čtvrtek 16. dubna 2015

Bourjois podkladová báze Flower Perfection

Tenhle maličký a nenápadný kelímek od Bourjois jsem si kupovala minulý rok v Londýně a vlastně nevím, jestli se prodává i u nás.  Nepamatuji se, že bych ho v regálech viděla, ale možná se jen pletu a při obhlídce stojanu jsem se na ní jen nezaměřila :) Každopádně Boots to jistí, kdyby někdo po této bázi zatoužil!


Bourjois Flower Perfection Translucent smoothing primer (7ml) - koupíte např. ZDE za 9,99 liber

Na to, jak je kelímek maličký, stojí docela dost peněz. Bázi jsem ale měla zadarmo, protože jsem využila akce 2+1, které zrovna na Bourjois probíhala (jinak bych si jí za 10 liber asi nekoupila). Chtěla jsem jí vyzkoušet čistě ze zvědavosti, protože mám od Bourjois spoustu oblíbenců a obecně mám tuto značku velice ráda. Báze je taková trochu gelovo-silikonová kašička, která je maličko mazlavá, ale na pleť se aplikuje velice snadno a rychle. Jak jinak vám pleť vyhladí, vyzmizíkuje rozšířené póry a drobné linky na tváři. Pleť i poměrně zmatní a make-up po ní pak klouže jedna báseň :) Ani s výdrží make-upu nemám problém, takže bych s klidem řekla, že svou funkci plní čestně a dobře. Co je ale trochu problém je její množství. Vy sice na jedno použití spotřebujete jen maličko báze, ale celkově trvá pár týdnů, než se prodřete až na její dno. Mě to trvalo asi měsíc a je otázka dalšího měsíce, než bude definitivně fuč. Jsem zvyklá, že mi báze vydží o mnoho déle a vzhledem k pořizovací ceně to zas není kauf roku. Je super skladná, takže perfektní do kabelky, na cesty atd. Ale na každodenní používání je to opravdu jen chvilková záležitost.



Velikostně se balení dá přirovnat zhruba k Bourjois zapečeným tvářenkám




Báze je fajn a jsem ráda, že jsem si zase rozšířila obzory a vyzkoušela něco nového, ale do dalšího balení bych znovu nešla. Na můj vkus se báze vypotřebuje poměrně rychle a dávám holt přednost větším balením. Tuhle bázi bych doporučila vyzkoušet někomu, komu jednak nevadí silikony (protože je jimi báze doslova prošpikovaná) nebo někomu, kdo bázi používá jen občas a velké balení je pro něj zbytečné. Nebo případně pokud hledáte maličké balení do kabelky nebo na cesty. Jinak je to trochu drahá sranda :)

Máte zkušenost s touto bází? Nevíte, jestli se prodává i u nás? :)

18 komentářů:

  1. Tak mě zas něco zaujalo a pak zjistím, že s mojí spotřebou (někdy se během dne večer přeličuju, protože jinak bych s tím, co mám na ksichtě po celým dnu, nemohla nikam vyrazit) by se u mě báze moc dlouho neohřála :D a jak píšeš - za tu cenu...
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli se prodává u nás, to neviem, ale vyzerá to ňuňu a tá veľkosť by mi plne vyhovovala, keďže bázy pod mejkap až tak často nevyužívam.
    Celkom by ma zaujímalo, či tak krásne vonia, ako všetky Bourjois výrobky u mňa doma :)...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. claire clairmont: báze bohužel nijak nevoní :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzera to velmi zaujimavo a znacku bourjois mam velmi rada budem musiet poobzerat

    OdpovědětVymazat
  5. bazu pod makeup nepouzivam kazdy den, takze tato by mohla byt presne pre mna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá zajímavě, ale taky mi to přijde jako trochu drahá sranda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Malá a drahá...:D asi tak ;)....toužím po těch zapečených tvářenkách..!

    OdpovědětVymazat
  8. U nás jsem ji nikde neviděla, ale třeba jsem se dívala špatně. Vypadá dobře, ale vzhledem k poměru cena - jak dlouho vydrží, jí nedávám moc šancí na to, že bych si ji koupila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že je to tak malý balení;))

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá zajímavě, ale tyto silikonové koktejly moc nevyhledávám :).

    OdpovědětVymazat
  11. Docela mě zaujala. Zas tak často bázi nepoužívám, tak by mi vyhovovalo i malé balení. Ale netuším, zda se prodává i u nás.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Já používám od Rimmelu, ale ne zas moc často, na póry mám krém od Biodermy :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto bázi neznám. Ani mne nejak neláká.
    Ke opravdu malinkatá.
    Radši budu šetřit na jiné miláčky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to hodně zajímavě, škoda že mně silikony vůbec nesedí :(

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  15. Obecně moc báze nepoužívám, jedna dermacolácká satinka mi vydrží dlouhou dobu, takže tady to asi nebude kup pro mě :-) jinak mám Bourjois také moc ráda, asi nejradši jejich tonikum díky své super vůni a totální must have je řasenka s koulema, je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Bázi vůbec neznám. Vypadá skvěle.. :-)

    Možná časem pořídím a uvidíme co na to řeknou moje náročná víčka.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. báze moc nepoužívám, tak tohle téma jde mimo mě

    OdpovědětVymazat
  18. Super první fotka:) Jinak já báze moc nepoužívám..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)