úterý 24. března 2015

Pěkná nálož kosmetiky od Flormaru

Před nějakým časem jsem vám slibovala větší článek o kosmetice Flormar. Dlouhou dobu byla moje jediná zkušenost pouze s laky na nehty a dekorativku jsem vůbec neregistrovala. To se ale změnilo a dneska bych vám ráda ukázala několik kousků právě z této sekce a třeba si tak zase o něco rozšíříte své povědomí o této značce :)




Tvářenka Terracotta(ods.41) - koupíte ZDE za 249 Kč

Joo tvářenky, to je moje! Většinou si nenechám ujít příležitost vyzkoušet nějakou novou a u Flormaru tomu nebylo jinak. Tuhle zapečenou krásku seženete v 9 odstínech. Já jsem volila jeden z nejsvětlejších, protože těch výraznějších jsem se trochu obávala. Barevně je tvářenka decentní, je to taková světlá růžovka se studeným odleskem a pro tmavší typy by byla spíše jako rozjasňovač. Na to, že je zapečená, se dobře nabírá a není příliš tuhá a pevně slisovaná. Trochu práší, protože textura je opravdu jemňoučká a s pigmentací je na tom v pohodě, takový střed bych řekla. Můžete jí lehce vrstvit a trochu přidávat na intenzitě, i když u takhle světlého odstínu je to skoro zbytečné. Ani s výdrží nemám extra problém, většinu dne se mnou dá, takže pro mě je to takový milý lehký nadprůměr. I balení je celkem povedené a plast je bytelný. Cena je podle mě adekvátní a za vyzkoušení za mě stojí.





Vlevo tvářenka, vedle rtěnka



Rtěnka Revolution (ods.R05) - koupíte ZDE za 199 Kč

Odstín jsem vychytala vážně skvěle (dobře já :) Nijak nevybočuje z mé oblíbené nude palety odstínů a prostě se mi strašně líbí. Co se mi ale líbí už trochu méně je obal rtěnky. Je mi líto, že to říkám, ale je vážně ohavný. Respektive ta bílá část! Kdyby byla rtěnka celá černá, nic se tím nezkazí, ale takhle vyloženě apeluje na anti cenu za design kosmetického produktu. No nic, náplň je hlavní a toho se držme :) Je to taková milá krémovka, co ale není přehnaně krémová a při nanášení klade maličko odpor a je trochu tužší. Což je jen ku prospěchu případné delší výdrži, protože vám neuteče ze rtů do všech stran. Pokud si rty před jejím použitím natřu balzámem nebo ideálně udělám jejich peeling, je to lepší. Mrška má totiž tendenci zvýrazňovat sušší místa a nevypadá to pak pěkně. Výdrž je tak nějak srovnatelná s jinýma krémovýma rtěnkama - v překladu to znamená, že mi žádná rtěnka nevydrží víc jak hodinu, protože neustále piju a rtěnky se postupně přemísťují na skleničky a hrnečky :) Jako celkově není úplně marná, ale v drogerii podle mě seženete srovnatelně kvalitní a možná i o něco levnější rtěnky, takže je to spíš na vašem uvážení a preferencích.

PS: miluju ten vystouplý reliéf 






Podkladová báze pod make-up - koupíte ZDE za 249 Kč

Jestli si nepotrpíte na vyloženě silikonové a "mastné" báze, tato by se vám mohla zamlouvat. Má spíše krémovou konzistence a vypadá na první pohled spíše jako lehký fluid. Silikony samozřejmě obsahuje, ale není prostě mastná jako jiné báze. Balení s pumpičkou je super a palec za něj nahoru. Sice jsem s ní ze začátku maličko bojovala a párkrát jsem musela balení silněji protřepat, aby dobře dávkovalo, ale už je to v pohodě. Řekla bych, že svou funkci plní a nemám vůči ní extra výtky. Možná jen její vůně není zrovna líbezná a někomu by mohla vadit. Nejsem sice z báze vyloženě na větvi, ale svou funkci plní a to je hlavní. Doporučit tedy můžu :)







Deluxe multi effect powder (odstín DM01) - koupíte ZDE za 299 Kč

Tento produkt je takový multifunkční i když pro mě je to hlavně tvářenka. Nejsem z těch, co by se piplaly s tím, že by používaly barvy jednotlivě, ale míchám je všechny dohromady. První menší zádrhel přišel hned při prvním použití, protože tvářenka se v balení hýbe a není stabilní. Možná jsem chytla jen vadný kus, který nebyl dostatečně přilepený, ale dobrý dojem to každopádně nedělá tak jako tak. Je sice to nejmenší si pan případně doma přilepit, aby držel na místě, ale od produktu za bezmála 300 korun už trochu něco očekáváte. Problém číslo dva je pro mě textura samotného produktu. Pudr je totiž velice měkký (až trochu mazlavý) a není moc pevně slisovaný. Takže práší jako blázen a vy si na obličej nanášíte zbytečně velké množství produktu. Rázem je z vás Marfuša a nevypadá to nic moc. S výdrží to také není žádná sláva a po obědě po ní už není vidu ani slechu. Bohužel svou kvalitou mě tvářenka příliš neoslnila a za tu cenu jí určitě nemůžu doporučit.






Nahoře jsou barvy jednotlivě a dole smíchané všechny dohromady




CC Cream (odstín CC04) 

Při bližším ohledání e-shopu jsem tento produkt bohužel v nabídce nenašla, takže vám nepovím kolik stojí a zda se ještě vůbec prodává nebo je momentálně třeba jen vyprodaný. Každopádně jsem opět šlápla trochu vedle nebo jsem od produkty očekávala něco jiného. Rozhodně jsem neočekávala, že se po rozmazávání světlé barvy za chvíli proměním v divu s odstínem pleti, který má Rihanna. Kdyby byl CC krém v takové barvě, která vyleze z tubičky, byl by perfektní. Takhle je pro mě bohužel nepoužitelný a nenositelný. Šel hned dolů, protože takhle bych na ulici vylézt nemohla. Darovala jsem ho mamce, která je o dost tmavší než já, tak jsem zvědavá na její dojmy. Za sebe kromě odstínu bohužel hodnotit nemůžu a hlavně díky tomu rozhodně nedoporučuji.





Jak se z pěkné světlé barvy stává úplně jiná a o dost tmavší ...






Laky na nehty jsou asi nejznámější produkty této značky a spousta lidí si doteď myslí, že nic jiného Flormar ani nevyrábí :) Laky ale umí, o tom žádná. Moje závislost na jejich topcoatu je asi už všeobecně známá, takže jí nemusím znovu zdůrazňovat. Nedávno jsem vám psala o řadě laků Jelly look (ZDE), která má boží odstíny a výjimkou není ani tento baby blue JL09. Miluju tenhle odstín modré a nemůžu se ho nabažit! Z neonové řady jsem vyzkoušela tento růžový, který jde na fotkách trochu obtížně zachytit a ve skutečnosti je trochu jinak růžový (jestli mi rozumíte). V lahvičce zdaleka tak pěkně nevypadá, takže podle toho úplně nesuďte. Black dot je taková spíše stylovka a ozdůbka na nehty. Samotný je jen lehoučce zabarvený do šeda a aby byla barva sytější a tečky s šestiúhelníčky hustější, chce to tak 2-3 vrstvy. Odlakování je trochu peklo, ostatně jako u všech podobných laků, kde jsou větší pevné částečky nebo třpytky. Podobné laky si většinou dávám jen na prsteníčky a na zbytek nehtů dívám klasicky jednobarevný lak. Pro oživení se mi to líbí a praktikuju to docela často :) Poslední lak z kolekce Light Summer je tak trochu netradiční, protože obyčejně laky se shimmerem příliš nevyhledávám, ale tato fotka se mi tak líbila, že jsem se pro tento odstín nakonec rozhodla. A nevypadá vůbec zle a je to zase něco nového, co běžně nenosím. Chce to také 2-3 vrstvy, aby nehet neprosvítal a barva byla sytá. Baví mě jeho modro-fialové odlesky :)




Když odhlédnu od kvality či ceny, je jedna věc, co mě na značce Flormar trochu vadí. Je to taková řekněme různorodost všech produktů a chybějící jednotící prvek. Obaly nevypadají stejně, některé absolutně designově vybočují a vypadají jak od jiné značky (některé obaly jsou černé, jiné bílé nebo fialové). Mám ráda, když má značka jasný "podpis" a je snadné jí identifikovat. Tady se trochu ztrácím a ta kvalita i vzhled někdy značně pokulhávají. Já vím, že většina lidí na to nekouká a je jim to jedno, ale já se na kosmetiku i dívám a vnímám jí jako celek, který hodnotím. A co si budeme povídat, obal do jisté míry prostě prodává a hodně ženských se chce každé ráno dívat na make-up nebo rtěnku v pěkném obalu, ne že ne. I kvalita produktů značně kolísá a některé podle mě za svou cenu nestojí a jiné jsou naopak skvělé. I prezentace v drogericíh nestojí zrovna za zmínku a nevím jak vy, ale když na stojany v drogeriích Teta občas narazím, je tam všechno naházené v jednom chumlu a nevypadá to prostě dobře. Díky bohu za e-shop, kde člověk omrkne celou nabídku, protože v drogerii jsem nikdy všechny produkty nepotkala.

No, s některými produkty jsem šlápla vyloženě vedle, ale to se holt někdy stává. Flormar u nás není zatím tak rozšířený, aby na všechny produkty člověk našem recenze nebo odpovídající swatche (podle těch v e-shopu se celkem špatně vybírá).

Jaká je vaše zkušenost s touto značkou? Vyzkoušely jste někdy produkty z jejich dekorativky? :)


PS: děkuji zastoupení Flormar za poskytnutí produktů k recenzi

41 komentářů:

  1. Obal rtěnky je podle mě super, vždyť vypadá jako Stormtrooper :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Flormar kosmetiku miluju;D Mám stíny, gelové linky, řasenku ... a naprostá spokojenost♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já asi nutně potřebuju tu první tvářenku....a rtěnku. A jako fakt :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem od Flormal nejzkoušela myslím nic, ani ty laky na nehty. Nějak tuhle značku nevyhledávám. Každopádně jsem četla, že fajn jsou jejich oční stíny :). I ten odstín rtěnky vypadá moc hezky, každopádně obal fakt nic moc..

    OdpovědětVymazat
  5. ja som sa pozerala na ich laky na nechty ( u nás som od nich nič iné nevidela ) a majú veľa odtieňov čo chválim :) keby som nemala x lakov na nechty už aj beriem do košíka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se loupají všechny laky, takže ani top coat od Flormar mě nespasil, ale všichni si hodně chválí jejich quatro paletky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně mě zaujala ta první tvářenka a barvou i rtěnka. Já se chystám na jejich stíny :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se třeba ten obal od rtěnky moc líbí. :-) Je takový jiný. A laky, ten světle modrý odstín, asi jsem se zamilovala, úžasný je. :-D

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tvarenka a rtenka me fakt zaujaly, nadherny odstin :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  10. Paci sa mi tvarenka, odtien ruzu a aj ten multieffect puder vyzera dobre na pohlad. Podla mna je vsak tato znacka prilis draha a to ma od nej odradzuje. Keby som vsak vychytala napr. 40% zlavu, tak by som si nejake vyrobky kupila.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám docela ráda jejich laky, s ničím jiným zkušenost nemám. Vzhledově se mi moc líbí ten deluxe multi effect powder, ale jakmile to nedrží, nemá to pro mě význam.

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem Flormaru nikdy na chuť nepřiškla, nějak mě ani nelákají ty jejich stánky, s divnými obaly souhlasím... škoda toho multi pudru, na první pohled vypadá božsky! ale na co se teda někdy mrknu je ten neon lak, ten má moc hezký odstín!

    OdpovědětVymazat
  13. V Bulharsku jsem si jejich laky nosila z každého obchodu, do kterého jsem vešla. A přítel kvůli tomu zuřil. :D Šla jsem pro svačinu, donesla jsem si lak (svačinu samozřejmě taky). Tam stály cca. 20 - 35,- Kč, takže nešlo odolat. Většinu jsem rozdala, pár si nechala a stále je mám. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem zas četla o jejich řasence že je super, tu plánuji vyzkoušet.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Ja jsem zatim od teto znacky vyzkousela jen laky na nehty a u nich musim rict, ze jsou dobre, vyhovuji mi, maji velkou skalu odstinu. A I dlouhou vydrz.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Tuhle značku jsem zatím nechávala bez povšimnutí, nic od ní nemám. Ale ta tvářenka vypadá docela dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Musím přiznat, že Flormar většinou přehlížím, ale Ája z beauty life chválila paletku očních stínů, tak po té se asi poohlédnu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Z celého článku mě zaujala snad jen tvářenka teracota.:)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ráda jejich laky a pak to duo bronzer (matný) + tvářenka :).

    OdpovědětVymazat
  20. Obaly jsou krásné, brala bych tu tvářenku a rtěnku..:)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem zrovna člověk, který se dost dívá na obaly a prostě se mi produkt musí líbit, abych si ho koupila a měla z něj potom radost už jen když se na něj dívám. A Flormar je v tomto dost průměrný - některé obaly ujdou (třeba ten primer) a některé jsou vyloženě ošklivé, takže mě až tak neláká něco si od něj koupit... snad jen ta první tvářenka vypadá docela dobře

    OdpovědětVymazat
  22. Rtěnka i tvářenka jsou moc hezké! Ale co dělá ten CC krém? To jsem snad ještě neviděla..! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Krása :) Tie lícenky sú úžasné :3 A obaly sú krásne :)
    Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  24. rúž má krásny odtieň a tiež milujem tvárenky :) táto je veľmi pekná

    OdpovědětVymazat
  25. já jsem od této značky ještě nic neměla a navíc jsem se o ní dozvěděla docela nedávno

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám z Flormaru vyzkoušené jen laky na nehty supermatte a jsem z nich nadšená

    OdpovědětVymazat
  27. Jednou jsem vlezla do drogerie Teta a zrovna tam tahle značka byla, ale nijak mě na první pohled neuchvátila :). Tady z těch výrobků se mi nejvíc líbí ten červený lak

    OdpovědětVymazat
  28. Od Flormaru mám jen laky na nehty, ale padla mi do oka ta první tvářenka a taky se mi moc líbí ten odstín rtěnky, ten je skvělý, ale to balení je otřesné, s tím souhlasím :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  29. Ta tvářenka vypadá dobře a ani ta báze by nemusela být špatná. A souhlasím s tebou - obal té rtěnky je... Nepřitažlivý :D

    OdpovědětVymazat
  30. Od Flormaru som zatiaľ nič nevyskúšala, ale tento týždeň mi majú prísť očné tiene, tak som veľmi zvedavá! :)

    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  31. Mám quattro paletku a som spokojná :) ale vidím, že výber je väčší, u nás v SR je toho málo..len laky a ceruzky

    OdpovědětVymazat
  32. Tak ten obal rtěnky taky není můj šálek kávy

    OdpovědětVymazat
  33. Podle fotek mě zaujala kytičková tvářenka (pudr), ale po přečtení po ní netoužím :D Za to báze by mohla být fajn, patřím zrovna mezi ty, kteří vyznávají spíše méně silikonové/mastné báze. Jinak (co si pamatuju a věřím, že si pamatuju správně) jsem od Flormaru nikdy nic nezkoušela, ani laky na nehty :) Nějak mě tato značka v obchodě nezaujala...

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  34. Lícenka aj ten efektový púder vyzerá dobre, ale nie som si istá odtieňom tej lícenky na ruke... Rúž môže byť, prekusla by som aj ten obal :). Značku by som vyskúšala určite rada, len teda u nás asi nezoženieme...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  35. Zrovna ten efektový pudr se mi tak líbil, ale aspoň vím, že tu nebrat;)

    OdpovědětVymazat
  36. Mě spíš zajímají jejich oční stíny. Škoda, že ty v recenzi nemáš :-(

    OdpovědětVymazat
  37. Flormar znám hlavně díky stínům a lakům na nehty. S těmito produktíky jsem zatím vždy byla spokojená.
    Láká mě vyzkoušet bázi. Ještě jsem na ni nenatrefila.
    Musím mrknout po drogérkových stojáncích....a něco ulovit :-)
    Díky za recenzi, Rendy.

    OdpovědětVymazat
  38. Flormar v drogerii přicházím. Možná někdy vyzkouším laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  39. Flormar mám ráda na rtěnky, laky a i bronzer

    OdpovědětVymazat
  40. Ešte stále som od Flormar nič nevyskúšala, a to práve pre tie obaly. Mala som možnosť párkrát navštíviť ich malú predajničku v jednom obchoďáku v AT, no nedokázala som si nič vybrať, lebo všetko pôsobilo tak "starodávne". Neviem, no. Z týchto noviniek ma zaujal rúž tou nádhernou farbou, ale obal sa mi vôbec nepáči. Rovnako multifunkčný púder - ten má nádhernú výslednp farbu, ale niečo mi vadí na obale a celkovo v prevedení :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)