středa 8. dubna 2015

Lehce pikantní Color Bomb od Too Faced

Dneska bych se s vámi ráda podělila o ne zrovna pozitivní zkušenost s tímto produktem. Color Bomb od Too Faced jsem kupovala během akce v Sephoře někdy okolo nového roku. Už jsem tuhle bombu poslala dál, protože jsme si zrovna dvakrát nesedly a bylo to hned z několika důvodů...



Too Faced Color Bomb Moisture Lip Plumping lip tint (odstín Never Enough Nude) - kupovala jsem v Sephoře, cena je tuším cca 500 Kč (US cena je 21 dolarů)

O téhle pastelce jsem slyšela už několikrát a vlastně na základě pozitivního ohlasu jsem si jí koupila. No, byla to trochu chyba a teď si říkám, že kdybych si koupila další odstín Melted, udělala bych líp. Holt po bitvě je každý generál :) První průšvih byl odstín. Možná si říkáte, že cokoliv na škále nude odstínů je přesně pro mě, ale tenhle odstín je pro mě až moc nude. Na rtech vypadá trochu moc mrtvolně a nesluší mi. Chtěla jsem si koupit korálovou verzi, ale ta byla bohužel vyprodaná. Druhý problém je pro mě konzistence pastelky. Pro mě je trochu sušší a nenanáší se mi pohodlně. Trochu při aplikaci dře a na rtech mi zdůrazňovala sušší místa. Problém číslo tři - ta potvora děsně pálí! Jasně, Color bomb patří do kategorie nafukovadel rtů a tudíž se nějaké to pálení konat musí a obecně mám takové produkty spíše ráda. Tohle ale pálí jako ďas a rty mi z něj úplně brní a znecitlivují se. Možná to byla jen nějaká alergická reakce, ale tohle by podle mě kosmetika prostě dělat neměla. S velikostí svých rtů jsem spokojená a děkuji přírodě za to, jaké mi nadělila a jejich zvětšení tedy nebyl prvotní důvod, proč si tuhle pastelku koupit. Když jsem navíc zkoušela odstín na ruce kvůli focení, místo, kam jsem Color bomb nanesla, totálně zrudlo a vypadalo jako popálené. A sorry, ale rty jsou velice citlivé místo a odmítám si na ně dávat něco takového. V tomhle ohledu se budou názory asi odlišovat, protože každý bude reagovat asi jinak, ale když jsem trochu víc zagooglila a projela recenze, alergické reakce se v hodnocení objevovaly.



Obsah pastelky vysouváte otáčením spodní části balení. Víčko drží dobře a pevně.






Dostupných je celkem 6 odstínů, u nás jsou tuším všechny (nebo minimálně 4 určitě). Jak můžete vidět na balení, zahraniční verze mají v názvu ještě přídavek "lip injection" a kdyby to bylo napsané i na "české" verzi, asi by mě tyčinka vůbec nelákala k vyzkoušení :)




(web)


No, bohužel dneska je všechno špatně a tohle prostě není produkt pro mě. I když jinak miluju všechno nude a nevadí mi produkty, které na rtech "pálí", tak v tomhle případě je obojího až příliš. Své fanoušky si jistě najde, ale radím vám, pokud jste trochu víc citlivější, téhle pastelce se raději vyhněte obloukem. Nebo rozhodně před koupí vyzkoušejte na rtech a chvíli počkejte, co to udělá. Tohle je moje první zklamání, co se značky Too Faced týká a doteď bylo skóre prakticky 100%. V příští akci si koupím raději další odstín úžasné rtěnky Melted, protože ta je pro rty jako pohlazení. Color bomb je trochu za trest pro zlobivé holky :)

Bohužel za mě dneska ne. Svoje fanoušky tento produkt určitě má (vzhledem k tomu množství pětihvězdičkových recenzí), ale já ho na svých rtech nechci víc vidět ani cítit!

Máte zkušenost s tímto produktem? Nevadí vám pálivé lesky či rtěnky, které mají rtům dodat větší objem? A jaká je vaše nejoblíbenější věc od Too Faced? :)

29 komentářů:

  1. Já teda žádnou "zvětšovací věc" na rty nevlastním. Nějak tomu nevěřím :)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle by nebylo vůbec pro mě, zvětšovat rty nepotřebuju a to pálení bych nesnesla.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Nevěřím takovým zázrakům :D

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Bytostně nemám ráda na rtech cokoli pálivého a úplně stejně ani chladivého, mentolového. Takže rozhodně nic pro mě..

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám z pálivých produktů akorát Carmex, kde už jsem si na to zvykla, ale jinak mě ten efekt vůbec neláká

    OdpovědětVymazat
  6. Tento produkt na vobec nelaka a uz len nazov je podla mna uplne divny. Nemam rada brnenie a perach :(

    OdpovědětVymazat
  7. Od Too Faced zatím nic nemám, hrozně se mi líbí jejich paletky. Tato pastelka na rty vypadá dobře obalem i odstínem, ale jelikož mám velmi citlivou pleť, tvoje zkušenost mě od jejich případného nákupu odradila, ale jsem ráda za informaci :)
    lucie.novak158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to by rozhodně nebylo nic pro mě. Nevlastním sice rty Angeliny Jolie, ale mám je i přesto ráda a tohle bych jim neudělala. Jinak i ten odstín je skutečně moc nude, možná spíš rovnou invisible :(

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovědětVymazat
  9. Po této pastelce jsem toužila. Dokonce jsem ti psala před nějakou dobou, jestli mi ji neprodáš, když s ní nejsi spokojená :D Mně se hrozně líbí a "zvětšovací" věci na rty úplně zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je škoda, ale obal se povedl..

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsem překvapená, ještě se mi to nikdy s žádným produktem nestalo :O

    OdpovědětVymazat
  12. to je na prd teda.. ale obal je boží a strašně se mi líbí, jak si to nafotila :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  13. Asi by letěla do koše. :-D Nesnesla bych pálivý pocit na rtech.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. AHoj, jednou jsem měla nějaký lesk od avonu co měl zvětšit rty,ale samozřejmě to nefungovalo: )nevadí..moje rty zvětšovat nepotřebují . Od TF mám jen čokoládu a tu miluji. Příští týden se chystám do Prahy takže určitě obhlédnu další věci od TF.

    OdpovědětVymazat
  15. Mě tento produkt nějak neláká, ale na Melted jsem taky slyšela jen samou chválu!

    OdpovědětVymazat
  16. no tak ja bz som neyniesla nic palive na perach, ale obaj je pekny

    OdpovědětVymazat
  17. rtěnka vypadá pěkně, ale pálení také není pro mě :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. I když s velikostí svých rtů jsem spokojená od přírody, tyto věci na rty mám moc ráda :-) nepoužívám je kvůli optickému zvětšení, ale právě kvůli tomu lehce brnivému a pálivému efektu, který mi poskytují, proto mám moc ráda Carmex, který vše splňuje na jedničku - kromě tedy úžasných hydratujících a léčících účinků :-) nicméně negativních recenzí jsem četla více a tak tedy tuto pastelku nejspíš zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám pleť docela citlivou, takže předpokládám, že bysme si s touhle pastelkou taky nesedly, určitě by mi pálení na rtech vadilo a rty větší taky nepotřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nic pálivého nemám, akorát takové brnivé balzámy :-) na rtěnky a pastelky moc nejsem, ale pár jich doma mám :-)

    OdpovědětVymazat
  21. já nemám ráda pálivé produkty, se svým objemem jsem raději spokojená, protože bych nesnesla, kdyby mě na rtech něco pálilo. Ale obal se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  22. Mě by pálení rtů hodně vadilo :(

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle mě vůbec neláká. Jak řikáš, to radši Melted :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Pálivé produktíky a já nejsme dobří parťáci :-)
    Asi bych nechtělo riskovat, že se osypu nebo budu mít nějakou neadekvátná alergickou reakci....
    Radši jemné balzámkoidní chubbysticky nebo máslíčka na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mám pár lesků se tímhle "zvětšovacím" efektem, musím říct, že se mi to pálení docela i líbí, ale že by se mi po tom opravdu zvětšily rty, to bych tedy neřekla :-)

    OdpovědětVymazat
  26. hmm, tak to jsem ráda, že jsem do něj nešla... vůbec jsem nevěděla, že je to zvětšovadlo, to mi přijde jako děsná blbost a navíc to taky naštěstí nepotřebuju :D jsem ráda, že jsem si nakonec vzala Melted!

    OdpovědětVymazat
  27. Lehce pikantní? Dle popisu spíš doooost pikantní! :D Tohle mě ani neláká...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)