středa 15. dubna 2015

Astor novinkový haul

Astor nedávno obohatil svůj sortiment o několik nových produktů, takže je na čase vám o nich povědět něco více :) Některé věci z testovacího balíčku jsem vám schovala do velké soutěže, kterou čekejte během května, kdy bude blog slavit své narozeniny. Takže jak si vedly nové pastelky na rty, stíny nebo řasenka? Čtěte dál a dozvíte se to :)




Pudr Perfect Stay doplňuje stejnojmenou řadu make-upů a korektorů. Make-up z této řady mám strašně moc ráda a velice jsem si ho oblíbila (navzdory tmavšímu odstínu). Na pudr jsem byla zvědavá a musím říct, že jsem s ním spokojená. Nosím ho v kosmetické taštičce na přepudrování obličeje během dne. Líbí se mi jeho kompaktní balení a přiložená houbička, která právě na přepudrování během dne bohatě stačí. Pudr matuje celkem obstojně, ale není to taková hvězda jako třeba Sexy mama od the Balm (o kterém jsem vám nedávno psala). Z toho důvodu to není must-have, ale na druhou stranu je to fajn pudr. Nedělá mi na obličeji mapy ani nezdůrazňuje sušší místa, takže bych si další balení klidně znovu koupila.






Klasické pastelky Lipcolor Butter asi už důvěrně znáte. Pokud si vyberete z nabídky odstínů, je to vážně must-have, který svou skvělou konzistencí předčí i debilní (pardon za ten výraz) Chubby sticky od Clinique (u kterých fakt nechápu, jak je někdo může pochválit, ale tak to sem tahat nebudu). A Astor teď přichází s jejich matnou verzí odstínech, které vidíte na fotkách. Pro sebe jsem si nechala jen odstín Elegant Nude a o zbytek si zasoutěžíte v narozeninové giveaway vy :) Stručně k pastelce - konzistencí je stejně super, jako klasická verze. Není samozřejmě tak máslová a krémová, ale na to, že se jedná o matující věc na rty, tak je konzistence pořád neuvěřitelně příjemná a nevysušující. Na rtech díky tomu vydrží i o něco déle, než klasická verze, ale zase se to nedá srovnávat třeba se rtěnkou nebo barvou na rty. Pro mě je tohle takový idelní produkt, protože na matné rtěnky mě moc neužije a mám ráda spíše víc krémové věci na rty a tohle je prostě přesně pro mě!




Odstíny zleva:


026 Royal Diva - 023 Vivid Divine - 027 Elegant Nude





Řasenka Big & Beautiful B´Fly má zkroucený kartáček, jehož tvar jsem prostě nepochopila. Doteď jsem nepřišla na to, k čemu je tenhle zkroucený tvar dobrý a včem by měl nanášení řasenky ulehčit nebo v čem spočívá jeho benefit. Trochu mi trvalo, se s ním naučit, aniž bych si nevypíchla oko a bohužel musím říct, že mě řasenka nijak zvlášť nenadchla. Když tedy opomenu ten kartáček, se kterým je skoro hlavolam nanést barvu na spodní řasy, tak mi přijde, že řasenka nedělá nic zásadního. Řasy sice rozčeše a neslepí, ale zase je nijak nenatočí ani jim nedodá extra objem nebo délku. Řasy mi prostě přijdou tak nějak normální a není na nich nic zajímavého. Prostě neurazí-nenadchne efekt. Během dne se nemaže ani neopadává pod oči, ale další balení bych si určitě nekoupila.





Na oční stíny Eyeartist Colorwaves jsem se těšila strašně moc. Nikdy předtím mi žádné Astor stíny do oka příliš nepadly a netoužila jsem je vlastnit. Nové mono stíny jsou zabalené do řekněme spíše průměrného balení, které mi vzhledem přijde spíše trochu retro a patřící do devadesátkové éry. Plast není úplně extra bytelný, otevírání jde dost ztuha a trochu bych se bála, kdybych stíny tahala po kabelkách, že se brzy poničí. Jak jsem říkala, design stínů mi přijde trochu retro a mnohem víc by se mi stíny líbily s rovným povrchem. Na jejich kvalitu jsem byla hodně zvědavá a bohužel musím říct, že mě čekalo trochu zklamání.



Na testování mi přišlo sice více odstínů, ale také jsem vám je nechala do soutěže, protože barevně bych je nevyužila, takže ty se můžou od těchto lišit, vzhledem k tomu, že se jedná o výraznější odstíny. Každopádně k těmto můžu říct to, že opravdu záleží na odstínu, který si vyberete a čím tmavší a výraznější, tím je i pigmentace lepší. Vyloženě zklamání pro mě bylo první trio stínů (ods.600, 830 a 800). Pigmentace je bohužel opravdu slabá a člověk musí stín hodně vrstvit, aby byl na oku vidět. Se stíny se mi špatně pracuje, poměrně dost práší a ta textura není nic moc. Během dne barva na oku slábne i když používám bázi. V drogerii se prostě dají najít kvalitnější kousky, které mají lepší texturu, výdrž i pigmentaci, takže žádný z těchto odstínů bych vyloženě doporučit nemohla (pokud si nezakládáte na tom, že vám slabá pigmentace stačí a vyhovuje vám).

Odstíny 120 a 310 jsou na tom o něco lépe s pigmentací a jsou mnohem sytější a barva je intenzivnější. Smaragdově zelený stín mi ze všech přijde asi nejlepší a nejhezčí. Bronzový je také mnohem lépe pigmentovaný a lepší, než předchozí tři odstíny, ale barva je na mě trochu moc nazrzlá.

Stíny můžete použít na mokro i na sucho. Textura u těchto všech odstínů mi přijde poměrně suchá a docela prášivá. Parodoxně mi trochu vadí i zvlněný reliéf stínů, protože mám pocit, že se díky tomu stíny nenabírají na štětec pohodlně a snadno.










Z novinek mě osobně nejvíce nadchla matná pastelka na rty, která určitě za omrknutí v drogerii stojí :) Pudr je fajn a celkem nemám, co bych mu vytkla, ale must-have pro můj typ pleti to není. Řasenka je pro mě taková neutrální, ale díky kartáčku a jejímu efektu bych do dalšího balení nešla. Stíny mě bohužel zklamaly poměrně dost a kromě dvou odstínů bych vám ten zbytek doporučit nemohla.

Co z novinek se líbí vám? Vyzkoušely jste už něco nebo to máte třeba zatím v plánu? :)



PS: děkuji Astoru za poskytnutí produktů k recenzi

39 komentářů:

  1. Já myslím, že od Astor doma nic nemám, vždycky tuhle značku v drogerii nějak přecházím. Z novinek mě ale dostz aujaly ty pastelky, matné rtěnky jsem si oblíbila, tak se na ně asi zajdu podívat :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že jediný pudr bych si asi koupila (i když nejspíš nekoupím :D), jinak mě novinky příliš nezaujaly. Barvy pastelek nejsou nic pro mě a mono stíny zas tak neprožívám :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  3. Pastelky si chci take poridit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. mě docela zaujal ten pudr, hlavně kvůli balení, jak je tam i ta hubka. Sexy Mama je třeba parádní, ale je mi přes den k prdu, když ji nemám čím znova nanést, a štětce s sebou fakt tahat nechci...

    OdpovědětVymazat
  5. Já jejich máslíčka na rty zbožňuju a zatím mám doma čtyři kousky. Na ty matné se urřčtě půjdu podívat, minimálně ten nude odstín si určitě pořídím. A pudr vypadá taky fajn, ale je skoro stejný jako od Rimmelu, který vlastním :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě na pastelku v odstínu Elegant Nude si dělám zálusk.. Jinak asi nutně nic nepotřebuju.. I když ty stíny se mi právě díky reliéfům dost líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Z novinek me zaujala akorat matba masla akorat u nas v drogeriich jeste nejsou. Stiny z drogerie me neberou a jak vidim delam dobre ze je prechazim :D Jinak to baleni pudru a stinu je teda dost ohavny no...

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely makeup, the lip colour butter look amazing!! <3

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpovědětVymazat
  9. No čo ja viem, nejako ma to nezaujalo. Celkovo ma Astor veľmi neberie. Raz som si zo zvedavosti kúpila zlatú Boomku, bola som veľmi sklamaná a odvtedy ich stojan obchádzam a dávam prednosť iným značkám.

    OdpovědětVymazat
  10. mě lákají ty pastelky, mám klasickou a tu si nemůžu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  11. na ty pastelky se moc těším, ale bohužel jsem je ještě nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  12. Však už jsem na lip buttery naběhla do drogerek, ale zatím u nás nikde ty matné nemají! Achjo!

    OdpovědětVymazat
  13. absolútne ma nič neláka a bohužiaľ nie som odvarená z masielok astor ani tých klasických :) a tie matné, no pridala by som viac odtieňov lebo tieto sú dosť výrazné

    OdpovědětVymazat
  14. Já prostě Astor nemusím a neumím vysvětlit proč =o) každopádně mi opět nic nezaujalo...
    Škoda, že je pigmentace slabší :-( odstíny jsou hezký

    OdpovědětVymazat
  15. Docela bych si dala říct na ten pudr a budu muset okouknout i ty matné verze máslíček na rty:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujaly mě matné lip buttery, jenže těch patlátek na rty mám už milion, takže jsem odolala.

    OdpovědětVymazat
  17. přemýšlela jsem o některé z těch matných tužek na rty, ale ty odstíny se mi moc nelíbí :/ pudr a ty dva poslední stíny se mi ale zamlouvají hodně!

    OdpovědětVymazat
  18. tie stíny vyzerajú super a celkovo tieto novinky. Kým to bude u nás, tak si počkám :) Ale teším sa ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Jak to tak sleduju, tak zjišťuju, že od Astor doma ještě nic nemám. Nějak mě tato značka nezaujala. A štěteček u řasenky vypadá hrozně.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. ty rtěnky od Astoru mám :) teda odstíny něch lesklých :) matné se mi moc líbí :) vypadají dobře

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Tu matnou pastelku v nude odstínu mám určitě v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Od Astoru mám jen tři klasické pastelky, ale musím se přiznat, že odstínově nejsem odvařená ani z jedné, přestože je občas použiji. U těchto matných pro mě přichází v úvahu jen ta nude, ale zas mě nezaujala tolik, abych ji musela mít. I když kdo ví, třeba si ji jednou pořídím, protože klasické rtěnky jsou na mě až moc suché.

    OdpovědětVymazat
  23. rasenky ani jejich stiny me neberou ... ale ty maslicka jsou boziii

    OdpovědětVymazat
  24. chystám se na ty tužky na rty...tak uvidíme :) a ten kartáček je opravdu takovej "na co?" věc, člověk někdy žasně jak dokáží neustále inovovat k ničemu :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak jsem na tom dost stejně, pudr fajn, matné pastelky miluju, řasenka průměr,ale pořád lepší než klasická Butterfly, to musím říct, že tahle mi přijde taková sušší, takže aspoň něco udělá na rozdíl od původních a Muse-ky. Ale taky jsem nepochopila oblibu těhle kartáčků, je to hrozně velký a nemotorný, možná tak na dlouhé řasy a velké oko,ale jinak..... Stíny přesně jak píšeš, ty světlý jsou slabý,ale třeba ten modrý a zelený jsou krásné, zrovna jsem s ním dávala tutoš a ten bronzový a zlatý mám taky ok,ale ten tělový a světle růžový raději pomlčet :).

    OdpovědětVymazat
  26. Koukala jsem se na stejný odstín, co máš, a vypadá nádherně :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. mám máslíčko v odstínu Elegant Nude a je to jedna z nejlepších věcí na rty za poslední dobu! hlavně ten odstín je TOP! ♥

    OdpovědětVymazat
  28. Mně se ty máslíčka matná prostě nelíbí :-( jako klasická od Astoru jsou super, ale z těhlech se mi nelíbí ani jeden odstín.. a jinak mě k vyzkoušení láká asi jen ten pudr :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty másla mě tak lákají, jak je pořád někde vidím na blozích, ale bojím se, jestli to na mě nebude moc výrazné :/

    OdpovědětVymazat
  30. Pastelky jsou skvělé, mám je moc ráda. Je to produkt, který se Astoru opravdu povedl.
    Nic jiného mne zatím nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  31. Se stíny bohužel souhlasím, mám ten modrý a zelený a osobně se mi hůře nanáší a z pigmentace taky nejsem unesená :(

    OdpovědětVymazat
  32. Ty stíny se mi líbí vzhledem, ale teda ta pigmentace je vážně slabá a celkově ani nejsem moc příznivce monostínů protože se víc vyblbnu s různými paletkami a cenově mi přijdou výhodnější :-) Ale jak tak na to koukám, tak nějaké ty máslíčka už si budu muset konečně pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty máslíčka a stíny vypadají vážně božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Som na tom podobne, masielka sú božské, púdro-mejkap môže byť, riasenka zo začiatku katastrofa, neskôr efekt už prijateľný, ale z kefky odvarená nie som a tiene fajn, ale skúšala som len ten modrý a zelený, tam je pigmentácia v pohode...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  35. Včera jsem si koupila máslíčko a koukala jsem po těch matných, ale ještě je nemají :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Ty pastelky na rty jsou super, y miluju, pudr mám také a taky mi vyhovuje a ty tmavší stíny jsou pigmentované opravdu dobře. Řasenku jsem ještě nezkoušela, ale ten zvláštní tvar taky nechápu :D

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  37. Mě naopak kartáček strašně vyhovuje, právě díky jeho tvaru se dostane krásně i k řasám v koutcích a na spodní řasy mi vyhovuje. Celkově mám řasenky Astor ráda, i když nějakou tu mouh mají. Pudr je za mě parádní a klidně bych za něj vyměnila svojí stálici Affinitone. A fialovou pastelku jsem si naprosto zamilovala, nosím ji furt.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  38. I když je nedoporučuješ, tak ty stíny mají podle mě krásné barvy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)