úterý 7. dubna 2015

Fuji Green Tea - nová řada od Body Shop

Zelený čaj je díky svým anti-oxidačním schopnostem nejen oblíbený nápoj, ale jeho účinky se využívají i v kosmetické sféře. Jako například v nové řadě Fuji Green Tea od The Body Shop. O tělová másla z této řady jste mohly nedávno zde na blogu soutěžit a dneska vám ukážu další produkt - tělový peeling.


Celá řada pěkně pohromadě:


Exfoliační mýdlo (169 Kč) - Tělové máslo (429 Kč) - Tělový sorbet (349 Kč) - Tělové mléko (299 Kč) - Kolínská voda (499 Kč) - Sprchový gel (169 Kč) - Čaj do koupele (429 Kč) - Tělový scrub (399 Kč)



Tato řada obohatila stálou nabídku o několik zajímavých produktů - na první pohled asi jeden z nejzajímavějších kousků je čaj do koupele. Ano, čtete správně :) Přijde mi úplně dokonalé, že si naplníte čajové sítko směsí, hodíte do vany a relaxujete. Jasně, není to must-have, ale pokud si libujete v dlouhých koupelích a zelené čaji obecně, tohle bude něco pro vás :)





Tělový peeling (nebo-li body scrub) nádherně voní. Ostatně jako celá tato řada! Vůně zeleného čaje je lehce doplněná o citrón a bergamot a je úžasně svěží. Zároveň není přehnaně voňavá, aby váš nos omráčila :) Peeling obsahuje drobounké pevná zrníčka a má spíše tekutější konzistenci. Hrubost je spíše jemnější a na tělo mám radši trochu drsnější kousky. Nebude tedy vadit, pokud ho budete používat i několikrát týdně. Jeho vůně je ale tak návyková a uklidňující, že je radost ho používat.





Body Shop nabízí spoustu voňavých řad svých produktů a je těžké si mezi voňavými mazadly i péčí vybrat. Mým absolutním favoritem, co se vůně týče, je už několik let řada Moringa a musím říct, že zelený čaj se v žebříčku vůní posunul hned na druhé místo! I když nebudu tvrdit, že body scrub je must-have, bez kterého se neobejdete (na to je pro mě moc jemný), tak nová řada o vaší pozornost bojovat stále může. Věřte, že jak jednou zkusíte třeba jejich tělová másla, nebudete chtít už jiné :)

Co vy a zelený čaj? Máte rády jeho vůni a chuť? Který produkt z této řady vás nejvíce zaujal? :)



PS: děkuji Body Shopu za poskytnutí produktu k recenzi

30 komentářů:

  1. Z tejto rady ma najviac zaujal sprhovy gel a telove maslo. Skoda, ze peeling je jemny. Ja mam rada tie drsne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Noo tak to vyzerá veľmi dobre, hlavne ten scrub.. zelený čaj mám veľmi rada takže sa po nom pôjdem pozrieť. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je přesně vůně, kterou si musím zajít očuchat :).

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy a tělové peelingy, věčná dvojka :D ;) Vypadá to skvěle, už mám tuto řadu nějakou dobu prohlídnutou (ač jen po netu, nejsem z Prahy, a tak nemám TBS po ruce) a určitě bych si vybrala. Navíc miluju zelený čaj.

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  5. Zelený čaj, to já můžu..chuť je taková nic moc, ale vůně..mmm, super. Asi po delší době navštívím The Body Shop =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, zaujal mě scrub, ale mám ráda spíš drsnější tělové peelingy.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zelený čaj miluju! A čaj do koupele vypadá božsky.. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. bez zeleného čaje se neobejdu ani jeden den a tato řada se jeví téměř jako návyková jen podle fotek..z body shopu jsem mimo fíkového olejíčku (který jsem potají kradla mamince) nic neměla a doufám, že někdy půjdu okolo tohoto obchodu..

    OdpovědětVymazat
  9. Zelený čaj piju prakticky pořád a z této řady mě rozhodně zaujal ten tělový peeling :-) až dodělám ten baleacký, který jsem si koupila na tvé doporučení a je vážně super, určitě se podívám po tomto :-) akorát mi asi bude chybět ten pocit namazané kůže, který u toho olejového peelingu od Baley mám a jestli to dobře chápu, tak tenhle peeling to nedělá :-) ale kvůli té vůni ho rozhodně zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vůni zeleného čaje mám strašně ráda, peeling vypadá dobře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda vůni i chuť zeleného čaje. Docela mě zaujal čaj do koupele, ještě jsem to neviděla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Ten zelený čaj vypadá nádherně. To musí být fakt koupel s tím sítkem!

    OdpovědětVymazat
  13. Musím říct, že tahle řada mě zaujala :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  14. zeleny caj je super no budem musiet ist obziet tuto radu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zelený čaj miluju na pití, vůni tolik nefandím, ale určitě ráda prozkoumám a očichám :)

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovědětVymazat
  16. Zelený čaj piju denně, tak proč si ho nedopřát taky večer v koupeli? :) zaujal mě čaj do vody, možná vyzkouším :)
    lucie.novak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle musim mit. Zeleny caj miluji :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Zelený čaj mužů pít každy den. Tak proč ho nemít doma i v jiné podobě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zelený čaj jako nápoj miluju a minulý týden jsem čichala k výrobkům od YR se zeleným čajem a voněly mi, takže něco z téhle řady by se mi určitě líbilo :D

    OdpovědětVymazat
  20. Zelený čaj je v podstatě jediný čaj, který piju, takže i kosmetickým produktům s ním docela fandím - nejvíc se mi líbí tělové mléko a máslo :-)

    OdpovědětVymazat
  21. hm, čaj do koupele, to je zajímavá věcička :) řada mě zaujala a the body shop mám celkově ráda, tak třeba vyrazím na nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  22. čaj do koupele OMG! ještěže nemám vanu, jinak už bych byla v bodyshopu :)))

    OdpovědětVymazat
  23. Já na tyhle tělový mazadla moc nejsem, respektive nejsem příliš náročná při jejich výběru...a sprcháče si kupuju přírodní. Ale tahle vůně by mi mohla sedět, tak si to očuchám, až si půjdu do Body Shopu pro jeden toner, který jsem si vyhlídla :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jáááj prečo u nás museli na Slovensku museli zavrieť Bodyshop :(

    OdpovědětVymazat
  25. Tak teď mě mrzí že jsem si neobjednala, ale to napravíme na konci dubna, měla jsem vědět že je tam citron a bergamot :-) hned bych ho měla doma :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Čaj do kúpeľa je super vychytávka:P Musím to zájsť omrknúť a hlavne ovoňať:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  27. Se zeleným čajem kamarádím....a hodně :-)
    I v kosmetice i jako nápoj ho úplně zbožňuju :-)
    Stopro mrknu na tělové máslo.
    Díky moc za info.
    Přeji pěkný večer

    OdpovědětVymazat
  28. Musím nějaký produkt z této řady vyzkoušet, zelený čaj miluju! Nejvíce mě láká sorbet:)

    OdpovědětVymazat
  29. Vůni zeleného čaje miluju! Zelený čaj ne. :D Budu to muset někde očuchat...!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)