sobota 14. března 2015

Nečekané novinky od S.he

Dneska si dáme ukázku kosmetických novinek z levnějšího sortimentu drogerie. Kosmetika S.he je pro někoho zajímavá kvůli svým cenám a někdo jiný jí přechází a nezajímá ho. Často si píšete o tipy a články s levnější a cenově dostupnější kosmetikou, takže bych ráda vyhověla i vám všem. A jak si vedly tyto produkty se dozvíte v následujících vteřinách :)


Báze pod oční stíny (79 Kč) má klasický houbičkový aplikátor a vypadá trochu jako korektor. Upřímně od bází z drogerii nečekám zázraky a přestala jsem je aktivně vyhledávat, protože mi ještě nikdy žádná nepomohla stíny udržet. Je super, že se v drogerii objevila další, protože je spousta těch, kterým báze z drogerie stačí a udělá jim dobrou službu, takže za to palec nahoru. My, se super mastnými víčky, holt musíme zabrousit do jiných cenových relací (minimálně u mě to tak platí). Ani tato báze nesplnila má očekávání a stíny mi neudržela na oku celý den. Nicméně musím podotknout, že mi je udrží déle v lepších stavu, než mnohem dražší báze od Yves Rocher. Takže bázi S.he sice za sebe nemůžu doporučit, protože mi prostě neudělá službu jako moje milovaná báze Too Faced, ale není to takový propadák, jak by možná někdo očekával. Pokud navíc nemáte tak mastná víčka jako já a potřebujete jen lehkou "oporu" a báze z drogerie vám obecně dostačují, berte tohle jako tip na vyzkoušení nějaké další :)



Duo set stínů na obočí (119 Kč) se prodává ve dvou barevných variacích, kdy je jedno duo víc do studena a druhé obsahuje trochu teplejší odstíny hnědé. Barevně mi vyhovuje tmavší odstín a tak nějak mi přijde srovnatelný s podobnými paletkami na obočí z drogerie. Konzistence je poměrně jemná a docela dost práší, ale s pigmentací nemám problém. Nepřijdou mi nijak špatné ani vybočující z řady a podle mě jsou srovnatelné s jinými podobnými sety. Jen ta cena mi vzhledem ke značce přijde trochu vyšší a očekávala bych jí o něco menší.

Součástí setu je i pidi aplikátor, který je opravdu na případy velké nouze, protože příliš uživatelsky přívětivý není a je tak malý, že se s ním strašně špatně zachází.







Tužky na oči s aplikátorem (79 Kč) přišly v takových řekla bych základních barvách, které by nikomu ve sbírce chybět neměly - černá, šedá a hnědá. Tužky jsou poměrně měkké, trochu voskové konzistence a víčko chce přejet několikrát, než je barva intenzivní. Problém přichází ve chvíli, kdy chcete použít pěnový aplikátor, protože tužku s ním z víčka doslova smažete. Takže na aplikátor jsem raději hned zapomněla a dělala, že tam není :) Tužky jsem zkoušela nejdříve samotné na víčko jako linku, což příliš dobře nedrželo, protože vosková konzistence není úplně dlouhodržící. Po dvou hodinách jsem na víčkem měla obrovský obtisk tužky a po pár dalších hodinách bylo po lince definitivně. Ani použití báze příliš nepomohlo a výsledek byl pokaždé nic moc. O něco lepší je použití tužky jako linky přes pudrové oční stíny. To byla výdrž mnohem lepší a delší. Každopádně ani tak mě tužky příliš neoslovily a v drogerii seženete cenově podobné a kvalitnější kousky.






Duo rozjasňující tužka (79 Kč) - opět super, že se podobný produkt objevil v drogerii, protože ne každá značka jej nabízí. Podobné tužky jsou super pro projasnění vnitřního koutku oka nebo třeba pod obočí pro optické otevření pohledu. Duo nabízí jeden narůžovělý odstín a jeden takový řekněme champagne. Tužka není sice úplně tvrdá, ale máslově měkká také není, takže její používání není tak příjemné. Ze začátku to celkem trvá, než se tužka rozkreslí a trochu to drhne. Výdrž je hodně průměrná, pod obočím vydrží o něco déle, než třeba v koutku oka, ale celkově nic, co bych vám od srdce doporučila.





Z dnešních produktů podle mě není ani jeden must-have nebo nečekaný zázrak, ale báze nebo set na obočí by někoho z vás zajímat mohl. Tužky to u mě dneska bohužel nevyhrály a skóre není nic moc.

Potkaly jste tyto produkty v drogerii? Jak se vám líbí/nelíbí? :)


PS: Děkuji DM drogerii za poskytnutí produktů k recenzi

57 komentářů:

  1. Jediné, co mě kdy od S-he zaujalo, byl tělový lak na nehty, který jsem si koupila i znovu, ale jinak... nikdy nic :)

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Os značky She jsem nikdy nic neměla. Vůbec mě tato značka neláká a to ani po tvém článku, nic extra mě bohužel nezaujalo...

    OdpovědětVymazat
  3. S.he prostě přehlížím a dělám, že v drogerce ani není. Bohužel jsem na jejich produkty neměla štěstí :-)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, té rozjasňovačky, moc se mi líbí, ale na tohle mám ráda držáky...

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem od s.he ještě žádný produkt neměla, nějak mě tato značka nechává chladnou

    OdpovědětVymazat
  6. I kdyz nakupuju spis levnejsi kosmetiku, S.he me nikdy nejak nezaujala a mam id ni vsehovsudy jeden lak. Ktery mam ale dost rada, kvuli jeho barve. Coz mi pripomina, ze uz jsem ho strasne dlouho nelakovala.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Od S.he nic nemám ani mě to neláká.

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda ze tuto znacku přecházím. A asi to od ted jinak nebude.
    Co se tyka oboci, muzu doporucit kit od Cat
    rice :)
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Když jsem viděla úvodní fotku, byla jsem zvědavá, co na produkty budeš říkat. Já stojan s s.he v drogérii zásadně přehlížím, takže ani nevím, co mají v nabídce. Z představených produktů mě zaujala báze pod oční stíny, ale doma jednu mám, od Essence, a ta se zdá být bezedná, takže na koupi báze od s.he nejspíš nikdy nedojde :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Od S-he mi snad nikdy nic nevyhovovalo:( Škoda té rozjasňující tužky, kdyby vydržela déle, šla bych do ní..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tato znacka ma nejako nelaka a neoslovuje. Aj ked ocenujem, ze konecne aspon trochu upustili od tych prisernych obalov.

    OdpovědětVymazat
  12. Na tu bázi jsem koukala, ale je na mě tak tmavá, že bych vypadala, jak když jsem si natřela oči samoopalovacím krémem :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle značka mě vůbec neláká. Kdysi dávno jsem měla dva laky na nehty, ale ty jsem si ani sama nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  14. Je hezké, že přinášejí ty méně zastoupené produkty, ale podle recenze do ničeho asi nepůjdu. Ale za další bázi v drogérii mají palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Od she som ešte nič neskúšala,nejak ma značka neláka.:)
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. páčia sa mi tie ceruzky na oči s tým aplikátorom, ale keď vravíš že nič moc, tak radšej pôjdem do tých od lorealu čo prišli s tou smokey linkou :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skoda, tuhle znacku tak nejak prehlizim, nikdy me nic nezaujalo, ale zrovna ty tuzky me I zaujali, ale bohuzel no.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Já osobně tuto značku přecházím a snad nikdy jsem od ní nic neměla, no a vidím že jsem až tak o nic nepřišla:))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  19. Já se na tuto značku nikdy moc nedívala :)

    OdpovědětVymazat
  20. já tuhle značku nemusím, v drogerii jí úplně přehlížím :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nikdy jsem nic nemela a ani to neplánuju, neláká me to...

    OdpovědětVymazat
  22. Od She mám pár laků, ale ty jsem brala hlavně kvůli barvě. Ale co od nich musím pochválit, jsou jakési gelovo-tekuté oční linky. Koupila jsem si je kdysi dávno jako nouzovku a světe div se, drželi mi na očích celý den jako přibité a i když nebyli voděodolné, tak přežili bez rozmazání i sprchu! Bohužel ale nevím, jestli se ještě prodávají :(

    OdpovědětVymazat
  23. Od téhle značky jsem snad nikdy nic neměla a tyhle novinky mě ani nezaujaly.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  24. Z nějakého důvodu mě tato značka nechává chladnou. Duo tužka vypadá celkem fajn, obočí nijak zvlášť neprožívám, takže bohužel a báze pod stíny? Tak tady mám výhrady i k těm kvalitenějším, bohužel :)

    havraanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. She opravdu obcházím obloukem. Škoda té rozjasňující tužky, ta by se hodila. Kvalita opět bohužel nepřekvapila :(.

    OdpovědětVymazat
  26. Od s-he mám koupený jen lak na nehty.

    OdpovědětVymazat
  27. Škoda, ta růžová tužka vypadá skvěle.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  28. Já bohužel She moc moc ráda nemám, moc mi ty produkty nevyhovují a nechci utrácet za nic, u čeho si nejsem jistá... radši dám přednost ověřeným kouskům :)

    OdpovědětVymazat
  29. Přiznám se, že tahle značka mě dočista míjí a tak to asi i zůstane.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. She to prostě neumí, nejslabší drogerková značka. Neznám nic co bych mohla od nich vychválit.

    OdpovědětVymazat
  31. Já tuto značku nevyhledávám, ale ten set na obočí mě jako jediný zaujal, možná ještě ta báze. Ale to je tak vše:)

    OdpovědětVymazat
  32. Od teto znacky jsem zatim nic nezkousela, docela se mi libi ta rozjasnujici tuzka, korektor taky nevypada spatne a set na oboci jsem sehnala od NYC asi za 80 Kc a jsem s nim spokojena :-) Je ale pravda, ze jsem na tuhle znacku v drogerii nikdy moc nekoukala, vzdycky jsem s ni mela spojene hlavne laky na nehty, ale priste se u jejich stojanu urcite vice porozhlednu :-)

    OdpovědětVymazat
  33. She mě nikdy moc neoslovila, myslím, že klidně vynechám i tyhle novinky...

    OdpovědětVymazat
  34. Já měla od S-he asi jen jeden produkt, a to tekuté oční linky. Byly strašné, takže od té doby se jí vyhýbám.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  35. Z toho má asi najviac zaujala len ta rozjasňujúca ceruzka :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ako asi väčšinu aj mňa táto značka necháva celkom chladnou, bohužiaľ. Ale kedysi som mala od nich dokonca OPAKOVANE nejakú riasenku a celkom fajn, len už tak nejak neviem, ktorá to bola :)
    Ten rozjasňovač v ceruzke ale na ruke :) vyzerá celkom dobre!
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  37. Od tejto značky nič nemám a myslím že sa to ani nezmení. Rada si priplatím za kvalitu

    OdpovědětVymazat
  38. Značku s.he zásadně obcházím obloukem, ale přesto bych chtěla zkusit tu bázi pod oční stíny a set na obočí :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  39. Od She jsem akorát jednou vyhrála nějaké produkty v soutěži od DM, ale upřímně nepoužívám ani jeden, protože mi přijdou prostě hrozné :)

    OdpovědětVymazat
  40. škoda od té rozjasňující tužky jsem čekala více, už dlouho něco podobnýho sháním :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Já mám od She řasenku, dostala jsem ji jako DM skaut a teda je skvělá, překvapila mě.

    OdpovědětVymazat
  42. Ta rozjasňovací tužka je docela překvapení, asi vyzkouším..

    OdpovědětVymazat
  43. Značku She moc nemusím, nenašla jsem si k ní estu...aspoń zatím.
    Ničím mne neupoutala....a co se týká ohlasů v okolí i na blozích....tak myslím, že nejsem sama, kdo není zcela nadšen jejími produktíky.
    Asi zatím zůstanu u osvědčených klasik a na She jen kouknu a zase odejdu bez jejich zstupců v nákupním košíku.

    OdpovědětVymazat
  44. Celkově začku She nemám ráda a vždy jí ve stojanu přehlížím a ani tento článek můj názor nezměnil. Bohužel

    OdpovědětVymazat
  45. Od značky She jsem snad nikdy neměla ani jeden produkt a přiznám se, že mě to ani neláká a tento článek mě v tom pouze utvrdil... Počínaje vzhledem obalu, a kvalitou produktu konče...

    OdpovědětVymazat
  46. Od této značky mám jeden lesk na rty a žádná hitparáda to není, ale za ty prachy, že...

    OdpovědětVymazat
  47. Mám doma od S-he řasenku a musím říct, že jsem s ní vcelku spokojená :) tužky jsem ještě žádné nezkoušela, tak uvidím, jestli k tomu časem dospěji :)

    OdpovědětVymazat
  48. Takže tady nic asi, všechno to jsou produkty, kde již mám své oblíbence a jen tak měnit je nehodlám :-) jumbo tužky od Milani a na obočí je pro mě skvělý gel od Alverde :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Dermacol mě docela rozesmává, na pudr od Rimmelu se vážně těším

    OdpovědětVymazat
  50. Ty štětce od Dermacolu mě zaujaly, ale jen do té doby, než jsem zjistila jejich cenu. To si radši pořídím Zoeva štětce...

    OdpovědětVymazat
  51. Túto značku v drogérii obchádzam, avšak mám doma dva výrobky, ktoré považujem za kvalitné a vzhľadom k cene za dobrú kúpu - je to duo čierno-biela ceruzka na oči, ktorá v obidvoch farbách dobre drží na waterline. Druhým produktom je paletka tieňov v krásnych prirodzených hnedých farbách. Síce ju bežne nepoužívam, len raz za čas, ale nemám jej čo vytknúť.
    Z týchto nových produktov si iste nič nekúpim, no nemôžem povedať, že by boli nezaujímavé. Práve naopak - pre niekoho, kto s líčením začína, to bude možno aj dobrá voľba vyskúšať si prirodzené líčenie.

    OdpovědětVymazat
  52. pre mňa bola vždy značka she o ničom a pritom používam väčšinou lacné výrobky, ale od she som mala maximálne tak lak na nechty
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  53. Stojan se S.he vetsinou prehlizim a muzu klidne dal dle Tve recenze.

    OdpovědětVymazat
  54. Od She nemám nic a nikdy jsem neměla...a upřímně...ani nákup nijak neplánuji...

    OdpovědětVymazat
  55. Škoda té báze, bylo by fajn, aby se v drogerii objevila nějaká zázračná báze pod oční stíny, ale to bych chtěla asi moc :D Nicméně mě zaujala nová báze od Catrice, nemáš s ní náhodou nějaké zkušenosti nebo neplánuješ koupi? Byla bych zvědavá na recenzi :)
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)