čtvrtek 9. dubna 2015

Čím se na jaře voním?

Typicky jarní počasí se snad dostaví v následujících dnech, ale co se vůní týče, jsem už jarně naladěná. Kromě menší obměny šatníků jsem vytáhla i své "jarní" vůně a ty "zimní" dala zase na chvíli spát. Nevím, jak to máte vy, ale já mám s příchodem teplejšího počasí vždycky chuť na lehčí a jednodušší vůně, takže bych vám je ráda více ukázala a třeba vás i inspirovala k tomu vyzkoušet něco nového a taky se jarně naladit.

Jasně, každé z nás jaro evokuje něco jiného a představuje si určitou vůni, ale takhle voní to moje jaro :)


Hugo Boss Ma Vie (75ml) - dlouhou dobu jsem chodila okolo černé (Nuit) i bílé (Jour) verze této vůně od Huga a nakonec jsem si řekla, že se mi nejvíce líbí tato růžová. A hádejte co, obsahuje jak jinak frézie, což bývá záruka toho, že se mi vůně líbí :) Kromě téhle boží kytičky vůně obsahuje kaktus, jasmín, růže nebo cedr. Je jemná, lehce svěží, ale je v ní něco zajímavého, co nedokážu popsat a čím se pro mě odlišuje od jiných vůní. Navíc i to růžové jednoduché balení je takové jarní a svěží :)


Tommy Hilfiger Tommy Girl (100ml) - tuhle vůni jsem si přivezla z New Yorku a mám k ní takový trochu citový vztah. Při naší cestě po Californii před pár lety jsem tuhle vůni objevila v jednom obchodě a hrozně se do ní zamilovala. Nevím proč, ale nakonec jsem si jí nekoupila a doma toho pak litovala. Kamarádka, co tam se mnou byla, si to ale pamatovala a k narozeninám mi pak mini verzi této vůně dala. No a tentokrát jsem už neodolala a vůni si musela koupit (stála navíc tak směšnou částku, že nechápu, proč jsem si do zásoby nevzala alespoň 3 :) Každopádně tohle je ztělesnění svěžesti, ale takové té příjemné a ne příliš citrusové, což nemám ráda. Z vůně můžete cítit lilie, mandarinky, černý rybíz, citron i jasmín a magnólii. Je ideální i na léto, protože je lehká a člověka z ní nebolí po chvíli hlava!




Korres White tea, bergamot, freesia (50ml) - tahle toaletka v jednoduchém a čistém flakonu je vyloženě jarní (letní) vůně, protože je opravdu hodně lehoučká a nenáročná. A hlavně obsahuje frézie, které miluju, takže je zcela jasné, proč jí mám ráda :) Pokud vám stačí lehký závan vůně a ne těžký odér, zkuste i další voňavé verze od Korresu. 

Bruno Banani Absolute Woman (40ml) - zkosený flakon, který je pro tuto značku typický tentokrát trochu evokuje provokativní růžky. Vůni bych označila za květinově-kořeněnou, cítit z ní můžete pačuli, jasmín, vanilku i ostružiny a liči. Ze všech těchto vůní je asi "nejdrsnější" a nejvýraznější a na to, že se jedná "jen" o toaletku, tak vydrží vonět poměrně dlouho. Mám jí raději spíše na večer nebo ve chvílích, kdy chci vůni cítit trochu víc a déle, protože ostatní zmíněné jsou opravdu lehčí a jemnější.



Jak voní vaše jaro? Jaké vůně máte rády a rozlišujete je zimní/podzimní a jarní/letní? :)

29 komentářů:

  1. Tak pro mě je začátek jara ve znamení magnólie :) konkrétně Magnolia & Mure L`Occitane en Provence :)

    OdpovědětVymazat
  2. Girl a Boss ma vie půjdu očuchat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně mám na zimní a letní rozdělené určitě. Letošní jaro u mě je ve znamení vůně CLEAN Rain.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tommy girl mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Bruno Banani by mi mohl vonet, podle slozeni. Tommy Girl jsem kdysi mela a pamatuju, ze mi moc vonel, kdyz koukam na netu na ty ceny, asi si ji sentimentalne znovu poridim:) Ja na jare pouzivam nejvic Hugo Boss Femme, ale jinak moc nerozlisuju jakoze jaro/leto/podzim/zima, pouzivam to na co mam zrovna naladu...i kdyz fakt je, ze typicky podzimne/zimni vube pro me je Femme de Mont Blanc...

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na stolku pořád ty zimní a vůbec netušim jakou na jaro koupit, ale taky chci nějakou lehčí, svěží, klidně citrusovou.

    OdpovědětVymazat
  7. Hugo boss ma vie má úžasnou vůni, taky mi voní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. já mám na jaro ráda vůni šeříků nebo fialek, ale zatím jsem si žádnou jarní vůni ještě nepořídila a dopotřebovávám své zimní, ale už je nejvyšší čas na změnu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám ráda na jaro/léto svěží, květinové vůně. Miluji Chloé, ale ve vedrech mě z ní šíleně bolí hlava :( takže ji nosím spíš v chladnějších dnech. Jinak mé stálice na jaro jsou Lanvin Eclat D'Arpege a Prada Infusion D´ Iris.

    OdpovědětVymazat
  10. Ve mně jaro nějaký touhy po změně parfémů nevyvolává, jsem dlouhodobě zamilovaná do Armani Code a tahle láska mě asi nikdy nepřejde. Používám jí spíš na večer a slavnostnější příležitosti, ale pokaždý mi jí někdo pochválí a i lidem, kterým tahle vůně normálně nevoní, se na mě prý hrozně moc líbí, takže jsme si asi souzení :-) Jinak na den mám jiný parfémy, který různě střídám, tam nemám žádného vyloženě oblíbence.

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám na jaře nejradši M. Kors Glam Jasmine a na léto pak Incanto Shine od S.Ferragamo a Kenzo L´Eau par Kenzo (to mi občas sedí a občas ne), zaujal mě Boss, musím očuchat ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Na jar mám momentálne pripravenú CK Downtown a IN2U. Okrem toho moju klasiku DaG Light Blue :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky už jsem s přicházejícím jarem obměnila svoji poličku s vůněmi:-) Žádnou z Tebou zmíněných vůní nemám, ale Absolute Woman od Bruna Banani bych chtěla určitě ovonět:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda taky upřednostňuji ty lehčí vůně na jaro a léto;))

    OdpovědětVymazat
  15. ja som blázon do parfémov, často ich striedam. Dnes mám na sebe jednu letnú, Marc Jacobs - Honey.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  16. Ma Vie se mi také moc líbí, přála jsem si ji k Vánocům, ale nakonec jsem skončila u Sí, což mě teď trochu mrzí, protože vůůůbec nevydrží :/

    OdpovědětVymazat
  17. Hmm.. zajímavé, určitě se na některou z nich podívám :-) já mám ráda hodně svěží vůně jako Dolce Gabbana Light Blue nebo Trussardi Delicate Rose, Clinique happy

    OdpovědětVymazat
  18. Já na jaře používám Daisy od Marca Jacobse a nebo Chanel Chance :)

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ty vůně od Korres mě dost zaujaly už před časem :-). Jen teď se snažím vypotřebovat všechny zásoby, co se vůní týče, takže až dojdou, tak si možná nějakou pořídím :-)

    http://myhumblejournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadají a zní dobře, musím si je zajít očuchat :-) já mám také ráda lehčí vůně na jaro a léto - teď mám teda sladkou Beyonce :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky jsem už "vyjarnila" vůni....:-)
    Když je tak skvělé počasí- aspoň dnes bylo, kdo by odolal ...hihi
    Moje nej vůně na jaro je a asi i bude DKNY Be Delicious...miluju ji :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě se na jaro/léto zalíbil vloni parfém Daisy (Eau So Fresh, Delight) od Marca Jacobse, jenže je problém, že to byla limitka, ale já jí naprosto propadla ♥ Co mi v tomhle ročním období také voní je můj nový objev O d'Azur od Lancomu ve sv. žluté verzi :) Pro mě je jinak velkým tahounem v parfémech pivoňka, kterou naprosto miluju :) Stejně jako třeba i vanilka :) Naopak nemám ráda citrusové vůně (připomínají mi vůni na záchod, bez urážky) a vůně kořeněné a jinak těžké a překombinované (moc sladké - např. YSL Black Opium, moc květinové - např. nová See by Chloe Si Belle, apod.).

    OdpovědětVymazat
  23. Bruna musím ovoňať, na pačuli som zaťažená :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hugo boss chcem aj ja, ale premýšľam či tu ružovu alebo bielu.. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já používám ještě své zimní vůně, ale ráda bych si pořídila něco s vůni zeleného čaje..! ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Mojí jarní - letní stálicí je rozhodně Light blue od DG, ale určitě očichám toho Bruna Banani, od něj miluju tu klasickou červenou :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tú voňavku od Hugo Boss máme doma aj my a zbožňujem ju je naozaj úžasná :) :).

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý tip na Korres, ani nevím, ze maji vune. Ja jsem se necekane vratila k Armani Si, i kdyz mi driv pripadal strasne sladky a vlezly. Ted na jare v breznovem ne moc jarnim pocasi byl super. A uz mam nachystany Guerlain Aqua Allegoria Flora Nymphea na teplejsi dny, tesim se na jeho medovou horkost.

    Obří recenze balzámů na rty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)