úterý 14. dubna 2015

M.A.C Wash & Dry kolekce - láska na první pohled

Do prodejen M.A.C se blíží zbrusu nová letní kolekce a moje srdce plesá. Jestli mě předchozí Toledo fakt vzalo za srdce, tak tohle mi láskou drásá i plíce a ledviny :) Letně laděné duhové obaly mi trochu evokují loňskou (též super krásnou) kolekce Alluring Aquatic mixlou s kolekcí Proenza Schouler. Tentokrát mám více favoritů už jen ze samotných fotek. Někdy se mi stává, že mě fotky kolekce tolik nezaujmou, ale v tomto případě nevím, co bych chtěla vyzkoušet dřív. Ach jo, moje peněženka se psychicky připravuje už teď :)

Takže co všechno kolekce Wash & Dry obsahuje?




Bronzingový pudr - 870 Kč

Refined golden - zlatá bronzová s jemnou perletí

Matte bronze - bronzová




(web)


Štětce 

125 Split fibre dense face brush - 1250 Kč

126 Split fibre large face brush - 1550 Kč


Brow set - 450 Kč


Bronzingový pudr Studio sculpt definning bronzing powder - 900 Kč


Golden rinse - světlá cihlová

Delicates - neutrální tmavá bronzová s jemnou zlatou perletí



(web)

Pro longwear waterproof brow set - 450 Kč

Emphatically blonde - jemná popelavá hnědá

Toasted blonde - špinavá blond

Bold brunette - černo-hnědá

Brown ebony - černo-černá

Red chestnut - zlatá hnědá se zlatou perletí

Quiet brunette - střední odstín šedé






Tvářenky - 660 Kč

Hipness - světlá brokvová

Crisp Whites - světle mandarinková s perletí

Rtěnky - 600 Kč

Morange - zářivá oranžová (amplified)

Creme d´nude - béžová nude (cremesheen)

Steam heat - zářivá červená (satin)

Tumble dry - broskvově korálová (lustre)




Rozjasňující pudr - 900 Kč



Freshen Up - barevná škála od neutrální po korálovou





Paletky očních stínů - 1050 Kč

Green clean - světle zelená, limetková, khaki se zlatou perletí

Warm wash - bílá se zlatou perletí, meruňkově oranžová, měděná bronzová

Permanent press - světlá béžová, studená bronzová, černá se zlatou perletí








Řasenka False Lashes waterproof - 590 Kč

Stay black! - černá





Lesk na rty - 540 Kč



Girl on board - světlá krémově-béžová

Laundry list - zářivá oranžová

Hot/cold - zářivá červená

Domestic diva - perleťová transparentní růžová




Tužka na oči Technakohl liner - 500 Kč


Practise makes perfect - tmavo modro-zelená

Sudsy - námořnická modrá

Colour matters - limetková

Coin operated - metalická šedá se stříbrnou perletí




Laky na nehty - 300 Kč

Monday blues - modrá

Washeteria - modro-zelená



Kolekce bude k dostání ve všech prodejnách M.A.C od 1.5. Zúčastnit se můžete i předprodejních akcí:


od 27. dubna do 29. května do OC Nový Smíchov
od 30. Dubna -2. května do OC Chodov
od 5. Května do 8. května v OC Aupark

Vždy ve 13:00, 15:00 a 17:00


Kromě obalů, které jsou v případě těchto limetek jedním z důvodů, proč se člověk jde do obchodu podívat, se mi vážně odstínově líbí několik věcí! Úplně nejvíc asi rozjasňovač (to asi nikoho nepřekvapilo) :) V těsném závěsu jsou tvářenky, nude rtěnka, gel na obočí a kupodivu i štětec (a ty v kolekcích většinou vehementně přehlížím). Ehm, takže to bude fakt boj, abych neodešla s půlkou stojanu domů. Ale ten rozjasňovač prostě chci, ať to stojí, co to stojí :)

Co z kolekce zaujalo vás? Jak se vám líbí/nelíbí a pořídily byste si něco? :)

35 komentářů:

  1. Mně se jednoznačně nejvíc líbí nude rtěnka, odstín přesně podle mého gusta (alespoň dle fotky)! :) Přiznám se ale, že obaly mě moc neberou, radši mám černou minimalistickou klasiku, popř. něco méně divokého :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, zaujaly mě rtěnky a paltetky očních stínů . :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Paletky stínů určitě omrknu na živo a ještě se mi moc líbí ta velká škála odstínů u gelů na obočí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně jásám nad tím rozjasňovačem a ani tvářenky mě nenechávají chladnou :) No ale raději se uklidním, protože do Prahy zrovna jen tak cestu nemám :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Paletky ocnich stinu vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Moja penazenka je v pripade tejto kolekcie uplne v bezpeci :) Nejako ma nezaujala. Mam rada klasicke cierne MAC obaly, takze limitky ma moc neberu. Ale nikdy nehovor nikdy, vsak? ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Celá kolekce mě nechává chladnou, protože je moc teplá. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se tedy protiví ty obaly, přijde mi to, jak od kolotoče, nemůžu si pomoct :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci paletku stínů, rozjasňovač a tužky....Sakra! :D
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Kolekce Toledo mě třeba vůbec neoslovila, ale tahle kolekce...to je prostě pecka! Tvářenky a rozjasňovače jsou krásný, že bych si konečně pořídila rozjasňovač od M.A.C :D? Rtěnky vypadají taky dobře, ale nejvíce mě zaujaly poslední dvě zprava. No, holt se tam budu muset dostavit, nedá se svítit! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Uznávám, že ty obaly jsou nádherné! A ten rozjasňující pudr.. Ach! Jo, nedivím se, že tě dostala..

    OdpovědětVymazat
  13. jednoznacne rozjasnujuci puder a paletky na oci ale vsetko vyzera nadherne :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujala nude rtěnka a ty tvářenky.. :) Ale ty obaly zase až tak ne...Toledo se mi líbila více... ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty obaly jsou úžasné!!! Nejvíc se mi líbí tvářenky, ale podívala bych se i na lesk, rozjasňovač... vlastně i stíny a vlastně i téměř všechno ostatní :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já naklušu pro tu voděodolnou řasenku a jestli odolám těm pudrům... kdo ví :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je nádhera! Zaujalo mě úplně vše :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné obaly :-)
    To si hned člověk zlepší náladu při pohledu na takové krasavce.
    Pudr vypadá hoodně dobře, béžový lesk na rty bude taky parádní a tužky na oči Mac umí.
    Peněženko můžeš se bát už nyní :-)
    Díky za představení, Rendy
    Přeji pěkné odpoledne

    OdpovědětVymazat
  19. Ten rozjasňující pudr je úžasný!;))

    OdpovědětVymazat
  20. Já se zamilovala do obalů a určitě chci rtěnku, jakoukoli :-D. Jsem nadšená, že kolekce dorazí i k nám! Už jsem na ni koukala před nějakou dobou a ani v to nedoufala!

    A ty předprodeje jsou nějak omezené, nebo tam může přijít kdokoli?

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se nejvíc líbí broskvová tvářenka, stíny a tu řasenku musím mít určitě, kartáček vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  22. ty obaly jsou luxusní! zaujalo mě toho opravdu hodně

    OdpovědětVymazat
  23. no tak to je krása, škoda, že v Brně MAC nemáme :(

    OdpovědětVymazat
  24. Ty obaly!!!! Ty jsou snad nejhezčí, co jsem kdy viděla!!! Nikdy nepíšu tolik vykřičníků, ale ty obaly!!!!:DD

    OdpovědětVymazat
  25. Tiež ma zaujal najviac rozjasňovač! Ten je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty obaly jsou úžasné a vyrobky tedy take...super

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy, prosím tě, jak je to s tím předprodejem? Není potřeba nějaká rezervace návštěvy? Moc díky

    OdpovědětVymazat
  28. rozjasňující pudr *instant love*

    OdpovědětVymazat
  29. Boží věci! och, ten rozjasňovač <3

    OdpovědětVymazat
  30. Upřímně řečeno se mi kolekce nelíbí, za mě byla vzhledově od MACu nejhezčí ta s těmi "kapkami" vody :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tato kolekce vypadá naprosto skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  32. jsem asi konzerva, mám radši ty klasické MACovské obaly :) ale třeba ten rozjasňovač vypadá naprosto famózně!

    OdpovědětVymazat
  33. Táto kolekcia sa fakt vydarila, od MAC som zatiaľ nič neskúšala, snáď sa k tomu raz dopracujem :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)