sobota 7. března 2015

Pečovadla na rty podle Clarins

Péče o rty a já, to je velká story. Miluju pečující balzámy, scruby a nově i oleje na rty! Možná protože mám ráda svoje rty, tak o ně ráda pečuju a zkouším pořád nové produkty. Tohle nové duo od Clarins nedávám několik posledních týdnů (ehm měsíců) z ruky a tahám je všude s sebou. A proč? :)




Balzám na rty Instant Light (01) - koupíte v parfumeriích za 470 Kč

Pokud milujete lesky na rty Instant Light Natural Lip Perfector, budete milovat i tyto nové balzámky. Balzám je opravdu trochu návykový a ultra příjemný! Rozhodně jeden z nejpříjemnějších balzámů, co jsem kdy vyzkoušela. Na rtech dělá lehce mokrý efekt a pigmentace je spíše lehoučká (minimálně u tohoto odstínu), rty se jen lehounce zbarví do růžova a spíše se podtrhne jejich přirozená barva. V nabídce je 6 odstínů, odstín My Pink! je trochu odlišný, protože reaguje na pH vašich rtů a na každém bude vypadat trochu jinak. Balzám má i nádherné balení, bytelné a celkově luxusní. Jakmile ho vytáhnete z kabelky, je zaručeno, že ho všechny kamarádky ve vašem dosahu budou chtít okamžitě vyzkoušet a osahat (ověřeno :) Hydratační schopnost je slušná, ale na ultra poničené a třeba popraskané rty bude podle mě krátký. Nicméně od toho je tu druhý produkt, taktéž žhavá novinka v nabídce :)




Instant Light Lip comfort oil (01 honey) - koupíte v parfumerích za 470 Kč

Pleťové oleje Clarins jsou pověstné a mají více něž 60 letou tradici. Olejíčky na rty jsou teď nový hit a kdo je nemá, jakoby nebyl! Pod tímto produktem si ale představte spíše medový balzám, který není úplně tekutý jako olej. Na rtech vypadá jako bezbarvý lesk na rty a je poměrně hutný a maličko lepivý. V tomhle případě mi to nijak nevadí, protože olejíček používám ve chvílích, kdy rty dostávají zabrat a vyloženě na nich chci cítit pořádnou vrstvu balzámu (ráda dávám pořádnou vrstvu i na noc). Je mi ale jasné, že lepivost určitě někoho od nákupu odradí nebo bude mít pocit, že očekával trochu jiný produkt. Nicméně já ho miluju, protože mi rty opravdu zachránil! Díky zimnímu období a táhnoucí se nemoci jsem měla někdy rty v opravdu strašném stavu a běžné balzámy si ani neškrtly. Několik aplikací olejíčku mi ale rty doslova zavlažilo a dalo do původního stavu. Rozpraskání i suché šupinky se mohly jít klouzat. Plus ten jeho aplikátor, to je pro mě slast. Nikdy jsem podobný aplikátor u žádného produktu na rty neviděla a konečně mi něco nanese produkt na celé rty na jeden zátah. Žádný malý šmudla, kterým bych musela rty přetírat několikrát. Navíc je tak jemný a sametový, že bych si s ním klidně olejíček natírala i na další části obličeje :) Nemůžu říct jediné křivé slovo a zbožňuju ho! A abych nezapomněla, líbí se mi i jeho medová vůně.


Olejíček je součástí stálé kolekce a momentálně je k sehnání i jeho malinová verze, která je ale pouze jen limitka.



Ani na jeden produkt nemůžu říct nic špatného, protože mi prostě oba maximálně vyhovují. Těžko říct, který je víc must-have, protože každý to má trochu jinak. Lepivost olejíčku někoho možná odradí, mě to ale nevadí a vidím pozitivní přínos v jeho používání. S balzámem to bude trochu podobné jako třeba s řasenkami - někomu stačí ty z drogerie a dražší kousky nevyhledává a někdo si libuje v luxusnějších kouscích, které potěší i jeho oko :) A pokud jste balzámový maniak a za balzám vám není líto ani vyšší částky než 100 Kč, tak tenhle budete mít určitě v hledáčku.

Clarins ale prostě produkty na rty umí a když si vezmu, jakou závislost mám na jejich pastelkách na rty (ach sakra, proč to byla jen limitka?), tak je mi jasné, že u jednoho balzámu na rty nezůstane :)

Co říkáte na olejíček na rty vy? Líbí se vám podobný produkt nebo vám k péči o rty stačí prostě jen klasický balzám? :)



PS: děkuji Clarins za poskytnutí produktů k recenzi

60 komentářů:

  1. Ten balzam/olej vyzerá vážne lákavo!ale bohužial medovú vônu moc nemusím a ani samotný med:)možno skor ta malinová verzia,ak by nefarbila

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna včera jsem si chtěa koupit ten balzám, ale bohužel už měłi jen dva odstíny a ani jeden se mi nelíbil :/ na olej jsem se nedívala, ale asi bych měla. Vypadá skvěle :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Potřebuji je. Mně se tyhle produkty líbí a radši budu mít jeden a pořádný, než dvacet balzámů z drogerie, které s mými rty nic nedělají. Naopak mnohdy spíše vysušují.

    OdpovědětVymazat
  4. Oboje produkty vypadají skvěle! :) Ale zatím se v tomto ohledu držím drogérkových značek, které mé rty taky umí udržet v pěkném stavu :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzám jsem vyhrála u Iny a je úžasný, opravdu velmi příjemný :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. oba výrobky jsou více než lákavé, ale ta cena mě poněkud odrazuje, ještě nejsem uplně ve fázi, kdy bych mohla za také věci bez rozmyslu utrácet, ale doufám, že to přijde :D

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi obojí, ale více bych ocenila ten olejíček. Balzámů mám cca kolem padesátky - pořád je totiž ztrácím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na suché ani popraskané rty netrpím, takže olejíček je pro mě zbytečnost. Těžko říct, jestli je to škoda nebo výhoda. Výhoda, že peněženka může být relativně v klidu, škoda proto, že mě jinak zaujal :)

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten olejíček je super, už jenom proto, že je to typ produktu, se kterým ještě nemám zkušenost, bych si ho koupila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Obojí vypadá skvěle, dík moc za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skusala som v Sephore ten olejicek a teda - nic moc!
    Ked uz, tak odporucam olejicek od YSL: http://www.sephora.com/volupte-tint-in-oil-P391753?skuId=1663905
    Zaplatite porovnatelnu sumu za neporovnatelnu kvalitu a vydrz!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá to skutočne lákavo. Zapáčilo sa mi to aj balením :DDD

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Ten olej vyzerá super- nemám s nim ešte žiadne skúsenosti a doposiaľ som nič podobné na trhu nenašla. Už len preto by stál za vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
  14. Olej vyzerá famózne, ale musí mi vystačiť 40 balzámov čo mám :D

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, ten olejíček vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  16. Oba produkty mě zaujaly a musím říct, že mě hodně láká ten olejíček na rty. Oleje obecně mám moc ráda a tuhle novinku si nemůžu nechat ujít. Moc díky za tip :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  17. za mě - ne zas tak dobrá péče za tu cenu.. :(

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to parádně, obojí, jen zatím nejsem kvůli ceně cílová skupina... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  19. Ten olej bych tak moc chtěla, taková škoda že složení není úplně hypoalergenní :( Ale chystám se aspoň na balzám, mám taky 01, ale ten starý, v tubě, tak se těším až vyzkouším nový a porovnám.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  20. Obojí vypadá dobře, ale na rty mi z péče nejvíc vyhovuje balzám Carmex, a tak bych si raději koupila nějakou rtěnku :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Oba produkty vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Tak olejíčky na rty ve mě určitě svého příznivce nenajdou, jednak jsem ho zkusila už kdysi velmi dávno, když ještě kolem něj nebyl takový šrumec (pravda, ještě v té době neexistovaly ani kosmetické blogy :-P ) a už v té době mi přišel jako naprostá kravina a zbytečnost, a za druhé co může být snažího, než si při neodbytné touze mít na rtech olej dát na rty prostě a jednoduše třeba olivový olej z kuchyně?

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem tenhle olejíček nikdy neviděla, ale vypadá úžasně, takže je velmi pravděpodobné, že se u mě v budoucnu objeví :-)

    OdpovědětVymazat
  24. balzam nevypada uplne marne. Na aplikator jsem lina, takze olej spis nic pro mne :-)

    OdpovědětVymazat
  25. To balení vypadá vážně neskutečně :) Ale asi patřím k lidem, kteří by prostě tolik peněz za balzám nedali, i když... třeba někdy :D Momentálně (posledních pár let) ujíždím na balzámech yves rocher :D

    OdpovědětVymazat
  26. aktualne mam na ceste balicek s balzammi od Hurraw ale toto vyzera lakavo... casom asi tesnem ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Olejíček už mám objednaný v malinovej verzii a som naň zvedavá, ale Instant perfector zbožňujem, takže si myslím, že budem spokojná. A na balzamy sa tiež chystám. Pekný príspevok ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  28. Oba produkty mám, olej ve variantě malinový a balzám v odstínu 05 red a taky patří u mě mezi velké oblíbence ;)
    Olej mi opravdu pomáhá rty hojit a vyživovat. Balzám je příjemný, voňavý a trochu víc pigmentovaný, než třeba Baby Lips od Maybelline, který mám v podobném červeném odstínu Cherry me.

    OdpovědětVymazat
  29. Jo tak tu rtěnku bych taky, má moc krásný obal :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak na tenhle článek jsem se hodně těšila. Akorát mi přijde, že toho balzámku je docela malé množství (tuším 1,8 g?) a u obou produktů by mne zajímala výdrž. Balzámů na rty mám opravdu velkou spotřebu, potřebuji je mít neustále hydratované, jinak okamžitě praskají, zvlášt teď v zimě a většinou nanáším pěkně silnou vrstvu, nejen na noc :-) Proto bych asi prvně sáhla po olejíčku. A ješte jsem tedy zvědavá na ten puntíkatý Clarins balzámek, toho je i větší obsah v balení, vůbec se letos Clarins pro milovnice patlátek na rty dost rozjeli :D

    OdpovědětVymazat
  31. rty mám poslední dobou v žalostném stavu, takže ten olejíček by mi bodl! myslíš, že je k sehnání ve všech Sephorách? přijde mi, že u nás v Liberci je sortiment úplně žalostný :/

    OdpovědětVymazat
  32. Oh! Ten olejíček bych si přála zkusit!...

    OdpovědětVymazat
  33. Ten olejíček na rty se mi hodně líbí. Byť ta cena tedy není úplně můj šálek kávy, tak si ho stejně píšu na wishlist.

    OdpovědětVymazat
  34. Olejíček na rty jsem ještě nezkoušela, ale podle toho co popisuješ, to bude pecka.
    Je fakt, že v zimě mé rty celkem trpí.....vysušují se stejně jako pokožka celého těla.... Věřím, že by takový fešák dokázal dát rty zase o pucu během páp použití.
    Budu o něm hodně přemýšlet....lepivost mě neodradí :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Pouzivam spise obycejne balzamy, ale oba produkty od Clarins vypadaji opravdu moc hezky, ten olej me zaujal, nic podobneho jsem jeste nezkousela :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Což o to vypadá to zajímavě, ale 500 za to, to ne. Já mám jiný tip a to jsou pomády na rty od bione cosmetics, jednoznačně nejlepší pomáda/balzám jaký jsem kdy měla. Jejich cena je okolo 50 Kč, má to 17 ml, takže oproti klasice z drogerie obřík :D, jsou bio a z česka. Já měla medový a teď mám s arganovým olejem a ten je spíš jako olejíček/lesk na rtech než pomáda. Tady jsou jejich stránky http://bionecosmetics.cz/ a tady http://www.drogerex.cz/ eshop, kdyby někdo chtěl a jinak se dá na něj narazit i v obchodech, myslím, že mají někde seznam prodejních míst, ale to už se mi nechce hledat :)

    OdpovědětVymazat
  37. Oba kousky vypadají krásně:)

    OdpovědětVymazat
  38. Nejraději bych měla doma oba :) hlavně olejíček v malinové verzi, ten musí být opravdu úžasný!

    OdpovědětVymazat
  39. Protože jsem sušenka největší, olejíčky na rty jsou asi moje téma. Clarins jsem zatím nezkoušela, pouze YSL a zajímalo by mne případné srovnání. Ale podle toho, co píšeš YSL bude asi méně výživný. Nezbývá než juknout do Sephory :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Ten balzam vyzerá fakt luxusne!!! :) Olejček, keďže je trošku lepivý asi nebude nič pre mňa a moje dlhé vlasy a aj tak väčšinou mi postačujú balzamy, keďže nemám nejako výraznejšie problémy :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  41. o oleji na pery som doteraz vobec nevedela, ze existuje. takze dakujem za rozsirenie obzoru :)

    GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  42. Asi bych se na své rty měla mnohem více zaměřit. Suché je nemám, ale mým největším a nejhorším zlozvykem je jejich okusování. Myslím, že i kdybych si je posypala pepřem, nepomohlo by mi to. :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Z balzamu až tak odvarená nie som /aj keď určite by som ho neodmietla :)/, ale olejček, to je už iné kafe! Presne teraz by som ho veru potrebovala, holt, nachcípanie je sviňa :(
    A ano, tie peniaze by som kľudne obetovala :)
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  44. Olejíčky mám moc ráda, Clarins jsem zatím nezkoušela, ale možná na něj po této recenzi ještě mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Protoze se mi uz nepodarilo sehnat tu malinovou verzi olejicku,koupila jsem si dneska ten medovy,a i tak je proste paradni a od rana se ho nemuzu nabazit :-) jen se trochu bojim,ze s mou cetnosti jeho pouzivani mi vydrzi tak na mesic :-D

    OdpovědětVymazat
  46. Líbí se mi olejíček, ještě jsem o takovém produktu neslyšela, ale možná by mi vadilo to lepení
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  47. Péče o rty je jednoznačně oblast péče, na které bych měla zamakat :-D

    OdpovědětVymazat
  48. tak ten aplikátor olejíčku.. už jen pro něk bych ho chtěla...tedy malinový :)

    OdpovědětVymazat
  49. V poslední době jsem si hodně oblíbila olejíčky, ať už to suchý olej od nuxe, kterým se furt celá mažu, nebo ty od saloos, které používám už léta. Tak věřím, že je tohle super věcička. No uvidím, když na něj narazím, asi ho v obchodě nenechám :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Tak ten olejíček vypadá naprosto božsky,miluju med :) I ten balzámek je mooc pěkný :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ďakujem za super tip, olejček som si už našla a určite si ho kúpim ale ten novší malinový :) a ten balzam, uuu. Ja som balzámová maniačka a zaujal ma ten čo reaguje na ph pier. Jeden taký už mám a som s ním veľmi spokojná. Určite vyskúšam aj tento :) Pekný deň

    OdpovědětVymazat
  52. Asi jsem divná, ale nevypadá ta tyčinka u olejíčku trochu jako použité uchošťoury? Nic ve zlém, jen mi to trochu připomnělo.. :-D .. od Clarins mám nejradši skin care produkty, tak nemůžu soudit.

    OdpovědětVymazat
  53. Mam rada jejich lesky na rty, jsou krasne kydratacni. Taky jejich skincare je uzasna.

    OdpovědětVymazat
  54. Balzám vypadá moc dobře ale teda ten olejíček určitě nic pro mě... :) Já na rty používám klasické baby lips a jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  55. Zaujal ma ten olej na pery. Zaujimava vecicka :)

    OdpovědětVymazat
  56. zaujimave , pekny obal ale neviem či by som do toho išla :D mne stači moj carmex a bioderma a som spokojna zatial :) ktož vie možno niekedy

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, tak jsem si koupila Clarins olej na rty právě díky tvému příspěvku..mám teď v zimě strašně suché a rozpraskavé rty a hledala jsem něco účinného..a velice mě zaujal právě tento olej..tak uvidíme jestli bude také tak učinný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)