pondělí 16. března 2015

Letem kosmetickým světem aneb novinky všeho druhu

V poslední době se v prodejnách objevila spousta kosmetických novinek nebo se výhledově teprve objeví, takže mám pro vás takový malý přehled novinek skrz na skrz značkami, aby vám nic zajímavého neuteklo :)



Maybelline láká hned na několik novinek, které byly velice žádané. Velkým trhákem je nude paletka The Nudes, kterou možná už od zahraničních blogerek znáte. Obsahuje směs matných i třpytivých stínů a k dostání bude exkluzivně pouze v DM drogerii od dubna. Cena 349 Kč



Další novinkou v sortimentu bude podkladová báze Baby Skin (psala jsem vám o ní už ZDE). Mě báze bohužel nenadchla a šla dál do světa, ale spousta slečen po ní toužila a přála si jí v našich drogeriích, takže se vám konečně splní sen :) Objevit by se měla během března a stát bude 199 Kč.



Milovnice balzámů na rty Baby Lips možná potěší uvedení jejich vytuněné neonové verze Electric. Neměla jsem zatím možnost je vyzkoušet, takže těžko říct, jaké budou :) Objeví se během března a stát budou 79 Kč.





L´Oreal a jeho nové mono stíny Color Riche s gelovo-pudrovou texturou se v drogeriích už objevily a můj zájem vzbudily okamžitě! První vyzkoušení mě přesvědčilo o tom, že za hřích stojí a na drogerii to bude velice povedený kousek. Celkem je k dostání 10 odstínů - 4x verze Matte, 4x Nude, 1x Smoky a 1x netradiční Lumiere :) Můj favorit je právě odstín 502 Lumiere! Cena za kus je 239 Kč



Benefit má ve svém sortimentu 2 novinky - řasenka Roller Lash slibuje řasy natočené jak od natáček a Pore Fessional License to blot zase skvěle matnou pleť. Řasenku mi v mini verzi přivezla kamarádka z Anglie, takže jí teď zkouším a pak vám dám své dojmy určitě vědět.





Tangle Teezer Compact Groomer je kartáč pro muže. Ano, vaše drahá polovička už vám nemusí tajně brát ten váš a svoje vlasy a vousy si může upravovat s tímto. Pro novodobý idol zarostlých mužů, kterým se přezdívá lumbersexuálové je to skoro must-have. Kartáč v chromové barvě a kapesní velikostí přítel hned zabavil a jako sysel si ho odnesl do koupelny na svojí poličku. Jak sám uznal, je to víc chlapské, než se česat tím mým růžovým :) Kartáč koupíte ve vybraných kadeřnických salonech nebo na www.salononline.cz za 489 Kč





Dermacol mě svými novými body produkty doslova nadchnul, protože připravil tělové peelingy v těch nejlepších a nejvoňavějších verzích, které můžete znát např. z řady sprchových gelů. Peelingy seženete kromě této melounové verze ještě s jahodou & rebarborou a hroznové víno & limetky.

Cena 149 Kč
Z dekorativky si připravil novou řadu tvářenek s rozjasňovačem (info ZDE). Takhle na obrázku vypadají pěkně, ale nechci chválit ani odsuzovat, než si je osahám, protože první počin s bronzerem a rozjasňovačem byl podle mě nic moc. Cena za kus je 249 Kč


Nově můžete sehnat i sadu štětců (komplet info ZDE) - jen ta cena mi zase přijde astronomická - 1999 Kč. Posuďte samy, no...



Casting Sunkiss Jelly od L´oreal mě zaujal na první pohled. Jestli se vám líbí efekt vyšisovaných vlasů od sluníčka, tak zpozorněte. Tento postupně zesvětlující gel se do našich drogerií dostane během března. A jak to funguje a co to vlastně je?

Díky své gelové konzistenci nestéká z vlasů, jeho použití je tedy velmi snadné, navíc není třeba jej oplachovat. Oproti běžným zesvětlovačům umožňuje SunKiss Jelly velmi jemné a postupné zesvětlení vašich vlasů. Jeho účinnost je nutné aktivovat teplem, po aplikaci tedy vysušte vlasy fénem, nebo je nechte uschnout na slunci. Gel neobsahuje amoniak a je tedy k vlasům velmi šetrný – ty jsou zesvětleny pouze na svém povrchu. Kromě toho je gel obohacen o pečující látky a olej z kamélie.
 

Cena gelu je 149 Kč






Víte kolik Čechů nosí černé oblečení? Celých 53%. Podle celorepublikového průzkumu, který dělala značka Rexona, vyplynulo, že jsme černo-bílý národ a tyto barvy jsou v našich šatnících zastoupené nejvíce (bílá ve 24%). A protože je Rexona odborník na problematiku pocení, přišla s novými anti-perspiranty Invisible Black + White v pánské i dámské verzi. Anti-perspiranty bojují proti žlutým skvrnám na bílém oblečení a bílým stopám na černém. K dostání jsou i v tuhé a kuličkové verzi pro muže i ženy.





Nový make-up NARS All day luminous weightless foudation jsem zkoušela zatím jen ze vzorku, ale ohromil mě natolik, že chci určitě plné balení. Má neskutečně krásný finiš a pleť s ním vypadá nádherně. Zasychá do matna a prostě je úplně boží :) K dostání v Sehoře (cena tuším cca 1300 Kč).




Rimmel se taky činí a kromě tohoto pudru, který doplňuje řadu Lasting Finish chystá i nové lesky Oh my Gloss! nebo laky z řady Colourfest od Rity Ora. O všech novinkách vás budu postupně detailněji informovat :)



Astor má taky kupu novinek, o kterých se dozvíte více. Zatím jen taková malá ochutnávka. Další oblíbený make-up má k sobě i pudr (všimněte si, jak jsou si ty balení pudrů neuvěřitelně podobná), matné pastelky na rty, motýlí řasenku a hlavně kupu nových mono stínů! 






Jako poslední mám pro vás info o e-shopu kosmetiky BelitaJedná se o kosmetický koncern z Běloruska, který byl založen v roce 1988 a úzce spolupracuje s italským výrobcem kosmetiky GIVIEFFE  S.P.A. a švýcarským farmaceutickým koncernem PentapharmBelita má v Bělorusku vlastní Agro pobočku, kde si vyrábí všechny kosmetické přípravky na bázi přírodních surovin. Nabízí více jak 50 kosmetických řad pro všechny věkové kategorie i typy pleti. Pokud rády zkoušíte novou a neokoukanou kosmetiku, tak by to pro vás mohl být zajímavý tip :)




Uff, doufám, že se jsem vás takhle při pondělku nezavařila a nepřehltila informacemi :) Která z novinek vás zaujala, kterou si plánujete pořídit nebo už jste to udělaly? :)

67 komentářů:

  1. Astor novinky uz takke testuji, jsem nadsena z pastelek. Urco chci peeling od Dermacolu, ale to az snizim svoje zasoby :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Sada stetcu vypada dobre ale za dvojku? Ee, radsi Zoevu. Pudr od Rimmel mam v hledacku jen cekam na akci :D a Maybelline me se svymi novinkami tesi cimdalvic, hlavne na paletku jsem zvedava..

    OdpovědětVymazat
  3. Novinky od Maybelline nutně potřebuju..:D Ty štětce od Dermacolu, za tu cenu bych si je rozhodně nepořídila..je to fakt přehnané..:(

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké novinky, něco si určitě pořídím :) Nejvíc mě zaujala hned první paletka a stíny Loréal :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten zesvětlující gel od Lorealu zas takovou parádu na vlasech neudělá a protože to je v podstatě peroxid, tak je ještě pořádně vusušuje. Takže pozor na něj, zas tak neškodný není :)

    Bielitu mam rada, za ty smesne ceny ma dost funkni produkty. A NARS musim jit vyzkouset, sakra, tohle me navnadilo :)

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac ma zaujal ten gél na vlasy, určite ho vyskúšam ak ho nájdem v obchodoch. Peeling od Dermacolu musím mať tiež, ako všetci opisujú tú žvýkačkovú vôňu, tak ho musím mať :) Cena štetcov je niečo neskutočné.. Myslím že kvalita nebude absolútne zodpovedať cene. A na masielka od astor sa už tiež teším :)

    OdpovědětVymazat
  7. bázi Baby Skin určitě půjdu omrknout, protože aktuálně doma žádnou nemám, tak uvidíme :) jinak mě popravdě nic extra nezaujalo. u těch štětců od Dermacolu jsem se fakt musela smát - dva tisíce?

    OdpovědětVymazat
  8. S tou cenou za ty štětce to trošku přehnali, ne? Tak jako nepatrně..

    OdpovědětVymazat
  9. Z téhle novinkové nálože se nejvíc těším na ty od Astoru, hlavně na ty matné pastelky a pudrový make-up.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych chtěla tu baby skin bázi, už jsem o ní více četla a vypadá že by mi mohla sednout, satin base mi nevyhovuje:(

    OdpovědětVymazat
  11. To je teda nálož novinek, zaujala mě Baby Skin, peelingy Dermacol a ta novinka od Casting Creme. Sice Dermacol chválím, že se snaží, ale jak už ukázali s paletkou stínů, ne vždy kvalita odpovídá ceně a ty štětce na fotce vypadají nic moc.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mě nejvíce zaujala paletka The Nudes, líbí se mi i návody z druhé strany a asi do ní půjdu. Svoji paletku Vivo mám tak trochu rozmlácenou a popravdě nejsem člověk co má doma zásoby stínů :-D Taky mě zaujal peeling od Dermacolu, u toho ale ještě uvidím ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Báze od Maybelline mě láká hodně, stejně tak ten zesvětlující gel od Lorealu... A NARS bych taky ráda omrkla! Ale ty štětce, to je přehnané, mám teď objednané od Zoevy, to mi příjde jako mnohem lepší investice :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nové Rexony určo vyzkouším....flekance mám na oblečení neustále...tak uvidím, jestli konečně někdo vatvoří produktík, ketrý bude neflekutvorný :-)
    Díky ta tipy, rendy.
    Mrknu i po paletce a Dermacolích novinkách.

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc si brousím zuby na ten Nars makeup a pak mě dost zaujal i ten zesvětlovač vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nová Roller Lash mi připomíná Oriflame Wonder Lask, což je jedna z mých nej řasenek, ale poslední dobou mám radši výraznější efekt a Wonderka je spíše pro přirozený, oddělený look. Chci zkusit NARS nový makeup, musím si sehnat vzoreček, jejich makeupy jsou úžasné. No a očekávám ty peelingy Dermacol, protože mi dochází můj oblíbený cukrový od Body Shopu. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Už jsem si koupila jednu pastelku na rty od Astoru, ale uvažuju i nad dalšími odstíny, protože jsem z ní přímo nadšená :) a zároveň se mi moc líbí tělový peeling od dermacolu, z melounové "příchuti" jsem vyzkoušela už tělový krém, mléko i sprchový gel, takže nemůžu vynechat ani peeling :) už se na něj moc těším. Díky za tento novinkový článek.
    k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ten zesvětlující gel vypadá moc dobře,ale z těch štětců jsem nějaká přešlá :-O To si fakt Dermacol myslí, že je někdo koupí ???

    OdpovědětVymazat
  19. No, zaujali hlavne benefitia riasenka a NARS mejkapy, ale aj Maybelline paletka a L´Oreal tiene. Balíček od Astoru došiel aj mne, tak som zvedavá na dojmy a čo sa Dermacolu týka, zas cítim vo vzduchu prúser. Teda možno sa mýlim a nakoniec budeme milo prekvapené, len som si nie istá, či sa mi chce do toho ísť dobrovoľne, takže zrejme počkám, až to vyskúša nejaký iný pokusný králik ;)
    No a nové bejby lips, boh nám pomáhaj :((((( :D
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. Páni...to je ale novinek! Nars, pastelky od Astoru a ta běloruská Belita vypadají moc lákavě. Naopak sada štětců děs běs za tu cenu :-D! Jsem také zvědavá na tvářenky od Dermacolu, třeba se lépe povedly než ten oranžový bronzer s rozjasňovačem. to se nedalo nosit :)).
    Díky za tu novinkovou smršť a přeji krásný den,
    Hany.

    OdpovědětVymazat
  21. Milujem tieto posty, mňa by zaujímali tie tvarenky od dermacolu
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  22. Hodně mě zaujala ta paletka od Maybelline, ale ještě si počkám na recenzi jaká bude, přece jenom to co je v zahraničí u nás někdy není stejné :) Taky se mi líbí stíny od L'Oreal na ty určitě mrknu! A docela je zajímavé i Sunkiss Jelly jen nevím jestli to bude fungovat na tmavé barvené vlasy no uvidíme, taky si počkám na recenzi. A ještě k těm štětcům...ta cena je opravdu přemrštěná to bych si raději koupila jiné. Tyto se mi totiž nelíbí ani vzledově (ale hlavně teda cenově).

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímalo by mě, jestli ta matující "věc" :D od Benefitu bude doopravdy fungovat. Pořád se honím za skvělým a hlavně funkčním matujícím přípravkem a jako upřímně - furt nic moc!

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Stíny Loreal MUSÍM vidět!
    Jinak řasenka od Benefitu mi sice řasy natočila, ale docela slepuje...

    Co se zesvětlovače týče, můžu doporučit Balea more blond, je to ve spreji, stojí to snad pade a efekt to dělá skvělej =o)

    Dermacol štětce jsou podle fotky vyloženě hnusný, za tuhle cenu seženu krásný třeba od Zoevy...

    OdpovědětVymazat
  25. Poslednú dobu dermacol nejak premršťuje ceny a tie štetce ma absolútne nelákajú. Už z fotky sa mi nepáčia a za tú cenu si kúpim buď radšej štetce od Peti alebo zoeva štetce.

    OdpovědětVymazat
  26. tak Dermacol mě moc pobavil) paletka za litr, štětce za dva :D na co si hrajou? :D myslím, že kdyby obojí dali za polovinu, udělají mnohem líp. jinak novinky super, něco se mi určitě dostane do ruky :)

    OdpovědětVymazat
  27. Štetce od Dermacolu? A za 2litry? No to už bych si radši koupila Zoevu..!

    OdpovědětVymazat
  28. Wow, mě nadchlo teda všechno od Maybelline..myslím že se budu muset DMku vyhýbat, nebo budu na mizině... :D

    OdpovědětVymazat
  29. Najviac ma zaujali L'Oreal ocne tiene, NARS makeup a pastelky na pery Astor.

    OdpovědětVymazat
  30. eh, tak Dermacol štětce za 2 tisíce, to je docela sranda, za tu cenu mám Zoevu :D jinak jsem docela zvědavá na ten zesvětlující gel, snad to nebude vlasy nějak ničit, možná ho zkusím!

    OdpovědětVymazat

  31. Zajímavé novinky :) nejvíc se mi líbí pastelky a stíny od Astoru.

    OdpovědětVymazat
  32. Paletka od Maybelline mně hodně láká, určitě ji omrknu. No a zesvětlující gel na vlasy L´oreal bych moc ráda vyzkoušela, už teď mně zajímá ten efekt:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Óóóó - NARS All day luminous weightless foudation ♥

    OdpovědětVymazat
  34. Téda, to je novinek. Nejvíce se těším na peeling od Dermacol, ten melounový, pak jsem zvědavá na ten zesvětlovač, o tom jsem ještě neslyšela a budu to chtít zkusit :) Od Astoru mám korektor, je ten make up vhodný pro mastnější nebo smíšenou pleť? Používám Rimmel Match Perfection, ale poslední dobou se poohlížím po něčem novém. A ty stíny od L´Oréalu, ty jsou parádní! ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  35. Wow, to je novinek! Dost mě jich zaujalo, určitě se kouknu na paletku Maybelline, ale bojím se, že pigmentace bude nic moc :/ A taky Electric řada Baby lips, obyčejná mě nenadchla, ale tahle vypadá dost dobře. Taky to Dermacol duo, no a ty štětce... To si myslím, že je kapitola sama o sobě, ale za tu cenu se dají sehnat lepší štětce bych řekla...

    OdpovědětVymazat
  36. Super novinky- najviac ma oslovila paletka od Maybelline, tiene L´oreal, Astor .... :D Asi podarené novinky a už sa teším až si ich ošahám v drogérii :)

    OdpovědětVymazat
  37. Wow! Skvělý článek, ale už neni tak skvělé na kolik novinek jsi nás nalákala :-) Mě nejvíc nadchl NARS All day luminous weightless foudation. Pro ten si určitě dojdu..

    OdpovědětVymazat
  38. Woow, tak teď nevím, co chci zkusit dřív :-D ten makeup od Nars mě láká hodně a také si musím zažádat o vzpreček. No a potom každopádně depdorant od Rexony, za takový tip jsem ráda. A zesvětlující gel je pro mě jako peroxidovou blondýnu taky velké lákadlo :-))

    OdpovědětVymazat
  39. Parádní novinky, hlavně paletka od Maybelline a pak taky Narsovský make-up, už jsem se na něj taky koukala v Sephoře a vypadá fakt dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  40. 2000 za štětce od Dermacol? Se zbláznili ne? Myslím, že to už si raději člověk připlatí za Zoevu, Sigmu a podobně. Ale nadchly mě stíny od Loreal. Vypadají perfektně a už se těším, až je vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Jaj nemůžou ty novinky dávat postupně :-) teď si budu muset koupit oba pudry :-) Astor i Rimmel a spoustu jiných věcí co tu ukazuješ, protože je nutně potřebuji, ale mít je nemusím :P

    OdpovědětVymazat
  42. Tady Dermacol asi ztratil veškerou soudnost, chce-li takovou raketu za štětce.

    OdpovědětVymazat
  43. Tangle Teezer pro muže -_- ale nápad dobrý :D
    Uz se teším na ten peeling až dorazí k nám do drogerie.
    Ty makeupy od Nars - ted už nikdo nemuže říct že neměli jeho odstín :D

    OdpovědětVymazat
  44. Moc mě zaujala sada štětců, ale ty prachy bych za to teda nedala... :(

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. To je novinek:D Nestačím koukat:D Těším se na hodnocení Astoru;)

    OdpovědětVymazat
  46. Velmi pěkné novinky. Tangle teezer už i pro muže, hmmmm... :-D Ale vypadá pěkně. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  47. Urcite mrknu po peelingu od dermacol.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  48. Páni, to je novinek. Už se na ně moc těším, hlavně na paletku od Maybelline, tu si nesmím nechat ujít, stejně jako podkladovou bázi Baby Skin :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  49. mě zaujaly novinky od astoru, rimmelu, baby lips a make-up od nars. O belitě jsem ještě neslyšela, budu muset na ni mrknout

    OdpovědětVymazat
  50. V létě jsem si z Anglie přivezla tu Electric verzi Baby lips v růžové barvě a musím říct že je to teda dost velká hrůza, protože jsou více pigmentované, ale ty odstíny jsou takové jak na malé holčičky- no prostě mi to vůbec neslušelo, navíc protože je to balzám tak ta barva leze všude,...za mě teda ne. Ale ráda bych vyzkoušela ty stíny od Maybelline a L'oreal :-) Co se týše Detmacolu, tak mi přijde že to začali s těmi cenami trochu přehánět...

    OdpovědětVymazat
  51. Tak nejvíce mě zaujaly peelingy od Dermacolu, ale zas jsem moc spokojená s Baleou na tvoje doporučení, tak uvidíme :-) kdyby byla ta verze s čokoládou, tak bych asi neodolala :-)

    OdpovědětVymazat
  52. ó... konečně něco pro mě, zaujala mě snad polovina věcí, takže určitě hned ve středu naběhnu do dmka a podívám se, jestli tam něco z novinek už není :)

    OdpovědětVymazat
  53. pěkné novinky určitě si koupím peeling od Dermacolu

    OdpovědětVymazat
  54. Paletku jsem ještě nedávno chtěla, ale pak jsem četla pár recenzí a nechám si zajít chuť. Za tu cenu si raději koupím Sleek. Jinak z novinek mne nejvíc zaujal Rimmel a jeich nové laky a Dermacol tvářenky.

    OdpovědětVymazat
  55. Spreje od Rexony si kupuju nejčastěji, tento bych určitě vyzkoušela :) A jinak se mi hodně líbí ta paletka od Maybelline

    OdpovědětVymazat
  56. Super výčet novinek, díky. Makeup od NARS mě neskutečně láká.. pastelky od Astor musím omrknout ;-)

    OdpovědětVymazat
  57. ten zesvětlující gel na vlasy je na prd....skoro nic to ve vlasech neudělá bohužel :( a taky je to poměrně dost vysušuje, v Německu se prodává už dlouho tak jsem ho hned musela vyzkoušet a fakt nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  58. Stíny od Loreal jsou boží. Dneska jsem je zkoušela a textura, pigmentace a nádherné odstíny mě dostaly.

    OdpovědětVymazat
  59. Přiznám se, že trochu mě mrzí, že Dermacol si dovolí dát takovou pálku nejen za štětce, ale i za paletku limitované edice, kterou jsi recenzovala. Přeci jenom musí vědět, že cena zákazníky odradí a moc jim nepřidává, když výrobek se nerovná ceně.

    OdpovědětVymazat
  60. Novinky vypadají skvěle, hodně mě zaujala ta nude paletka od Maybelline a peeling od Dermacol. Ale teda ta cena za ty štětce je podle mě fakt šílená, to už bych si raději pořídila štětce třeba od Zoevy :-)

    OdpovědětVymazat
  61. jedna novinka lepší jak druhá! a podobnosti pudrů jsem si také všimla ;)

    OdpovědětVymazat
  62. Já jdu rozhodně do peelingu, no a ten gel na vlasy rozhodně stojí za omrknutí.

    OdpovědětVymazat
  63. tak na maybeline paletku se klepu co rekli, ze u bude i u nas :D jinak ty jeste ty stiny od loreal vypadaji bozsky...

    OdpovědětVymazat
  64. Nejvic se tesim na tu paletku od Maybelline. Jsou to presne me barvy.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Na scrubík od Dermacolu si už brousím zoubky...vypadá k sežrání :-).

    OdpovědětVymazat
  66. Líbí se mi ten peeling od Dermacolu, naprosto zbožňuji vůni hroznů a limetky :) Naopak ty štětce teda nic moc, žádný extra design a navíc za tu cenu...
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)