neděle 19. dubna 2015

Letem kosmetickým světem - novinky

Tak se mi zase nakupila spousta kosmetických novinek, které si zaslouží vaší pozornost, takže si dáme jeden větší novinkový článek :) Doufám, že vás i tak bude bavit a budete mít zase o něco lepší přehled o všem voňavém nebo pečujícím, co se brzy objeví nebo je to už čerstvě k dostání v obchodech :)


Jako první tu máme nový noční krém Idéalia Skin sleep od Vichy. Krém slibuje ideální kvalitu pleti po probuzení i v případě, že jste měly špatnou noc a nedostatek spánku. Jestli bude po takové noci pleť hezčí, rozjasněná a bez otoků těžko říct. Jakmile dodělám současný noční krém, jdu zkusit tento a dám vám vědět :)



 Po delší době jsem zavítala ke stojanu s Essence a omrkla jsem nové nude rtěnky. Byly tedy vystavené jako součást limitky, ale několik z vás psalo, že jsou údajně zahrnuté i do stálé kolekce (jen některé drogerie to mají jinak). Odstín 02 se mi zdál nejlepší, ale jelikož jako jediný neměl tester, odhadovala jsem to vyloženě od oka :) No, nebudu vám lhát, zatím se mi zdá rtěnka na rtech trochu mrtvolná, takže jí zkusím namixovat s jiným odstínem, jestli to nebude lepší.




V drogeriích se tento měsíc objeví i nový set na obočí od L´Orealu. Set obsahuje vosk s pigmenty, pudr pro dobarvení, pinzetu a kartáček. Cena je 299 Kč, k dostání bude ve 2 odstínech.



Pomalu a jistě se blíží i nová řasenka False Lash Superstar (též L´Oreal), která se objeví v drogeriích také v dubnu a slibuje efekt umělých řas. No tož tedy uvidíme :) Prodejní cena bude 399 Kč




Poměrně nová je i řada produktů Elseve Extraordinary Oil na suché vlasy. Testuje jí mamka, protože já suché vlasy nemám (a ona ano), takže po nějakém čase se dozvíte více :) Šampon + kondicionér stojí 79 Kč, maska 149 Kč a olejíček na konečky 219 Kč


Když se bavíme o vlasech, novinky má i značka Aussie. Řadu pečujících produktů obohatila i řada stylingových přípravků a jak jsem nedávno zjistila (i díky vám) prodává se i suchý šampon :) Brzy se těšte na soutěž o tyto novinky!


Zbrusu nový je anti-perspirant Powder Soft od Dove. Přináší květinovou vůni s nádechem dětského pudru a můžu potvrdit, že voní božsky. A víte proč? Obsahuje totiž frézie, které miluju (plus ještě pivoňky)! Dobrý, fakt dobrý :) Dostupný bude ještě i v roll-on verzi (škoda, že nebude i tuhá klasika) a doporučená cena je 86 Kč


Řadu sprchových gelů Dove obohatily tyhle dva nováčkové. Oranžový Go fresh voní po mandarinkách a květu tiaré. Je to příjemná svěží ovocná vůně, která bude super na léto. Modrý Gentle Exfoliating obsahuje mikro peelingová zrníčka a jeho vůně je krémová (trochu mi evokuje klasickou modrou verzi Original). Zrníčka jsou ultra jemná a určitě tím pádem nevadí, když budete sprcháč používat často. Možná bych ho peelingem ani nenazvala a kdyby to nebylo napsané na obale, možná bych zrníčka ani nezaregistrovala :) Oba sprcháče jsou krémové a obsahují technologii Nutrium moisture, která pokožku nevysušuje. 



Jestli sledujete můj Instagram, tak už jste tyhle novinky Alverde mohly vidět :) Chtěla jsem vám je ukázat už teď, protože by někoho mohly zaujmout a chtěl by je v drogerii třeba už vyzkoušet. Můžete se těšit na samostatný článek, kde se jim podíváme na zoubek více :)

Přečtete si o pudru na korekci pleti (129 Kč), set na obočí (149 Kč), zlatém rozjasňovači (89 Kč),  gel na obočí S.he (79 Kč). Lesk Maximize Effect red kiss dávám do narozeninové giveaway, protože ten odstín prostě není pro mě :)


Pastu Signal White now už možná znáte. Věděly jste ale, že existuje i její pánská verze White Now men? Pasta by měla být sice navržená speciálně pro zářivý mužský úsměv, ale já mezi tou klasickou a pánskou verzí nepociťuju rozdíl :) Navíc příteli přišlo trochu k smíchu, aby měl svojí pánskou pastu a je zjevně opak muže, na které tenhle produkt cílí. Možná chce část pánské populace působit více chlapsky a mít v koupelně černé a ne bílé balení pasty, kdo ví :) Pro mě je to lehce úsměvné a vidím v tom jen marketing, je mi líto...



Jestli máte rádi řadu produktů Naturals od Avonu, možná vás potěší nová verze s pivoňkou a marakujou. Cítím z ní více tu marakuju a je to příjemně ovocná vůně. Mám ráda tyhle body misty během léta na osvěžení, o svěžích sprcháčích ani nemluvím! Už aby bylo pořádné teplo :)


 Bourjois na svém facebooku informoval o tom, že se od května můžeme těšit na nové Rouge Edition Laque. Nemám zatím bohužel více informací, ale strašně se na ně těším a chci je vyzkoušet!





Sally Hansen připravila kolekci laků se speciálními efekty, které by měly oživit vaší manikúru. Velvet texture jsou laky se speciálním složením, které vytváří sametový vzhled. Matný efekt s hedvábným povrchem je opravdu trochu zvláštní a nic podobného jsem u jiných laků ještě nezažila. Špatně se ten efekt fotí (mrkněte třeba ZDE) ale chce si to přímo sáhnout, abyste pochopily, o co jde :) Pro mě je to takové zpestření, ale nic, co bych potřebovala mít na nehtech nějak často. Pískové laky mě svým efektem dostaly asi trochu víc.


Vínový (670 Lavish) - šedý (630 Lush) - fialový (640 Velour)


Luxe Lace jsou laky inspirované krajkovými textíliemi. Mě tedy příliš krajku neevokují, ale posuďte samy :) K dostání jsou ve třech verzích za 149 Kč


Bílá verze (830 Eyelet) a černá verze (840 Ruffle)


Léto se nezadržitelně blíží (i když si teď počasí dává trochu dovolenou a sluníčko na nás kašle) a počítá se trochu s odhazováním svršků. Jestli rády nosíte sukně a rády ukazujete nohy, mohla by vás zaujmout novinka od Sally Hansen Airbrush Sun. Jedná se o tónovací samoopalovací mléko pro pozvolné opálení. Pokožce dodá okamžitě bronzový efekt a zároveň jí postupně "opaluje". Efekt by měl vydržet až 7 dní po opakování aplikace. K dostání je ve 2 odstínech za 299 Kč


A jeden tip na závěr - gumová podložka s vroubky od Ebelin. Můžete jí použít jak na čištění pleti, tak na čištění štětců! Pokud vás trápí např. černé tečky na nose a jeho okolí a nechcete investovat větší částku do čistícího kartáčku na pleť, zkuste tuhle vychytávku. Začínala jsem s ní a s černými tečkami dokáže celkem pomoci a redukovat je! Je to mnohem lepší, než když pleť čistíte jen prsty :) Cena 69 Kč


Zaujala vás některá z novinek nebo máte něco z toho vyzkoušeného? :)

43 komentářů:

  1. Tak mě zaujal Vichy, těším se na recenzi :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zrádný článek, který určitě pomůže odlehčit mou peněženku :D Líbí se mi ta věc od Ebelin, olejíček na vlasy i antiperspirant. Sprej od Avonu už mám, ale na svou chvíli ještě čeká. Teď nevím, po čem toužím víc :D Ale nejdřív asi budu muset zkusit ten antiperspirant, protože Dove miluji a tahle parfemace se mi podle popisu zamlouvá :) Olejíček se dostane na řadu až po spotřebování zásob, kterých mám zatím dost.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak ten set na obočie od Loreal a anti-perspirant od Dove musím rozhodne vyskúšať! :) A zaujali ma tiež stylingové produkty od Aussie.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten antiperspirant od Dove musím mať! :) Tie laky od Sally vyzerajú super! Ja milujem všetko matné :)) A na tú špirálu som fakt zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Som zvedava na ten set na obocie L'oreal a hlavne na Bourjois Aqua Laque. Mam velmi rada ich Velvet verziu. Uz mam jeden v kosiku aj v ASOSe, ale teraz ako predlzili dobu dodania mam pocit, ze asi radsej pockam do maja. Snad pridu nejak na zaciatku mesiaca do obchodov.

    Mimochodom, na tej zubnej paste sme sa riadne smiali s priatelom uz hned prvy krat ako isla v telke. :D Tento marketing nezafungoval na nasu domacnost. :)

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Láká mě tónovací samoopalovací mléko od Sally Hansen. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. tyto články se shrnutím novinek mám ráda, je to skvělý přehled :) zaujal mě asi nejvíce ten krém od vichy a elseve extraordinary oil

    OdpovědětVymazat
  8. Z téhle novinkové nálože mě nejvíc zaujalo Alverde. Budu se těšit na recenzi a musím je omrknout! :-) A nejspíš neodolám některému sameťákovi od Sally Hansen. Protože něco nového, žejo..

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc mě zaujala poslední položka - tedy gumová podložka s vroubky, kterou si určitě pořídím :).

    OdpovědětVymazat
  10. No zaujalo ma všetko :D Najviac asi krém od Vichy a sprej.. teším sa na Loreal Elseve.. majú výborné prípravky na vlasy.. super článok :)
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Super, díky za skvělý přehled, zaujalo mě toho dost.

    OdpovědětVymazat
  12. Na ty nude rtěnky od Essence jsem taky koukala, ale zdály se mi mrtvolné všechny. Ale pro ten Ebelin kartáček si asi půjdu.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě zaujaly Rouge Edition Laque od Bourjois a ta gumová podložka od Ebelin. Jinak jsem hodně zvědavá na recenze té dvoufázové řasenky, protože na tyhle si já nepotrpím, nebaví mě ta jejich forma nanášení, ale je mi jasné, že o nich bude psát každá druhá blogerka, tak mě zajímá, jak dopadnou ;). Teďkon mají v Tescu na celou řadu od Dove akci a včera tam měli antiperspiranty/deodoranty za nějakých 47,- Kč, tak tam možná bude už i tento :).

    OdpovědětVymazat
  14. mě zaujala ta pomůčka na čištění obličeje, ale radši bych to používala na čištení štětců

    OdpovědětVymazat
  15. Já si musím koupit tu ebelin houbičku na poslední fotce, černý tečky mě dost trápí :(

    OdpovědětVymazat
  16. Mna zaujali iba Bourjois Aqua Laque. Som zvedava na recenzie.

    OdpovědětVymazat
  17. určitě bych si z novinek vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hezké novinky, něco se mi líbí, něco zase ne... :) Ten "krajkový" lak mi připomíná takový ten, co dělal efekt popraskaného mramoru před lety, ještě pořád mám doma naprosto nefunkční verzi a radši se tomu krajkovému vyhnu, u mě tyhle krásy nějak nefungují :D

    OdpovědětVymazat
  19. ten set na obočí potřebuji :D! jinak super typy ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Používám Idéalia denní krém a jsem s ním velmi spokojená, takže se moc těším na rezenci nočního ;-) dobrou zkušenost mám i s řadou pro dlouhé vlasy od Aussie takže jsem zvědavá jak se povedly stylingové produkty.

    OdpovědětVymazat
  21. Já si asi v pondělí zajdu pro tu Ebelin věc - předpokládám, že už je v prodeji? :) A nude rtěnky od Essence mě lákaly, ale pak jsem s nima očmárala ruku a asi spíš ne... jednu bych mohla používat místo make-upu, další místo korektoru a ta fialová mi po třech přetřeních zápěstí připomíná jinou (moji) rtěnku v odstínu dark plum, když rty s ní přetáhnu lehce a jen jednou :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  22. Zaujala mě nová řada od Elseve :)) Dove sprcháče miluji, takže mrknu i po těchto :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  23. ten šampón od Elseve mám a je fakt dobrý !!! :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Mě zaujala ta gumové věc od Ebelin.. ;) A ten set na obočí od Loreálu za 3 kila? No tak to jsem ráda, že jsem si koupila ten set od Rimmelu za 120,- a je super! ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Černou pastou by neměli cílit na muže, ale na mě trubky:-D

    OdpovědětVymazat
  26. Se strachem jsem článek otevírala, protože za chvíli jedu na nákupy, ale naštěstí mě tentokrát z těchto novinek nic nezaujalo, spadl mi kámen ze srdce, protože už takhle toho chci, vlastně potřebuji, moc. :) Minule jsem v Tetě koukala po tom olejíčku L´Oreal, ale bála jsem se riskovat, že by mi nevyhovoval, takže si počkám, až napíšeš, co na to mamka. ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné shrnutí do jednoho článku, díky za něj ....moc, Rendy :-)
    Jsem hodně zvědavá, jak Ti sedne Vichy krémek.
    Dove deo mám ráda...a novinku určitě omrknu a očichám v drogérce....škoda sticku- že nebude.... je to moje nejoblíbenějšé forma deodorantu.
    Nude rtěnky se mi líbí, jen je nenosím...jako bledule a s nedokonale bílýma zoubkama by to byla dost tragédie :-)
    Co miluju a nikdy neodolám jsou sprcháče od Dove....to jsou jedny z mála, které mi pokožku nevysuší. A Elseve, to je další stálice u nád v koupelně. jsem zvědavá, jak bude mamce nová řada sedět-jestli bude fajn i na suché vlasy-pomůže, ale nezatíží :-)
    Samoopalováky bych ráda vyzkoušela, jen mi vždycky strašně pouští a barví všechno oblečení....a prát to, je z trest....a klikrát to ani pořádně nejde:-(
    Díky moc za tipy.
    Přeji pohodové nedělní odpoledne:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Po řadě Elseve Extraordinary Oil už chvíli pokukuji a určitě chci vyzkoušet celou řadu, mám dojem, že tohle by mohlo moje vlasy zaujmout:-) Sprchovému gelu Dove s vůní mandarinky už jsem taky podlehla a pořídila si ho, už se těším, až mi bude dělat společnost ve sprše:-) A když jsme u Dove, tak mně už teď docela láká ten peelingový sprchový gel a nový antiperspirant:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc se mi líbí ta rtěnka od Essence, takové barvy mám moc ráda:) Musím v drogérce omrknout:)

    OdpovědětVymazat
  30. Tyto tvoje články s novinkami na trhu mám nejradši, super tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem zvedava na ten set na oboci od Lorealu. Jestli se neseknou s odstiny, jako Rimmel a spol. A tesim se na laque od Bourjois, rtenka ze stejne rasy je perfektni. A ja mam ted kratke vlasy a muzu si na pusu davat i kdovijak lepive veci a nevadi to :)

    My Scheming Bulgarian Rose - perfektní maska na rozmazlování, relax, hydrataci a spoustu jiných věcí.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak z toho mě nezaujalo vůbec nic :-( aspoň ušetřím :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Mám masku z řady Elseve Extraordinary Oil a jako majitelka spíš mastících se vlasů můžu s klidem říct, že jednou za týden se maska úplně klidně snese a nádherně voní :) Doporučuju. Jinak si asi půjdu omrknout ty sprcháče od Dove.

    OdpovědětVymazat
  34. na tu pánskou pastu jsem včera koukala, to už mi přijde úchylné, zuby máme snad všichni stejné proboha :D

    OdpovědětVymazat
  35. Podobné články mám rada. Mám ten mandarínkový sprcháč od Dove, ktorý je úplne božský, naopak ten od Avonu smrdí ako saponát, podľa môjho skromného názoru.
    Zaujala tá kefôčka na konci :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  36. No duben je s novinkami slabší než březen, ale i tak tam pár favoritů je :)

    OdpovědětVymazat
  37. Mě zaujaly novinky od L'oreal.

    OdpovědětVymazat
  38. Já si dnes pořídila ten anti-perspirant Dove Powder Soft a voní krásně, taky miluju frézie, takže když jsem ho dnes viděla v Rosmannu ve slevě, byl můj :D

    OdpovědětVymazat
  39. Mám ten polštářek na čištění pleti a je fakt super! :-)

    OdpovědětVymazat
  40. sada na obočí od L´Oreal vypadá super, škoda že mají jen dva odstíny... budu ale doufat, že jeden z nich bude vhodný na mé obočí :)

    OdpovědětVymazat
  41. Gumovou podložku mám a je naprosto skvělá! :) A ještě se moc těším na rtěnky od Bourjois, mám starší sestry a ty jsou naprosto famózní...

    OdpovědětVymazat
  42. Ta gumová podložka vypadá super.

    OdpovědětVymazat
  43. trochu OT, ale stojí tohle číslo Bazaru za koupi?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)