sobota 21. března 2015

Miracle Gel od Sally Hansen

Sally Hansen v loňském roce trochu zahýbala mou úpravou nehtů, když na trh uvedla sadu na gel-lak pro domácí použití. Od té doby jsem trochu zkýčkaná a když nechci na nehty dva týdny sáhnout, sahám právě po lahvičkách gel-laku. Ne všem ale může tato aplikace vyhovovat nebo není ochotný investovat vyšší částku na pořízení základní sady s UV lampou. Je tu ale nový Miracle Gel, který by měl zajistit nehty jak od profi manikérky, které není nutné zapékat v lampě. K aplikaci vám stačí jen speciální lak a topcoat a na nehtech by až dva týdny vydržet mohl. Je to ale opravdu tak?


Oproti gel-lakové řadě je nabídka Miracle Gelů širší a obsahuje přes 20 odstínů. Nutno dodat, že některé jsou skvostné a ultra pěkné! K aplikaci potřebuje opravdu jen dvě lahvičky a nic víc. Pod lak nedáváte žádný podkladový lak a nehty pak klasicky jen odlakujete odlakovačem. Barevný lak i topcoat obsahují oligomery a topcoat navíc i fotoiniciátor, který oligomery spojí a lak se vytvrdí na denním světle. Takže odpadá zapékání v lampě i složitější alobalová metoda při odstraňování laku. Já osobně používám dvě vrstvy barevného laku a poté vstvu topcoatu. S krytím je to trochu odlišné odstín od odstínu - tmavší a metalické odstíny jsou v jedné vrstvě někdy i dostatečné a světlejší chce dát ve dvou vrstvách. Lakování je v pohodě, plošší štěteček zajišťují pohodlnou aplikaci a nijak se neliší od klasického lakování nehtů. Lak schne rychle a po nalakování topcoatu se nehty krásně lesknou.

Nejvíce všechny asi zajímá jejich výdrž. Od začátku jsem neočekávala, že to bude to samé, co gel-laková kolekce. Je jasné, že když se něco zapeče, bude to prostě držet lépe a déle. Takže neočekávejte, že vám tohle nahradí gel-lak a bude to držet dva týdny. Bohužel nebude. Můj rekord byl 5 dní (zlatý a fialový lak by daly i týden) a pak šel lak dolů. Paradoxně mi přijde, že se neošoupávají konečky nehtů, ale spíš jejich boky podél nehtového lůžka. Přijde mi, že lak po třech až čtyrech dnech maličko křehne a je náchylnější k vytvoření nedokonalostí nebo odštěpků na konečcích nehtů. Odlakování je snadné, až mě lehkost odlakování překvapila a čekala jsem, že to půjde hůř dolů. Plus je super, že mi laky zatím nijak nezabarvily nehty ani nejsou po odlakování zažloutlé. Za to palec nahoru!

Miracle Gel bych doporučila asi jen těm z vás, které mají obecně problém s výdrží klasických laků a potřebují něco, co trochu lépe drží. Nečekejte ale zázrak a výdrž jako u gel-laků - toť můj názor a zkušenost.











Laky můžete koupit buď samostatně (289 Kč) nebo v sadě s topcoatem (399 Kč) v DM drogeriích.




Je těžké vybrat největší favority, protože barevně jsou krásné prakticky všechny! Líbí se mi kombinace šedo-fialového laku a zlatého (na prsteníčky). Metalická fialová vypadá samotná skvěle i když klasické laky v těchto verzích příliš nevyhledávám.



Růžová úplně vlevo má při bližším ohledání trochu modrý shimmer, což není úplně šálek mé kávy. Rudá se středně růžovou jsou naopak nádherné!


Elektricky modrá je absolutně boží! Tenhle odstín miluju a na nehtech vždycky budí velkou pozornost. Mint zelenkavá je na jaro jako dělaná a černá je jediná, kterou jsem na nehtech zatím neměla, protože černé nehty nemám příliš v lásce.



Topcoat + barevný lak = vše co k manikúře potřebujete


Nebudu vám lhát, od Miracle Gel laků jsem očekávala maličko delší výdrž. Je to samozřejmě individuální, každý máme jiné nehty a celková výdrž se může samozřejmě lišit. Avizované dva týdny tedy bohužel lak nedá ani náhodou. I nadále jsou mými favority zapékací gel-laky SH, protože ty prostě drží skvěle. Kdyby měly navíc barevnou škálu jako mají Miracle Gely, tak by to byla velká paráda! Jak jsem psala výše, MG bude spíše pro někoho, komu klasický lak na nehty nevydrží třeba ani den a začne se mu hned olupovat. Já obecně ale s výdrží laků na nehty problém nemám a 5 dní mi dokáže vydržet i klasický lak, takže nejsem zjevně úplně cílovka Miracle Gelu. Výdrž jednotlivých odstínů je trošičku odlišná a obecně čím tmavší odstín, tím déle a lépe mi držel.

Tak jak se na Miracle Gel díváte vy - zkoušely jste ho nebo se na to chystáte? Nebo máte zkušenost s gel-laky SH? :)



PS: děkuji Sally Hansen za poskytnutí laků k recenzi

54 komentářů:

  1. Vypadají zajímavě, ale většinou s výdrží nemám problém, tak bych si je koupila asi jenom kvůli těm barvám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě lakuju mamce odstín 250 throwing shade, tak jsem zvědavá, jak jí to dlouho vydrží. Mně vydržel 5 dní a to jsem opravdu ten týden hodně manuálně pracovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď dávám na nehty ozdravnou kúru bez laků:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zkusenost s nimi nemam, ale uz jsem po nich pokukovala, musim rict, ze ty odstiny jsou nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné odstíny, ale já mám nejraději laky od Gabrielly Salvete...hlavně pak tedy ty z kolekce Stars enamel.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja je chci vyzkouset uz dlouho nad nimi vaham.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle ,,laky'' mě zaujaly hned co jsem je viděla v prodeji. Ale po recenzích, jsem si to s nimi rozmyslela. Nevadí mi si lak přelakovat a s výdrží laku moc problémy nemám. Dá se říct pro mě zbytečné:))

    OdpovědětVymazat
  8. Vôbec neviem či do toho ísť alebo nie, uvidím aký výber bude u nás v DM (naposledy som videla len pár odtieňov a vôbec nie červený do ktorého by som šla) a keď tak si uplatním na ne aj nejakú zľavu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Renco, ja uplne souhlasim, mne daji taky max. 5-7 dni a to mam bezproblemove nehty a drzi mi skoro vsechno. Barvy jsou úžas, to se musi nechat, ale tu vydrz mam stejnou s jakymkoliv gelovym top coatem. Takze i za me nadale jednoznacny favorit gel lak do lampy :).

    OdpovědětVymazat
  10. S tymito lakmi skusenost nemam a asi sa na ne nechystam. Najkrajsi je podla mna ten mint odtien.

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda té výdrže. Gel laky s lampou se mi kupovat nechtějí, zase takový fanoušek lakování nejsem :)
    Nicméně co můžu doporučit pro výdrž laku, je Sally Hansen Miracle Cure (modrá lahvička se zlatým vrškem). Je to čirý "lak" (je spíše gelovější než klasický lak, sloupnout jde i vcelku, když se zadaří), který má nehty zpevňovat. Což musím dodat - opravdu splňuje - je to jediná věc, po které mi vydrží nehty delší, jsou pevné (a rychleji rostou) a nezlomí se. No a tento zpevňovač sám o sobě na nehtech vydrží docela dlouho, takže je to super podklad pro barevný lak :)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  12. za tu cenu fakt ne-e... mne sice laky nejak extra nedrzia, ale ovplyvnuje to u mna dost podklad. gabriela salvete diamond force mi dokaze aj zdvojnasobit vydrz laku :) no a celkovo radsej budem lakovat dva krat tyzdenne a mat viac lakov za pade :)

    OdpovědětVymazat
  13. zrovna včera jsem po nich v DMku pokukovala, ale jsou poměrně drahé, tak bych sáhla asi po jednom univerzálním odstínu, který bych hodně využila, abych zjistila zda za to teda stojí :) protože mi laky nikdy na nehtech nedrží ať je to essence nebo Essie!

    OdpovědětVymazat
  14. Hm takže zbytečná investice, když mi podobně dlouho vydrží i lak od essence.

    OdpovědětVymazat
  15. Zbytočne je to predražené a nezaujali ma keďže nemám problém s výdržou :)

    OdpovědětVymazat
  16. barvy mají moc pěkné, ale já jsem stále nepodlehla a bohatě si vystačím s obyčejnými laky na nehty

    OdpovědětVymazat
  17. PetraLovelyHair: ty máš hlavně úžasně dlouhé ty nehty a vždycky ve videích to obdivuju :) V tomhle se shodneme, gel-lak je prostě lepší :)

    Ell MyMakeupStore: děkuji za tip! mrknu na něj :)

    OdpovědětVymazat
  18. Čekala jsem na ně, nemohla se dočkat, ale v závěru mě odradila cena a recenze. Běžný lak mi dá čtyři dny, a tak nemám, co měnit. Kdyby byla výdrž alespoň dvojnásobná, šla bych do toho, zainvestovala. Momentálně jim ale dávám vale. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  19. kto toto vymyslel - dala by som mu facku!!! a to fakt...dala som do toho kopu penazí (na laky) a čakala,že mi to vydrží aspon 5-6 dní,kedže obyčajný lak mi vydrží tak 2. A houbelec!! ešte horšie,ako obyčajný lak,dalo to necelých 48 hodín...no neni to k plaču??? ale aspon som sa poučila :)

    OdpovědětVymazat
  20. No ja uz psala o tom zlatem....nedoporucila bych je. Za ty penize obycejny lak s vydrzi podobnou Essence

    OdpovědětVymazat
  21. Já si nějak moc nehty nelakuji, protože mně nejde nalakovat pravá ruka :'( a nějak se mně to na mně nelíbí.
    Už nějakou tu dobu se dívám na tyhle laky ale vždy se podívám na tu cenu a ....( pro mně je to prostě veliká částka- na lak)

    OdpovědětVymazat
  22. Hned na první fotce mě zaujal ten modrý lak - vypadá naprosto skvěle! Ale celkově mám s výdrží laků problémy, tak nevím nevím jestli tohle by byla nějaká změna oproti klasickému :-/

    OdpovědětVymazat
  23. Nejvíc by mě zajímal asi ten tmavě modrý, vypadá fakt moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hodně jsem se těšila na recenze, protože mě hodně zaujaly, ale asi nic no.. Škoda..

    OdpovědětVymazat
  25. No za tu cenu bych čekala nějakej výraznější rozdíl oproti klasickým lakům, takže to bohužel... za mě ne. Jsem spokojená s laky Rimmel (45 Kč v akci) a vydrží mi těch 5 dní bez problémů a odstíny taky krásný, rychle schnou a skvěle se lakují širším štětečkem.

    OdpovědětVymazat
  26. Mě se strašně líbí ten světle zelený. Už jsem měla v plánu, že si ho v dm koupím a zrovna neměli top coat. :-( Tak snad příště. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  27. Mně laky na nehtech vydrží maximálně 3 dny, ale vyřešila jsem to Shellacem nebo gel lakem od Essence.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám se Sally Hansen zatím jen špatnou zkušenost a to hned dvojitou, takže se do těchto drahých laků ani nepouštím, protože dvakrát se zklamat a vyhodit peníze už stačilo :)

    OdpovědětVymazat
  29. 5 dnů mi vydrzi za dobrych okolnosti (kdyz zrovna nemyju okna treba) OPI laky, jsem zvedava, jak dlouho by vydrezly tyhle. Jenom se mi nechce vyhazovat 400 s nejistym vysledkem.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  30. Já si dělám gelovky, ale francii a tohle mě nějak zatím nezaujalo, možná časem :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak ta výdrž teda ve výsledku nic moc, vzhledem k ceně :/ Ale na druhou stranu ty odstíny jsou fakt krásné, nejvíc se mi líbí ten světle fialkový a pak asi ten zlatý, asi si budu muset podobný odstín pořídit :D
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Naštěstí mám to štěstí, že i laky celkem obstojně drží :-) I ty úplně obyčejné.
    Teda záleží na tom, jak moc jsem zrovna aktivní v kuchyni a jak moc peču nebo "šmrdlám" nějaké sušenky, noky, atd.
    To nevydrží žádný lak.
    Musím ale uznat, že barvičky mají moc povedené... A taky doufám, že to aspoň někomu bude sedět - a držet a pomůže k vysněným nalakovaným nehtíkům... :-)
    Pěkný večer přeji, Rendy:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Už jsem měla na blogu recenzi - barva 220 je skvělá a koupila bych si ji i jako normální lak od SH. Ale výdrž je u mě stejná jako u kteréhokoliv jiného laku - bohužel i s miracle gel topcoatem - víc jak 3 dny to nedá, ošoupávají se mi konce nehtů, i když je mám krátké.

    OdpovědětVymazat
  34. Ty odstíny jsou opravdu nádherné ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Zatím jsem o nich neslysela moc vyloženě pozitivních recenzí. Hrozně jsem se na ně těšila ale ted nemám ani chuť je zkoušet. Škoda :(

    OdpovědětVymazat
  36. Ten modrý odstín je naprosto nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  37. asi drahá zbytečnost,chtěla bych něco co už konečně vydrží

    OdpovědětVymazat
  38. Ty barvičky jsou úžasné, škoda, že takové barvičky nejsou v nabídce i pro gelové laky SH... Od té doby, co doma mám sadu od SH, tak na ní nedám dopustit a jsem s ní nejvíc spokojená, jen těch barviček by mohli být na výběr víc :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Mám zapekací SH gellaky a ty jsou svělé, proto mě tyto vůbec nelákají. Snad se i u gellaků jednou dočkáme zajímavějších odstínů :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Miracle Gel jsem zatím nezkoušela, ale vypadá zajímavě a výdrž alespoň 5 dní by se mi líbila. S gel-laky SH taky nemám žádnou zkušenost, ale mám od SH jeden lak a ten je fajn.

    OdpovědětVymazat
  41. Laky od Sally mám veľmi rada, dokonca ešte radšej ako OPI . Na mojich nechtoch vydržia dlho a rýchlo zaschnú, čo je pre mňa najdôležitejšie. Určite nakúpim aj z týchto, dúfam že mi budú tiež vyhovovať

    OdpovědětVymazat
  42. Barvicky jsou moc krasny.
    Me laky vydrzi max.2 dny bez ohledu na znacku.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Miracle gel mě neláká, mám sadu na zapékání od SH a nějak nepotřebuji zkoušet cokoli jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Odstín 200!!! Právě jsem se opět zamilovala asi :D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. Max. 5 dní a laky za tu cenu? To mě nechává absolutně chladnou! Ale ta královsky modrá je krásná!

    OdpovědětVymazat
  46. také mám radši zapékací tohle jsou shitky :D

    OdpovědětVymazat
  47. Odstíny jsou nádherné, brala bych je hned, ale za tu cenu a výdrž jsou pro mě drahý

    OdpovědětVymazat
  48. Za tu cenu prostě ne. Mám zapékací a to mi stačí.

    OdpovědětVymazat
  49. Pořídila jsem si víc odstínů a zatím nevím - jako první jsem zkoušela růžovofialovou 550, která mi vydržela nějakých 6 dní, což je u mě u laků věc nevídaná. Ale pak jsem zkoušela právě tu mint 240, a ta se mi skoro celá oloupala po 2 dnech. Takže to asi bude taky odstín od odstínu. Ale vzhledem k těm marketingovým výkřikům jsem taky čekala víc :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já jsem si pořídila startovací sadu a jsem s ní i přes vyšší pořizovací náklady nadmíru spokojená, lak vydrží nádherný bez poškození 14 dní i při vyšší zátěži (každodenní mytí nádobí atd.). Gel lak si koupila kolegyně z práce a do dvou dnů ho měla poškrábaný, jako klasický lak...

    OdpovědětVymazat
  51. Už delší dobu se chystám, že si alespoň jednu sadu pořídím, ale docela mě odrazují recenze a tvoje není vyjímkou. Nevím jestli se mi investice do laků vyplatí, protože obyčejný lak mi vydrží pět dnů určitě, takže by zřejmě tyto laky nebyly o moc trvanlivější. V reklamě vypadaly tak nějak lépe :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)