquidum v čisticím produktu by me tak moc ne znepokojoval. Spis u pecujiciho může být problem...pokud ale víte ze vam nedělá dobře tak to je samozřejmě něco jineho

    OdpovědětVymazat
  39. Tahle nová řada mě hodně zaujala a určitě si ji časem pořídím :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  40. Olej mne příliš nezaujal, ale už se těším na recenzi na micelární pěnu! :)

    OdpovědětVymazat
  41. chci se na tuhle řadu vrhnout hned po tom, co dopoužívám produkty od Nuxe a upřímně se nemůžu dočkat, jsem moc zvědavá, hlavně na ten micelární olej! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Já nevím, jeden čas jsem byla na Vichy strašně zvědavá,ale pak jsem si pořídila první celý balíček, investovala jsem našetřených asi 1200 Kč a nějak mi to nesedlo, jak jsem si představovala.Zlatá Bioderma pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Ja mam taky citlive oci a pouzivam na oci jiny odlicovaci pripravek, nez na zbytek obliceje. Nejak uz jsem si na to zvykla, nepotrpim na zjednodusovani a odlicovani v jednom-dvou krocich. Nevadi mi si odlicit oci, pak olejem oblicej a pak to vzit cele jeste mydlem.

    Nový článek na SEJ, co došlo v březnu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)