čtvrtek 2. dubna 2015

Marc Jacobs umí skvělé tvářenky!

Marc Jacobs ... co víc dodat? Líbí se mi nejedna jeho kabelka nebo hodinky či rtěnka (a naopak vůbec nemusím jeho vůbě, které se mi zdají nudně tuctové a obyčejné). Pokud máte možnost se před nějaký stojan s jeho dekorativkou postavit a kochat se, věřím, že si svého favorita vyberete také. Já jsem jich měla několik a bylo těžké si vybrat, ale volba nakonec padla na tuto sympatickou tvářenku :)



Marc Jacobs Beauty Shameless Bold Blush (odstín 204 Obsessed) - oficiální info ZDE, kupovala jsem v New Yorku v Sephoře za 30 dolarů

Jestli bych si nějakou značku přála i v naší Sephoře, tak je to práve MJ Beuty! Můžeme doufat, že jednoho dne se tu objeví (snad to někdo z české Sephory čte a dělá si poznámku :) U stojanu jsem stála hodně dlouho a pořád jsem se nemohla rozhodnout, co chci vyzkoušet. Původně jsem plánovala paletku stínů, ale po vyzkoušení mě až tak nedojala. Dívala jsem se i na rtěnky, ale tvářenky mám prostě raději, takže jsem začala zkoušet všechny odstíny. Strašně se mi líbí malinké kompaktní balení, které má vepředu takový čudlík, kterým se tvářenka otevírá. Uvnitř je i malé zrcátko a celá tvářenka je zabalená v pouzdru i s aplikátorem. Z odstínů se mi nejvíce líbil právě Obsessed, což je taková jemně růžovo-broskvová s lehoučkým odleskem. Pro mě je to ideální tvářenka na každodenní použití, nijak barevně unikátní, to uznávám, ale v jednoduchosti je krása :) Co je na ní ale nejvíc nejlepší je její výdrž! Ta je absolutně báječná a ve stejném stavu, v jakém jí ráno nanáším na tvář, jí večer i odličuju. Takže srovnatelná s mými oblíbenými tvářenkami Nars nebo Chanel. MJ možná drží ještě o něco lépe. Příjemná i její pigmentace, protože ač je tvářenka zapečená, není příliš tvrdá ani špatně pigmentovaná. Nabírá se dobře a téměř nepráší. Intenzita se dá postupně zvyšovat vrstvením a samozřejmě bude záležet odstín od odstínu. Za mě rozhodně palec nahoru, protože je tvářenka vážně skvělá! Jestli budu mít někdy příště možnost, chci další odstín :) A jestli plánujete cestu za oceán nebo jinam po světě, rozhodně se u MJ stojanu zastavte! Chválu jsem četla už na nejeden produkt :)




Jediné, co mě moc nepotěšilo byl přiložený aplikátor. Ač je heboučký a jemný, vypadá jak kdyby vypadnul z tvářenky z drogerie! Taková štětka se k tak elegantnímu produktu nehodí, nehledě na to, že díky své extra jemnosti je na tuto tvářenku úplně k prdu :)







Nemám co vytknout, prostě nemám :) Možná jen to, že s její dostupností to není ideální pro všechny, ale spousta z vás brázdí celý svět a určitě je možnost, jak se k této značce dostat.

Potřebuju další odstín ... prostě ho potřebuju :)

Znáte dekorativní sekci Marc Jacobs beauty? Máte některý produkt vyzkoušený nebo by vás nějaký konkrétní lákal? Každý dobrý tip je k nezaplacení :)

51 komentářů:

  1. ta je krásná! taky bych si přála MJ u nás! sama mám to štěstí vlastnit Lolita paletku a naprosto ji miluju /je to taky moje jedinná paletka očních stínů/ :) A k těm vůním - kdysi jsem zbožňovala Daisy (hlavně tu v černém flakonku), ale asi jsem z ní už vyrostla :)

    OdpovědětVymazat
  2. O dekorativce Marc Jacobs slyším poprvé, bohužel se v nejbližší době ani nedostanu nikam do zahraničí, abych se na ní koukla, ale někdy to napravím. Ten obal je nádherný, už jen kvůli němu bych tu tvářenku fakt chtěla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenky obecně zas tak neprožívám, ale tahleta vypadá teda božsky! :)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento produkt vypada vazne dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tá fakt pecková :O !!! Keby to predávali u nás, tak majú prázdne regále stále !! :)

    http://korytna.blogspot.sk/2015/04/lakova-giveaway.html :) Pozývam ťa na moju malú giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach to je krása! Mně se moc líbí jeho stíny. Celkově design jeho produktů miluji. Už aby byl u nás! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Och, je naprosto úchvatná, pšíu si do wishlistu! Já bych od MJ právě vyzkoušela tu Lolita paletku, ale muela bych ji ormknout naživo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je úžasná, nádherný osdstín, pěkné balení a prostě Marc Jacobs <3

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je nádhera, ten odstín je fantastickej :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi budu vypadat jako marťan, ale neslyšela jsem o tom, že by MJ měl i beauty sekci, kromě parfémů. Líbí se mi provedení tvářenky, má krásně jemnou barvu, takovou holčičí :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  11. O tom, že MJ má i dekorativku už jsem slyšela, obaly jsou nádherné, tvůj odstín mě moc zaujal.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Marc Jacobs dělá taky skvělé parfémy =D
    Btw., ten porcelánový tácek s mramorovým printem..vidím ho na každém druhém blogu..to jsme si zase měli všichni co koupit =D =D =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. Trošku mi připomíná podle fotek známou Luminoso tvářenku od Milani..Ale to balení, na to nic nemá! :)

    http://little-cosmetic-corner.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Vím asi si řeknete, že jsem divná, ale mi se to balení vážně nelíbí. Co, ale vyzdvihnu je odstín. Výběr se ti vážně povedl, až na nějakou někdy narazím, bude moje. :D Moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkné, já ale toužím po jeho "nejobyčejnějších" hodinkách...

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná tvářenka, krásný odstín:))

    OdpovědětVymazat
  17. Krásny odtieň. :) Ale tiež som nevedela že MJ má aj nejakú beauty sekciu. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  18. No vypadá nádherně!:) Možná je dobře že u nás MJ dekorativka není, asi bych byla chudá jako kostelní myš ;D

    OdpovědětVymazat
  19. ta je tak strašně krásná... ale obávám se, že se MJ u nás asi nedočkáme :(

    OdpovědětVymazat
  20. Tvarenka ma krasny obal a urcite by som si vedela z odtienov vybrat :) Ked sa najblizsie dostanem k stojanu Marc Jacobs, tak ho podrobne preskumam.

    OdpovědětVymazat
  21. Na tyhle tvářenky si brousím drápky díky zahraničním blogerkám a teda ještě Tom Ford mě dostává skoro vším :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tvářenku nepoznám, ale většinou ty aplikátory co k produktům dávají stojí za "prd" skoro u všech.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  23. Ten odtien je uplne krasny, proste Marc :)

    OdpovědětVymazat
  24. tak to vyzera uplne uzasne a ta farba absolutne idealna na jar

    OdpovědětVymazat
  25. nevedela som, ze robi aj dekorativku:o)), tvarenka vyzera super...

    OdpovědětVymazat
  26. Ta je úžasná, super odstín i balení <3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. je krááááásna :) odteraz ma okrem hodiniek láka aj táto lícenka ♥

    OdpovědětVymazat
  28. Od značky teda nic neznám, ale podívala jsem se na jejich web. Konkrétně je víc co mně zaujalo ale nejvíce se mi líbí asi jejich obaly, takové minimalistické :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě teda MJ nechává chladnou, ale ten odstín vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  30. Strašně se mi líbí odstín i balení. Tvářenka je vážně podařená :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  31. Ještě jsem žádnou dekorativku MJ nevyzkoušela, ale moc se mi líbí dizajn, který má MJ opravdu vymakaný.

    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám od Marc Jacobs vůni Dot. Očuchávala jsem i jiné, ale nelíbí se mi. Za tuctové bych je asi neoznačila, ale za vybočující taky ne. Samozřejmě chápu, že každému voní jinak, takže rozhodně nic nevnucuju. Navíc se mi na Dot extrémě líbí flakonek. Je naprosto nepraktický na cestování, ale vysoce praktický na zdobení stolu, protože na toho beruškomotýla nebo co to je, se kouká prostě pěkně.
    Kosmetika Marc Jacobs se mi zas tolik nelíbí. Chyba není přímo v těch produktech jako takových, ale v balení. Je to pro mě to samé co třeba Bobbi Brown. Mě tyhle černé a prudce profesionálně se tvářící věci prostě neoslovují. I ve svých třiceti letech prostě dávám přednost tomu aby se mi líbil jak produkt, tak obal - který by měl být tak trochu holčičkovský a hravý. Takže se mi tu po stole válí třeba tvářenka od Babyface s obličejíkem, Fox in a Box od Hardcandy, Sweet Recipe od Etude House a pro případ, že bych chtěla teda být aspoň jednou do roka vážná tu mám Nars, který mě učaroval materiálem obalu.

    OdpovědětVymazat
  33. Začínám také propadat tvarenkam.tahle barva je naprosto nádherná..MJ beauty slyším prvně

    OdpovědětVymazat
  34. Ani jsem nevěděla že má dekorativku, ale já toho nevím :-) moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  35. Luxusní obal tvářenky, bohužel se ke značce jen tak nedostanu.. kdyby náhodou, určitě okouknu! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ta tvarenka je naprosto nadherna! Ma uzasny odstin. Jsem rada, ze tu nekdo psal o tvarence s podobnym odstinem, budu se na to muset podivat :)

    OdpovědětVymazat
  37. Moc se mi libi to baleni a odstin je taky krasny :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Krásný obal a ta barva....to je nádhera....jarní, svěží, šťavnatá....ale přitom přirozená.
    To se hodně povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Jo jo jo, cetla jsem jak jsou tvarenky od MJ skvele. Serikovy Shameless bold si urcite koupim az je nekde potkam.

    Nový článek na SEJ, co došlo v březnu.

    OdpovědětVymazat
  40. Barva tvářenky i balení jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat
  41. Práve mi vypadli oči z jamiek!!! Tá farba je tak nádherná, že si ju budem musieť poznačiť do wishlistu. Musím mať!

    OdpovědětVymazat
  42. Ta je ÚŽASNÁ!!!!! Má nádherné malé balení a to já ráda a prostě celkový vzhled je tak sladký :) Závidím ti ji :)

    OdpovědětVymazat
  43. Krasna, ta by se mi taky libila :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)