úterý 31. března 2015

Takový byl březen 2015

Vítám vás u nového článku, který bych chtěla na blogu publikovat každý konec měsíce. Ráda bych v něm shrnula všechny zajímavosti, které se za uplynulý měsíc na blogu udály a ráda bych zrekapitulovala (nejen) kosmetické dění :) Kdyby někomu některé články třeba unikly nebo by na nějaký pozapomněl a chtěl se k nim vrátit.






V březnu jste si mohly přečíst o řadě štětců Ebelin, kterou koupíte v DM drogeriích a o část z nich jste si mohly i zasoutěžit. Rozplývat jste se mohly nad super cute hřebenem Tangle Teezer v jeho pusinkové limitované edici a následně s ním rozčesaly "nafoukané" vlasy díky řadě Densify od Garnier. Rozplývala jsem se také nad úžasnou vůní nového melounového peelingu Dermacol a čokoládovou paletkou Too Faced! O rty pečoval úžasný olej na rty i balzám od Clarins a o tvář se mi starala péče Benefit. Naopak úplně nadšená nejsem z Miracle Gelů od Sally Hansen a za propadák měsíce musím označit nové oční stíny Max Factor.



Během března jsem navštívila i několik akcí a všechno pro vás zdokumentovala :) Vzala jsem vás na představení jarních novinek do Lush, podívaly jste se na tiskovku Ariel & Lenor i na otevření nového make-up studia Makeup Group. Na jeden víkend jsem se podívala i do Brna na víkend s Biodermou.




Přečíst jste si mohly i o tom, že se do našich Sephor blíží úžasná značka Urban Decay. 9.4 startuje v Palladiu a poté produkty této značky seženete i v Sephoře na Chodově, Novém Smíchově, Floře, Václaváku a Zličíně.








Mohly jste si přečíst i něco z lifestylového okénka, které se teď pravidelně bude na blogu objevovat. 




Tento měsíc jsem vypotřebovala i několik svých oblíbených produktů - make-up Rimmel, báze pod oční stíny Too Faced, báze pod make-up L´Oreal a oční krém s avokádem od Kiehl´s. Za male-up mám dvě čerstvé náhrady, na které se moc těším a určitě se o nich po čase dozvíte více. Báze Too Faced je nenahraditelná a prostě nejlepší, takže jsem měla v zásobě už jednu další nakoupenou. L´oreal báze je taky super, ale mám teď ještě rozdělaných několik dalších, takže se k této vrátím až po nějakém čase. Oční krém je taky jeden z mých největších favoritů a už nějaký čas zkouším jeden nový, o kterém se brzy dočtete více :)


Opravdu mne velice pozitivně a mile překvapila odezva na článek, který se týkal mých předsvatebních příprav, takže pro vás chystám pokračování :) A moc všem děkuji za všechny poslané tipy!


Budu ráda, když mi dáte vědět, které články vás v uplynulém měsíci nejvíce bavily nebo inspirovaly a také jestli vás baví podobné měsíční shrnutí :) Případně je něco, o čem byste si chtěly přečíst a co by vás zajímalo? :)

52 komentářů:

  1. Lifestyle me moc nebavi, takze ja si uzivam tradicne vsech kosmetickych clanku. A perfektni byl ten o pripravach na svatbu, takovy prace s tim je, hrozny. A k vecem, ktere dosly - ja furt nechapu ten avokadovy krem od Kiehls. Bud jsem dostala skazeny vzorek, nebo nevim - ma tak smrdet? A by tak mastne-olejovy? Byl tak hrozny, ze jsem ten vzorek hned vyhodila, ale nechce se mi tomu verit, kdyz ctu vsechny pozitivni recenze.

    Nový velmi speciální článek na blogu Small Everyday Joys - nálož super barevných fotek s UD Electric Palette

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle měsíc mě nejvíc bavil článek o přicházejícím Urban Decay, protože na instagramu se to hemžilo narážkami, ale nikdo nevěděl nic konkrétně, až ty :) už se na to moc těším. Jinak jsem taky zrovna dopotřebovala oční krém od Kiehl's, takže jsem velmi zvědavá na tvůj nový objev :) Ráda bych, abys třeba napsala tvoje oblíbené produkty od Urban Decay, abychom věděly, co stojí za vyzkoušení ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle shrnuti me moc nebavi, tvuj bloc ctu denne, Takze takove clanky nejsou pro me moc uzitecne.

    OdpovědětVymazat
  4. Měsíční shrnutí je skvělý, líbí se mi, že kdyby mi něco uniklo, tak to najdu takhle přehledné v jednom článku :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mě potěšil článek, že UD bude k dostání i u nás a taky mě inspiroval článek o nákupech v Butlers, tyhle vybočení od kosmetických témat mám ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad na rubriku. Mňa bavili samozrejme tie kozmetické, naopak svadobný ma nechytil :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Souhrnné články jsou super nápad :-)
    Díky za něj. Aspoň mi to připomene a ukáže, kdybych nějaký Tvůj článek nestihla přečíst.
    Byla jsem nadšená, že budeme mít v ČR UD...ale zamrzelo mne, že ani 1 prodejna nebude u nás v Brně...fňuk:-(
    Dermacolí novinky jsou božíííí...už se na ně těším a na na léto samozřejmě také:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že se neurazíš, ale takovéhle shrnutí je podle mě zbytečné..

    OdpovědětVymazat
  9. allase: krém by určitě nijak páchnout neměl, je bez parfemace. Samozřejmě se mohlo stát, že byl vzorek nějaký špatný, to je možné. Krém má hutnější texturu, ale na kůži pak jakoby roztaje a krásně se rozmaže. Olejovitý určitě není :)

    TerezaPechova: píšu si na seznam článků :) Už se na to ptalo více holek, takže připravím :)

    Markéta +Bára V - určitě se neurazím, zajímá mě váš názor, jinak bych se na něj neptala :) Takže děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Souhrnný článek je pro mě jako každodenní čtenářku spíš opakováním, ale opakování je matka moudrosti :). Moc se mi líbil článek se svatbními přípravami, protože mě samotnou svatba čeká :). Nejmíň mě naopak zaujmou lifestyle články, ale určitě neurazí :).

    OdpovědětVymazat
  11. Mě celkově nejvíc baví tvoje články o novinkách na které se můžeme těšit, nových limitkách a drogérkách a parfumeriích a podobně :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle článek se mi moc líbil, nejsem na netu denně, takže mi čas od času něco uteče.. dost se těším na pokračování svatebních příprav, jelikož je tohle u mě také aktuální téma, ráda se nechám opět inspirovat ;-).

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je dobrej typ článků, takové shrnutí =)

    Nechystáš nějaký článek o micerálkách?

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc mě tenhle měsíc zaujal článek o pečující kosmetice Benefit a zmínka o probíhající akci, hned druhý den jsem naběhla do Sephory a udělala menší nákup :-) Koupila jsem si od Benefitu pudr, ten je super, a pak krém na oči, ze kterého ovšem nejsem úplně na větvi, pro mě úplný průměr, za tu cenu spíš nic moc. Ale díky, bez tebe bych o té akci nevěděla. Jinak měsíční souhrn článků se mi líbí, zjistila jsem, že jeden článek, který mě zajímal (o Tangle Teezer), jsem vynechala, tak jsem se k němu aspoň mohla vrátit.

    OdpovědětVymazat
  15. Rekapitulaci vítám, zdá se mi to šikovné a taky v rychlosti vzpomenu na to, co bylo chváleno a co haněno :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc fajn článek. Někomu může připadat zbytečný, mně se to zdá jako super nápad pro ty, co každý den nevysedávají u počítače a leccos jim může uniknout, pokud zas tak nějak netouží překlikávat mezi staršími příspěvky.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Pre mna je toto zhrnutie zbytocne, pretoze citam tvoj blog denne. Ale velmi by ma potesili clanky o new in (nakupy a novinky) a o spotrebovanych produktoch. Podla mna by bolo super vidiet, ktore produkty si spotrebovala a co si o nich myslis, pripadne ci by si si ich znova kupila.

    OdpovědětVymazat
  18. Shrnutí je super, článek se mi líbí. Sice s miracle gelem nejsi spokojená, ale já bych ho tak ráda vyzkoušela. Ale už se nedá koupit top coat, tak mám asi smůlu a musím jen doufat, že se brzy vrátí a bude zase dostupný. Dost se mi líbí i design tvého tangle teezeru, já mám zase ten s ovečkou Shaun. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. Shrnutí se mi líbí, hlavně spotřebované výrobky a k nim komentář, zda by sis je koupila znovu :) vím, že u většiny to je napsané hned v recenzích, ale myslím si, že až po spotřebování samotného produktu se opravdu pozná, zda stojí za opětovnou koupi :) za mě palec nahoru :)
    lucie.novak158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle je Rendy určitě super nápad! :) a ráda si přečtu další článek o tvé svatbě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Skalinky: nákupy & new in se bude objevovat v lifestylovém okénku nebo v článku s novinkami :) O článcích s vypotřebovanými produkty neuvažuji, už jsem to psala vícekrát, ale já sama takové články na jiných blozích nevyhledávám a nebaví mě, protože mi to občas přijde jak hrabání se v koši :) Tohle mi přišlo jako o něco zajímavější forma, kdy bych ukázala jen něco, co mi přijde zajímavé :)

    Genevra: od MG jsem očekávala asi spíš něco trochu jiného nebo jsem doufala v lepší výdrž :) Určitě bude spousta těch, které ho ocení (např. pokud jim klasické laky nedrží vůbec apod.) Ani jsem netušila, že je teď topcoat vyprodaný, určitě bude zase brzy k dispozici :)

    OdpovědětVymazat
  22. Prostě se mi tu líbí vše :-) a ráda se sem vracím. Pokud se stane, že něco není můj šálek kávy, tak to nečtu a nekritizuju.

    OdpovědětVymazat
  23. Musím se přiznat, že po Miracle Gel jsem pokukovala, ale díky tvým článkům jsem si připsala na wishlist sadu na gel-lak od Sally Hansen!
    A nová aviváž od Lenoru už je na nákupním lístku :))

    OdpovědětVymazat
  24. Vždycky mě nejvíc baví recenze na kosmetické produkty, mám mastnější pleť a ráda si přečtu, co by mi mohlo vyhovovat :-) ráda si přečtu i další článek z příprav na svatbu, ačkoli mě rozhodně v blízké době nečeká, článek se mi moc líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám kosmetické články ráda, ale ráda si přečtu i lifestyle nebo i tŕeba předsvatební přípravy:)

    OdpovědětVymazat
  26. Mně takový článek přijde super, často nemám čas a nestíhám si přečíst všechny články, takže jsem ráda za rekapitulaci :). Takhle na ně nezapomenu a alespoň si je dodatečně přečtu. Taky bych uvítala, kdyby jsi takhle zmínila pár vypotřebovaných i nových produktů :)

    OdpovědětVymazat
  27. Takový typ článků je moc fajn, občas se stane, že mi nějaký článek unikne, když nemám pár dní na blog čas :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Hm, tak asi ten L'Oréal Paris Nude Magique Blur Cream vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  29. To sa mi páči :) tešim sa na články o svatbe

    OdpovědětVymazat
  30. Moc se těším na Urban Decay:)

    OdpovědětVymazat
  31. Ja mám veľmi rada takéto mesačné zhrnutia, vždy si ich takmer na každom blogu rada prečítam :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  32. Let´s all take a moment to appreciate UD´s arrival .... :D :D Ja asi nezaspím do toho 9.4. :)

    heda95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Joo shrnutí je fajn, 3 články jsem prošvihla jak koukám :-) oční krém od Kiehľs bych ráda vyzkoušela, básní o něm snad všichni :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Zprávou měsíce pro mě asi je prodej kosmetiky Urban Decay. Chystám se koupit si paletku flushed :) jinak radost mi udělal Dermacol s peelingem a teď dokonce přináší i dvě nové vůně sprchových gelů, které miluji :)

    OdpovědětVymazat
  35. Sice se snažím číst tvůj blog pravidelně, ale takovéhle měsíční shrnutí není špatný nápad.

    OdpovědětVymazat
  36. Takové shrnutí je velmi příjemné, protože v něm můžu narazit na články, které jsem omylem přehlédla jako třeba předsvatební přípravy ;) O tom MU od Rimmel stále přemýšlím, ale asi si počkám na to, co budeš říkat na ten Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  37. No tak ty sa rozhodne nenudíš:)) Idem si prečítať článok o Makeup group.
    DanyLoveLife
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. mě se shrnující článek líbí moc :) a také se těším na pokračování o svatbě ;)

    OdpovědětVymazat
  39. nečtu tvůj blog až tak dlouho a musím říct, že všechny tvé březnové příspěvky mi vždy zlepšili den :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Už se těším, až vyzkouším melounový peeling! :)

    OdpovědětVymazat
  41. Určite si veľmi rada prečítam článok o ďalších prípravách na svadbu, síce ma to ešte dlhoo nečaká :)
    Takéto zhrnutie sa mi páči, aspoň som si prečítala 2 články, ktoré mi unikli. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  42. Baví mě všechny tvé články hlavně ty o novinkách.

    OdpovědětVymazat
  43. Takové shrnutí je fajn! Těším se na další svatební články a náhrady za ten makeup! ;)

    OdpovědětVymazat
  44. Jsem rada, ze se u nas konecne objevi Urban Decay, nyni ma zajimave novinky.. Doufam, ze se brzo objevi i v brnenske Sephore. :-D

    OdpovědětVymazat
  45. Takovéhle shrnutí je moc fajn :-) Trochu mě mrzí ty laky od sally ,protože barevně vypadají fakt krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  46. pacia sa mi hlavne clanky o kozmetike ale aj predsvadobne pripravy a zhrnutie su fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  47. Mně se tohle shrnutí hodilo, protože jsem byla v březnu víc na cestách a unikl mi článek o TF čokoládě, takže jsem to hned napravila a četla :)

    OdpovědětVymazat
  48. Tento článek se mi moc líbí je fajn, že ho budeš psát častěji a dozvíme se i něco navíc třeba co jsi za daný měsíc spotřebovala:)

    OdpovědětVymazat
  49. Shrnutí je super. Hned jdu mrknout na ty báze pod make up..

    OdpovědětVymazat
  50. To vypadá jako povedený měsíc. Sna i další bude takový:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)