úterý 10. března 2015

Vítání jara v Lush

Lush a jeho holiday kolekce - co dodat? Ať je to Halloween, Valentýn nebo Vánoce či Velikonoce, člověk vždycky objeví něco rozkošného nebo tak voňavého, že by se nejraději hned namazal nebo ponořil do horké vany. V Lushi se tentokrát oslavuje jaro a blížící se Velikonoce a já vás beru s sebou na malou prohlídku :) Více o produktech se dočtete na českých stránkách nebo můžete zajít do Lush obchůdku a pokecat s jejich vílama - a pozor, mají dokonce i pánské verze víl (jak se jim vlastně říká, vílák? :)))


Jestli máte rády klasická tuhá mýdla, vyzkoušejte mrkvičkové Carrot. Z jedné velké mrkve vám uříznou kus, ve kterém uvidíte skákajícího zajíčka :)




Immaculate Eggception je je koupelová bomba na více použití. Proč? Protože až rozbijete první část vajíčka, vykoukne na vás zajíček nebo kuřátko, se kterým si užijete další koupel. Balistika je opravdu veliká a rozhodně vydrží na více použití.



Co zaujalo nejvíce blogerek? Jasně, že zlatá vejce Golden Egg :) Vajíčko vonící po medových karamelkách obsahuje výživné oleje a ve vaně zhydratuje i ty největší sušenky. Třpytky jsou ze 100% rozložitelného materiálu (řas), takže ani ekologicky zaměřené z vás se nemusí bát tuhle olejovou bombu do koupele použít.



Jestli jste jako malé milovaly fialkové bonbony, budete milovat i tuhou pěnu Ultraviolet! Kromě fialek ucítíte ještě jasmín :)


Vykulená housenka aneb Bubblegrub Bubbleroon vytvoří ve vaně spoustu třpytivých krémových bublinek



Mezi novinky ve stálém sortimentu patří i mýdlo na obličej Movis, které vypadá jako chleba. On je to vlastně celozrnný chleba, s pšeničnými klíčky a otrubami. Pleť by měl zjemnit a vyživit.



Limitovaná edice mýdla Somewhere over the rainbow



Hrátky s modelínou FUN, se kterou se po hraní můžete umýt (jo, fakt je to skvělý a moje dvouletá neteř jí miluje :)



Koupelová bomba Fluffy Egg


Hodně zaujalo i zlaté želátko do koupele Pot O´ Gold. Voní podobně jako zlaté velikonoční vajíčko nebo Vanillary a obsahuje silici z pomerančce, ananasovou šťávu, vanilkovou absolue a pryskyřici z myrty. Ten pocit, když ho držíte v ruce je navíc k nezaplacení a nevyrovná se mu ani ten nejlepší antistresový polštářek :)



Poprvé v životě jsem si vyrobila svojí balistiku do koupele a neskutečně mě to bavilo. Musím říct, že by mě po večerech u televize asi bavilo uplácávat balistky pro všechny kamarádky v okolí :)




Kromě jarně laděných novinek se sortiment obohatil ještě o nová masážítka a šampuky. Nových šampuků je celkem 6, což je super, protože je mám ráda a roky používám fialový Jumping Juniper. Těšit se můžete na:

Braziliant - tropicky vonící oranžový šampuk vaše vlasy zhydratuje, aniž by je zbytečně zatížil.

Copperhead - na první pohled poněkud nevzhledný puk evokující slisované seno :) Tenhle kousek bude ideální pro tmavovlásky, protože obsahuje perskou červenou henu. Voní po kávě, kakau a vanilce, což zcela upřímě není můj šálek kávy.

Honey I washed my hair - voní jako moje nejoblíbenější mýdlo Honey I washed the kids, takže pokud znáte, asi není třeba nic dodávat :) Jednoznačný favorit na nejprodávanější šampuk vůbec. Vlasům dodá lesk a měkkost.

Jason and the argan oil - jak název napovídá, šampuk obsahuje arganový olej pro silnější, zdravější a hebčí vlasy. Vhodný pro světlejší typy vlasů.

Lullaby - obsahuje zklidňující heřmánek, mleté mandle a ovesné mléko. Používat ho můžou i děti od 2 let

Montalbano - citrusový šampuk slibuje lesklejší a rozzářenější vlasy.






Můj osobní favorit z celé velikonoční kolekce - znovupoužitelná pěna do koupele Bunch of carrots! No řekněte, není sladká? Mrkvičku na chvíli strčíte pod proud vody a vytvoří se pěna. Mrkvičky usušíte a můžete používat více krát a podle všeho vydrží vážně dost dlouho :)



Co se z jarní kolekce nejvíce líbí vám? Případně jaký je váš nejoblíbenější Lush produkt vůbec? Nějaké tipy a doporučení? :)

83 komentářů:

  1. Teda z jarní kolekce mě láká skoro všechno <3 Koupím možná to mýdlo Carrot, Golden Egg a zlaté želátko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach to je nádhera, potřebuju se dostat do Prahy! :) Já mám tak nějak ráda všechno, co jsem zatím vyzkoušela a vážně si užívám ty jejich pěny do vany.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhá mýdla nepoužívám, ale paradoxně nejvíc mě zaujalo mýdlo Rainbow. A mrkve jsou fakt originální :) Vlastní balistika je super věc, ale mně by ji bylo líto potom spotřebovat :)

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nové šampuky vypadají zajímavě, konečně bych si mezi nimi vybrala i já.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně cítím, jak krásně to tam voní :-)

    dagmar.barnetova10@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že obchody jsou jenom v Praze .. Ale jinak moc krásný kousky:))

    OdpovědětVymazat
  7. Velká škoda, že Lush není v Brně :(

    OdpovědětVymazat
  8. Když vidím ty fotky, jako bych koukal na nějakou kouzelnou cukrárnu..musím se tam zase po dlouhé době vydat ^_^
    Díky za tip,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Novinky vypadají skvěle snad všechny, ale nejvíc mě zaujaly nové šampuky. Budu muset už konečně nějaký vyzkoušet..

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju lush a moje kamarádka je víla v Palládiu, takže o novinkách vždy vím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, mě se líbí snad uplně všechno, akorát mě trochu odrazují ty jejich ceny
    kesidik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. No mě se líbí snad všechno :D Hlavně teda to vajíčko co má uvnitř překvapení, to ke skvělý nápad.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To třpytkaté zlaté vejce!!!! To chci:)))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. To vajíčko so zajačíkom vo vnútri je nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Lush zbožňujem, škoda že nemám možnosť navštíviť ich obchodík, určite by som tam strávila pól dňa :D ešteže posielajú aj k nám na Slovensko :)

    OdpovědětVymazat
  16. ach ach ach... tie farby! A tie vône! Aj cez ten môj momentálne upchatý nos ich cítim! :D
    Vybrala by som si všetko :).
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Ach, to je nádhera všechno. Nejvíc se mi líbí zlatý vajíčka a to otevírací vajíčko. Škoda, že Lush není i v Plzni, to bych si asi dneska udělala výlet.

    OdpovědětVymazat
  18. Jarní kolekce je nádherná! Určitě si pořídím tu fialkovou pěnu. A kouknu při té příležitosti na nové šampuky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty pěnové mrkvičky jsou moc pěkné, jinak bych si určitě vybrala něco s vůní pomerančů :)
    blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. vypadá to skvěle! Rozhodně jsi mě nalákala na (další) jarní nákupy, díky moc :D
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Nad Lush slintám pokaždé,když vidím jejich nabídku. Někdy mám pocit, že bych ty věci byla snad schopná i sníst jak sladce vypadají :D
    havraanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Všechno to vypadá tak krásně! :) Bohužel jsem z Lushe zatím nic nevyzkoušela, protože se u nás neprodává, ale až budu někdy v Praze, musím to omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty mrkve asi potřebuju! Ale při pohledu na zlatá vejce mě už teď úplně děsí následné mytí vany od třpytek :)

    OdpovědětVymazat
  24. To je radost pohledět! :) Už dlouho chci něco od Lush vyzkoušet, ale do Prahy se bohužel moc často nedostanu.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Co tam dělá Jirka Král? Vílu Lush :-D ?
    Jinak já Lush moc nemusím, na mne jsou to až moc silné vůně. Jediné co si občas koupím je to karamelové mýdlo.

    OdpovědětVymazat
  26. Lush miluji :) hlavně teda tu vůni v obchodě! Sice z Prahy nejsem, ale když už tam zavítám tak nikdy nezapomenu navštívit Lush obchůdek :) Musím říct, že tato jarní kolekce se ohromě povedla! Nejvíce mě zaujalo Golden egg a "chleba" :D, ale nejraději bych doma měla všechno.

    OdpovědětVymazat
  27. mě to prostě neláká... je to takové moc (všechno)... moc voňavé (rozuměj moc vůní v jedné, moc barevné, moc třpytkaté...
    jediné co jsem vyzkoušela a užívala si - lemony něco? na nehtovou kůžičku...to bylo bájo

    OdpovědětVymazat
  28. Velmi pěkné. Ta mrkev vypadá dost dobře a věřím, že i skvěle voní. :-) Z Lush jsem ještě nic nezkusila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  29. Nejspiis by sem potrebovala uplne vsechno 😄 povedena edice 😃 znovupouzitelna mrkvickova pena je ale best 😄

    OdpovědětVymazat
  30. ooj škoda že nie je Lush aj na Slovensku :) všetko také farebné a isto voňavé :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nejvíc se mi líbí zlaté vajíčko. Možná proto, že miluju třpytky. Každopádně se těším, až si půjdu do Lushe "začuchat" :)
    p.potomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ty duhové mýdla jsou kráásné:) Nejradši bych to všecko snědla..:D

    OdpovědětVymazat
  33. Lush vypadá vždy tak krásně. Nejvíc se mi Somewhere over the rainbow... Škoda, že se do Prahy nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  34. Zlatý vajíčko je hodně krásný :) všechno vypadá vesele barevně
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  35. Wau, tak to vyzerá super :-) Ešte som Lush nevyskúšala, ale už musím :D tak snád ked sa mi podarí ísť tento rok do Prahy tak tam zavítam a konečne skúsim niečo aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  36. Páni, vše vypadá úžasně;) Viděla jsem video holek z A Cup of style, muselo to být super když vám to i názorně ukázaly. jak co funguje..;)

    OdpovědětVymazat
  37. Mě se líbí všechno,je to jak v cukrárně,ale ty ceny

    OdpovědětVymazat
  38. mě zaujaly šampuky :D nikdy jsem to slovo neslyšela, ale uvažuju o nějakém tuhém šapónu, tak proč nezkusit ten z Lush :) lifeofmartha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. mě se od lushe líbí na pohled hodně věcí a nejraději bych vykoupila vždy celý krámek, ale bohužel některé věci mě zklamaly, tak mám také smíšené pocity :/

    OdpovědětVymazat
  40. Zatím jsem neměla od lush ještě nic,ale moc by se mi líbil šampuk Braziliant.Ale jsem maloměšťák, takže už takhle na obrázcích mě děsí ty ceny :-O

    OdpovědětVymazat
  41. Jéé to vajíčko chci :-) i tu fialku jsem zvědavá jak bude vonět, musím mrknou na eshop :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Přemýšlím, že bych se tady v UK šla mrknout :)) Máme na náměstí prodejnu LUsh tak bych si už konečně něco mohla i koupit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  43. To vypadá všechno skvěle. Miluju po včerech tplou koupel a lush. Nejvíc mě zaujaly ty zlaté.

    OdpovědětVymazat
  44. vyzerá to skutočne krásne ! Škoda, že nie sú aj na SR :/

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  45. To vypadá všechno taaaaak roztomile, až mě hrozně mrzí, že jsem sprchovací typ a ne koupací.... ale na ten medový šampuk jsi mě docela navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Teda, všechna vypadá neodolatelně. Škoda, že bydlím daleko od Prahy, určitě by jejich prodejny byly populární i v jiných městech! :) Nejvíce se mi taky zalíbila ta mrkvička na více použití :).

    OdpovědětVymazat
  47. Bohužel se k Lush produktům příliš často nedostanu, navíc mi přijde, že některé věci jsou zbytečně předražené (a to si za kosmetiku normálně ráda připlatím). To, co jsem vyzkoušela (hl. koupelnové rozuměj vanové produkty), bylo nicméně super voňavé. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Lush je prostě ráj, já bych zase utrácela až bych brečela :D

    OdpovědětVymazat
  49. Všechno je úplně volající po jaru a sluníčku :-)
    Libí se mi mrkvičky...to je dokonalost sama.
    Škoda, že je Lush tak daleko od Brna.....

    OdpovědětVymazat
  50. ach no tak tohle je opravdu luxus! miluju Lush! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  51. Ty jejich produkty, to je nádhera. Nejradši bych měla doma všechno :)

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  52. To je tak rozkošný..! Chtěla bych u nich pracovat a vymýšlet, zdali bude nový hit zlaté vejce, mrkvička či králík či kuřátko...to musí bejt život...:D

    OdpovědětVymazat
  53. Zaujalo mě všechno, ale nejvíc to duhové mýdlo! :)

    OdpovědětVymazat
  54. Nedávno jsem si pořídila svoj první balistiku od Lush a když řeknu, že jsem nadšená, tak to je slabé slovo! Skáču radostí pokaždé, když si k té tuhé pěně, co mám doma přivoním :-)) už teď se nemůžu dočkat, až si pořídím další produkt.
    Lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Velmi rada by som sa chcela ocitnut v obchodiku Lush, vidiet tie mile vecicky a citit tie vone. Na Slovensko ich eshop zasiela, a aj som to viackrat vyuzila, ale caro predajne je .... hmmmm :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Všechno to vypadá teda naprosto parádně! :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Je to jak kinder vajíčko :D to vejce.

    OdpovědětVymazat
  58. Když na to tak koukám, tak nevím, jestli bych to radši celé očuchala nebo rovnou snědla :D Vypadá to prostě všechno báječně a roztomile :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Nejvíce mě zaujalo zlaté vejce, mrkvička a mýdlo na obličej :) a od Lushe je podle mě moc fajnový peeling na rty, který mám ve žvýkačkové variantě.. i když samozřejmě chápu, že pro každého není peeling na rty nutnost :)

    OdpovědětVymazat
  60. Škoda, že nemám vanu. Mrkvička vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  61. Ó, tie mrkvičky sú skvelé, asi sa skočím pozrieť do Palladia :) Ten chlieb si neviem predstaviť :D aj sa to drolí, ako normálny chlieb?

    OdpovědětVymazat
  62. Misa B: můžeš využít jejich e-shop :)

    Ammalka: byl doprovod jedné z blogerek :)

    OdpovědětVymazat
  63. och to bych se načuchala na sto let dopředu :) a můj favorit...všechno :D

    OdpovědětVymazat
  64. Este keby tak bol LUSH obchod na Slovenku, aby som si mohla tie uzasne veci ovonat :(

    OdpovědětVymazat
  65. Jé z toho úplně dýchá jaro :-) Budu se muset brzo do Lushe vydat! Mám od nich hrozně ráda takové ty tuhé parfémy, nejlepší je Vanillary, je maličký, akorát do kabelky a překvapivě hrozně dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  66. Když jsem se s těmito produkty setkala na blogu poprvé, měla jsem za to, že se dívám na výrobky jedlé, nebudu lhát. když řeknu, že mi ukápla slina.. :D
    Věřím,že koupel s nimi musí být příjemná.

    OdpovědětVymazat
  67. ježiši to golden egg vyzera pekne ale bohvie kolko to bude treba drhnuť z vane :D lush som nikdy nenavštivila ale o 3 mesiace v londyne urobim najazd <3333

    OdpovědětVymazat
  68. Lush jsem ještě nikdy bohužel nenavštívila, ale budu to muset napravit. Ty mrkvičky! Och ... Nejradši bych to snědla :D ^^

    OdpovědětVymazat
  69. Lush mě vždycky hodně lákalo,bohužel u nás nikde v blízku prodejna není a ráda bych si něco od téhle značky vybrala na živo v obchodě :) Proto budu asi muset počkat až se někdy dostanu do Prahy a určitě tento obchůdek prozkoumám a něco si odnesu :)

    OdpovědětVymazat
  70. Bohužel prodejnu Lush mám trošku z ruky, a tak jsem ještě neměla možnost vyzkoušet ani jeden z těchto produktů, ale určitě se na ně jednou chystám. Nejvíc se mi ale líbí Bunch of carrots, to vypadá velice lákavě :) k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Mrkvičky jsou úžasně roztomilé :) ..jen je škoda, že mám Lush trochu z ruky, takže bohužel nemůžu zkoušet tak moc, jak bych si přála :/

    OdpovědětVymazat
  72. O teto znacce jsem dosud nemela tuseni :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Mně se nejvíc líbí ta bomba s tím kuřátkem, je fakt roztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  74. Vílák mě pobavil :D V Lush jsem nikdy nebyla, ale vypadá to všechno božsky, nejvíc se mi líbí mrkvičky na konci :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Páni, když do obchodů dorazí jarní kolekce, tak je radost si ty produkty prohlížet, ale strašně mě mrzí, že si je nemůžu osahat a očichat, protože Lush do Ostravy bohužel ještě nedorazil. Ale strašně se mi líbí ta mýdlová modelína ^-^ Je to jako splněný dětský sen. A jinak všechny druhy mrkví mě prostě dostaly. (claire.vasinova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  76. Já mám ráda cokoli s vůní Karma. Jo a chlap od víly se jmenuje Vilemín :DDD

    OdpovědětVymazat
  77. Škoda, že se skrze blog nedá přenést ta vůně :( :D Škoda (nebo možná dobře), že mám Prahu tak daleko... :D

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Měla jsem mask of magnaminty, byla ok, ale žádný zázrak. Přijde mi to docela předražené. Ale brousím si zuby na ty koupelové bomby, protože ty jsou famózní

    OdpovědětVymazat
  79. Já a Lush se nějak nechápeme... všechno je to děsně "cute" a rozkošný a krásný, ale všechno mi to tak smrdí, že si nikdy nic nekoupím, ačkoliv to je sebezázračnější :( Ach jo...

    OdpovědětVymazat
  80. Mrkev vypadá super, taky jediný co mám od Lushe do vany ráda jsou tuhé pěny. Balistiky mi přijdou jako vyhozený peníze, protože maximálně obarví vodu :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)