neděle 5. dubna 2015

Delikátní stíny Illusion D´Ombre od Chanel

Illusion d´Ombre od Chanel jsou vážně tak jiné stíny, že vám jen jedny stačit nebudou. O svých prvních, které jsem si už před docela dlouhou dobou koupila, jsem vám psala. Nedávno mi do sbírky přibyly ještě fialové a o těch bych vám chtěla právě dneska povědět. A mimo to bych vám ráda ještě popřála pěkné a pohodové Velikonoce :)



Illusion d´Ombre mají podle mě trochu unikátní texturu, se kterou jsem se u jiných stínů nesetkala. Tedy prakticky s totožnou, nejvíce se jim podobaly stíny od KIKO (článek ZDE), ale ty byly bohužel součástí limitované kolekce a podle všeho momentálně k sehnání nejsou. Když si na stíny sáhnete, máte pocit, jako by to byly klasické krémovky. Jejich textura je ale pružná a evokuje trochu nadýchanou, ale zároveň pevnou pěnu. Úplně nejlépe si to představíte, když si na ně sáhnete v parfumerii, vřele doporučuju (je to lepší jak antistrosový polštářek :) Jelikož mám dva odstíny, vidím, že se každý chová maličko jinak a poznat je to i při nanášení i při výsledném efektu na očích. Můj první odstín (Fantasme) sice na první pohled vypadá normálně a ne nijak výjimečně, ale ten jeho efekt se strašně špatně fotí. Je nelepší jako topcoat na pudrové stíny, protože jim dodá neuvěřitelný třpytivý efekt. Ale ne takové ty laciné obrovské třpytky, ale sofistikovaný třpyt. Můj tip, co se tohoto odstínu týče - když stíny nanesete, chvíli trvá, než si na víčku jakoby sednou a rozjedou tu pravou parádu. Nejdříve to vypadá, že máte na víčku jen vrstvu stříbrného stínu, ale po chvíli vytvoří jakoby poloprůhlednou vrstvu, která se třpytí a vypadá to úžasně. A nijak nezabijete pudrové stíny pod tím, které budou stále patrné (a jen vylepšené božím efektem). Samotné stíny se mi na víčku tolik nelíbí a jejich efekt tolik nevynikne, jako když je použijete třeba do vnitřního koutku oka pro projasnění na jiné stíny. Jsou geniální a žádné jiné stíny mi podobný efekt nedokázaly vytvořit.

Můj nový odstín Diapason je efektově trochu jiný. Hodí se spíše na nanesení na celé víčko a chová se víc jako klasické krémové stíny. Nevytváří ten třpytivý poloprůhledný efekt jako Fantasme. Barevně je taky krásný a zajímavé. Z určitého úhlu vypadá trochu do hněda, z jiného zase do fialova. 





Pod stíny používám klasicky bázi a drží celý den naprosto skvěle. Fantasme nijak neopadává pod oči a třpytečky drží na místě. V tomhle ohledu nemám jedinou výtku. Díky netradiční textuře vám stíny vydrží věky (viz. fotka níže, kde jsou Fantasme skoro jak nové i po dlouhé době používání).


Součástí balení stínů je i skládací štěteček. Podle mě není vhodný na nanášení stínů této konzistence a víc se hodí třeba na nanášení rtěnky (podle mě) :) 







Na nanášení třpytivých Fantasme jsem si nejvíce oblíbila tento pěnový aplikátor. Je to úplně no name štětec, který mám už roky a na nic jiného se nehodí. Byl ale stvořen pro nanášení těchto konkrétních stínů a je díky tomu prostě geniální. Fantasme mají trochu netradiční texturu a z kelímku nabíráte vlastně jakoby šupinky stínů, které roztíráte a "uhlazujete" na očním víčku. Tenhle aplikátor je na to prostě nejlepší a neumím si představit, že bych stíny nanášela nějak jinak :) Fialové Diapason jdou aplikovat klidně i prsty nebo plochým štětcem s umělým vláknem.


Cenu stínů si klasicky nepamatuju :) Ty neustálé slevy a akce, člověk aby na to měl diář, kam by si to všechno psal. Mám matný pocit, že stojí možná něco okolo 800 Kč, ale vážně jen hodně tipuju a klidně mě opravte. Nerada bych někoho třeba odradila od koupě a ve skutečnosti stojí možná o dost méně, tak mě prosím neberte příliš vážně :)


Ano, hádáte správně, tyhle stíny jsou moje srdcovka. Efektem to asi není úplně masovka pro všechny a chápu, že klasické pudrové stíny táhnou prostě asi víc, ale pokud rády objevujete něco nového a hledáte ve stojanech dražších značek produkty, o kterých se nepíše na každém druhém blogu, tak Illusion d´Ombre osahejte. Musíte si na ně sáhnout a ideálně je i vyzkoušet, abyste si ten efekt dokázaly představit :)

Blíží se Shopping Fever (17.-19.4), kde budou všude slevy, dárky k nákupu bla bla bla... takže kdybyste třeba už roupama nevěděly co přihodit do košíku, zajděte ke stojanu Chanel a ... no však vy víte co :)

Takže si užijte Velikonoce a nezapomeňte, že je nutnost si koupit něco nového, aby se na vás beránek nevyřádil :) A dejte mi vědět, co na stíny říkáte a zda je třeba nevlastníte (nebo mi nechcete doporučit jiný boží odstín...) :)

38 komentářů:

  1. Oba dva stíny jsou krásný!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou opravdu nádherné, líbí se mi oba dva odstíny, určitě se na ně mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou překrásné! Ale nevím, jestli bych je úplně 100% využila.. Přeci jen pudrové stíny jsou u mě na prvním místě, tak se asi budu jen kochat... zatím :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný odstín, líbí se mi více než ten, co už máš... hezké Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  5. WOW, vypadají nádherně :-).

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá krásne a už len tá konzistencia ma láka :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíce se mi na stínech líbí balení, působí opravdu luxusně :) ale tento typ stínů vůbec nepoužívám, pracuje se mi nejlíp s těma pudrovýma.
    lucie158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Oba stiny se mi velice zamlouvaji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Oba odstiny vypadaji nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  10. stíny vypadají opravdu dobře, ale zatím nejsem ve fázi, kdy bych za stíny dala tolik peněz. Přeji krásné Velikonoce! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, ono se někdy opravdu oplatí si trošku připlatit.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný stíny, bohužel pro mě je zboží od Chanelu trochu nedosažitelné....

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Stín je to nádherný, ale já nějak nejsem blázen do stínů...z bází pod make-up, make-upů, pudrů a řasenek bych nejradši měla úplně všechny, co existují, ale co se týče stínů, stačí mi pár paletek co už mám a nemám potřebu kupovat další..zatím :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají krásně a o to, aby mě beránek nepokakal jsem se už postarala, a ne jednou:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. S prvou vetou si dovolim nesuhlasit, ja mam jeden (illusoire) a uplne mi staci ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Na fialové stíny moc nejsem i přesto, že se říká, že k zeleným očím se hodí, ale ty stříbrné jsou úúúúúúžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou krásné, ale pro moji peněženku katastrofa :-) Tobě přeji taky krásné a pohodové Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  18. btw, tie vajicka su genialne :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné stíny, na večer budou super)

    www.evansonthetop.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Bohužel je nemám, ani jsem nikdy nezkoušela tester. Chanel kosmetiku příliš nevyhledávám, vlastně ani nechodím ke stojanům.. ale stíny vypadají skvěle, ikdyž taky odstíny bych asi úplně nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné odstíny. Ja mam teda radši normální pudrové stíny, ale to bude spíš tím, že si s krémovými furt nejsem jistá, takže nikdy nevím, jak mi jejich nanesení dopadne :) Teď zrovna zkouším Eye Tints od Armaniho, tak třeba změním názor.

    Nový článek na SEJ, co došlo v březnu.

    OdpovědětVymazat
  22. Ten fialový stín mi padl do oka... je nádherný!!! :)

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty bílé mám nejradějia používám je přesně jak píšeš - na top jiných stínů :) Vlastním také růžové a fialové, ale už mi nepřijdou tak cool no :/ A cena co si pamatuju tak sephora 1100:/ Ale j to channel no :D

    www.lennymali.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jsou krásné:-)
    Fialový chameleon mě úplně okouzlil:-)

    OdpovědětVymazat
  25. se chanelem asi není nikdy možné splést se..

    OdpovědětVymazat
  26. Obe sú pekné :) z Chanel nemám nič, nejak som po tom nepozerala vôbec :D

    OdpovědětVymazat
  27. Wow, nádherné jsou oba, i když Diapason se mi líbí o fousek víc.. Nebyla by náhodou možná fotka na oku? :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Stíny vypadají krásně, obzvlášť ten stříbrný! :) konzistencí to nevypadá na mojí srdcovku jak píšeš :-) ale asi je půjdu osahat a uvidíme :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Ty bílé stíny vypadají krásně, a je super, žes měla doma ten štěteček.

    OdpovědětVymazat
  30. ja mam nekolikery a vsechny se drobi a sypou, myslela jsem, ze je budu muset vyhodit, ze jsou zkazeny a ono ne:-) zkusim jiny stetec, diky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ty jsou...! Ach, nutně je potřebuji a to hned :D

    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Podobné tiene už mám od Diora i Kiko a zatiaľ som spokojná. Avšak Diapason má teda veľmi zaujímavú farbičku, ach ach.

    OdpovědětVymazat
  33. přímo tyto mám a miluju je! přemýšlím, co jsem udělala s tím štětečkem, chci ho hned vyzkoušet na rtěnku, díky za nápad <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)