pondělí 30. března 2015

Soutěž o balíčky Clarins

Krásné pondělní ráno všem. Doufám, že jste všechny do nového týdne vkročily úspěšně a taky doufám, že vás takhle po ránu potěším začátkem nové soutěže :) Tři z vás získají dárečky od Clarins a konktérně tento set s puntíkatou taštičkou, bází pod make-up, očním krémem a Beauty Flash balmem (který je mimochodem nazýván zázrakem v tubičce a milují ho kosmetické redaktorky po celém světě :)



Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Clarins - KLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 30.3.- 8.4.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). Ve středu 8.4.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (30.3 je 1, 31.3 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).







Děkuji společnosti Clarins za poskytnutí dárků do soutěže

133 komentářů:

  1. Jéé, to je super nápad, Clarins je jedna z mých oblíbených značek - teda co se pečující kosmetiky týče, s dekorativkou bohužel zatím nemám zkušenosti :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. O Beauty Flash Balm jsem neslyšela, jdu to hned prozkoumat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee ta taštička je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, ty máš vždy ty nejlepší giveaway:-), clarins je moje láska:-) k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Clarins jsem vždycky chtéla vyzkoušet, je to jedna z mála značek, které jsem ještě nikdy nepodlehla a přitom je mi tak sympatická :(

    OdpovědětVymazat
  6. To bude komentaru :) Skvela soutez a skvele ceny. Clarins byla jednou z prvnich drazsich znacek, kterou jsem si zacala kupovat kdyz jsem zacala vydelavat penize sama. Takze k ni mam specialni vztah. A v poslednich letech se skvele rozjeli a zacinaji byt hodne zajimavy a konecne nezapadnou v zaplave jinych znacek.

    Nový velmi speciální článek na blogu Small Everyday Joys - nálož super barevných fotek s UD Electric Palette

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, kosmetika Clarins je má oblíbená.
    Aneta.Samkova@seznam.cz
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna jsem minulý týden koukala na tenhle balíček v Sephoře :) měli ho k nákupu 2 a více výrobků, ale toho jsem si všimla až později a už už jsem ho chtěla kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá soutěž, kosmetiku Clarins miluju, tak snad budu mít štěstí :-) knikodymova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  10. Balíčky vypadají krásně, clarins kosmetiku mám ráda.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to lákavě :-)
    Wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Taštička je moc pěkná, balíček by mi udělal radost, od Clarins jsem ještě nic nezkoušela. Vždycky mě ale zaujmou jejich limitky. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, po delsi dobe konecne zajimava soutez, ktere se budu rada ucastnit :-) Clarins si prostuduji, zatim sly vyrobky dost mimo mne.

    OdpovědětVymazat
  14. Já hledám nějakou bázi pod makeup, protože satin base, která vyhovuje snad každému, mi prostě nevyhovuje:))

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Clarins by ma velmi potešil :-)

    OdpovědětVymazat
  17. ou jééééé, to by som vyskúšala ozaj rada :)
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  18. WOW, tak tomu říkám dárek do GA :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hm, Clarins by som rada vyskúšala :)
    katka (a) extraordinaire.sk
    na fb ako Katarína Kr...

    OdpovědětVymazat
  20. Clarins jsem jeste nikdy nevyzkousela :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Hlavně ten oční krém by mě moc zajímal! :) katerina.antos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Na Clarins ujizdim od minuleho tydne, po True Radiance je kupovani dalsich pripravku jako droga :)
    koketovanisvyzivou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Hrozně se mi líbí ta taštička a to jsme do teď vyhledávala jen černé...jak se používá Beauty Flash balm? :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super nápad, Clarins mám ráda a ráda bych vyzkoušela i jiné produkty než doposud :-)

    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. moc ráda bych konečně vykoušela i něco z pečující kosmetiky od Clarins :-)

    OdpovědětVymazat
  26. v poslednej dobe som precitala vela recenzii na Clarins, takze by bolo asi na case nieco vyskusat ;)
    mhenzelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Jéé, Clarins mám moc ráda!! FB: Andy Kapitánová email: andrea.kapitanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. clarins už delší dobu chci vyzkoušet, zatím mě odrazuje ta cena
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ty puntíky jsou rozkošný :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sledujem ich pod menom Mon Ika :)
    mona.recenzie@gmail.com
    a clarins by som rada skúsila, pretože na slovensku je to celé akési obmedzené

    OdpovědětVymazat
  31. Od Clarins nic nemám, tak třeba se poštěstí :-)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Clarins jsem ještě nezkoušela:-), pěkná GA.
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Kosmetiku Clarins už dlouho chci vyzkoušet, takže super soutěž! :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, tak to určitě stojí za vyzkoušení, díky za pěknou soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Ta taštička je šíleně roztomilá :) Clarins mám moc ráda, oční krém jsem už měla a je perfektní!
    kamila.stara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Taková soutěž vždycky potěší. :-) Astonawska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. skvělé, tuhle značku mám v čím dál tím větší oblibě :3

    forgottenfane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj,ráda bych vyzkoušela tuto kosmetiku,s pozdravem,Monika
    karmosa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Pěkná soutěž. Na FB jsem dala like jako Martina Lesová a můj email je genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ta taštička je prostě boží ;)
    - na FB jsem jako Alice Beetles
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Clarins forever :)

    heda95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Parádní soutěž, děsně bych ráda zkusila něco :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ďalšia super súťaž! Rada sa zapojím. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Jsou krásný! :)
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nejvíce mě zaujala báze pod make up, jelikož pořád zkouším nové a nové a stále nemůžu najít tu ideální :)
    lucie.novak158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Moc rada ctu tvuj blog. Nejradeji mam kosmeticke recenze. Kosmetiku Clarins jsem jeste nezkousela,ale ctu na ni same kladne recenze,tak bych ji urcite rada vyzkousela.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Dlouhou dobu si moc přeji vyzkoušet nějaký produkt značky Clarins, toto je úžasná výzva :)
    Nikola.Robova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Od této značky jsem ještě nikdy nic nezkoušela, takže by to byl fajn začátek tato výhra :)

    OdpovědětVymazat
  49. ešte som od nich nič nemala, ale rada by som niečo skúsila :) bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. jeej clarins :))

    fifi0022@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ty seš na nás tak hodná :-) krásné dárečky, Clarins miluji :-) vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ou! Tak takováhle výhra by mě nesmírně potěšila:3 majda.sedl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Zrovna nedávno jsem díky vzorečkům k nákupům měla možnost vyzkoušet dva krémy na obličej (denní a noční) a musím říct, že jsem i jenom díky vzorečku s nimi byla spokojená na jedničku :) Určitě si tyhle dva konkrétní produkty mám v plánu pořídit v plném balení, a ráda bych vyzkoušela i něco dalšího :) Tenhle set je velmi povedený :)

    OdpovědětVymazat
  54. Krasne sadicky :) baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Clarins mam moc rada. Zatím tolik neprozkoumana znacka,tak neco by se hodilo vyzkouset :-)

    OdpovědětVymazat
  56. Vypadá to hodně dobře, strašně ráda bych něco od této značky vyzkoušela:-)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, to je krásná soutěž...Clarins je moc fajn :-).
    Sleduji tu i na FB.
    piercing.v@seznam.cz
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  58. Opět velmi pěkná soutěž! ;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Je, ty jsi s temi soutezemi opravdu stedra :-)

    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Clarins je super a ta taštička je nedherná 😊. Michalskakatka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Clarins jsem nikdy nezkoušela a tohle by mohla být super příležitost! A ta taštička! GA je super!
    gabriela.srbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. To je moc pěkný balíček! ;) Sleduji Clarins pod jménem Bára Literová, pod ním ostatně sleduji i Tvůj facebook ;) a můj mail je barakara@email.cz a těším se na další článek.

    OdpovědětVymazat
  63. Tohle je soutěž, o kteoru jsem měla zájem ! :D

    OdpovědětVymazat
  64. Nikdy jsem tuto značku nezkoušela, bylo by to moc fajn.Téédy, ty máš tolik soutěží, že mi to někdy až uniká :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Jupí:D ;))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Miluju puntíky.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ta puntíkatá taštička vypadá suprově a viděla jsem, že v takovém obalu by měly být i nějaké produkty :-)

    OdpovědětVymazat
  68. Na FB sleduji pod stejným jménem, jako je email :-) leona.frohlichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Skvělá soutěž, ten balzám chci vyzkoušet určitě! :)
    Sleduji na FB jako Dáša Horáková

    OdpovědětVymazat
  70. Rozhodně bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  71. Super soutěž, Clarins mám velmi ráda:-)
    p.komancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Clarins je značka, která mě neustále láká :)
    vždy když se rozhodnu, že si už už něco koupím, tak začnu uvažovat, jestli mám, když je to poměrně drahé :)
    toto by byla příjemná příležitost jejich produkty ozkoušet :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Jé, tak to chci, Clarins je má láska!
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. No tomu říkám soutěž :)
    kathara989@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Od Clarins jsem ještě nikdy nic neměla a říkám si, že možná nastal čas to napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  76. Tak tohle bych rada vyzkousela. Uvidime, jestli se usmeje stesti :)

    OdpovědětVymazat
  77. Krásná tastička!
    le.hrdlickova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Zkrátka potřebuji :D
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Miluji kosmetické taštičky, tahle by se mi hodila do sbírky! gemny@post.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Vypadá to naprosto parádně! :)
    janiereinde@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Oooo miluji Clarins :)
    zemanova.klarka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Clarins bych docela ráda vyzkoušela, nicméně je to pro mě trochu drahá sranda a tak mi nezbývá než doufat ve výhru v přesně takovýhle skvělých blogových soutěžích :)
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Vždycky jsem to chtěla vyzkoušet :)
    R.Kocisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Kliknuto ;-), skvěla kosmetika :-)
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. No ta taštička je úchvatná :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Sleduji jako Lenka Tichá. Od Clarins ještě nic nemám, ráda bych vyzkoušela. leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Držím si palce :-) natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Jééé, krásná soutěž, díky moc Rendy :-)
    Takové produktíky by byla radost vazkoušet.
    Přeji pěkný den
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Beauty Balm som mala a je skvelý :)
    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Taštička je nááádherná :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ta kozmeticka tasticka je uplne rozkosna :)

    OdpovědětVymazat
  92. krásná cestovní taštička :) zbožňuji kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  93. Rendy, moc ráda sleduji tvůj blog! Všimla jsem si, že nejen přinášíš pravidelné články se super tipy, ale i skvělé soutěže pro čtenáře :) Určitě budu sledovat i nadále!
    hanafoldynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Beauty flash balm bych teda rozhodně vyzkoušet taky chtěla, když na něj všichni pějí chválu...:-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Tak ja to zas zkusim, snad vyhraju. :) :) :) Super napad a do Clarins souteze se zapojuji vzdy :)

    OdpovědětVymazat
  96. Váš blog je skvělý a do toho soutěž s Clarins - má oblíbená značka :)

    OdpovědětVymazat
  97. chtěla bych zkusit puntíkatou péči na rty :)

    OdpovědětVymazat
  98. Sleduji tě na Bloglovinu :) Clarins mám moc ráda. Moc ráda tě sleduji, jsi super! :)
    lindakukolová@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Clarins jsem ještě nezkoušela, třeba se na mne usměje štěstí:) Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. to je snad set snů :) ten oční krém bych moc chtěla vyzkoušet, ale dokud mám doma zásobu očních krémů, musím se plácat přes prsty abych nenakupovala další, jsem otřesná... ale vyhrát ho, jo to by byla BOMBA :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Clarins mám moc ráda, a zkrášlovací produkty od Clarins bych pro svůj ´wedding day´ uvítala snadšením...:)

    OdpovědětVymazat
  102. Na balíček Clarins už se těším :))
    denda.prochazkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Jéé, další soutěž o Clarins :) Ráda bych vyzkoušela, péči ještě otestovanou nemám :)

    OdpovědětVymazat
  104. Také mám radost z další soutěže o Clarins! Tak snad se konečně poštěstí :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Bázi bych vyzkoušela neskonale ráda! Make-upy na mně moc dlouho nedrží, mi přijde, třeba by tahle trochu pomohla :).
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj to je snad nejlepší soutěž, Clarins zbožňuju <3
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Od Clarinsu zatím nic vyzkouseneho nemám az na vzorek krémů který jsem dostala a vyhovoval mi..děkujeme ha soutěž. Alice.voseckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ty taštičky jsou kráásnéé! :)
    martgard@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Ráda bych vyzkoušela. Like jsem dala již dříve. cici.imagine@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Na tu podkladovu bazu si uz brusim zuby dlho :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. vypadá ro moc krásně :) ráda se zapojím.
    bara.kubickovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Krásná soutěž, ráda se zapojím. :-)
    eriuchytilova@gmail.com
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  113. lucy0077@seznam.cz
    užasná soutěž fb sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  114. Krásná GA! :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Jee...moc bych si přála vyzkoušet ten Beauty Flash Balm a ta taštička je prostě super :)
    Klara.herz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Jee moc bych si přála vyzkoušet ten Beauty Flash Balm, tak snad to vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  117. ještě jsem nevyzkoušela, bohužel

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)