pátek 24. dubna 2015

Matující tyčinka Porefessional License to blot! od Benefitu

Dneska jsem si pro vás připravila své dojmy z používání jedné novinky od Benefitu. Pokud máte mastnější pleť a bojujete s lesknoucím se nosem nebo čelem, tak zbystřete, protože tohle bude přesně pro vás! Rodina POREfessional nyní čítá už tři členy a kromě legendární POREfessional báze a pudru, je nově v nabídce i tyčinka POREfessional License to blot! A o té to dneska celé bude :)



Benefit POREfessional License to blot! (4,3g) - koupíte v Sephoře - oficiální info ZDE

Tyčinka ve tvaru trojúhelníku je velice skladná a můžete jí bez problémů nosit s sebou v kosmetické taštičce. Produkt jako takový je absolutně bez parfemace a je transparentní, takže na tváři není nijak vidět. Máte dvě možnosti, jak tyčinku použít (teda čistě teoreticky). Pokud běžně nepoužíváte make-up a přesto vás trápí lesknoucí se nos nebo třeba čelo, tyčinku můžete samostatně použít na problémové partie. Pleť je okamžitě zmatněná a maličko vyhlazená (takže třeba i póry jsou méně viditelné). Pokud make-up a další líčidla používáte, tyčinku můžete pro zmatnění použít i během dne a aplikovat jí i přes make-up. Make-up tím nijak nesetřete, nenarušíte ani nezměníte jeho barvu. Což je skvělé a hlavně je to tak strašně rychlé. Leskne se vám nos - vytáhnete tyčinku - přejedete s ní po nose a hotovo. Ideální pro bleskurychlé zmatnění bez použití pudru. Co si budeme povídat, třeba v létě úplně nesnáším, jak se mi leskne nos a brada a nechci na obličej dávat další vrstvu pudru, protože mám pak pocit, že si na obličeji tvořím spíš omítku. Tohle je naprosto ideální řešení. Líbí se mi rychlost použití i skladnost tyčinky, takže jí člověk může mít pořád s sebou a v případě potřeby použít. Efekt mi vydrží stejně dlouho, jako kdybych pro zmatnění použila klasický pudr. Mám to většinou tak, že mi stačí během dne jedno poupravení a zmatnění nosu, brady nebo případně tváří, které mám prostě mastnější. Zkoušela jsem tyčinku použít i na tvář před nanesením make-upu jako takovou bázi a fungovalo to taky dobře. Akorát, že jsem jí aplikovala jen lokálně na místa, kde se nejvíce lesknu. Na použití na celou tvář je to zbytečné a díky malému průměru tyčinky by to bylo i zdlouhavé.



Tyčinku vytahujete klasicky pootočením kolečka na spodní části. Líbí se mi bytelné a skladné balení a díky tvaru tyčinky se snadno dostanete i do ohybů okolo nosu. Víčko tyčinky pevně drží a nemá tendenci se samo otevírat.





Z POREfessional rodinky už několik let používám jako bázi pod make-up klasický POREfessional. Ten se mi nejvíce osvědčil na maskování rozšířených pórů a celkově na takové vyhlazení obličeje. Pudr mi bohužel příliš nevyhovoval a s jeho efektem jsem spokojená nebyla (samostatný článek ZDE). Nejnovější matující tyčinka je super a hned jsem si jí oblíbila. 



Takže jaký je konečný verdikt? S matující tyčinkou jsem ohromě spokojená a považuju jí za velice praktickou vychytávku! Většina z vás, co je trápí mastnější pleť mi jistě dají za pravdu, že každá podobná věc zaslouží obdiv a uznání :) Takže za sebe říkám velké ano - je to praktické, rychlé a funguje to. Líbí se mi, že tyčinka nijak neponičí vaše líčení a na pleti není prakticky nijak vidět. Plus je její použití super rychlé a pleť můžete zmatnit i za jízdy v tramvaji s jednou rukou plnou tašek (bez zrcátka) :)

Už jste o této novinky slyšely nebo jí třeba i vyzkoušely? Co pro zmatnění pleti používáte nejčastěji vy? :)



PS: děkuji Benefitu za poskytnutí produktu k recenzi

41 komentářů:

  1. Já se přiznám, že v průběhu dne toho s pletí moc nedělám, i když se někdy taky lesknu, hlavně v létě. Mám u sebe vždycky takové ty matující papírky, ale použila jsem je snad jednou. Tyčinka vypadá dobře, ale jak se znám, taky bych ji moc nevyužila. Každopádně rozhodně mě láká víc, jak tahat s sebou pudr :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teda nedokážu představit, že bych tím "kreslila" přes make-up. Vždyť se to musí od make-upu ušpinit a kdo ví co... no ale co já vím, třeba je doba už tak pokročilá, že ani nemám ponětí, co je dneska všechno možné, že :D Nicméně dost mě to zaujalo a zřejmě si ho pořídím, protože přesně tyhlety matující vychytávky jsou něco pro mě :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  3. Naire S.: mě matující papírky z nějakého důvodu strašně nebaví používat :) nevím proč, ale mám k nim nějaký vnitřný odpor nebo co :)

    Ell MyMakeupStore: toho jsem se taky nejdřív bála, že si to zapatlám od make-upu, ale vůbec se to na tyčinku nepřenáší :) Je pořád stejně bílá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle věcička je šitá přesně na moje čelo, se kterým bych mohla velmi dobře konkurovat osvětlovači na letní zábavě :))) trošku mě odrazuje cena, ale pokud výsledek stojí za to není proč váhat ;) od benefitu zatím nic nemám ale celkově je velmi chválen takže do toho asi půjdu.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, já používám papírky, ale zajímalo by mě, jaká je výdrž tyčinky v porovnání s balením papírku, jestli vydrží déle nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  6. Dakota Cattish: jasně, stovku to nestojí, na druhou stranu to člověk nevyplácá za měsíc, protože stačí opravdu jednou přetřít a je hotovo :) Mě přijde, že mi zatím skoro nic neubylo a to jí používám prakticky každý den :) Takže v tomhle ohledu mi to jako výrazně drahá investice nepřijde :)

    OdpovědětVymazat
  7. zaujmavy napad ale neviem si to predstavit ako myslim ze by to vytvorilo nieco divne ked sa to zmiesa s makeupom

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to zajímavě, ale asi zůstanu u matujících papírků, nelíbí se mi, že bych tou tyčinkou každý den přejížděla po mastné nalíčené pleti.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si neviem moc dobre predstavit prikladat to na makeup teraz opakovane niekolko mesiacov bez moznosti nejakeho lepsieho vycistenia ako len zotretia vrchnej vrstvy. Predsa len to nie je ruz, ktory ide iba na pery. Ale toto pojde cez mastne (v mojom pripade aj tie najviac nachylne na pupaky) miesta. Na prvy pohlad je to urcite zaujimave ale ked si to predstavim tak ma to trochu odpudzuje. A hlavne, ja si velmi dobre vychadzam aj s matujucimi papierikmi :)

    Sue | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Jana + Zuzana Humajova - brzy bude článek o dezinfekci kosmetiky, kde budu tohle všechno vysvětlovat. Při dodržování hygieny a pravidelného čištění se není čeho bát :) Ale chápu, že se někomu nemusí líbit představa, jak tyčinkou po obličeji přejíždí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už je v prodeji? :) Jsem právě v Londýně a ráda bych si ji pořídila, tak abych nehledala zbytečně :D

    OdpovědětVymazat
  12. Anett: v Praze je určitě v prodeji, takže předpokládám, že v zahraničí byla v prodeji ještě dříve :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak to vypadá jako něco, co nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  14. O téhle věcičce jsem ještě neslyšela, vypadá vážně dobře. Jen mi není blízká cenová relace těchhle výrobků. Za kvalitu se hold platí:)

    Janina z Blogopisu

    http://bloggopis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavé, že funguje i přes makeup a nerozetře ho, to mě přesvědčilo, asi vyzkouším, hlavně teď na léto se to bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Aelin: jak jsem psala výše, také jsem se toho obávala, ale vůbec nijak to tomu nevadí a na obličeji se nic nezmění, jen je zmatněný :)

    OdpovědětVymazat
  17. O tyčince jsem slyšela, ale nenapadlo mě, že se dá použít i přes make-up. Pokud je ovšem výdrž zmatnění stejná jako s pudrem, tak pro mě ztrácí význam, protože mě jedna vrstva pudru navíc ani v létě nevadí :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě jsem se na něj nedívala, ale vypadá dobře. Já používám Porefessional 4roky a vypotřebovala jsem jich už fakt hodně, ale teď jsem vyzkoušela ty nové báze od MUFE a přijdou mi mnohem lepší, takže je čas na změnu :)

    OdpovědětVymazat
  19. mne sa práveže nepáči super matná pleť, tak takéto vychytávky neriešim :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tahle matující tyčinka se mi moc zalíbila:)) Tak uvidíme..;))

    OdpovědětVymazat
  21. Já uz na ní přemýšlím delší dobu, po tvoji recenzi do ní jdu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ta je super, moc se mi líbí i balení. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  23. Teda, to jsem ani netušila, že to jde používat přes make-up, myslela jsem, že je to spíš primer - vypadá to jako super novinka! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Teda vypadá skvěle, je to pro mě novinka, ještě jsem o matující tyčince neslyšela :-) Teď používám matující balzám od ELF a byl by bezva, kdyby se na tváři tolik nedrolil :-(

    OdpovědětVymazat
  25. tak tahle novinka je více než lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  26. No teda popravdě, neumím si představit mazat to přes už hotovej make up. Ale nebráním se novinkám a po tyčince se rozhodne poohlédnu až budu v Sephoře...
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  27. Tyčinka vypadá hodně zajímavě.
    Jsem ráda, že konečě existuje takový dobrý pomocník přči lesknoucí se pleti.
    Jakožto majitelka suché a spíše citlivé pleti nemám s leskem potíže, ale i tak jsem ráda, že můžu po okolí (s mastnější pletí) poreferovat a něčem fungujícím...a avíc praktickém a skladném:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Musím říct, že mi tento produkt padl do oka a přesně něco takového bych potřebovala, také mě nebaví vrstvení pudru během dne :(

    Make-up speciál 1.část

    OdpovědětVymazat
  29. neustále řeším problém mastné pleti a tohle mě hoodně nalákalo.. akorát do toho investovat ty peníze no:D

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrá vychytávka :) půjdu se po ní podívat :)

    OdpovědětVymazat
  31. Kolik stojí? Brousim si po ní zuby dlouho.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Rendy. Tyčinka vypadá zajímavě. Mám krom očního okolí pleť celkem mastnou. I po zapudrovani se mi za dvě tři hodky pleť leskne. Takže možná někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadá to jako pomocník přesně pro mě, paráda, díky za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  34. jeeeeeemineeeeee vyzera to zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat
  35. Zajímavé, co už dneska všechno nevymyslí..! ;) Já mám pleť spíše suchou, takže toto zrovna jde mimo mě...ale je dobré si rozšířit obzory..;)

    OdpovědětVymazat
  36. Ja mam porefesional ten puvodni a je vyborny akorat pri dennim pouzivani mivam obcas problem s akne - obsahuje silikony, ktere "zalijí" pory. Je potreba davat pozor na dukladne dvoji vecerni cisteni..

    OdpovědětVymazat
  37. Tyčinka vypadá jako skvělé řešení pro mastnou pleť. Moje pleť je smíšená a v létě sebou pořád nosím matující papírky jejichž používání mě baví :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Nevyzerá to moc mužne, to je škoda... Sem-tam sa lesknem viac než by som chcel a vtedy by sa mi podobný zázrak hodil :D

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  39. Rendy díky za tip, tahle věcička je fakt božská!!! Musím přiznat že jsem tomu moc nevěřila ale výsledek pecka, ani známka lesku vydrží neskutečně dlouho jsem nadšená, díky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)