úterý 3. března 2015

Urban Decay přichází do ČR - ukázka produktů + ceny

Nedávno prosáklo na veřejnost, že se značka Urban Decay pomalu a jistě blíží k nám do prodejen. Srdce nejedné kosmetické nadšenkyně zaplesalo a nyní se všechno rýsuje v jasných obrysech! Začátkem dubna si totiž ve vybraných Sephorách osaháte legendární Naked paletky, známé podkladové báze i nejčernější tužku na oči :) Takže třikrát hurá a nevím jak vy, ale já se strašně těším! Je totiž spousta produktů, které jsem dlouho chtěla vyzkoušet, ale ne vždy byla možnost si je osahat a vyzkoušet odstíny, což se teď změní. 

O přesném uvedení vás budu určitě ještě informovat, můžu prozradit, že je to zhruba na začátku dubna a jednou z parfumerií, kde UD seženete bude Palladium (hned jak zjistím další, dám vědět :)

Zatím se můžete pokochat TOP 10 produkty podle UD :)



1) Naked paletky

2) Eyeshadow Primer Potion

3) Makeup setting sprays

4) 24/7 Glide-on eye pencil

5) Perversion mascara

6) Naked skin beauty balm

7) Eyeshadow

8) Naked Flushed

9) Revolution lipstick

10) Good karma optical blurring brush


Namátkou jsem ještě vybrala některé produkty, které u nás budou dostupné (včetně jejich cen, protože je to často diskutované téma). Samozřejmě nelze čekat, že ceny u nás budou totožné s těmi zahraničními, to je určitě všem jasné. Navíc při momentálním kurzu dolaru ty ceny nejsou nic extra nikde. Nicméně klasická 20% sleva v Sephoře je pořád ve vzduchu a cenový rozdíl by tedy neměl být tak markantní :)






- Primer Potion - 4 odstíny - 590 Kč - verze anti-age 730 Kč
- Naked paletky 1,2,3 - 1380 Kč
- Naked basics paletky 1,2 - 780 Kč
- mono oční stíny 550 Kč
- paletka Electric 1330 Kč
- tužky na oči 24/7 Glide-on (klasické, duo a velvet verze) 550 Kč
- Super-Saturated ultra intense waterproof cream eyeliner - 670 Kč
- Perversion mascara - 690 Kč
- Brow box - 980 Kč
Ink for eyes pen 580 Kč
- Naked Skin weightless ultra definition liquid make-up - 990 Kč
- 24/7 Concealer pencil - 550 Kč
- Naked flushed (bronzer, tvářenka, rozjasňovač) - 980 Kč
- Makeup Setting spray 760 Kč
Complexion primer potion 810 Kč
- Revolution Lipstick (i verze Sheer) - 580 Kč
Good karma optical blurring brush - 730 Kč
Resurrection mascara 490 Kč

Nevím jak vy, ale já neskutečně se těším, až uvidím UD stojan a všechno si budu moci osahat a případně pořídit něco, co jsem si dlouho přála zkusit (make-up, sypký pudr, Naked basics 2... ehm mohla bych pokračoval dál, ale moje peněženka mi teď dala pořádnou facku, tak radši už mlčím :) ...

Jak se na UD těšíte vy? Co jste si vždycky chtěly pořídit a co se vám z jejich nabídky líbí nejvíce? :)

54 komentářů:

  1. Úprimne závidím :). Aj keď som moju Naked 2 v recenzii mierne ofrfľala, čím ďalej tým viac jej prichádzam na chuť a určite by som to rada videla všetko pokope a naživo :)
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě tužky na oči a hlavně fixátor Allnighter.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. I já už se hrozně těším, ani ty ceny nejsou tak strašné jako jsem čekala a když ještě k tomu bude občas 20%, tak to snad vyjdei levněji než objednávat z e-shopu :-) Jen doufám, že bude UD také v brněnské Sephoře, když už tu nemáme Too Faced, do Prahy se tak často nedostanu :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Huráá!:D Konečně, doufám, že bude Urban Decay k vidění někde poblíž...

    OdpovědětVymazat
  5. Já se těším neskutečně! Naked Basics2 bude moje a ráda bych si ošahala jejich rtěnky, snad budou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aa juch! Od ud mi vcera prisla naked2basics za tech krasnych 700,- a jsem z ni nadsena! Urco by se mi libila naka dalsi, nebo naked flushed a all nighter ale obavam se ze v sephore v mem meste stojan ud nebude...

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je super! :) akorát teda pokud to bude jen v praze, tak je to pro mě stejně nedostupné :( ... ale jinak ceny si myslím, že jsou hodně dobré, když to porovná s feelinique. Tam jsem teď kupovala naked basics 2 a po slevě 15% mě stála 750 Kč.

    OdpovědětVymazat
  8. Už se těším až to všechno uvidím na živo :) líbí se mi Naked Flushed

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to se těším, určitě si půjdu pro 24/7 tužku na oči a mám zálusk i na Naked Basics paletku, tak si aspoň budu mít možnost pořádně prohlédnout odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vážně? U nás...konečně!
    Ale je pravda, že ceny jsou dost vysoký. Kamarádka si teď kupovala Naked Basics v Sephoře za 25€...

    OdpovědětVymazat
  11. Och!! Těším se a ceny jsou ok :) Už vidím několik produktů co nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  12. No konecne nebudu fnukat v zahranici u stojanu ze nemam zrovna ted penize na vsechny produkty, ktere chci :) Je super, ze konecne bude u nas, jde sice i objednat z UK, ale se soucasnym kurzem tusim, ze v sephore to bude vychazet vyrasne levneji, obzvlaste se slevou.

    Tesim se na Revolution Lipstick a All Nighter fixacni sprej, to jsou dva produkty, ktere by leckomu mohly zmenit zivot a nazor na kosmetiku a liceni.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  13. Neskutečně se těším! Dosud nemám žádný UD kousek proto, že jsem si je nemohla osahat, nechtěla jsem příliš spoléhat na swatche (ani ty na youtube), vím, jak mě to mrzelo třeba u Jordana tvářenek, že jsem se netrefila do odstínu (a to šlo o pár kaček). Každopádně, rozhodně potřebuju tyto tři věci: Naked Flusher, Naked Basics paletku a All nighter.
    A super, že až od dubna - výtečná motivace se v březnu s kosmetickými nákupy krotit! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásny blog a prajem ti ešte mnoho takýchto super príspevkov. :)

    SSLEEK

    OdpovědětVymazat
  15. těším se moc! chci vyzkoušet nějakou rtěnku a Naked Flushed... a navíc mám v dubnu narozeniny, takže už mám aspoň tip na dárek :D

    OdpovědětVymazat
  16. jezis, ja se tesim uplne extremne... ted jeste jak jsem cetla tento clanek, no ou ou :D kdyby se tak objevila i vice3, na kterou mám zálusk už skoro čtvrt roku... ale makeup, korektor, báze... jáááj :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mě docela děsí "vybrané Sephory", pod čímž si představuju dvě v Praze...ale tak třeba překvapí :D

    OdpovědětVymazat
  18. Vsadím se, že ty ceny budou brutální, ale samozřejmě se moc těším. Nedávno jsem si od UD chtěla konečně něco pořídit a tohle mi ulehčí dost práce s nákupy v zahraničí. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jupííí, to je bezva info! Já to tam snad vykoupím ;-).

    OdpovědětVymazat
  20. Doufám, že značka bude i jinde, než v Praze. Ráda bych si všechno osahala. Třeba takovou Naked Basic paletku chci už dlouho, ale pořád váhám :) A ceny se mi zdají celkem pěkné, když si vezmu, že na některých eshopech chtějí za Naked jedničku 2 000,-

    OdpovědětVymazat
  21. Jé super supeeeeer ! :) Těším se a udělám si výlet do Prahy !:)

    OdpovědětVymazat
  22. paráda! :)) teď už si jen musím sehnat nějakého hodně movitého sponzora :D

    OdpovědětVymazat
  23. Jupí.. Pořád jsem tomu nechtěla věřit.. Dokud to neuvidím na vlastní oči, lepší to asi nebude :D
    Že bychom konečně začali jako ČR zbytek Evropy trochu dohánět? :))

    OdpovědětVymazat
  24. Paráda, těšim se hodně. Od UD mám jen Naked Basics, kterou jsem si kupovala v Paříži, takže to, že u nás bude konečně UD k dostání je pro mě nej kosmetická událost tohoto roku ;)!

    OdpovědětVymazat
  25. Kéž by se UD dostal i do Ostravské Sephory :-) Už teď se těším jak malé děcko :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Na doplnění báze si brousím drápky :) Naked 2 mi přivezla kámoška z Ameriky před rokem zhruba a vyšla mě na hezkou tisícovku :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak teď si mě udělala obrovskou radost :-) už se nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat
  28. Jééé, super....doufám, že se něco dostane i k nám do Brnéčka :-)
    Hodně by mě zajímaly báze na oči :-) Slyším na ně samé pozitivní ohlasy... naposledy od Andrejky (Áji z Beautylife)...a to je člověk, ketrému maximálně důvěřuji, co se týká zkušeností s líčením :-)
    A paletky, to už je klasika.....vidět je všechny v takové koncentraci....to rozhodně stojí za shlédnutí :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Závidenia hodné, možno sa raz dočkáme a UD príde aj na Slovensko :)

    OdpovědětVymazat
  30. Super....ale asi neveřím, dokud to sama neuvidím...! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Už jsem to zaslechla. Naked 2 Basic jsem si chtěla koupit a čekala jsem jen na příznivější kurz libry nebo eura. Co mě ale štve je Sephora a její čím dál nevýhodnější akce. Místo slevy 20% teď potkávám slevu 30% na druhý produkt. Taky marně čekám na svátek bestselerů, kdy na čtyři produkty značky Sephora nebo exkluzivních značek byla sleva 40%.

    OdpovědětVymazat
  32. Můj účet mi už teď nadává, ale já jsem prestastna! Sahá se na to líp, tím pádem se lehce zamiluju a tím nutneji to potrebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Konečně :D a já se těším hlavně na Paletka naked :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já se teda těším moc až si všechno osahám :)!

    OdpovědětVymazat
  35. hmhmhm, něco je více než lákavé :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Naprosto neuvěřitelně se na uvedení Urban Decay těším. Doufám že udělají třeba i nějakou akci pro veřejnost. Se současným kurzem dolaru vlastně nevypadají produkty ani klasicky předraženě. Bojím se, že nebudou mít všechny odstíny mono stínů, pokukuji po jednom růžovém a moc nevěřím, že zrovna ten by měli. Rozhodně však zkusím bázi a asi i nějakou tužku i když těch mám teď několik od Etude House a rozhodně si nemůžu stěžovat. Drží neuvěřitelně. Jen rychle ubývají.
    http://roztomilosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Na jednu stranu si dokážu vystačit s levnější kosmetikou, ale prostě koho by takové produkty nenalákaly... jednou si něco pěkného a drahého taky pořídím :-D

    OdpovědětVymazat
  38. Já už se těším moc a při první možné příležitosti si koupím Naked Basics 2 :). I ty ceny mně přijdou docela fajn.

    OdpovědětVymazat
  39. a mě tahle značka nějak neláká :)

    OdpovědětVymazat
  40. Pořizovat si nebudu, ale určitě to půjdu okouknout! Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  41. Jsem ráda, že UD bude i v ČR, i když se nyní asi k žádnému nákupu nechystám.

    OdpovědětVymazat
  42. Hurááá!! Tak to se moc těším :) Konečně se kouknu na NAKED paletky naživo a snad si nějakou i pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  43. Strašně moc bych chtěla zkusit jejich NAKED paletku jen škoda že to bude jen v SEPHORE a ne třeba v Douglasu.

    OdpovědětVymazat
  44. Wow, po téhle informaci je mi jasné, že budu muset peněženku muset zamykat do trezoru a nemít klíč :D

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  45. Těším se moc! Dneska jsem si v Dubaji osahala Naked Basic 2 a chci ji! Ještě, že jsem ji nekoupila. V Dubaji vyjde v přepočtu cca na 900,- :-(.

    OdpovědětVymazat
  46. Hip, hip, hurá!! Jen doufám, že nezapomenou na Brno, když i ceny mají být přijatelné.

    OdpovědětVymazat
  47. hmm, to se těším, chtěla bych vyzkoušet tu perverzní řasenku :))

    OdpovědětVymazat
  48. Doufam, ze bude prodejna i v Brne :D Paletky naked mam ze zahranici.

    OdpovědětVymazat
  49. Vy sa máte.. My na Slovensku zase nič. Rada by som si všetko pekne popozerala, vyskúšala

    OdpovědětVymazat
  50. Zbláznim sa radosťou <3 Už dlhšie som špkuluvala nad Naked Makeupom, ale keďže sú mi pravidelne pritmavé aj nasvetlejšie odtiene, cez internet som ho kupovať nechcela. Milo ma prekvapili tie ceny - aj keď je to samozrejme viac ako v USA, ešte stále sú napr v porovnaní s eshopmi veľmi slušné (na Benefite napríklad podľa mňa Sephora nehorázne ryžuje)
    platenikova.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Hrozně bych chtěla Vice3, ale můžu chtít co chci, ale UD prý bude jen Praze, takže asi tak.

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, aktuálne nevieš, či sú v Sephorách aj ceruzky 24/7 Waterline? Vďaka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)