pondělí 2. března 2015

Ohlédnutí po nějaké době - kartáček na čištění pleti Philips Visa Pure

Čistící kartáčky na pleť jsou pořád velké téma a často se o nich diskutuje. Během minulého roku jste u mě na blogu mohly zaznamenat testování novinky - Philips Visa Pure kartáčku. Často mi chodí dotazy, jak jsem s ním i po delší době spokojená a zda jeho používání stále přináší kýžené výsledky. Ano, můžu potvrdit, že používání čistících kartáčků má smysl a na pleti je to vidět :) Zajímalo mě, co udělá Visa Pure se starší zralou pletí a jestli jeho kvality dokáže ocenit i moje mamka. Aktivně se o podobné vychytávky zrovna nezajímá, takže když jsem jí kartáček dala na vyzkoušení, byla překvapená, že něco takového vůbec existuje. Byla jsem vážně zvědavá, co na něj řekne a hlavně jestli na pleti také zaznamená rozdíl, jako já. Jaké jsou její dojmy a vrátí mi kartáček ještě někdy zpátky? :)




Jak se kartáček používá, jaké má funkce a co je součástí balení jsem vám psala v původním článku ZDE. Nechci se zbytečně opakovat, takže pokud by vás zajímalo více podrobnějších informací, mrkněte prosím tam :) 

Mamce jsem vysvětlila, jak kartáček používat a pak se už jen průběžně vyptávala, co na něj říká. No, zcela upřímně, je z něj přímo nadšená. Spíše než věc na čištění to bere jako věc na příjemnou masáž obličeje :) Někdy si nechá kartáček zapnutý na dva cykly čištění a je pro ní těžké se od něj odtrhnout :) Používá ho každý večer před spaním a taky po saunování. Po několika měsících používání si pochvaluje jemnější a hladší pleť. Mamka má pleť smíšenou, takže má mastnější T-zónu a tváře trochu sušší. Používání kartáčku jí sušší části obličeje nijak nedráždilo ani jí nečinilo žádné příkoří :) Podle jejích slov má i pocit, že se jí obecně lépe a snadněji vstřebávají pečující přípravky a pokožka vypadá prostě trochu lépe. A i kdyby to prý nedělalo nic jiného, než že by to příjemně masírovalo obličej, tak by jí to taky nevadilo :)



Kartáček je dostupný v síti parfumérií Douglas a nově i přes Alza.cz


Takže jak vidíte, kartáčky na čištění pleti nejsou zdaleka záležitostí mladších ročníků! Mamka je z něj neuvěřitelně nadšená a zdá se, že mi ho už asi nevrátí :) A já můžu jen potvrdit, že vidím opravdu rozdíl mezi tím, kdy kartáček na čištění pleti používám a kdy ne. Po nějakém čase používání se opravdu pozitivní změny projeví (méně černých teček, hladší a jemnější pokožka, méně viditelné póry a někdy i menší výskyt pupínků - toho si všímám u sebe). Pleť se prostě vyčistí lépe, než kdyby si jí člověk čistil pouze rukama, na tom se myslím shodneme všichni :)

Jak jste na tom s čistícími kartáčky vy? Používáte nějaký nebo třeba přímo tento? Vidíte jeho pozitivní účinky? :)

40 komentářů:

  1. no na rotující kartáček je cena poněkud přehnaná:) osobně chci sonický, tak asi Clarisonic. ještě mě zajímá Missha, jestli není taky sonický - do rotačních bych se investovat bála, jedná se dle mého o hrubší druh čištění.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem uvažovala nad sadou epilátor + čistící kartáček (tuším Braun), nemáte ji náhodou někdo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta me taky moc zajima...tak jestli mate nekdo zkusenosti...moc recenzi jsem nenasla :-(

      Vymazat
  3. Stále se chystám na svůj první čistící kartáček a vybírám :) Vidím v tom smysl a určitě bych ráda viděla i ty výsledky.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě mám v plánu jednou pořídit.. A když vidím, že sedí i vyšší věkové kategorii, hned mám inspiraci na dárek pro mamku/tchýni :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já na sonické čištění pleti nedám dopustit. Osobně mám Clarisonic a jsem naprosto spokojená. Používám ho teprve sice dva měsíce, takže recenzi na něj odkládám, ale myslím, že už se nic moc nezmění. Bála jsem se nějakého prvotního zhoršení pleti, ale to se u mě naštěstí téměř nekonalo...

    OdpovědětVymazat
  6. Nad kartáčkem hodně uvažuji, ale když už, koupila bych si Clarisonic.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Chtela bych si to zkusit, ale ze bych si to lozoila to asi ne :)
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem teda zatím kartáček na pleť nevyhledávala a ani vyhledávat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  9. Spíš jsem uvažovala o Clarisonicu, těm rotujícím kartáčkům moc nevěřím

    OdpovědětVymazat
  10. Občas po nich hodím očkom, ale zatiaľ sa mi nechce vyhodiť za to viac ako 10e :D Uvidíme časom...
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Máme doma čerstvě sonický od Clinique, tak jsem na něj moc zvědavý, co to udělá s naší pletí ^_^, ale říkám si, že horší to už být nemůže =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem kdysi uvažovala nad Clarisonices, ale ted se toho už docela bojím. Mám dost citlivou plet, tak nevím, jestli by nebyly kartáčky dost "drsné"..

    OdpovědětVymazat
  13. Potřebuju ho, ale nákup stále odkládám, svým způsobem z něj mám trochu strach. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda zatím o koupi kartáčku na pleť neuvažuji a ani nevyhledávám,ale možná časem..

    OdpovědětVymazat
  15. No, jsme na tom stejně :D já ho mámě půjčila taky a teď už zase strádám.. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ja ho nezkousela, ale laka me to hodně. Bohuzel ceny jsou na me az příliš vysoke...

    OdpovědětVymazat
  17. já nad kartáčkem už nějaký ten pátek uvažuji, ale zatím jsem se k nákupu nerozhoupala. Myslím, že to nakonec dopadne tak, že sis jej koupím případně až na Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  18. Kdyby mi ho takhle někdo půjčil, věřím, že bych si to taky užívala a hodnotila ho pozitivně. Ale 4 tisíce bych do toho neinvestovala a tipuju, že ani Tvoje maminka (nebo Ty samotná) ne. Nebo se pletu? :-) A není to na pleť trochu moc, používat to denně? Třeba klasický peeling se taky nemá používat častěji než jednou týdně, i když samozřejmě tohle je jiné. Ale i tak...

    OdpovědětVymazat
  19. Taky by se mi líbila pěkná masáž s viditelnými výsledky :) Ale jelikož mám akné, tak si myslím, že by to zrovna pro takovou pleť nebylo vůbec vhodné. Plus ta cena je teda dost vysoká..

    OdpovědětVymazat
  20. Já o něm celkem přemýšlím, možná si jej nepořídím hned, ale v horizontu pár měsíců bych si jej chtěla pořídit určitě :)

    Giveaway: I love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  21. Já budu mít brzy narozeniny a uvažovala jsem nad podobnou vychytávkou, ale i když mě to stále láká, tak za dárek budu chtít něco jiného ;-) A možná si časem sama nějaký pořadím, ale nejspíš bude z jiné cenové kategorie, než ten co máš ty :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Nebýt té vysoké ceny, jdu do toho hned :)

    OdpovědětVymazat
  23. Popravde uvazuji nad nejakym.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Pořád mě kartáčky lákaly, ale přišlo mi to až příliš drahé na to, abych do nich investovala. Teď jsem jeden vyhrála na plese v tombole (nekecám :D), a tak začnu pomalu testovat a jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  25. Žádný takový přístrojek zatím nevlastním, nějak jsem jim nepřišla na chuť.....ale když slyším samou chválu a pozitivní ohlasy, tak mne začínají celkem víc a víc lákat podobná "udělátka" :-)
    Jen ty ceny.....no, chtělo by to sponzora :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Jé, skvělý článek, já bych čistící kartáček moc ráda vyzkoušela na vlastní kůži ;-) Věřím v jejich skvělé účinky!

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě dobrá věcička :) uvažuju nad ním, tak třeba jednou si udělám radost (zase) :D :D

    OdpovědětVymazat
  28. žádný nemám, ceny mi přijdou nepřiměřené...až ještě trochu opadne ten humbuk kolem, tak se jistě zlevní a pak přijde můj čas! :D

    OdpovědětVymazat
  29. Určitě bych si nějaký chtěla moc pořídit, sice to není většinou nejlevnější záležitost, ale četla jsem různé recenze i na levnější varianty, tak tomu dám asi šanci a časem si budu moci snad pořídit i ty vymakanější :-)

    OdpovědětVymazat
  30. No, myslím, že mám tip pro Ježíška na nadcházející Vánoce:) Na péči o pleť jsem docela lajdák, ale myslím, že tento kartáček by mě mohl to lajdáctví odnaučit:)

    OdpovědětVymazat
  31. Pořídila jsem si na vánoce sonický kartáček a opravdu si ho nemůžu vynachválit. Už po dvou měsících vidím stejná pozitiva na své pleti. Mám levnější variantu z krasa.cz a 100% spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mám už delší čas kartáček od Missha, jako není špatný, koupila jsem ho v akci, je na něm uvedeno, že je sonický, ale já bych se i hádala.... Změnu na pleti cítím - určitě je čistější, ale upřímně ty rotace za mě na pleť každodenně dlouhodobě jako ne - při tom "tahu" kůže to není zrovna to nejlepší. Ona i masáž obličeje se musí dělat odborně, vědět kde přitlačit a kde zase poměrně jemně, aby měla blahodárný efekt.

    OdpovědětVymazat
  33. Philips tu cenu podle me trochu prepalil. Na to, ze se na ne jeste musi kupovat ty nahradni hlavice. Ale vesmes vidim na vsechny mozne druhy kartacku pozitivni recenze, ono na spouste problemu co kde nekdo s pleti ma se fakt bude podilet nedostatecne cisteni. Ja osobne premyslim, ze pujdu do Foreo Luny, je sonicky, levnejsi, a nejsou potreba nahradni hlavice. Hlavne ze je sonicky me prijde lepsi, nez otocna hlavice, myslim si, ze je to pro citlivou plet urcite lepsi.
    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  34. Tak s kartáčkama se roztrhl pytel a je jich všude plno...
    Já osobně mám Clarisonic a jinej bych si ani nekoupila... Mám mastnou pleť, citlivou, černý tečky, viditelný póry...
    Kartáček je skvělá věc, na mojí pleť se osvědčil nejlíp v kombinaci s Bioderma gelem...
    Samozřejmě to nezvládne všechno, ale póry jsou míň znatelný, černejch teček hodně ubylo, pleť je hezčí... Koupě rozhodně nelituju, i když je to drahý jako prase... =o)

    OdpovědětVymazat
  35. já používám Braun a také bych ho už z ruky nedala :)

    OdpovědětVymazat
  36. Mňa tieto čistiace prístroje veľmi zaujímajú a keď bude nejaká akcia aleb niečo podobné možno sa nechám zlákať. Cena nad 100 € je pre mňa veľa

    OdpovědětVymazat
  37. Já nad koupí nějakého uvažuju, slyšela jsem, že to problematické pleti dost prospívá.
    Fufuweb.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělý článek, přesně tento kartáček mám doma a jsem za něj nesmírně vděčná. Pleť mám jako samet, zmenšily se mi póry a pupínkům jsem dala sbohem už před nějakým tím měsícem. Tahle investice se rozhodně vyplatí, když ještě spočítám, kolik bych dala za kosmetiku a peelingy. Doporučuji zkouknout i technické info na http://www.philips.cz/c-m-pe/pece-o-pokozku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)