čtvrtek 26. března 2015

Meloun sem, meloun tam

Poslední dobou jsem na Dermacol novinky neměla moc štěstí a s většinou nám to spolu neklape. S těmito krasavci to ale byla láska na první pohled i přivonění a dneska to bude jen pozitivní, příjemné a voňavé :)

Tělová řada Aroma Ritual se neustále rozrůstá o nové kousky a když si říkáte, že lepší to být už nemůže, vždycky něco překvapí. Kromě nových vůní sprchových gelů (viz. obrázek úplně dole) je nová řada tělových peelingů. Musím říct, že se mi Dermacol trefil do vkusu, protože peelingy jsou v mých nejoblíbenějších verzích - meloun, jahoda & rebarbora a limetka & hroznové víno!




Melounový peeling (200g) - oficiální info ZDE - koupíte za 149 Kč

Tohle byla jasná láska na první přičichnutí! Miluju vůni melounů, která mi evokuje léto, teplo a pohodu. Scrub voní opravdu nasládle po vodním melounu a člověk má skoro chuť se do něj zakousnout. Hrubost je spíše slabší střední až střední, záleží, jak to kdo cítí. Já bych rozhodně snesla ještě hrubší a drsnější a na peeling těla mi to nevadí. Kůže je po použití (jak jinak) pěkně jemná a lehce melounově voní. Co se týče vůně, je pro mě peeling top a lépe voňavý jsem nikdy neměla. Kdyby měl v sobě ještě olej, stal by se mým svatým grálem a jiný bych už asi nepotřebovala používat. Takhle si ale drží druhé místo v mém pomyslném žebříčku oblíbenosti, protože tělový peeling Balea je olejový a cenově o chlup levnější (nicméně s vůní je na tom bledě a v tomhle ohledu ho Dermacol válcuje jednoznačně).





Melounový tělový krém (300g) - oficiální info ZDE - koupíte za 149 Kč

Kromě toho, že k peelingu můžete používat stejně voňavý sprchový gel, můžete se po koupeli namazat ještě melounovým tělovém krémem. Konzistence je hutnější a krémová, takže je to takový mezistupeň mezi klasickým tekutým tělovým mlékem a tělovým máslem. Samozřejmě absolutně nejlepší je na něm jeho vůně, to je bez debat. Pokud je i vaše drahá polovička ujetá na melouny a celé léto nic jiného nekonzumuje, pište si, že po použití tohoto krému, bude chtít konzumovat i vás :) Krém je velice příjemný, nezanechává na kůži nepříjemně mastný film i když samozřejmě chviličku trvá, než se vsákne. Stupeň hydratace bych označila za lehký nadprůměr, nicméně pokud trpíte na extrémně suchou pokožku, budete muset sáhnout po něčem mastnějším a výživnějším. Tenhle krém je spíše na normální a bezproblémovou kůži, která nepotřebuje extra péči a je na takové to příjemné mazání. A už jsem zmiňovala, že božsky melounově voní? :)






To by nebyl Dermacol, aby neměl v kapse nějaké novinky :) Nažhavte své wishlisty, protože tohle bude letní must-have! Sprcháče s vůní mandarinkového sorbetu a rozpustilého citronu budou to pravé osvěžení do sprchy :) Nemůžu se dočkat, až je očichám!


Další novinkou, se kterou Dermacol přichází jsou Dermacol bankovky! Padesát korun kosmetických zdobí podobizna první dámy české kosmetiky - paní Olgy Knoblochové. S bankovkami můžete platit v Dermacol obchodech na Chodově, v Palladiu a Quadriu a více informací o tom, jak je získat nebo je použít získáte ZDE. Mě se tento nápad strašně moc líbí a přijde mi vážně zajímavý :)





Tak co na novinky říkáte? Milujete taky vůni melounů nebo si ujíždíte na jiné řadě Aroma Ritual? A jak se vám líbí nápad s bankovkami? :)



PS: děkuji Dermacolu za poskytnutí produktů k recenzi

48 komentářů:

  1. Já na malounové vůně moc nejsem, ale ty nové vůně sprcháčů mě teda hodně lákají!!! Mě z těch starých upřímně voněly asi jen dva, ale tohle by mohlo být něco pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem to očuchala a tuhle melounovou řadu potřebuji celou! Především ten peeling. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně mě láká ten nový mandarinkový sprcháč :) Z těch starých vůní se mi nejvíc líbila pistácie, ale ty, které jsou ve formě peelingů, mě nijak nezaujaly. Nicméně na meloun se asi přece jen skočím podívat.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten peeling musím mít, mám doma melounový sprcháč a peeling k němu asi brzy dokoupím;) Jinak ty nové sprcháče vypadají lákavě, mandarinkový sorbet!
    Ps: originální nápad s bankovkami;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten telový peeling je skvelý :) a páči sa mi aj nápad s bankovkami :3

    OdpovědětVymazat
  6. Meloun vede ! Je přede všemi a hodně daleko ! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. mám presne tento peeling a neviem si ho vynachváliť. Podla mna má dostatočne hrubé zrniečka a ked s nim vypeelingujem pokožku, tak je hladká a jemná viac ako týžden. Vonou by som radšej prijala čokoládu a pomaranč, pretože to je podla mna naj vôňa z rady týchto výrobkov.

    OdpovědětVymazat
  8. Vůni melounu zbožňuju, měla jsem ale ten krém a už to bylo moc. Do sprchy by byla ale vůně ideální. Kouknu i po hroznovém vínu .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vuně melounu není sice nic pro me, ale urcite se koukbu po vuni hroznoveho vina 😊 to bude neco pro me 😊 i vuně novych sprchovych gelu nejsou k zahozeni 😄

    OdpovědětVymazat
  10. Ja jsem na vsemozna mazadla a peelingy strasna lemra lina, ale na nove vune sprchacu se tesim moc. Obzvlast pokud budou tak skvele jako ten jahodovo rebarborovy! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vůni melounu na léto miluju, jen opravdu škoda, že ty peelingy nejsou olejové, to už by byla dokonalost.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. haha, rozpustilý citrón :D na peelingy mrknu, ale nevím, který budu mít radši, melounová vůně je úžasná, ale tu jejich jahodu s rebarborou naprosto miluju ve sprcháči, tak snad bude i peeling vonět stejně krásně!

    OdpovědětVymazat
  13. Som zvedava na vonu novych spchacov. Podla nazvu to znie naozaj dobre, ale realita uz taka skvela byt nemusi. Tak to bolo pre mna s minulorocnou vonou mango, ktora mi vobec nevonia a pritom mango zboznujem. Velmi by ma potesilo, keby vyrobili telovy krem s vonou jahoda rebarbora, pretoze telove mlieko je pre mna malo hydratacne.

    OdpovědětVymazat
  14. Sprcháče Dermacol zbožňuju! Ten mandarinkový musím mít. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten peeling chci hrozne moc vyzkouset, hned me zaujal jak to letalo vsude po internetu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. mne to príde zbytočne predražené ... píling si aj doma vyrobím a vyjde ma omnoho lacnejšie a podávam si tam aj oleje :)

    OdpovědětVymazat
  17. Melounovou vůni miluju a zrovna nějaký dobrý peeling sháním, takže díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  18. Vůni melounů miluji ... jdu do toho ..

    OdpovědětVymazat
  19. mě se ta vůně melounů líbí moc, měla jsem sprcháč a tělové mléko, bohužel mléko na moji pokožku nemělo žádný hydratační vliv, ale třeba ten krém už by mohl alespoň částečně fungovat :)

    OdpovědětVymazat
  20. ten peeling nutně potřebuji :)..v melounové i hroznové parfermaci :)

    OdpovědětVymazat
  21. jéé nový sprcháče, to budu muset omrknout :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Vůni jahody a rebarbory jsem si zamilovala už ve sprchovém gelu, tak ji budu volit i v peelingu:-) No a jejich novinky vypadají lákavě, určitě obě verze očichám..no a nejspíš i pořídím, už teď je mi jasné, že neodolám:-)

    OdpovědětVymazat
  23. UŽ ho mám na wishlistu.. Meloun miluju a nadcházející léto nějaký scrub nutně potřebuju :) Mnadarinka bude taky přesně pro mně..

    OdpovědětVymazat
  24. Videla som ich v drogérii a obchádzala som ich a rozmýšľala, či ich kúpiť. Na koniec som sa rozhodla počkať pretože naozaj nie som moc do takýchto typov výrobkov ale zatiaľ som na ne počula len samé pozitívne recenzie :) Možno svoj názor zhodnotím petože melón naozaj milujem aj ja :P Super recenzia Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  25. Meloun miluji:D A nápad s bankovkami je zajímavý;))

    OdpovědětVymazat
  26. Melounový sprcháč už jsem měla a půjdu si i pro máslo, je to božská vůně, ale úplně nejvíc se těším na tu mandarinku s citrónem :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se moc moc líbí ty bamkovky :-) Peeling také, ale hodně mi připomíná ten od Saloosu, kterému bych asi dala tentokrát předost. I když Dermacol miluju! :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  28. Na tělový peelingy jsem vždy moc líná, ale jestli voní, jak píšeš, tak se po něm v obchodě omrknu.

    OdpovědětVymazat
  29. Miluji vůni těch hroznů a limetky, takže jakmile ho uvidím v drogerii, je můj!! A ty bankovky jsou super nápad..:)

    OdpovědětVymazat
  30. Juj tá prvá fotka! Podarená! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Mám tyto krémy a peelingy moc ráda, všechny nádherně voní. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  32. Už před lety jsem si naprosto zamilovala ten sprchový gel a od té doby sbírám všechny 'příchutě' těchto gelů a na tohle si brousím zuby ! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty novinky vypadají skvěle, těším se hlavně na mandarinkový sorbet :) A rozhodně musím vyzkoušet i peeling :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  34. Já melounovou vůni miluji a rozhodně si připíšu na wishlist ten rozpustilý citrón, protože na ten se jsem moc zvědavá! ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  35. Tělových másel mám mám zásobu,takže další nepotřebuju, ale peeling musím mít.:) a sprcháče se neztratí.:)

    OdpovědětVymazat
  36. Nemít takové zásoby peelingů, tak už je jeden můj :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  37. Já miluju tu jejich hroznovou vůni - hrozně mi to připomíná nějaké bonbony z dětství :)

    OdpovědětVymazat
  38. No mňam, meloun miluju a tohle musí být luxus :D

    OdpovědětVymazat
  39. Miluji Dermacol sprcháče, bohužel mám atopický ekzém a strašně mi to vysušuje kůži :( jinak by u mě bydlely všechny ...

    OdpovědětVymazat
  40. Od kamarádky jsem dostala s vůní melounů tělové mléko a vonělo božsky, pořád jsem se s ním mazala :)

    OdpovědětVymazat
  41. No, melónové telové mlieko som trochu v recenzii zvrzala, ale ku podivu ten melón ma už zasa láka :). Možno mu dám šancu, ale súhlasím, že ten olej by tam mohol byť...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  42. Ten peeling vypadá božsky! Já měla od Dermacolu jen ten s čokoládou a pomeranči a byl fajn :) Nejraději mám dermacolí sprchové gely Aroma Rituals, voní tak božsky!

    OdpovědětVymazat
  43. Vůni melounu miluju, určitě tuhle novinku musím vyzkoušet. Díky za pěknou recenzi.

    OdpovědětVymazat
  44. Dermacol mám ráda jako celek/značku :-)
    Prostě jim důvěřuji.
    Jejich sprcháče mám ráda....na léto bude super svěží vůně bezvadná.
    Aroma Rituals sprcháče mám doma a jsou skvělé, voňavé a nevysušují.
    Bankovky jsou trefa do černého, chválím nápad :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)