pátek 27. března 2015

Oblíbená pleťová péče od Benefitu

Tenhle článek jsem měla rozdělaný už docela dlouho a rozhodla jsem se ho uveřejnit právě dneska, protože na značku Benefit právě teď probíhá v prodejnách Sephora akce 2+1. Právě v podobné akci jsem kupovala ještě v loňském roce i tyto krasavce z jejich pleťové péče, o kterých to celé bude :)


Taštička byla jako dárek a myslím, že momentálně už k dispozici asi není (pokud by to někoho zajímalo)...



Z péče od Benefitu jsem vyzkoušela už skoro všechny produkty a není žádný, který by mě zklamal, nebo bych s ním nebyla spokojená. Líbí se mi i obaly všech produktů a celá řada je pro mě tak trochu srdcovka :)





Triple Performing je lehčí krém nebo klidně řekněme i emulze, kterou používám během teplejší části roku. Na zimu potřebuju sáhnout po něčem trochu hutnějším, ale jinak mi bohatě stačí. Není nijak mastný, na pleti je úžasně příjemný a hodí se i pod make-up. Navíc má příjemnou svěží vůni, která doprovází celou pečující řadu. Líbí se mi, že má praktickou pumpičku a zbožňuju jeho skleněné balení a "korkový" uzávěr. Na mou smíšenou-mastnou pleť je ideální a nijak jí nezatěžuje ani zbytečně nemastí. Plus má SPF 15, což se během léta nikdy neztratí. Za mě má plný počet bodů :)







Oční krém It´s potent! patří mezi mé nejoblíbenější a tohle je moje třetí nebo čtvrté balení. Původní článek si můžete přečíst ZDE - na mém nadšení se nic nezměnilo. Krém můžu používat i ráno pod make-up a není přehnaně mastný, ale zároveň skvěle hydratuje oční okolí a je velice příjemný. Opět nemám jedinou výtku a má moje vřelé doporučení :)




Pleťový krém Total Moisture je klasika ve skleněném kelímku s mnohem hutnější a výživnější texturou. Používala jsem ho právě teď během uplynulé zimy a byl dostatečně hydratující, aby mou pleť spasil i během mrazů. Samozřejmě to můžu hodnotit pouze z pozice své mastnější pleti a nemůžu mluvit za "sušenky", kterým by třeba stačit nemusel. I když je krém hutnější, není zbytečně mastný, neucpává mi póry a taky mi nedělá problém ho používat pod make-up. Stačí ho jen malé množství a balení tedy vydrží opravdu dlouho. Mé pleti vyhovuje a nemám s ním žádný problém a tudíž můžu opět doporučit vyzkoušet :)



Balení krému jsem z nějakého neznámého důvodu nevyfotila, tak alespoň oficiální obrázek pro vaší lepší představu :)
(web)



(web)

Do 29.3.2015 probíhá v Sephorách akce právě na značku Benefit, která by vás mohla zajímat. Dekorativku většina asi důvěrně zná, ale znáte  i produkty z pečující řady?



Málokdy se mi stane, že by mi od jedné značky vyhovovala téměř celá řada pleťové péče, ale Benefit patří k těm světlým výjimkám. Baví mě produkty jako takové i celá jejich propagace a vizuální styl. Bez jejich očního krému bych asi už nemohla existovat a to jsem jich zkoušela vážně už hodně! Pokud jste o akci 2+1 uvažovaly a třeba jste si vybraly jen dva kosmetické produkty, dejte určitě šanci i pečující řadě. Požádejte klidně o vzoreček, ať si můžete krémy vyzkoušet samy na sobě, protože jen tak nejlépe zhodnotíte, jestli vám vyhovují nebo ne :) Ode mě mají plný počet bodů a vřelé doporučení!

Znáte produkty z pečující řady? Zkoušely jste někdy nějaký? Plánujete ještě využít akce 2+1? :)

30 komentářů:

  1. Díky za vyfocení složení, obaly vypadají nádherně, i když ty skleněné lahvičky mi přijdou celkem nepraktické, že se to z nich pak ke konci musí dolovat. Akce 2+1 je super.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto vyrobky maju velmi pekne obaly. Pri najblizsej navsteve Sephory si vypytam vzorku ocneho kremu. Snad budem taka spokojna ako ty :)

    OdpovědětVymazat
  3. ach jaj, ten dizajn!!!!!!!!! :) Dala by som si povedať, aj keď som si nie istá, či by mi to sadlo... Škoda cien a obtiažnejšej zohnateľnosti.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. To je prostě krása, tyhle produkty bych vyzkoušet chtěla a akce je parádní teda :)

    OdpovědětVymazat
  5. och zase všetko len u vás za hranicami :) ja si vystačujem s biodermou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obaly obdivuji u každé recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta řada je tak krásná!!!! Z toho designu jsem naprosto hotová! :) Já mám teď oční krém a je opravdu úžasný!

    OdpovědětVymazat
  8. Taštička jako dárek se mi moc líbí. :-) A design těch obalů je úžasný. Akce možná i využiju.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, ale to baleni je nadherne, zaujalo me vse.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je v pytli. :-) Pilně šetřím na duben, protože UD v ČR, a Sephora udělá tuhle akci na Benefit. Proč mi to děláte? Asi zkoušíte mé sebeovládání. Jindy bych akci využila, ale tentokrát odolám. I když by nebyl problém si 3 Benefití výrobky vybrat.
    PS: Velké poděkování Rendy za to, že sleduješ akce a přizpůsobuješ jim harmonogram zveřejnění článků. To je moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  11. Na kolik vyjdou tihle tri takhle v te akci? Diky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jana: to hrozí jen u té emulze, ale vydrží to strašně dlouho a pořád nejsem ani v polovině balení, takže uvidíme, co ke konci. Jinak třeba oční krém jde vydolovat úplně v klidu :)

    Beauty of Body and Mind: naučila jsem na něj kamarádku a je z něj taky nadšená a jiný nechce :) Je fakt skvělý :)

    Harmony: moc děkuju, jsem ráda, že je to pro někoho prospěšné :)

    Jedikats: přesné ceny bohužel nevím, ale mám pocit, že u těchto krémů je cena něco okolo 700 Kč za kus. Takže čistě teoreticky, možná by 3 kusy v této akci mohly vyjít na celkem 1500 Kč? Plus mínus, úplně přesně by ti to řekli v Sephoře :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ten triple performing,zaujal mě hlavně svým obalem,ale to co je uvnitř-to je pecka!! :)
    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. nádhera, škoda, že nemám Sephoru po ruce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, ty obaly! Jsou krásné, snad se k nim taky někdy už konečně dostanu...!

    OdpovědětVymazat
  16. tahle kosmetika mě láká, ale zatím jsem neměla tu čest se s ní osobně seznámit. Nejvíce toužím po tom očním krému a ta taštička je taky moc povedená

    OdpovědětVymazat
  17. Značku Benefit mám moc ráda, ale krémy jsem zatím nezkoušela. Každopádně mě hodně lákají a určitě je mám v plánu vyzkoušet ve chvíli, kdy spotřebuju aspoň část svých nasyslených zásob :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jako dekorativku už znám, ale pečující jsem zaregistrovala poprvé:))

    OdpovědětVymazat
  19. Já už po těch krémech pokukuju delší dobu, tak tentokrát si je asi vážně pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty obaly jsou naprosto skvělé! Od Benefitu jsem nikdy nic nevyzkoušela, ale moc ráda bych měla aspoň nějaký produkt :)

    OdpovědětVymazat
  21. Renčo, moc hezká recenze, jako vždy. Na Benefit skin care jsi mne opravdu navnadila. Většinou jsem ji míjela, protože mám, nevím proč zažité, že značka, která má skvělou dekorativku, nemá většinou dobrou péči a naopak.... Dokonce i Péťa si chválila ten oční krém, ten mne zaujal nejvíc. A potom ještě pleťová emulze na mastnou pleť.... díky moc za tip :-)! Netušila jsem ani, že jsou přípravky za docela slušnou cenu.....

    OdpovědětVymazat
  22. benefit má opravdu nádherné obaly! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ak sa niekedy dostanem k tejto značke, určite vysúšam ich dekoratívku a aj pleťovú kozmetiku, veľmi ma to láka. Ako vždy ma najviac láka to čo sa u nás nepredáva :)

    OdpovědětVymazat
  24. s jejich pleťovkou zkušenost nemám, ale mrzí mě, že jsem nevyužila tuhle akci - jejich dekorativku miluju a mám na wishlistu hned několik produktů, které bych chtěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  25. Ten poslední krém zbožňuju! A první musim zkusit. : )

    OdpovědětVymazat
  26. Benefit kosmetika je pro mě číslo jedna:) skvělá volba článku

    http://christinwest.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  27. Benefití obaly jsou nádherné, jsem do nich naprosto zamilovaná :-)
    Nejvíce mne zaujal oční krém. Slyším na něj zatím samou chválu.
    Tak snad bude brzo i vmé denní rutině a bude se mnou dobře spolupracovat a pomáhat suchému očnímu okolí.
    Přeji pěkný den

    OdpovědětVymazat
  28. tyto výrobky od Benefitu nemám, ale mám jejich žehličku a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  29. Já bohužel s očním krémem spokojená nejsem. Na mé citlivé pleti pálí. Naštěstí jsem byla prozíravá a po zkušenosti s jinými krémy jsem nejprve zkusila vzorek. Takže za sebe nedoporučuji na citlivou pleť a když už, tak zkusit vzoreček, nekupovat naslepo. Ale obaly mají krásné, to se musí nechat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)