neděle 1. března 2015

Pusinkový Tangle Teezer a nejlepší gumičky na světě

Říkala jsem si, že co se týče roztomilosti, nic nepřekoná ovečku Shaun. A Tangle Teezeru se to podařilo a vydal ještě rozkošnější verzi tohoto nejlepšího kartáče na světě. O pusinkový design se postarala britská návrhářka Lulu Guinness, kterou proslavily vtipné kabelky a psaníčka, které nosí světové celebrity. A nová verze tohoto úžasného kartáče nebude jedinou novinkou, o které se dozvíte, takže pokud jste zvědavé, čtěte dál :)







Toto je již můj čtvrtý Tangle Teezer hřeben a na rozčesávání vlasů už prakticky nic jiného nepoužívám. Doma mám klasickou větší verzi The Original, menší Compact Styler do kabelky a pak verzi do sprchy Aqua Splash. Pusinkový hřeben seženete v menší velikosti Compact Styler s krytkou a bude skvělým společníkem ve vaší kabelce.



Něco o "otci" Tangle Teezeru Shaunovi P. 



Pokud jste dosud neslyšely o revolučních kartáčích Tangle Teezer (o čemž teda pochybuju), tak by vás mohlo zajímat, že rozčeše prakticky cokoliv, co máte na hlavě a díky tomu, že jeho štětinky mají jedinečnou schopnost se ohnout nad zacuchaným místem a rozčesat ho bez bolestivého trhání. Češu s ním jak mokré, tak suché vlasy a jiné hřebeny jsem vyhodila a nepotřebuju je. Kartáč se i dobře udržuje a čistí a krytka na něm zajistí, že se vám třeba v kabelce neponičí.

Tuto limitovanou kolekci kartáče seženete ve vybraných kadeřnických salónech nebo online na www.salononline.cz - cena je 525 Kč




Invisibobble Sweetheart Edition - balení po 3 kusech (149 Kč) sežente ve vybraných salonech nebo on-line na www.salononline.cz


O Invisibobble gumičkách jste už také asi slyšely nebo minimálně tento typ gumiček už viděly. Už víc jak rok nic jiného nepoužívám a tento typ gumiček, který evokuje telefonní drát je prostě nejlepší :) Má to hned několik důvodů, které člověka tak nějak donutí vyhodit všechny ostatní do koše :)

- speciální tvar gumičky má svůj důvod - nerovnoměrný tlak, který vytváří po obvodu vašeho culíku, umožňuje, aby vlasy pevně držely i bez přílišného sevření

- po jejich sundání nezůstanou ve vlasech žádné stopy ani otlačeniny vlasů

- tyto gumičky nemají kovový spoj, o který se jinak vlasy můžou zatrhnout a polámat. Spoj Invisibobble je sletovaný a tudíž úplně neviditelný

- gumičky se hodí pro všechny typy vlasů, nehledě na jejich délku a hustotu

- povrch gumiček je hladký a nemůže absorbovat tekutiny ani bakterie, takže hygiena je zaručená

- a pokud nebudete gumičku potřebovat zrovna do vlasů, může vám trůnit na ruce jako stylový náramek :)

Mám vlasů docela dost a můžu potvrdit, že gumičky drží opravdu dobře a co je pro mě hlavní, po sundání nejsou po gumičce žádné stopy a otlaky. Gumičky se nevytahují, jako se to stává u těch klasických a zatím se mi žádnou nepodařilo jakkoliv zničit :)

Kromě již dostupných odstínů jsou k dispozici i dva nové - Sweet Plum a Sparkling Clear. První bude super pro brunety a druhá je čirá s mikro třpytečkama, takže trochu návrat do dětských let :)

Pusinkovému hřebenu se těžko odolává a jestli jste doteď váhaly, jestli si tenhle zázrak na vlasy pořídit, tak už nemusíte :) Skrz na skrz internetem si o něčem přečtete samá superlativa a já jen potvrzuji svojí maximální spokojenost i s odstupem času. Invisibobble je další super vychytávka, která vám krocení vašich vlasů usnadní aneb jak se říká "dokuď to nezkusíš sám, neuvěříš" :)

Má cenu se vůbec ptát, jestli znáte tenhle hřeben a gumičky? Předpokládám, že půlka z vás ho má v koupelně a ta druhá v kabelce :)


PS: děkuji oficiálnímu zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

48 komentářů:

  1. Tangle teezer mám doma, ale už ho tolik nepoužívám a ty gumičky jsou super, měla bych si koupit nějaké další :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Tangle Teezer,nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten TT je sladký, podobný roztomilosti já můžu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, gumicku mám a nedrzi mi. Chvost mi stále padá a to nemám ani extra buďte vlasy alebo ťažké :(
    Používam ju max do sprchy, aby sa mi nezamocili vlasy.
    Je to škoda, lebo to, že nelame vlasy je super.

    OdpovědětVymazat
  5. Invisibobble jsou nejlepší gumičky na světě. Zničit se teda dají, po čase se přestanou vracet do původní velikosti a vytahají se. Ale trvá to, běžné gumičky se ničí mnohem rychleji. Pro holky se spoustou těžkých vlasů svatý grál :)

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem těmhle hřebenům nějak nepodlehla. Na moje vlasy mě vyhovuje klasický hřeben co mám a tangle teezer mě nechává stále chladnou

    OdpovědětVymazat
  7. TT jsem na chuť nepřišla, neláká mě ani vyzkoušet :) jsem spokojená s kančím kartáčem a mám ho posvěcen i od svého kadeřníka, takže neplánuju změnu :) ale gumičky už používám asi rok, za tu dobu jsem dvě ztratila, takže mám třetí, ale nebýt té ztráty, mám je asi do smrti, jsou úplně super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že je tangle teezer jenom v té compact velikosti protože s tím malým se mi vlasy češou hůře než s klasickým velkým. Kdyby byl v tomto designu i jako velký hřeben, brala bych ho hned protože je fakt povedený :)

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Lulu se musím podívat na zoubek, nikdy jsem o ní neslyšela a ty věcičky vypadají super a nevšedně. Tangle Teezer mi rukama prošel dvakrát a asi to byla nějaká zlá napodobenina, protože mi vlasy skoro nerozčesal a štětinky se lehce zohýbaly.
    Cena mi na první pohled v porovnání s běžnými kartáči přišla přemrštěná, ale když si řeknu, kolik vyhodím za ty obyčejné, které se musí častěji měnit, výsledek vůbec hrozný není.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten je boží! Mám leopardí compact a tak nevím, jestli to není zhýčkanost chtít i tenhle :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Bez TT si už nedovedu život představit, mám asi už třetí a tenhle pusinkový by se mi taky moc líbil. Podobné gumičky mám z HM a jsem s nimi moc spokojená. po těchto originálech se už konečně podívám, ať mám srovnání :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hřeben mám s ovečkou a je boží a pokaždé ho musím půjčit synovci, protože ho zbožňuje snad víc než já :D. Gumičky bych chtěla zkusit, měla jsem levné z eBay, ale zas takové haló to nebylo, tak mě zajímá, o kolik se tyto (kromě ceny :D) liší :).

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle vypada moc hezky, ale v roztomilosti u me stale vede ovecka Shaun :-D Jinak si chci poridit tenhle kartac do kabelky v cerno-zlate verzi, ta se mi libi asi nejvic :-) A o tech gumickach jsem uz cetla, vypadaji moc dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  14. mám aj klasický aj kompaktný a je to zázrak na moje vlasy :) dokonca mám aj tú gumičku, ale papanga značka a tiež je super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gumičky už si konečně musím pořídit,protože vyloženě nesnáším když si třeba vlasy vyžehlím,dám gumičku a pak tam mám otisk,to mě vyloženě vytáčí :D Tangle teezer je skvělý,také si už konečně nějaký musím koupit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja hreben TT naprosto miluji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Tangle Teezer mám s ovečkou v kabelce a fialovorůžový na doma :) Pusinkový vypadá moc hezky. Gumičky chci vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  18. Mám obojí a nedám na ně dopustit :) Tahle dvojka si jediná dovede poradit s tím mým dlouhým chrástím.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tie gumičky som chcela vyskúšať, ale neviem či ísť do nich alebo nie, pretože mne gumičky dlho nevydržia :/

    OdpovědětVymazat
  20. Obojí mám a za mě hlavně tedy TT, ten je úplně super! :-) Gumičky jsou fajn, ale pro mě jsou naprostým topem gumičky z primarku, kde jich je asi 50 za libru :-)) Ty jsou vážně perfektní. :-)) A z té edice na první fotce -ten deštník!!! :O Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  21. tímhle malým nejsem schopná se učesat, musím používat pouze ten klasický :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tangle Teezer je nejlepší :) Dlouho jsem nevěřila, že to může být vážně takový zázrak, ale od té doby, co ho mám doma, nepoužívám nic jiného. A zrovna jsem jeden pořídila i přítelovi, protože jemu se zase líbí, jak je to příjemné a že to "masíruje" hlavu :D A gumičky si musím taky konečně pořídit!

    OdpovědětVymazat
  23. Mám Tangle Teezer i tyhle gumičky a od dob, co obojí mám, jsem nic jiného nepoužila. Hlavně co se týká gumiček. Používám tyhle snad pět let a od té doby jsem neměla na vlasech žádnou jinou. Jsou bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  24. Gumičky i hřeben znám :) TT mám a je to super hřeben a tyhle gumičky mám taky, ale ne ty pravý
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  25. Mám doma různé kartáče, s kančími štětinami atd., ale stejně používám jenom Tangle Teezer, navíc je i nejsnadnější na údržbu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tangle teezer mám a nedám na něj dopustit. Už bych jiný kartáč na vlasy nechtěla a zrovna si chci koupit ještě cestovní verzy a gumičky invisibooble taky scháním. Článek pro mě jako dělaný :D

    OdpovědětVymazat
  27. ne, ne, telefonní dráty se fakt nehodí pro všechny druhy vlasů - mám je hodně husté a přijde mi, že to nezvládají. divně drží, strašně blbě se sundávají, trhají mi vlasy. a jako náramek leda kdyby měl někdo zápěstí jak panenka, strašně škrtí :-/ jinak na TT nedám dopustit, jiný kartáč mi vlasy nerozčeše!

    OdpovědětVymazat
  28. Tangle Teezer znám, ale zatím ještě nemám, ten design pusinek je rozkošnej :) A tyhle gumičky mám od Vietnamců, ale jsem s nimi spokojená, ale střídám to občas s takovýma látkovýma, taky netrhaj vlasy a drží.

    OdpovědětVymazat
  29. Tangle teezer s pusinkami vypadá peckově, já mám jen obyč bez obrázku :) Jinak pokud jde o gumičky, taky jsem si je oblíbila, zatím mám jen ve hnědé variantě, ale plánuji další :)

    Giveaway - I love... Cosmetics

    OdpovědětVymazat
  30. Hřeben mám a je tedy vážně skvělý, hlavně na mokré vlasy a co se týče gumiček, mám takové ty kopie od Vietnamců, ale stále asi radši používám normální gumičky bez kovových částí...

    OdpovědětVymazat
  31. Tyjo, ty gumičky jsou zvláštní, vždycky jsem měla pocit, že nemůžou moc dobře držet, ale asi se teda mýlím :D :)

    OdpovědětVymazat
  32. Súhlasím, Tangle teezer je najlepší hrebeň, aký som kedy mala. Doma mám kompaktnú ružovo-čiernu verziu a je super, jediné čo ma štve je krátka životnosť štetín. Myslím, že je to problém len týchto malých, pretože sa mi polámali kvôli tomu krytu. Mamina má tiež TT, ale Original aje ako nový. No aj tak si kúpim zasa nový, pretože pohľad na akýkoľvek iný hrebeň vo mne evokuje bolesť :D. Gumičky vlastním tiež a sú skvelé. Síce ešte stále používam aj obyčajné, ale povedala som si, že už len kvôli tomu chutnému obalu ich musím mať :D teraz len neviem ktoré.

    OdpovědětVymazat
  33. Musím souhlasit s tím, že od mého prvního setkání s TT jsem se jiného hřebenu ani nedotka a cca po půl roce používání jsme se stejně tak odhodlala všechny ostatní zahodit.. Tenhle vypadá moc dobře, ale nám doma s dcerou stačí dva, každá máme svůj, tak třetí by už asi nenašel upotřebení.. Škoda :))

    OdpovědětVymazat
  34. Tahle teezer Mám a už jiný kartáč nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já mám tangle teezer s ovečkama a tagy na rozčesávání jiný kartáč nepoužívám. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoooj,

    pod článek se podepisuju vlastní krví =o)

    Mám doma klasickej tangle už dva roky, možná i dýl... Pak v kabelce Shaun samozřejmě =o)
    A aqua splash je taky jasná volba, do klasickýho se mi po umytí nějak dostala voda a moc se jí nechtělo ven, takže jsem to vyřešila koupí vodního speciálu.

    Gumičky ála telefonní drát mám taky a opět můžu jedině doporučit. Mám dlouhý a těžký vlasy a tyhle gumičky to dávaj s přehledem a bez tahání =o)

    Jinak pusinkovej tanhle mi neoslovil, přijde mi už moc přeslazenej a cenově taky nic moc...

    OdpovědětVymazat
  37. Na ten pusinkový TT jsem narazila nedávno v kadeřnictví...ale cena se mi teda zdá šílená :D. Já mám 2 (cena byla okolo 250 na parfums) a ještě jeden Detangler. A tenhle typ gumiček používám už dlouho, jen si najdu vždycky nějaké levnější. Ale delší dobu už uvažuju, že zkusím ty "pravé", jestli se budou míň vytahávat...tak to pořád někomu podsouvám na narozeniny/vánoce/svátek/jen tak, ale ještě jsem je nedostala :(:D.

    OdpovědětVymazat
  38. Musím bohužel říct, že gumičku jsem vytahala zanedlouho a na mých vlasech moc nedrží, klouže dolů :(

    OdpovědětVymazat
  39. Nad TT váhám už dlouho, ale pořád mě nepřesvědčil. Zkoušela jsem ho několikrát od kamarádky a neudělal nic zázračného, co by nesvedl můj obyčejný kartáč.
    A gumičky mě trochu zklamaly, protože mi nechávají otlaky úplně stejně jako ty normální. Ale všichni je chválí, tak mám asi jen divný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tangle Teezer jsem si koupila asi před půl rokem, párkrát jsem to s ním zkusila a od té doby se na něj práší. Vlasy se mi s ním češou dost těžko, zacuchané po umytí mi s ním nejdou rozčesat už vůbec. No měla bych ho oprášit a zkusit to znovu... Invisibobble mám tmavě hnědé (z hairbeauty.cz), moc se mi líbí, ale stejně častěji sahám po osvědčené klasice. :-) Asi to je o zvyku.

    OdpovědětVymazat
  41. Za ty gumičky jsem nejšťastnější, jsou úúúúžasné...netahají, hezky drží.....pecka věcičky.
    Je to pro mě objev roku :-) I když jsem k nim byla ze začátku dost skeptická....mám celkem dlouhé vlasy a nevěřila jsem jim, že je dokážou "ukočírovat" třeba v práci......ale mile mě překvapily jsou funkčností :-) Bez nich už ani den :-)
    TT klasický nemám, vlastním jen jednoho Detanglera....a jsem spokojená, plní, co sliboval...hezky rozčeše, netahá....a zatím jsem ho nezlikvidovala....což se sama divím. Svýma vlasama ničím kartáč běžně cca do půl roku. Přemýšlím i o TT klasickém, ale nechce se mi pořád investovat jednorázově větší částka.... Tak stále váhám:-) Ale myslím, že na léto stejně podlehnu....a bude můj :-) A ten pusinkový je ňuňu..roztomilouš:-)

    OdpovědětVymazat
  42. Dizajn hrebeňov ma dostal, už viem, čo najbližšie podarujem sestre k narodeninám! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tangle Teezer je super,rozčeše mi úplně všechno. Navíc je praktický a dobře se s ním cestuje. Ty gumičky budou asi fajn, ale vůbec se nelíbí ve vlasech :D

    OdpovědětVymazat
  44. Po tých gumičkách pozeram už dlhšie, ale mám velmi huste a ťažke vlasy ktore mi ani s normalnou gumičkou nevydržia dlho a pevne v cope :/

    OdpovědětVymazat
  45. Tangle teezet používam už niekoľko rokov a nievem si už predstaviť, ž eby som sa česla as niečím iným :) Skúšala som aj pár "napodobením", ale na originál zdaleka nemali. Nad tými gumičkami špkulujem už dlhšie, ale v kamenných obchodoch som ich zataľ nevidela a eshopy, z ktorých kupujem napríkald dekoratívku ich nemajú :(
    platenikova.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Kartáč je krásný, ale já už mám doma tři. A ty jsou taky krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  47. gumicky su fain, ocenujem ze neurobia na vlasoch otlak ale pouzivam ich len na noc lebo mam dlhe tazke vlasy a moc ich neudrzia, podla mna nie su vhodne ani na jemne detske vlasy s kucierkami tie sa do nich zamotavaju pri davani dole to sticuje, mam vyskusane na mojom dietati, treba ratat ze po par tyzdnoch sa vytahaju ale ako naramok su potom fain...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)