pondělí 9. března 2015

Giveaway - poukázky na nákup Makeup Revolution

Krásné pondělní ráno vám všem. Jak jste si užily nádherně prosluněný víkend? Já bych se teda raději ještě vyvalovala doma v posteli a nic nedělala :) Abych vám ještě trochu zpříjemnila den, mám pro vás další soutěž! Doufám, že vás potěší a udělá radost všem fanynkám kosmetiky MakeUp Revolution. Tři z vás mohou vyhrát poukaz na nákup produktů a kromě osvědčených věcí můžete vybírat i ze spousty novinek, které si můžete prohlédnout ZDE. Pokud by se někdo nemohl dočkat a chtěl nakupovat už teď, mohlo by vás zajímat, že při nákupu nad 500 Kč (popř.19 eur) je poštovné zdarma :) Zpátky k soutěži ...




Co tři z vás vyhrají?


1.vylosovaná získá poukaz na nákup produktů Makeup Revolution v hodnotě 1000 Kč, 2.vylosovaná získá poukaz na 600 Kč a 3.vylosovaná poukaz v hodnotě 300 Kč





Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Makeup Revolution ČR&SR - KLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 9.3.- 22.3.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 22.3.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (9.3 je 1, 10.3 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář)

177 komentářů:

  1. Skvělá soutěž ,uz delší dobu si přeji něco od teto značky vyzkoušet tak třeba budu mít štěstí :)
    Kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. opravdu zboznuju tenhle blog a kazdy den se tesim na to, az budu mit cas a prectu si o cem pises :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že Make-up Revolution jsem si hodně oblíbila a tento týden budu znovu objednávat. Vždycky najdu něco, co ještě "potřebuju" :)

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krasná giveaway, od MUR jsem si oblíbila paletku Iconic 2, minulý týden mi dorazila srdíčková tvářenka a la Too Faced, zatím jsem s touto značkou spokojená, ráda bych zkusila nějaký rozjasňovač.
    FB Lucie Placáková
    Placka.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee makeuprevolution...poukazka by se mi moc libila, prikoupila bych paletky a slavny rozjasnovac :) kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, zase mám soutěživou náladu :- diky
    Krásný den i tobě!

    OdpovědětVymazat
  7. Super:))

    Můžu se zeptat,kdy bude vyhlášení soutěže o Flormar?:)

    OdpovědětVymazat
  8. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zálusk na pár výrobků, tak... kéž by :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. něco malinko už od značky mám a jsem moc spokojená, nabízí skvělý produkty, mám pocit, že jich potřebuju nejmíň deset vyzkoušet a užívat si je..

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Od MUR mam Peach Lights rozjasnovac a fajn i kdyz jsem z nej nekdy trochu rozpacita...ale moc bych chtela vyzkouset paletky a rtenky...kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. milujem mur ! :) dokonalá kvalita za nízke ceny :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. toľko ospevovaná značka, že už aj mňa pomaly láme vyskúšať ju :)
    dominika.holosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak a pisu to potreti :D asi mi to fakt neni souzene...

    Ahoj,
    Makeup Revolution Česko a Slovensko uz sleduji nejakou tu dobu. Pokukuji po ocku totiz po iconic 2 a 3, mela jsem ji uz na par eshopech v kosicku, vc. toho domovskeho, ale porad ne a ne se rozhonout. Mam uz doma par monostinu a 2 paletky ladene do hneda a tak se obavam, ze kdyby to doma nekdo zalehledl, tak uz me vykaze do vyhnanstvi :-)) Asi je nepotrebuji, ale na fotkach se mi dost libi.

    tiny@centrum.cz

    Snad tu opravdu nebudou 3-4 stejne prispevky ode me. Prihlizec se chova nejak velmi prapodivne...

    OdpovědětVymazat
  15. To by se hodilo.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. OD makeup revolution mám už dva rozjasňovače a srdíčkovou tvářenku, i tak bych ale věděla co si s poukazem počít :D plno dalších produktů mám v plánu objednat :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá soutěž, na dekorativku od Makeup Revolution mám zálusk už delší dobu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Super soutěž...po pár kousků pokukuji... kdyby to vyšlo :) pet.lohynska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Diky za kazdy tvoj novy clanok, vzdy mi vie naladit den. sonuqua@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. super, tak výhra by ma veľmi potešila, lebo MUR mám veľmi rada a už potrebujem novú zásobu produktov :D :)
    dodko.dodka@gmail.com
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  21. všetko som splnila :) iwka.valova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkná soutěž - už dlouho pokukuju po pár produktech, takže výhra by byla super :) Nejvíc si brousím zuby na paletku tvářenek, tu prostě musím mít :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. jeej určite by som to využila maju zaujímavé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  24. Samé lepší GA..:) Snad se na mě usměje štěstí..:)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak na túto značku sa chystám už ozaj dlho :)
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  26. Make up Revolution aj tvoj blog sledujem už dlhšie... a od nich sa mi páči viac vecí, paletky, rozjasňovače, lícenky.
    Iconic paletku som mala a podarovala som ju mamke, lebo farebne mi nesadla. Ale páčia sa mi Chocolate paletky, alebo tie s názvami textov piesní ;)))
    Pekný deň aj tebe, môj email: lapetiteaura@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Všechny ty paletky vypadají suprově! :)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. děkuji za možnost zasoutěžit si :-)
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. To je super soutěž :-) :-) domistlapis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. takhle značka mě láká už docela dlouho, ale pořád jsem ještě nic nevyzkoušela, nějak se nemůžu rozhodnout co :D

    OdpovědětVymazat
  31. Super soutěž, díky :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Od MUR zatim nic nemam, ale byla bych rada kdyby se to změnilo :D nelafian@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Velmi pěkná Giveaway. Na fb like Martina Lesová. Můj email je genevra43@gmail.com

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, už nějakou tu dobu si brousím zuby na nějakou jejich věc ale ne a ne se rozhodnout.
    Výhra by potěšila mně (samozřejmě jako všechny :D)

    OdpovědětVymazat
  35. Značku Makeup Revolution mám moc ráda, jejich stíny a tvářenky jsou úžasné. Teď bych si chtěla koupit paletku s korektory, pudrem a konturovací sadou v jednom. Ta mě hodně zaujala.

    dagmar.barnetova10@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Parádní soutěž :-) fanny.u@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Od makeup revolution ještě nic nemám, ale ráda bych vyzkoušela. kotufa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tahle dekorativka mi moc vyhovuje poměr cena - kvalita je pro mě ideální, zatím mám vyzkoušené jen dvě paletky, stíny a tužku s fixem ale se vším velká spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  39. Mám od nich jednu paletku, ale v poslední době mě nadchla Mermaids vs. Unicorns, sice trochu bláznivý barvy, ale moc pěkný a na jaro jako dělaný :D. Soutěž vypadá dost dobře, třeba se poštěstí :).
    E-mail: KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ráda bych vyzkoušela jejich paletku korektorů :3

    OdpovědětVymazat
  41. Nějaká paletka by se šikla, zkusím štěstí :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Od této značky zatím nic nemám tak snad se to díky tobě změní a budu mít možnost něco si konečně pořídit, protože se k tomu nějak nemůžu dokopat :D
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ten rozjasňovač miluju. A dívám se i po paletkách očních stínů, mám asi jen dvě, takže je třeba doplnit zásoby, philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Zkusím štěstí:-)
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, zrovna brouzdam na netu a koukam ze je tam postovne zdarma a hnedka objednavam :-)
    Astonawska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Už dlouho přemýšlím nad paletkou MR takže mě soutěž potěšila :))
    Radka

    radulka.prosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Mám od nich paletku matných stínů a tvářenek.. rozhodně hodlám přikoupit i další věci, takže štěstí by se mi teď šiklo :)
    skolnikovapaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Super Giveaway..:) minau2210@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Tyjo, báječná giveaway, tak to zkusím štěstí též :)
    ketchitka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Nové oční stíny se hodí :-)
    fortovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Paráda!Už celou věčnost chci něco od MR vyzkoušet a tohle by mohla být skvělá příležitost :)
    viktorkar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Skvělá soutěž! Ráda bych vyzkoušela srdíčkové tvářenky, tak třeba budu mít příležitost :) kamila.stara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Od této značky jsem zatím nezkoušela, každopádně byla by to pro mne určitě vítaná zkušenost :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Skvela soutez Rendy 😊 od teto znacky mam jen jeden mono stin (naprosta spokojenost a za tu cenu) a proto by se chtela vyzkouset i neco dalsiho 😊

    OdpovědětVymazat
  55. Tato značka mě ze začátku moc nezajímala,je ale pravda že v poslední době se s několika produkty vytáhla,lákaly by mě paletky :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Od MR mám paletku a je skvělá tak bych ráda zkusila i něco nového.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. super :) už dlho sa chystám skúsiť ich paletku :)
    bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Od MUR mám jednu paletku a musím povedať, že na ten pomer cena-kvalita je super :)
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Super súťaž, všade kam sa pozriem vidím ich produkty a už by bolo na čase niečo vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  60. Od Makeup Revolution mám paletku a je to moje jediná paletka....a je úplně suprová! Takže ráda vyzkouším něco nového.
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Krásná soutěž, přidávám email: tyrezka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Skvělá Giveaway!!! Doufám, že budu mít štěstí :)
    blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. zase skvělá soutěž! :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj :) opět super soutěž, už nějakou dobu přemýšlím, že něco od této značky vyzkouším.
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Od MR mam srdickovou tvarenku a rada bych jeste vyzkoušela neco jineho. :-)

    OdpovědětVymazat
  66. Od MR mam srdickovou tvarenku a rada bych vyzkousela jeste neco noveho :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Už bych si vážně konečně ráda pořídila ty jejich tvářenky :D

    OdpovědětVymazat
  68. Jéé, to kdybych vyhrála tak bych byla v sedmém nebi :-D

    OdpovědětVymazat
  69. Tak to je pecka! Uvidím, zda se i na mě usměje štěstěna :) Já poctivě čtu, ale zas tak často nekomentuju :) katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. jé, ty máš vždycky tak zajímavé soutěže :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Pěkná soutěž :)
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Hezké ceny, ale mé štěstí na soutěže a giveaway mi moc nepřeje, ale třeba to vyjde :)
    vytiskova.iveta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Jéé, moc ráda bych něco vyzkoušela a výhra by byla nejlepší možnost :))
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Od MUR mám paletku Iconic 2, sadu na obočí, rozjasňovač a jsou super :) Hodně mě zaujaly i chocolate paletky a srdíčková tvářenka :)
    g.miklisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. super soutěž :)
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Kéž by se na mě štěstí usmálo, třesu se na jejich tvářenkovou paletku :)
    miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Od MRL mám srdíčkovou tvářenku a jsem s ní moc spokojená. K ní jsem si koupila i paletku Girls on Film a když porovnám cenu a výdrž tak je to také fajnové :) Moc ráda zkusím něco dalšího, akorát myslím, že rtěnky to nebudou, ty se podle mě příliš nepovedly. Ale zase záleží jak které, zkoušela jsem jen jeden "druh", tak třeba teď ty nové budou lepší :)

    OdpovědětVymazat
  78. Od téhle značky mám paletku a je docela super, šahám po ní častěji než po Naked a to jsem ji tak chtěla :-) Mail : vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Já si brousím zuby na jejich paletky.

    OdpovědětVymazat
  80. Moc se mi líbí jejich paletky, zatím se mi nejvíc líbí ta "bílá čokoláda".
    p.potomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Když nevyšel už x-tý pohovor, tak třeba aspoň giveway... a nebo radši příští práce.. :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. MUR ma velmi kvalitne veci, podla mna sa dostáva na popredné miesta oblubenosti, ....

    OdpovědětVymazat
  83. S touto značkou nemám zatím žádnou zkušenost. Chystám se na objednávku, ale zatím jsem se k tomu neodhodlala. :-D

    Chamuel.Lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Skvělá soutěž, ještě jsem nic nezkoušela od Make up revolution, tak snad budu mít štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  85. Jsi skvělá, že děláš takové soutěže :))

    OdpovědětVymazat
  86. Úžasná soutěž :) Like splněn
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Blog čtu už asi tři roky, ale moc nekomentuji (ostuda, já vím :D), tak to zkusím napravit, protože tahle GA se mi moc líbí :)
    sarka.dalecin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. zatím mám samé dobré zkušenosti, tak třeba vyzkouším něco nového od této značky:)

    OdpovědětVymazat
  89. Uz dlouho se na tuhle znacku chystam, a tohle by bylasuper prilezitost <3 gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. No teda :D Dosud jsem od nich nic nevyzkoušela, i když mě spoustu věcí moc láká!
    vcabalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. oooo supeeer sutaz! saska99@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  92. Nejlepší forma soutěže,
    nikdo nemůže být zklamán :-) Díky moc, Rendy.
    Přeji pěkný večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Super blog na který pečlivě koukám každý den, aby mi nic neuteklo :) od této značky nic nevlastním ale moc ráda bych zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  94. luucinka1996@seznam.cz k předchozímu komentáři

    OdpovědětVymazat
  95. Mě strašně láká ta jejich paletka tvářenek, tak to musím zkusit :) kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Hezká soutěž :)
    DenisaFilipi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Make up Revolution se stala za krátko mojí oblíbenou značkou kosmetiky. Takže by byl hřích nezkusit štěstí :)
    havraanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. že by rozjasňovač nebo radši nějaka paletka, hm:-)
    maruskasehnalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Kosmetiku od MR mám moc ráda :) nedávno sem si objednala paletku Iconic 3 a je naprosto perfektní :)
    Petra.nadrchalova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Moc bych si prala vyhrat!Lea. lest4004@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Mě zaujaly od Make-up Revolution docela jejich paletky, ale zatím ne až tak, abych si je objednala. Jsem zvědavá jestli se k objednávce někdy odhodlám a jestli jsou vážně tak dobré, jak se o nich říká :)

    OdpovědětVymazat
  102. Bezva soutěž :-)
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Krásná soutěž :-))))
    klara.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Makeup Revolution už obhlížím nějakou dobu, kdybych vyhrála, konečně by mě to donutilo do toho jít :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  105. sledujem ta cez GFC ako Tinky Rinky a lajk na FB stranku som dala...
    uuuuu konecne by som si kupila tu krasnu srdieckovu licenku :-))) ja tvoje clanky pravidelne citam, no nie som ten typ, co sa zapaja do diskusii, cize mne sa ten sposob losovania nepaci :-D

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj, pár věcí od nich už mám a jsem s nimy naprosto spokojená a jejich jarní novinky vypadají taky skvěle...
    baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. tak to je perfektní soutěž to se povedlo :) like jsem dala a jinak můj e.mail lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Taky se zkusím zúčastnit :) Už nějakou dobu mě láká si koupit tvářenku Blushing Hearts :) vyhnalova.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Oo na makeup revolution mám zálusk už delší dobu moc bych si přála jejich paletku na oči!:)
    Makiki2000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Jo, se ségrou jsme neodolaly a včera padla objednávka, zítra to má dorazit, tak se tááák těším..! :D No ale poukázka by bodla, "pár" věcí ke koupi by se tam přece jen ještě našlo.. :D k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Od MR mám vyhlídnuto několik produktů nicméně jsem ještě nic nevyzkoušela, s poukázkou se ale vždycky nakupuje lépe. ;)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Ten rozjasňovač!, tak ten bych vyzkoušela jako první! :-) jaroska1@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Uz dlhsie rozmyslam nad touto znackou a mozno by som si aj nieco vybrala, hlavne teraz, ked je akcia na postovne :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Články čtu pravidelně každý den před spaním, ale nekomentuji tak moc.. Tak zkusím štěstí:)
    email: janawitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Tvoje giveaway jsou opravdu super :-) Od MUR uz dlouho planuji objednavku, ale zatim jsem se k tomu nejak nedostala, vzdycky jsem neco potrebovala koupit vic nez nasetrit na objednavku :-D Tak snad se k tomu konecne brzy dostanu :-)

    FB : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Dalsi soutez, to je super. Makeup Revolution maji zajimave paletky, kvalitu stinu neznam, ale chystam se taky neco objednat. Preji vsem hodne stesti. Muj email tanya011@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. ráda bych konečně vyzkoušela ;)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Tyyjo :D, tady se střídá jedna soutěž s druhou ;)
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Od téhle značky mám bezva stíny :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Dokáżeš opravdu zpříjemnit den :) lucie.schreiberova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. prosim prosim prosim at to tentokrat vyjde:)
    prochazka.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Já chci makeup Revolution!!!!! kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Super soutěž :-) Od této značky mám rozjasňovač a nemůžu si ho vynachválit..
    kesidik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Všechny produkty vypadají skvěle:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. super nápad, chtěla bych vyzkoušet, jak si MUR bude stát v souboji s dražšími sestrami :) vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Ráda bych kosmetiku Makeup revolution vyzkoušela :)
    catherinewind016@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Nějakou paletku, rozhodně! :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Rendy,

    ty jsi tak štědrá .....a že vím, jak bych poukaz na MR roztočila?!
    michalka.gasparikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Produkty od Makeup revolution mě hodně lákají , ráda bych je vyzkoušela :)
    cichka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Od MUR ještě nic nemám, tak třeba se na mě usměje štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  131. Píšem tu už asi druhýkrát neviem svoj komentár nájsť :/
    tak ma teší že maš take super súťaže :))).. od tejto značky ešte nič nemám, tak snad sa pošťastí :))
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Miluju jejich paletky! A strašně mě láká vyzkoušet ten gel v tubě, nebo co to přesně je :D na obočí, ale zatím se nějak nemůžu rozhoupat ho obědnat, hlavně kvůli barvě.. A myslím si, že nutně potřebuju paletku bronzerů a tvářenek! Vypadají moc dobře..

    prokopcovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. já mám výrobků od MUR docela dost, láká mě třeba fixátor makeupu, laky na nehty a nebo další srdíčkové tvářenky by se taky hodily :) lifeofmartha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Super soutěž :)
    email: simonks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Bohužel kosmetiku Makeup Revolution jsem neměla možnost vyzkoušet, ale pokud by se na mě štěstí usmálo tak bych byla ráda a vyzkoušela bych jí.

    e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Již mám doma dvě paletky a chtěla bych přidat další :-)
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Skvělá GA :)
    FB: Denika Abomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Zkusím své štěstí, protože od MUR mam zatim pouze srdíčkovou tvářenku, kterou jsem si díky tvé recenzi a pořídila a jsem moc spokojená. A navíc tvé články čtu pravidelně velmi ráda, takže pravidla soutěže mi nedělají nejmenší problém :-) lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. MUR miluju! Mam od nich paletku a rozjasnovac- spokojenost. Moc ráda bych vyzkousela jejich barevnou lávu :) jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Skvělá soutěž Rendy, Make-up Revolution mám moc ráda, jejich paletky očních stínů miluji :)

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  141. ráda bych od revolution něco vyzkoušela, dost se mi jejich produkty líbí.... takže když nevyhraju =D asi si něco pořídím sama.
    petahorackowa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. MAke-up revolution sa už dlhšie chystám vyskúšať, tak snáď takouto formou :)
    dia.kirschner@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  143. Skvělá soutěž, MUR mám ráda :) Zrovna jsem si na narozeniny vymrčela Iconic 2. A vůbec bych se nebránila sbírku rozšířit :D

    OdpovědětVymazat
  144. giveaways na tomto blogu sú jednoducho úžasné :)
    petra.kullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Skvela giveaway :) Makeup Revolution je mi velmi sympaticka.

    OdpovědětVymazat
  146. Komu by neudělala radost giveaway jako je tahle :)
    sabina.vallova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Od Makeup Revolution nic nemám a nezkoušela jsem, ale docela mě to zajímá.
    mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. super giveaway!
    n.princess@azet.sk

    mr milujem , mam paletky a určite by som chcela vyskušat aj niečo ine :)

    OdpovědětVymazat
  149. Super soutěž :) snad budu mít štěstí :) k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Jupííí, soutěže mám ráda :-) petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Produkty od značky Makeup Revolution mám ráda a nevadilo by mi ak by mi do zbierky niečo pribudlo 😊 email:sasuska799@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. FB: Nikola Ďurechová
    e-mail: nikola.durechova@gmail.com
    Sice moc nekomentujem ale citam pravidelne tak skusim stastie 😉😊

    OdpovědětVymazat
  153. Tato značka mě už hodně dlouho láká, tak třeba se poštěstí.
    M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Líbí se mi jejich paletky a i rtěnka mě moc překvapila. Tak zkusím štěstí a třeba budu moct vyzkoušet více výrobků. reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Moc ráda bych od nich konečně něco vyzkoušela..

    OdpovědětVymazat
  156. Zrovna nedávno jsem si u nich poprvé objednala a jsem moc spokojená :) A za tu velkou paletku matných stínů bych se nezlobila no :D

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Jůůů, MR miluju! Mám od nich sice jen pár věcí, ale nejradši bych vykoupila celej e-shop :D

    OdpovědětVymazat
  158. Rendy,
    dnes mám soutěživou náladu, tak zkusím štěsti :-)
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)