pátek 6. března 2015

Soutěž o tělová másla Body Shop

Zelený čaj většina z nás asi jen pije. Body Shop ale přichází s novou řadou Fuji Green Tea se zeleným čajem, ve kterém se můžete i koupat nebo se s ním mazat! Zelený čaj se tradičně používá při japonském čajovém obřadu, ale Japonky si ho aplikují i na pleť nebo se v něm právě i koupají. Zelený čaj je známý svými antioxidačními účinky, hydratuje pleť a stahuje póry a vy si jeho účinky můžete vyzkoušet na vlastní kůži. Dvě z vás se už brzy budou mazat úžasným tělovým máslem z této řady a užívat si nádhernou vůni, kterou tato řada má :) Brzy vám ukážu i komplet celou řadu včetně ukázky jednoho z produktů, takže mezitím si můžete zasoutěžit. Tato řada se v obchodech objeví již 13.3 a milovníci zeleného čaje si jí nesmí nechat ujít :)




Na 2 z vás čekají tato tělová másla a už se nemůžou dočkat, až se s nimi namažete od hlavy k patě :)





Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Body Shop ČR  - KLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 6.3.- 15.3.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 15.3.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (6.3 je 1, 7.3 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

122 komentářů:

  1. koketovanisvyzivou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jů,to bude úžasný:)

    misa01111@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Bodyshop bol kedysi moja obľúbená značka, ale už dlhší čas som tam nič nekúpila, telové maslo sa mi páči a ešte s takou netradičnou vôňou :) Teraz ma asi najviac z Bodyshopu zaujala Bouncy sleeping mask, tá vyzerá zaujímavo
    luciaf92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle. :)
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Zelený čaj miluju, ale Body Shop u nás nemám. Mít e-shop, tak je vykoupím :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jdem do toho =o)
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadaji suprove, jeste jsem znacku nezkousela...
    jitkakytkajitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Z Bodyshopu jsem zatím měla jen pár věcí, ale vždycky jsem byla spokojená. Nejvíc mám ráda miniaturky mýdel na cesty. Člověku to po únavném dni vždycky zvedne náladu když přijde do sprchy a umyje se něčím tak voňavým.
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Telové maslá od TBS milujem!!! Šťastie, že predajňu nemám po ruke :)
    Mail na blogu ;).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. hmmm to musí voňať úžasne :) mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Vůni zeleného čaje miluju hlavně v létě, jsem zvědavá, jaké výrobky Body Shop v téhle řadě má.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. moje zamilovana znacka:)) k narozeninam jsem dostala odlicovaci hermakove maslicko a jsem nadsena:) a verim ze bych byla jeste vic i z tohodle fesaka:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj vuni zeleneho caje miluju :-) kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Od Bodyshopu jsem ještě neměla možnost nic vyzkoušel, ale velice ráda bych něco zkusila (proto zkusím své štěstí :)) když čtu všelijaké recenze - hlavně na tělová másla. Bohužel u nás není žádný obchod abych si to všechno oňuchala :( ale až pojedu do prahy tak se určitě do Bodyshopu mrknu! :)
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. bodyshop mám hrozně ráda.. :) hlavně jejich tea tree řadu
    vacovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju zelený čaj, už mám druhý parfém s touto vůní. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. To vypadá parádně :-) od Body Shopu jsem jeste nic nezkousela :-)
    Dadkovakaterina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. kéž by bodyshop konečně vystrčil paty z Prahy (minimálně ve formě e-shopu) , i když chápu, že stavu jako v Anglii (kde jsou obchody body shop rozesety asi tak jako v ČR rossmann nebo jakákoliv jiná síť drogerii :-( ) se nikdy nedočkám.

    OdpovědětVymazat
  20. Krémy od body shopu jsou moje nejoblíbenější.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Od TBS som mala len balzamy na pery v tyčinke z Londyna:)rada by som vyskušala aj telove maslo a masla na pery:)skoda že na Slovensku nemame predajnu :(
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj , Body shop jsem zatim nevyzkousela, ale chystam se ....zdravi Tereza

    bartkovatereza@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. rada by som od nich niečo vyskúšala a toto telové maslo vyzerá super :)
    bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. já mám oblíbený broskvový.... ale zelený čaj zní taky voňavě... a mazatelně :)

    OdpovědětVymazat
  25. To by bolo spuer mať niečo takéto😄
    fb: Saška Sokoliova
    email: sasuska799@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Zelený čaj miluju:)
    paja.houdkova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Bohužel jsem ještě od Body shopu nic nevyzkoušela, ale jejich výrobky jsou mi velmi sympatické. :)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. S tím zeleným čajem se roztrhl pytel, viz Yves Rocher řada. Mně to teda nevadí, chuť i vůni zelenýho čaje mám ráda. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Na tuhle řadu se pujdu určitě kouknout, hodně mě zaujal ten čaj do vany :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. zelený čaj mám moc ráda!
    malykrsn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak tohle musím zkusit, protože ač zelený čaj moc nemusím pít, tak čmuchat ano :D
    Poolora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Oooo to vypada moc dobre! kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. nadherna edicia.. zboznujem mazanie a zeleny cajik.. :)
    kubkok81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. ešte som nič nevyskušala od bodyshop :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Jeee, ten bych chtěla vyhrát! Měla jsem od nich jen sprcháč a to už je spoustu let......a tělová máslíčka, oleje, mléka a jiná mazadla, na to jsem ujetá :D

    OdpovědětVymazat
  36. Vůni zeleného čaje rám moc ráda a od Body shopu jsem ještě nic nezkoušela a ráda bych. :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Mám ráda jakákoliv mazadla a nic takového ve své výbavě zatím nemám, tak zkusím štěstí, jestli se mi sbírku podaří obohatit o tento kousek.
    andrejinek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tak po půl roce už bych konečně mohla něco vyhrát, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  39. Zkusím štěstí tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Od Body shop jsem zatím nic nezkoušela, ale tohle by mohlo vonět krásně.. janovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ji, mám voňavku se zeleným čajem a voní fantasticky ;-) Tahle tělová másla budou asi k sežrání :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Mám koupené jen jedno a miluju ho, ráda bych vyzkoušela další! :-)
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Až pojedu do Prahy, tuhle řadu rozhodně omrknu, protože mě opravdu moc zaujala! O zeleným čaji jsem četla již dříve, takže ráda vyzkouším!
    veronika.rousarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. To vypadá naprosto skvěle :-O doufám, že to není jen limitka :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Určitě voní moc hezky! :)
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Určitě bude nádherně vonět :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Těším se na článek o všech produktech, já osobně si určitě zajdu pro ten čaj do koupele.... ten vypada hodne zajimave :) (cizkovska.barb@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  48. Rada se zapojim, zeleny caj voni asi kazdemu. Bohuzel nekomentuji, protoze na to nemam cas, ale casto sleduju recenze a clanky. Jen tak dal. Muj email : tanya011@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. já kdysi hrozně milovala mandlovou řadu, která už se bohužel nedělá... teď je moje top white musk, nicméně jejich másla patří k vůbec nejlepším, bez ohledu na vůni :)
    wanessa.w@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Já mám teď jahodové máslo a nemůžu se jo nabažit, nejraději bych ho snědla :-) vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Piju jenom zelený čaj, takže to je něco pro mě :D
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. kosmetiku z the body shop mám ráda, kéž bych vyhrála :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Teď jsou samé novinky se zeleným čajem a to je dobře, voní krásně :). Už mám voňavku od Yves Rocher :).

    OdpovědětVymazat
  54. Like jsem dala.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  55. Mooc by mě zajímala vůně :) musí byt úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  56. Jůůů, to je skvělá soutěž, másla mě vždycky hrozně lákají :)
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Škoda že obchod mám tak z ruky :(
    cattishdakota@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Kdo by odolal Body shopu.....a kombinace Bodyshop+ zelený čaj.....to je víc než skvělé:-)
    Díky za možnost soutěžit, Rendy.
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Tahle řada vypadá moc zajímavě. :)
    DenisaFilipi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. ta vůně musí být božská

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. jsem zvědavá na tu vůni, už se těším až bude v obchodech! :)
    petahorackowa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ten musi byt super, zeleny caj v kosmetice mam moc rada :-)
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Zelený čaj miluju, takže tato výhra by byla skvělá :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. To by stálo za vyzkoušení :-)
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tak tohle je přesně něco, co vážně toužím vyzkoušet, ale zatím se mi do toho nechtělo investovat :)

    OdpovědětVymazat
  66. Tak na to jsem moc zvědavá a určitě ho vyzkouším.
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Body shop mám moc ráda a novinka se zeleným čajem vypadá vážně slibně :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  68. Škoda že nejde vůně přenášet přes síť :-)).
    Přeji krásný večer či den,
    Hany.
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. tělové máslo + zelený čaj = ráj. Teda snad bude ;)
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Na bodyshop jsem slyšela ódy i na jiných blozích, ráda bych vyzkoušela, nicméně v mé blízkosti žádný obchod není:/
    maruskasehnalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Od BS jsem zatím měla jen balzám na rty a moc ráda bych vyzkoušela i něco dalšího. A zelený čaj miluju, moc by mě zajímalo jak to voní :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Vyzerá to úžasne :)
    adkatuzin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Tyhle vůně já taky můžu..:)
    Kataseibertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Body shop budou nově otevírat u nás v OC Nový Smíchov, tak se těším. Zatím jsem nezkoušela.
    Like jsem dala :-)
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. body shop je super a zeleny caj je celozivotna laska...tusim sa bude nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  76. Zelenej čaj miluju a z tohohle budu pravděpodobně mít orgasmus takže...
    mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Už jsem měla tu možnost je jít očichat a přestože mazadla moc neprožívám, do tohoto jsem se zamilovala na první "přičuch".:D Brousím si zuby i na ten zelený čaj do vany, líbí se mi ten nápad a balení je taky moc pěkné.;)

    underthesheats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Vůni zeleného čaje mám moc ráda, tak zkusím štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  79. Zelený čaj miluji a piji každý den, takže určitě stojím o vyzkoušení! ;)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. safra, zrovna nedávno jsem si kupovala to jejích mákové máslíčko, ale teď bych nejraději sáhla i po tomto :) musím si ho jít alespoň ovonět a prozkoumat další produkty z té řady.

    OdpovědětVymazat
  81. Tělové másla od BodyShopu miluju :-) a se zeleným čajem, to si nechám líbit :-) lindakukolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. oo, zelený čaj, the body shop, to zní jako božská kombinace! tak snad budu mít štěstí! :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. od bodyshopu jsem ještě nic neměla

    OdpovědětVymazat
  84. Tak od Bodyshopu jsem ještě nic nevyzkoušela,ale určitě ty másla budou super :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. U nás Body Shop nieje čo je veeeeľká škoda :( a masielka chcem už vyskúšať roky. Zelený čaj veľmi rada pijem a určite by sa mi páčil :)

    OdpovědětVymazat
  86. Body Shop mě láká už dlouho, ale stále se nemůžu dokopat ke koupi..:D klasika u mě

    OdpovědětVymazat
  87. Nějaký ten rok zpátky jsem od nich vyzkoušela pomerančové tělové máslo a to bylo asi nejlepší z tělové péče, co jsem kdy měla. Nemám ráda taková ta tekutá tělové mléka, co se půl hodiny vstřevávají, takže tělové máslo super :) vyhnalova.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  89. TBS :3 sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. zbožnujem maslá a toto by som tiež rada vyskúšala :)
    petra.kullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Skoda, ze na Slovensku The Body Shop zrusili :(

    OdpovědětVymazat
  92. lajk som dala :)
    n.princess(zavinac)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  93. like jsem dala a nikdy jsem nic nezkusila od této značky
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Tělová másla zbožňuju! :-) A čaj piju furt, takže super kombinace.. f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)