sobota 11. dubna 2015

Drží nebo nedrží? Dermacol 16h lip colour

Jestli se teď o nějakém produktu z drogerie hojně mluví, tak právě o této barvě na rty od Dermacolu. Názory se různí a zjevně je to i díky rozdílnosti mezi jednotlivými odstíny. Nemůžu mluvit za všechny, když jsem vyzkoušela jen tento, ale řeknu vám, jestli bych si koupila další odstín nebo ne :)


Dermacol 16H Lip Colour (odstín 04) - oficiální info ZDE, koupíte za 229 Kč

Na vyzkoušení jsem dostala asi ten nejméně vhodný odstín, protože já a krvavě rudá, to nejde k sobě. Bylo tedy poněkud omezené, kdy jsem barvu mohla zkoušet, protože si neumím představit, že si jí ráno napatlám na rty a vyrazím do práce. Necítím se v takových odstínech dobře a hlavně mám panickou hrůzu, že se mi barva obtiskne někde na obličeji a budu vypadat jako klaun :) Ale samozřejmě mě zajímalo, jak moc barva vydrží a pokud by se osvědčila, plánovala jsem si koupit nějaký méně výrazný a decentnější odstín. Zatím zůstalo jen u toho plánování a zcela upřímně asi sbírku o další odstíny nerozšířím. Podle všech možných diskuzí se zdá, že se kvalita i výdrž značně liší odstín od odstínu. Nemůžu hodnotit jiné odstíny, protože jsem je nezkoušela a určitě pokud o barvě uvažujete, projeďte si více článků a názorů. Přes podobné produkty nejsem příliš expert a nevyzkoušela jsem jich tolik, abych měla velké porovnání. Poprosila jsem tedy o pomoc kamarádku, která je expert jak přes výrazné barvy rtů, tak i přes tyto produkty. Zajímalo mě, jak moc se bude lišit její názor od toho mého. Kupodivu jsme se docela shodly :)

Takže stručně k testování - jak vidíte, na jednom konci je barva a na druhém bezbarvý lesk. Nic inovativního, podobných produktů najdete na trhu několik. Barva je hodně intenzivní a dost pigmentovaná, takže na jedno nabrání vykreslíte celé rty. Nutno dodat, že konzistence je velice příjemná a rty nijak nestahuje a nepůsobí nepříjemný pocit, jako jiné podobné produkty. Jakmile barva zaschne, nanesete bezbarvou část, která by měla barvu fixovat a dodat jí lesk. Teď to hlavní - vydrží barva na rtech 16h? Na mých rtech tedy ani náhodou. Respektive to má háček, protože prakticky barva na rtech je, ale ze středu mizí a mě pak zůstane jen výrazná konturka, která se tedy velice špatně dostává dolů. Což se stalo i kamarádce a strašně na to nadávala. Mě nevadí, když se lesk/rtěnka/ cokoliv ze rtů setře a musím to nanést znovu. Víc mě irituje, když se barva usazuje na okraji rtů a člověk pak vypadá jako kreatura se špatnou barvou konturky :) Takže když se to vezme kolem a kolem, barva na rtech opravdu vydrží dlouho. Problém je ale v tom, že nevydrží na celých rtech, ale jen na okrajích. Pokud nic nejím ani nepiju, vydrží několik hodin. Ale jakmile jsem se napila a něco zakousla ke svačině, bylo po barvě. A takhle si já dlouhodržící barvu na rty prostě nepředstavuju. 




Měla jsem sice nutkání vyzkoušet nějaký méně nápadný odstín, u kterého by postupné ztrácení barvy třeba nebylo tak patrné, jako u krvavě rudého odstínu, ale upřímně na to momentálně nemám chuť.



Vybírat můžete celkově z 9 odstínů






Když bych to shrnula, tak je určitě plus, že je barva na rtech po celou dobu příjemná. Pokud přes ní nanesu ještě bezbarvý lesk, nijak nelepí ani rty nevysušuje, což je super. Tohle mi potvrdila i kamarádka, že narozdíl od jiných značek, je v tomhle ohledu Dermacol báječný. Barva se ani příliš neobtiskává, i nějaký ten polibek nebo napití zvládne, ale třeba jídlo u mě prostě nedává. A nejvíce mi vadí, že je pak viditelná jen na okrajích rtů, kde se drží zuby nehty a jde špatně dolů. Nakonec jsem na její odlíčení musela vzít dvoufázový odličovač. S kamarádkou jsme se vesměs ve všech bodech shodly, což mě na jednu stranu těší, protože jestli někomu co se týče výrazných barev na rty důvěřuji, tak právě jí :)

Když tedy odhlédnu od výrazného odstínu, který není můj šálek kávy a podobné barvy prostě normálně nenosím, tak stejně nemám chuť zkoušet další odstíny. Možná, kdyby se objevila kupa značně pozitivních článků na některý z těch decentnějších odstínů, tak kolem něj možná začnu v drogerii kroužit, ale zatím to tak necítím. Za mě nesplňuje to, co na obale slibuje a za prohřešky, které jsem vypsala výše prostě nemůžu doporučit (tento konkrétní odstín samozřejmě).

Věřím, že se mezi vámi najde někdo, kdo tyhle barvy na rty zkoušel a řekne nám svůj názor a pohled :) Jsem jedno velké ucho!


PS: Děkuji Dermacolu za poskytnutí produktu k recenzi

27 komentářů:

  1. To je snad první recenze, kdy s tebou nesouhlasím :) já tyhle Dermacolky prostě miluju, odstín mám 1,2,4 a i když mi 4 přijde nejslabší, tak se mnou dala už několik plesů, kde jsem byla za hvězdu právě díky tomu, že minimálně těch 8 hodin se ze rtů ani nehla :) a 1 nosím skoro každý den, protože na mých rtech není moc výrazná a i když 16 hodin asi nedá, tak ještě po cca 12 hodinách rty jemně barevně tónuje... jediné co mě ns nich mrzí, je to že nemají žádný nude odstín :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já zas nemám tuto barvu (mám 1 a 9) a jsem nadšená, mrzí mě, že nemají víc pro mě nositelných odstínů :). Ale je to s tou výdrží divné, třeba Lucka z Getthelouk chválila odstíny 3,8,9 (doufám, že si to dobře pamatuji) a říkala, že odstín 1 je nic moc. Mně 1 drží mnohem líp než 9 :D. Fakt těžko soudit, ale tak jako tak poslední dobou nepoužívám na rty nic jiného :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ja urcite jeden odstin vyzkousim, ale nejaky svetly. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dva odstíny a ten jeden mi dělá to samé co tobě, po dvou hodinách mám jen ošklivou konturku.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, mě tohle nijak neupoutalo ..

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tenhle odstín 04 a nosím ho hodně, hodně často, protože mně na rtech vydrží opravdu od rána až do večera. Nic lepšího na rty jsem nikdy neměla, vůbec se nebtiskává, nemusím se bát, že budu mít rudou šmouhu na zubech. Vydrží i několik jídel. Já jsem naprosto nadšená. Proto jsem přikoupila i odstín 06, který nosím o dost méně, ale jen kvůli barvě, která je na mě až moc do růžova. Jinak s výdrží je to totožné, možná s tím rozdílem, že uprostřed rtů lehoučce bledne, ale není to nic, co by bylo patrné na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja se rozhodovala mezi Dermacol a Rimmel Provocalips, ale nakonec jsem sahla prave po Rimmel, uz jenom ta cena je priznivejsi, jedinym minusem je asi to, ze u nas jsou dostupne tusim jenom 4 odstiny a jeste same vyrazne. Mozna se nakonec po Dermacol jeste poobhlednu, maji pekne odstiny, taky bych rada vyzkousela spise nejaky prirozenejsi :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám zálusk na nějaký decentnější odstín :)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že není fotka produktu na rtech, docela by se tu hodila :/

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem kolem ní taky kroužila, ale říkala si, že ještě počkám, až ji vyzkouší víc bloggerek :D A pořád nevím. Rtěnky od Dermacolu mám jinak ráda, některé vydrží i oběd, tak nevím, teď jsem vážně na rozpacích. Asi počkám na nějakou jinou tekutou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě tyhle barvičky ani nelákaly po negativních zkušenostech kamarádek, radši si koupím rtěnku z Velvet edition od Bourjois :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám odstín č.6 a musím říct, že jsem nadšená. Barva mi vydrží celý den, takže do práce, kde neustále mluvím, je ideální. Navíc mi odstín i výdrž chválí okolí, takže mohu jedině doporučit. Co bych vytkla je plná cena, ale tyhle rtěnky jsou často v akci, takže jsem spokojená :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně ten samý problémmáms obdobným produktem od konkurence - Rimmel Provocalips. Zůstávala mi výrazná konturka a navíc se ještě ke všemu časem začala drolit a vypadalo to příšerně :(

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna v úterý jsem si koupila odstín 1. Jo a za mě je to pecka! Třeba po šesti hodinách už úplně ve středu rtů tolik není, ale vzhledem k tomu, že to není tak řvavý odstín a je vlastně podobný mé barvě rtů, tak je to super! Včera abych to nemusela odličovat po škole, tak jsem s touto rtěnkou byla i běhat a pak ve sprše a vypadala stále stejně! :D Škoda, že vážně nejsou nějaké nude odstíny bez třpytků na denní nošení, ta jednička je na mě na den už jen tak tak. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Já tedy taky mám v merku,ale nějaký světlejší odstín, takže to snad bude lepší.Musím počkat na nějakou dobrou akci,protože přes dvě stě se mi fakt dávat nechce.Za tenhle článek děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Musím také nesouhlasit. Sice nemám zkušenost s tímto odstínem, ale mám doma hned 5 dalších. 01 a 05 jsou pro mne asi ty nejhorší. 01 mi dělá takové nevzhledné mapy, neumím ji nanést rovnoměrně, nejde to. 05 obsahuje strašně moc třpytek které zase nejdou a rtech příjemné a ani barva není nic moc. Co jsou ale moje poklady a rtěnky, které používám téměř každý den jsou odstíny č. 08, 06 a 07. Drží opravdu celý den až do večerního odlíčení jen jediné co je potřeba tak je párkrát za den přejet leskem ( já je přejíždím i obyčejným balzámem co nosím v kabelce). Opravdu si nemohu stěžovat. Zkoušela jsem i u konkurence Provocalips a ta se mi zdá o něco slabší, ale pořád je ta výdrž prostě skvělá.

    OdpovědětVymazat
  17. Je hrozná. Mám číslo 6 a je to to samé. Není mi ani příjemná na rtech a dokonce mi přišlo, že mám potom na rtech cucky..... Těšila jsem se a hrůza teda :(

    OdpovědětVymazat
  18. Mám raději světlejší odstíny a ne tak výrazné. Už jsem četla více recenzí a vím, že se jedna také zmiňovala, že ji zbyde jen ošklivá konturka. Tato rtěnka s leskem mě nijak zatím neláká.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. O této barvě na rty jsem toho hodně slyšela i četla jsou to tak různorodé názory, že jeden odstín prostě musím vyzkoušet.. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám 6 a jsem spokojená. Jen jsem za tu dobu, co ji zkouším, zjistila, že se musí nanést na úplně suché rty. Pak mi vydrží v podstatě celý den, intenzita sice trochu slábne (a trošičku víc samozřejmě ve středu rtů), ale furt je to pohoda. A dá se i opatrně obnovit, ale to si zase musím pohlídat, že jsou rty úplně suché a případný zbytek toho průhledného lesku musím předtím setřít.
    A když si ji vemu ještě dnes (což mám v plánu), tak ji budu mít tenhle týden na sobě každý den! :D

    OdpovědětVymazat
  21. mě tenhle výrobek neláká, obecně nemám příliš v oblibě dlouhotrvající barvičky, raději si během dne rty několikrát přelíčím.

    OdpovědětVymazat
  22. Už som o ňom videla alebo čítala veľa recenzií ale sama by som si ho asi nekúpila, vo všeobecnosti sa mi odtiene príliš nepáčia :(, čo je škoda...rada by som nejaký vyskúšala . A som úplne rovnaká v otázke červených pier...:D tiež to nemám veľmi rada :) :).

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem nezkoušela....mám trochu strach, že by mi na rtech vytvořila něco takového, co popisuješ....a ta hrůza by mi pak nešla ničím odlíčit.... :-)
    Myslím, že raději budu i nadále "konzerva" a budu svým rtům dodávat barvu zapomocí klasických rtěnek (Rimmel, Dermacol) a nebo chubby sticků :-)
    Děkuji za recenzi, Rendy
    Přeji pěkný nedělní večer:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ja mám 06 a 07 a 07 drží trochu lepšie, asi je to fakt odtieňom...06tka je niečo na štýl tejto 04, matná ale do malinova a sa troška šúpe ale určite mi neostáva iba kontúrka, vydržia i obed ;) som spokojná

    OdpovědětVymazat
  25. Tak teď opravdu nevím, jestli si ji pořídit nebo ne.. Protože opravdu nechci skončit s divnou konturou kolem pusy, ale zase někomu drží a je spokojený.. To jsou dilemata :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ta barva je nádherná, škoda, že ti nedrží. Já jsem moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  27. Barva je skvělá. Tohle je jeden z produktů, na které jsou hrozně rozdílné názory, tak se asi taky už konečně seberu a půjdu zkusit ať si můžu udělat ten svůj
    http://pearlsomyflife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)