pátek 17. dubna 2015

Hourglass vs. MUR - paleta rozjasňovačů

Dneska možná zase popíchnu někoho, kdo je vysazený na značku Makeup Revolution a její "nenápadné napodobování" jiných značek. Každopádně dneska to bude trochu jiné a ne tak okaté. Nebýt několika mých oblíbených UK bloggerek, nikdy by mě nenapadlo, že paletka Radiant Lights palette by měla být dupe slavné paletky Ambient Lighting palette od Hourglass. Ale protože sama slavný rozjasňující pudr od Hourglass mám, zajímalo mě porovnání. Do podobných porovnávacích článků se pouštím jen tehdy, pokud vlastním ten dražší "originál" a nikdy bych produkt nezkoušela bez porovnání a netvrdila bych, že je to to samé, ale stojí to polovinu, to doufám víte :) 



Radiant lights palette koupíte ZDE a Hourglass u nás bohužel neseženete (musíte se podívat v zahraničí). Hourglass pudry jsou hodně známé a kdo jeden doma nemá, jako by nebyl! Jsou ale také poměrně dost drahé a u nás nedostupné, takže v tomto případě nastupuje do rigu MUR paletka a její srovnání se slavnějším kolegou. Hourglass pudr mám v odstínu Luminous Light a odstínově je nejvíce podobný s pudrem z paletky, který je úplně vlevo. Barevně jsou mezi nimi drobné olišnosti a není to absolutně totožný odstín. Odstín z paletky je o něco lesklejší a podle mě je to více rozjasňovač, který použijete jen na určité části obličeje. Hourglass pudry používá spousta lidí jako pudr přes celý obličej pro projasnění, pro mě osobně je to ale rozjasňovač, který používám jen lokálně nad lícní kosti nebo pod obočí a na celý obličej ho nedávám. V tomhle bodu je to spíše otázka osobních preferencí a toho, co se vám líbí. Každopádně Hourglass pudr na to jde použít asi lépe, než pudry z paletky MUR. Ty si plošně na celém obličeji představit neumím. Hourglass vytváří více sofistikovaný finiš na tváři a barva je hodně nenápadná a ne příliš třpytivá. Z paletky mi přijde nejlepší a nejvíce se efektem podobající Hourglass právě odstín úplně vlevo. Ostatní dva odstíny jsou vyloženě lesklejší rozjaňovače. Hourglass má menší nevýhodu v tom, že poměrně dost práší, protože jeho textura je ultra jemná a když přes pudr prstem přejedete, máte pocit, že saháte na něco strašně příjemného. MUR také trochu práší, ale jsou o maličko více slisované a jakoby pevnější. Pokud přes ně přejedu prstem, textura je sice také jemná, ale ne tolik jako u Hourglass. Co se výdrže týče, Hourglass mi dá na tváři celý den. Jak ho ráno nanesu, tak ho vidím i večer. U MUR je to tak 3/4 této výdrže, což není špatné, ale Hourglass v tomhle vede.



Barevně tedy paletka MUR někomu Hourglass připomínat může, ale pro mě to vyloženě dupe není. Pudry v paletce jsou více rozjasňovače, jsou třpytivější než Hourglass pudry (soudě i podle různých srovnání na internetu) a nedělají prostě stejný efekt. Hourglass je mnohem více sofistikovanější a decentnější. Na druhou stranu je jeho pořízení poměrně drahá záležitost, nehledě na to, že si pro něj budete muset zajet někam za hranice nebo si ho přes internet objednat. Paletku rozjasňovačů bych doporučila spíš někomu, kdo s rozjasňovači třeba začíná a chce s nimi trochu experimentovat a zároveň nechce nebo nepotřebuje drahé rozjasňovače. Často mi na toto téma chodí dotazy a málo kdo se zeptá "doporuč mi nějaký drahý rozjasňovač", ale většina dotazů se týká rady ohledně doporučení právě levnějších kousků. Pokud do této kategorie spadáte, může tohle být tip právě pro vás. Nicméně neočekávejte, že se dočkáte toho samého, co nabízejí pudry Hourglass. V tomhle případě přímá úměra neplatí.


Balení paletky je pevné a bytelné. Uvnitř je i velké zrcátko a zavírání drží pevně a nemá tendence se otevírat. Stejnou paletku seženete ještě v jedné verzi se studenějšími odstíny ZDE



MUR paletka


MUR - Hourglass (foto na sluníčku)




MUR - Hourglass (ve stínu)



Takto vypadá pudr Hourglass po cca roce a půl prakticky každodenního používání



Dobrá zpráva nakonec! Makeup Revolution se objeví exkluzivně od 27.4 i v drogeriích Rossmann (po celé ČR). Těšit se můžete na vybrané top produkty - např. paletky stínů, sety na obočí, tvář nebo konturování, rozjasňovače atd. Postupně budou k dostání i některé štětce a ve dvou prodejnách se objeví i stojany, které můžete znát z anglických Superdrug (konkrétně ve Florentinu a v nově chystané pobočce na Nových Butovicích). 




Co říkáte na paletku rozjasňovačů? Jste z těch, co by za rozjasňovač daly i čtyřmístnou částku nebo vám stačí spíše ty levnější? A co říkáte na to, že se Makeup Revolution objeví i v drogeriích? :)



PS: Děkuji Makeup Revolution za poskytnutí produktu k recenzi

28 komentářů:

  1. Já bych řekla, že ačkoliv se MUR Hourglass nevyrovná a nejedná se (podle tebe, sama posoudit nemůžu) o dupe, tak i tak je to fajn náhrada. V případě MUR je poměr cena/kvalita (alespoň u výrobků, co jsem vyzkoušela já) řekla bych dost dobrá :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  2. Nevypadá to vůbec špatně, zvlášť se těším, až bude MR v Rossmanech, aspoň si to vše osahám. I když po Hourglass budu toužit nadále :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na rozjasňovače si veľmi nepotrpím, používam ich veľmi zriedka. :) A čo sa týka Makeup Revolution, určite sa pôjdem do Rossmana pozrieť a som si istá, že si aj niečo z tejto značky odnesiem. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to jsi mě úplně nejvíc potěšila, že to bude v rossmanu. Konečně nebudu muset platit poštovné ve výši celého produktu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem zvědavá, jak do těch Rossmannů ty stojany narvou a co místo toho zase zrušej :/ Kvůli blbýmu Rival de Loop Young u nás zhrouhli půl stojanu maybelline.

    OdpovědětVymazat
  6. 4miestnu sumu by som pokojne dala, ale efekt MUR rozjasňovačov mi príde celkom fajn! Rossman závidím :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Mě postačí i ty levnější rozjasňovače, ale moc je nepoužívám. A že bude makeup revolution v drogerce, tak na to se moc těším. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Tak investovat do rozjasňovače se vyplatí, většinou vydrží věčnost. A že bude MUR k dostání i v drogerce je super zpráva.

    OdpovědětVymazat
  9. No, je vidět, že Hourglas opravdu používáš! :D :D A za MUR v drogérce budu ráda, konečně nějaký posun dopředu! Snad to časem půjde třeba i s The Balm, Sleekem, RT...

    OdpovědětVymazat
  10. jsem ráda, že bude MUR v drogeriích, aspoň si ji osahám, nemám moc ráda objednávání z netu aniž bych věděla, jaký produkt je...rozjasňovače mě ale nezaujaly, mám svůj oblíbený ze Sephory a pak stálici Albatros, moc ráda bych ukořistila nějaký od Chanelu, ale to až za odměnu třeba :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se ty rozjasňovače od Makeup Revolution i celkem zamlouvají;))

    OdpovědětVymazat
  12. Já si nějak neumim představit že by člověk kterej jede v MUR využil tři odstíny rozjasňovačů... No, ale jestli to bude v drogeriích tak si to prohlídnout půjdu, to zas ne že ne... : )

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám jeden jediný rozjasňovač už asi dva roky a moc z něj neubylo, takže tři další bych vážně neužila. A na MUR se do drogerie asi kouknout půjdu, ale zatím mě nijak nebere, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  14. Značku MUR mám moc ráda a z toho, že bude v Rossmannu jsem nadšená, aspoň ušetřím za poštovné :) Jinak ta jejich paletka mi přijde super a určitě na se ni podívám jak bude příležitost :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  15. za rozjasňovač bych čtyřmístnou částku nedala, i když je pravda, že ho ubylo hrozně maličko :-) a na MUR se do Rossmana těším hodně, osahám si, nakoupím si naživo, s tím mi opravdu udělali radost :)

    OdpovědětVymazat
  16. to, že se objeví v drogeriích je rozhodně plus :)

    OdpovědětVymazat
  17. MUR sice moc nemusím, ale to že bude v drogériích je skvělá zpráva. Zas bude o kousek víc na výběr a třeba se ostatní značky budou zas o kousek víc snažit protože bude o konkurenta víc.

    OdpovědětVymazat
  18. Že bude MUR v drogeriích je super zpráva a už se těším, až to tam omrknu. Ten drahý rozjasňovač mi neláká. Celkově se teprve učím zacházet s rozjasňovači a připadá mi, že to s ním asi moc neumím, nebo se mi nelíbí ten třpytivý efekt na mém obličeji. Nicméně mám doma dva srdíčkové rozjasňovače od I heart make-up od MUR - takovou zlatou (výborná k bronzeru a k opálenější pleti) a takovou neutrální champagne. S obojím se mi dobře pracuje díky tomu, že to není šíleně super hustá pigmentace a vytváří opravdu přirozený efekt a nemusím se bát použít štětec, abych si ho nenanesla moc.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbí ta paletka, z fotek bych to tipovala na nějakou drahou značku :) Je super, že bude MUR k dostání i v droériích :)

    OdpovědětVymazat
  20. ČAUKY,
    Teď jsem si založila nový blog AGAIN! :)
    A můj první článek se týká ALIEXPRESSU!
    Myslím,že by tě to mohlo zajímat. :)

    http://mlifestylestuff.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Konecne bude zase v cesku neco noveho. Podle mne ale na tom pohori e-shopy ktere tuto medialni vlnu rozpoutaly... Tezko rict co se bude dit s cenama a jake vubec budou.... Uvidime !


    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  22. Jojo, už jsem slyšela, že bude tato značka v drogerce a zajásala jsem!!!

    OdpovědětVymazat
  23. I přesto, že MUR moc nemusím, tak to, že bude v drogérií je super. Z internetu bych si od nich asi nic neobjednala, ale takhle v drogérce mě třeba něco, co není ničeho napodobenina, zaujme :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejsem příliš velká fanynka rozjasňovačů. Líbí se mi, když je holky a ženy umí používat, nicméně sama je navyhledávám.
    Když už tak místo nich použiju decentně stín- champagne nebo sněhově bílou barvu.
    Hourglass vypadá velmi hezky. I když bych nebyla ochotná vyšší investice do takového byt skvělého produktu.
    MUR fandím.... chápu, že každý člověk nemá dostatek financí na dražší řady kosmetiky...a díky takovým značkám si může hezké kousky dovolit i sociálně slabší ženská, která se chce "líbit" a cítit dobře.
    Uvítám, že budou výrobky MUR i v drogériích....je lepší vidět vše na živo. Ne každá fotka v eshopuech je věrná realitě a texturu lze obrázkem zjistit velmi těžko

    OdpovědětVymazat
  25. Tak první, co mě zaujalo u doprovodného textu k rozjasňovačům Makeuprevolution je hrubka a jedna stylistická chyba (ale tu už jsem hledala... učím češtinu, takže jsem na hledání chyb trénovaná, no :-D).

    Každopádně pudr Hourglass byla láska na první dotek. Nejdřív jsem si řekla, že bych za to ty prachy nedala a pak ho zkusila a byla ztracená... A už si ho vezla z USA. Takže bych si koupila už jen originál. A hlavně si myslím, že H. dělá takový efekt, přesně jak píšeš, že je takový rafinovaný :-), že jeho dupe za relativně pár korun se mu určitě vyrovnat nemůže.

    Ale na značku se do drogerie určitě podívat půjdu, zajímá mě každá kosmetická novinka. i když v tomto případě trochu kontroverzní ;-).

    OdpovědětVymazat
  26. Ja rozjasnovace sice vlastnim, ale vsechny vicemene nahodou. Prijde mi to jako tak trochu preceneny produkt, mozna to bude tim ze jsem mela vzdy mastnou plet a mastny lesk s tim rozjasnovacem moc nejde dohromady. Ale i tak mam nejradsi mac pigmenty misto rozjasnovace, urcite bych si ho nekoupila sama od sebe.
    My Scheming Bulgarian Rose - perfektní maska na rozmazlování, relax, hydrataci a spoustu jiných věcí.

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem strašně ráda, že MUR bude v Rossmanu, přeci jen mám mnohem radši, když si produkty můžu ,,osahat'', než když je v podstatě slepě kupuji přes internet. Rozjasňující paletka vypadá zajímavě, ale popravdě mi to provedení přijde zbytečné, protože z uvedených odstínu bych použila maximálně dva... Myslím, že rozjasňovač je vyloženě kusový výrobek a víc bych uvítala, kdyby ta paletka byla provedená třeba jako -rozjasňovač, bronzer, tvářenka- .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)