neděle 29. března 2015

Testovací výzva s Pantene - pokračování

Během února jsem vás vybízela k zapojení do testovací výzvy s Pantene PRO-V. Všechny vybrané testerky by měly být zhruba za polovinou měsíčního testování a než vám připravím souhrnný článek, ve kterém budou výsledky, spousta fotek a hlavně dojmy všem testerek, mám pro vás pár informací, které by se pak do závěrečného článku nevešly :) Já sama se blížím již ke konci měsíčního testování (začala jsem trochu dříve, než ostatní), kdy celý měsíc používám pouze tento šampón a kondicionér, aby byly výsledky vidět. A můžu prozradit, že vidět a cítit opravdu jsou, ale to bych zatím trochu předbíhala :)

A v čem je inovovaná řada šampónů jedinečná? Jedná o šampony s antioxidanty, které neutralizují nahromaděné množství mědi ve vlasech a předchází tak oxidačnímu poškození. Oxidační minerály jsou obsažené ve vodě a způsobují slábnutí struktury vlasu a jeho křehnutí, krepatost i roztřepení konečků.

Nové složení s antioxidanty obsahuje látku EDDS (skupina polyaminokarboxylových kyselin), která je něco jako magnet, který k sobě přitahuje právě zmiňované minerály a neutralizuje množství mědi ve vlasech. Možná to zní zvláštně a člověk si to dokáže těžko představit, ale efekt je viditelný po každém použití (minimálně na mých vlasech). Když trochu prozradím, tak vlasy jsou nádherně lesklé, nadýchané a sem tam si můžu mýt hlavu jednou za 3 dny (normálně myji obden). Šampon z řady Aqua Light mi vyhovuje dlouhodobě, neobsahuje ani silikony a tudíž ho mé vlasy snášejí výborně. Je fakt, že není příliš mnoho značek, se kterými bych podobné testování zvládla, aniž bych měla pocit, že si vlasy zvykly a potřebují trochu obměnit péči :)

Více mých dojmů a foto dokumentace bude zahrnutá v hromadném článku, abyste se měly na co těšit.


 Vlasy hned po umytí :)


Inovované složení obsahují tyto verze šampónů:



Intensive Repair na oslabené a poškozené vlasy 

Color Protect & Shine na barvené, matné vlasy 

Aqua Light na jemné vlasy se sklonem mastit se 

Sheer Volume pro objem jemných vlasů 

Moisture Renewal na suché, poškozené vlasy 



Už se nemůžu dočkat, až mi začnou všechny testerky posílat své dojmy a zkušenosti. Věřím, že to pro vás bude přínosné, protože se objeví více názorů a hlavně zkušenost s používáním i na jiném typu vlasů, než mám já sama :) Uvidíme už brzy!

Máte třeba vy samy zkušenost s touto inovovanou řadou šampónů? Přijde vám toto téma zajímavé a věděly jste, že měď ve vlasech nedělá dobrotu? :)

17 komentářů:

  1. Tenhle šampon jsem měla a byl moc fajn, klidně bych si ho zas pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na souhrný článek, já už dneska také končím testování po 4 týdnech. ;) Zkusím ale asi ještě verzi Aqua light, ta si myslím, že by mi mohla sednou nejlépe pro můj typ vlasů.

    OdpovědětVymazat
  3. O tomhle šampónu začínám hodně uvažovat:)) Nejsi první, která si ho chválí. Na recenzi se moc těším, bude zajímavé si přečíst více názorů najednou;))

    OdpovědětVymazat
  4. Šampon Aqua Light je vážně skvělý, taky ho můžu jen doporučit.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Už se těším na pokračování! Já jsem se k vyzkoušení těchto nových šampónů nedostala, zatím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Akurát míňam velké balenie Aqua Light a som s ním ozaj spokojná,mám mastiace sa dlhé vlasy a po umytí boli objemné a mastili sa pomalšie,avšak neoddial umyvanie (Stale každy 2.den) ale to ani neočakavam:)ked ho o chvilu miniem,vyskusam iny a zas sa k nemu vratim:)

    OdpovědětVymazat
  7. já se na názory dalších testerek těším a docela mě nová řada láká, zatím jsem na ni snad neslyšela nic negativního

    OdpovědětVymazat
  8. Šampon používal přítel a byl moc spokojený :)

    OdpovědětVymazat
  9. pozerala som po pantene naposledy v drogérii a radšej som siahla po novinke Dove a neľutujem :) možno časom siahnem aj po nejakom pantene, len ešte neviem akej rade :) počkám na názory dievčat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tvoje doporuceni jsem si ten tvuj oblibenej koupila a vlasy se mi masti stejne, nic se nezmenilo. :(

    OdpovědětVymazat
  11. mám doma tretie balenie Aqua Light a som s ním fakt spokojná

    OdpovědětVymazat
  12. O medi ve vlasech jsem doted nic nevedela, produkty vypadaji opravdu dobre a uz se moc tesim na nazory vsech testerek :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem teda zvědavá na ostatní testerky, jaký budou mít názor. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Já osobně nyní používám přřírodnější šampony,ale vím, že pantene mi vždy vyhovovali asi nejvíce z drogérkových :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě vyzkouším aqua light, snad pomůže mým jemným rychle se mastícím vlasům, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  16. Inovovanou řadu neznám, ale velmi ráda ji vyzkouším.
    Budu sledovat názory a pak určo nějaký kousek pořídím.
    Ideální šampon jsem ještě nenašla...nebo mi stávající začne po chvíli nevyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  17. Já nevím ale posledním rokem mi přijde že se panthene pohoršil

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)