pátek 20. března 2015

Otevření MakeUp Group studia a kosmetika Bodyography

Nedávno se v pražském Karlíně otevřelo nové vizážistické studio a make-up school MakeUp Group. S kamarádkou jsme vyrazily omrknout novou značku kosmetiky a podívat se, jak to umějí profíci :) Seznámily jsme se značkou Bodyography, BeautySoClean a Kett, které jsou určené pro profi vizážisty, ale v našich končinách se o nich zatím asi tolik ještě nemluví. Zakladatelka studia Elena nám ukázala svůj um s airbrush make-upem a nahlédnout jsme mohly i do make-upové školy, kde se konají vizážistické kurzy a workshopy. Celé studio je moc pěkné, světlé a horní patro je plné kosmetiky. Ve spodním patře je pak make-up school.



Bodyography je americká profesionální značka kosmetiky, která vyrábí veganské, bezlepkové a bezparabenové produkty. Ty jsou navíc obohacené o pečující složky, vitamíny a antioxidanty plus jsou certifikovány jako Cruelty Free by PETA.




Kett cosmetics je také amerického původu a velice rozšířená hlavně u filmových a modelingových vizážistů. Jedná se o kosmetiku určenou k airbrush technice, ale používat se dá i se štětcem nebo houbičkou. Airbrush technika se dá použít na tělo i obličej a zakryjete s ní dokonce i tetování










Poslední zmiňovanou značkou je BeautySoClean, která pochází z Kanady a je zaměřená na dezinfekční prostředky na štětce ale i kosmetiku. V MakeUp Group dbají a propagují používání dezinfekčních přípravků a to nejen na štětce a další kosmetické pomůcky, ale i na dezinfekci kosmetiky jako takové. Podle všeho to u nás není taková sláva a samozřejmost a neklade se takový důraz na dezinfekci líčidel i všech pomůcek jako v zahraničí.








Více informací o všech produktech včetně jejich cen najdete na stránkách MakeUp Group




MakeUp Group se od jiných make-upových škol liší tím, že se zaměřuje na své klienty individuálně a kurzy probíhají max. ve 4 účastnících. Lektoři se vám tak mají čas maximálně věnovat.



Ukázka airbrush techniky líčení - Elena absolvovala kurz airbrush techniky přímo u zakladatelky značky Kett a je tedy odbornice na slov vzatá :) Dalším lektorem je například Lukáš Beran, kterého můžete znát jako vizážistu značky YSL (bohužel žádné fotky s Lukášem nemám, ale mrkněte ke Klárce, kde je najdete :)






Kamarádka si vyzkoušela líčení ve stylu Kim Kardashian, kde je kladený důraz na konturování tváře. Co se konturování týče, mám se ještě hodně co učit :)












Informace o novém studiu by mohla zajímat jak profíky, tak i laiky, kteří už nějaký čas uvažují, že absolvují nějaký vizážistický kurz :) Děkuji Eleně za pozvání a rozšíření mých kosmetických obzorů a představení (pro mě nové) kosmetické značky :)

Zajímalo by mě, jestli znáte některou z uvedených značek kosmetiky? Případně absolvovaly jste už nějaký vizážistický kurz nebo se na nějaký chystáte? :)

31 komentářů:

  1. Přiznám se, že o zmiňovaných značkách jsem nikdy dřív neslyšela. Ale to bude asi tím, že nejsem profík a o profesionálních značkách moc nemám páru :-) Nicméně v květnu se chystám navštívit kurz v Makeup instititu na který už se moc těším a doufám, že to pro mně bude přínosné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O značkách jsem nikdy neslyšela a hodně mě zaujalo, že se dají dezinfikovat nejen štětce, ale i samotná líčidla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, velmi zajímavý post. Hned jsem se šla podívat na jejich stránku. :) Já se zrovna příští týden chystám na kurz do makeup institutu v Praze. Trošku se bojím, hodně se těším a doufám, že mi půjde líčit i jiné tváře, ne jenom sebe. :)
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. O tychto znackach som este nepocula a najviac ma zaujala dezinfekcia kozmetiky.
    Na vizazisticky kurz sa nechystam. Youtube mi staci ;)

    OdpovědětVymazat
  5. brush cleansery jsou milí :) společně se štětci mě zaujaly nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  6. dezinfekciu na líčidlá by som chcela :) alebo aj ten čistič s vôňou perníka :) mňam

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem o těchto značkách nikdy neslyšela, ale nejvíc ze všeho mě zaujala ta makronka :D

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám samé skvělé akce plné super atmosféry, skvělých novinek a delikátního jídla..tiško závidím =D
    Krásný první jarní den!
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. tie swatche vyzerajú dobre, plus voňavé cleansery vyzerajú parádne!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Uz jsem na akci koukala u Skodulky a vypada skvele.
    Zaujaly me ty kurzy, ze jsou po takhle malo lidech, to by mi vyhovovalo, na kurz chci uz dlouho :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Studio vypadá krásně. Já už nějakou dobu nad make-up kurzem uvažuji, jen jsem se k němu ještě nedostala

    OdpovědětVymazat
  12. Já teď budu přemýšlet, jaké ty hnusné bakterie v mém makeupu přežívají a jak si je roztírám po obličeji :D :-/
    O značce jsem samozřejmě v životě neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  13. swatche na rukee super to su rúže klasicke či tekuté?

    OdpovědětVymazat
  14. O zde uvedených značkách kosmetiky jsem zatím nic neslyšela. Na žádném kurzu jsme dosud nebyla, ale určitě bych v budoucnu na nějaký jít chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, člověk se tam musel cítit jako v nebi. Jinak co se týče dezinfekce štětců, tak já se je snažím čistit co nejčastěji. Dneska jsem se na to vrhla :)

    Jak to voní u Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto značky vidím poprvé. Akce to musela být super a na žádný kurz se bohužel nechystám.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Značky vůbec neznám, je to pro mě zcela nové. ale vypadá všmoc hezky. Oslovily mě brush cleansery....těch není nikdy dost.
    O kurzu uvažuji, ale zatím nemám žádné reálné datum nebo představu...ale jsdnou bych určo chtěla nějaký absolvovat a rozšířit si obzory :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypada to vsechno skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle značku vůbec neznám :-( Před pár lety jsem si dělala kosmetický kurz, ale nezůstala jsem u toho :-)

    OdpovědětVymazat
  20. To vypadá zajímavě, docela bych chtěla vidět to airbrush líčení v akci :)

    OdpovědětVymazat
  21. Great♥
    http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. O techto znackach jsem jeste neslysela ale jejich produkty vypadaji zajimave :-)

    OdpovědětVymazat
  23. já žádnou z výše uvedených značek neznám. Co se týče nějakého kurzu, tak zatím nemám v plánu se účastnit, nějak mě to neláká, ale třeba časem změním názor, kdo ví :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já bych na kurz někdy ráda šla, konturování totiž nezvládám vůbec:(

    OdpovědětVymazat
  25. Žádnou z těhle značek neznám a na žádném „kurzu” jsem zatím nebyla. Hm... dbrush cleanser s vůní perníku :) Woooho vánoce každý den :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak o žádné ze značek jsem neslyšela, ale zaujala mě ta dezinfekce, za to určitě palec nahoru ;) Je pravda, že u nás se to moc "neřeší", což je určitě špatně. A jinak mě zaujalo to konturování, vypadá to dobře... :)
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. O těchto značkách jsem ještě neslyšela, ale vypadají zajímavě. Makeup kurz mě láká už delší dobu ale nějak na to nemám odvahu. Jsem hrozně nešiovná..:(

    OdpovědětVymazat
  28. kurz mě neláká, ale fotky máš moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  29. Nikdy jsem o těch značkách neslyšela...až teď.. ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Celkem by mě zajímala ta kosmetika. Škoda, že jsi nenafotila nějaké swatche atd.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)