čtvrtek 5. března 2015

Excess Shimmer - nové stíny od Max Factor

Když se objevily první fotky těchto nových stínů Max Factor, okamžitě se mi zalíbily! Sice jsem si myslela, že to bude něco jako Color Tattoo, ale jejich první vyzkoušení mě přesvědčilo o tom, že jsou to dva odlišné produkty. Excess Shimmer stíny mají totiž lehoučkou, našlehanou a trochu krémovo-gelovou texturu. Jsou jako super pigmentovaný krém nebo možná i suflé (jo, to zní víc vznešeně :) Jestli vás zajímá, jak mi tato novinka vyhovovala, tak čtěte dál a dozvíte se to :)



Max Factor Excess Shimmer (7g) - koupíte v drogeriích za 309 Kč (zaváděcí cena je 265 Kč) - odstíny 20 copper a 30 Onyx

To, čím mi tyto stíny nejvíce evokují již zmiňovací Color Tattoo (CT) je jejich balení. Níže máte i vzájemné porovnání balení - Max Factor jsou o něco menší, jinak je balení hodně podobné a skoro i zaměnitelné. Zásadní rozdíl je v textuře, protože CT mají hodně tuhou konzistenci a je skoro potřeba je prstem maličko nahřát, aby povolily a na oko se snadno nanášely. Excess Shimmer (ES) stíny jsou konzistencí absolutně jiné a proto je spolu nelze vůbec srovnávat. ES stínů vám bude stačit relativně malé množství, protože jsou opravdu velice dobře pigmentované (minimálně tyto dva odstíny) a na jedno přejetí prstem vykouzlí opravdu krásnou barvu. Jejich konzistence je ale bohužel zásadní problém. Trvá strašně dlouho než stíny zaschnou a pokud je používám samotné, je to bohužel spíš tragédie. Níže shrnutí několika pokusů se stíny:

1) nanesení stínu na víčko bez báze - do hodiny se barva slila v ohybu oka a začala postupně mizet i z koutků oka

2) nanesení stínů na víčko s bází (Too Faced, která mi jinak udrží jakékoliv stíny na oku celý den) - po 4 hodinách slití stínů v záhybu, intenzita barvy se během dne značně vytrácí. Večer je to podívaná spíš k pláči a vypadá to, že jsem trubka, co si neumí ani nanést oční stíny.

3) nanesení stínů s bází a na to aplikovaný pudrový stín - v mém případě prakticky jediné možné řešení, jak stíny používat, protože takto jedině jakž takž drží. I tak mám ale večer maličko problém s tím, že ve vnitřním koutku se barva trochu slévá a není to 100% úspěch.

4) použití tmavšího odstínu jako oční linky aplikované na pudrové oční stíny - v mém případě celkem ucházející a poměrně držící, nicméně stále se celý den obtiskávající záležitost.

Co z toho plyne? Bez báze a jsou pro mě stíny absolutně k ničemu, jedině, že bych si je nanesla a měla celý den zavřené oči a stíny se tak neslily v ohybu. Vím, že mám hodně mastná víčka, klasické stíny mi neudrží asi pověstné báze od Nars nebo UD, takže to berte s rezervou. Nicméně prakticky všechny ohlasy, které jsem na tyto stíny četla zněly hodně podobně, takže to tak možná není chyba jen mých mastných očních víček. Jako podklad pod jiné stíny celkem ujdou, ale já nemám ve zvyku používat barevné stíny krémové konzistence jako podklad pod jiné stíny. Od toho mám klasickou bázi, která samostatně funguje lépe, než tyto stíny. Takže za mě bohužel rozhodně nedoporučuji.





Největší problém vidím v příliš krémové konzistenci a faktu, že barva na víčku velice pomalu zasychá a celý den se mi zdá tak nějak v pohybu (rozuměj není uschlá a dobře držící).



Odstíny se mi líbí oba dva opravdu moc, zejména Copper je krásná béžová s lehkým nádechem do růžova a líbí se mi, že není nazrzlá. Onyx je pak černo-šedá se stříbrným odleskem. Aplikace je možná jak prsty, tak štětcem, záleží, co vám víc vyhovuje. Já na patlání prsty tolik nejsem a dávám v tomhle případě přednost plochému štětci :)






                Stíny budou k dostání v 6 odstínech



Líbí se mi pěkné a bytelné balení,oba odstíny, snadná aplikace i krásná pigmentace,  nicméně tím pro mě pozitiva končí a stíny mě bohužel zklamaly. Myslím, že kdyby nebyly tak moc krémové a měly více tužší konzistenci, budou skvělé a budou mnohem lépe držet. Takhle mám celý den pocit, že mám na víčku něco vlhkého, což není úplně příjemné a hlavně když se pak podívám do zrcadla, tak se trochu stydím, za to jak stíny tristně vypadají. Že se dají relativně použít v kombinaci s pudrovými stíny je fajn, ale když si koupíte stín za tři stovky, asi očekáváte, že bude držet i sám o sobě a ne s pomocí dalších přípravků. Pokud patříte mezi šťastlivce, kterým na oku drží cokoliv i bez báze (gratuluji), tak vám nejspíš budou držet i tyto stíny. Pokud jste zvyklé používat jako podklad pod pudrové stíny krémové produkty, opět tu je naděje, že by vám tyto stíny mohly vyhovovat. Pro zbytek je to obávám se zbytečné snažení a ztráta pár stovek. Je mi líto, ale dneska velké ne....

Jak stíny zaujaly vás? Plánujete je pořídit nebo na krémové stíny moc nejste? :)


PS: Děkuji zastoupení MF za poskytnutí stínů k recenzi

46 komentářů:

  1. Původně mě zaujaly, zvlášť když jsi řekla, že jsou krémovější než CT - u těch mi hrozně vadí, že mi nejdou nanést jinak než prsty...ale konec recenze mě samozřejmě odradil :D aspoň ušetřím a počkám si na něco lepšího (teď mě stejně spíš baví stíny v jumbo tužkách, tak třeba mi nějaké přibude ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak me se libi ty dva uplne vlevo - ruzovy a stribrny, ale obejdu se bez nich. CT take jeste zadne nemam, i kdyz ctu chvalu, pro me jsou lepsi pudrove.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo nejsi první u které čtu tento názor a musím říci, že když jsem je zkoušela v drogérii na ruku, bylo mi jasné, že na oko to ani použít nemůžu, že to na mých mastných víčkách držet nebude.. je to škoda, protože ty odstíny jsou boží! Strašně se mi líbil v reálu odstín Crystal a Pearl! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny jsou roztomilé, odstíny by se mi i dost líbily, ale ta výdrž, resp. slévání, je pro mě za takovouto cenu naprosto neakceptovatelné :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Stíny mě zaujaly hodně,ale po přečtení reakcí..ne!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím ani jedna pozitivní recenze, tvými víčky to jen asi nebude :).

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně to samé co stíny Givenchy, velká škoda.
    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  8. Mě značka Max Factor skoro vůbec neláká, protože s ní mám hodně špatné zkušenosti :/. Byla jsem ale zvědavá na tuhle jejich novinku a včera v DM jsem si zkoušela dát na ruku odstín Pink Opal a vážně mě to nenadchlo. Přesně jsem si říkala, že za tři stovky je tohle hodně velká tragédie.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si myslela, že budou něco jako Color Tattoo, ale už u více lidí jsem četla, že jsou prostě k ničemu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě koupi neplánuju, četla jsem už jednu podobou recenzi... Ale odstíny Onyx vypadá fakt božsky...
    Ne, fakt nehodlám patlat bázi, pudrovej a na to ještě nějakej stín...

    Já osobně jedu v color tattoo, i když tady v čr se mi nelíbí odstíny... takže mám troje z USA a ty prostě miluju...
    Pokud jezdíte třeba do Drážďan, tak určitě doporučuju očekovat značku P2 (mají v DM) jejich kelímkový stíny připomínají CT, drží excelentně celej den a cenově 2€, to prostě potřebujete :-D (když už jsme u značky P2, tak koukněte i na rtěnky!!! To není doporučení, ale povinnost =o)

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, to mě tak mrzí. Hrozně jsem se na ně těšila. Obzvlášť po tom, co je Lily tak strašně vychválila... Jako pod CT si taky musím dát bázi, protože mám hooodně mastná víčka, navíc se mi hodně překrývají a hold v tom ohybu nevydrží celý den asi nic. Ale tohle bych měla za hodinu dole :(

    OdpovědětVymazat
  12. Podle fotek jsem se taky těšila na obdobu color tattoo, ale ozkoušení na ruce bylo těžké zklamání. Už tak mě trápí mastnější víčka, takže je mi jasné, že by byly slité bleskovou rychlostí.. Škoda, hlavně ty světlejší odstíny se mi moc líbily.

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi, ale zůstávám věrná Colour tattoo a Bobbi Brown stínům :)

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem zas v drogérii jen na ruku zkoušela ten fialkový a přišel mi strašně suchý, na ruku jsem si přenesla víceméně jen třpytky... zas tak dlouho tam snad nejsou, aby tester vyschnul, tak nevím, v čem je problém. každopádně za tu cenu fakt nestojí!

    OdpovědětVymazat
  15. Odstíny se mi moc líbí, ale asi pořád zůstanu u těch CT :)

    OdpovědětVymazat
  16. zkoušela jsem je v drogerce na ruku a asi po 10 minutach jsem je chtela setrit ubrouskem a uz ani nebylo co jak rychle zmizeli

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo, shodujete se už s hodně blogerkama, to do nich nepůjdu:(

    OdpovědětVymazat
  18. Asi ako každý tak aj ja som myslela, že to bude niečo ako Color tattoo, ale asi som sa mýlila. No nejako veľmi ma nezaujali- teda trochu áno, ale nie tak , žeby som si ich musela kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  19. Odstíny se mi hrozně líbí, i celkové balení a tak a na oku mi drží téměř všechno celkem obstojně, takže bych si je klidně i koupila, ale za tři stovky jeden stín, který ani nemá nějakou převratnou kvalitu, prostě ne... :-/

    OdpovědětVymazat
  20. No samozrejme nezaujali :). Ak podobné očné tiene, ta u mňa celkom prekvapivo a netradične tie od Oriflame, ktoré mne bez pohnutia držia aj bez bázy. Ale je pravda, že takéto konzistencie príliš nevyhľadávam.
    Btw, pekné foto.
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadají skvěle, budu se muset po nich porozhlédnout! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak za tu cenu je výsledek dost smutný, když CT se dají pořídit i za 130 korun a plní svou funkci velmi obstojně (taky mám víčka hodně mastná). Nepotřebuji se zásobit pro mě nepoužitelnými produkty :) Děkuji za recenzi.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mě je strašně líto, že jsou na prd protože ty odstíny jsou nádherný! :) Ale zkoušela jsem je v drogerce a hned mi bylo jasný, že to bude katastrofa....

    OdpovědětVymazat
  24. Dneska jsem na ně koukala v drogerce, ale už po několika recenzích, co jsem četla a které byly stejné jako ta tvoje...tak jsem ani nezkoušela pigmentaci a nešpinila si ruku.. ;)

    OdpovědětVymazat
  25. mě stíny nijak nezaujaly a po přečtení recenzí je jasné, že nákup se konat nebude

    OdpovědětVymazat
  26. Já se s krémovými (gelovými) stíny ještě nenaučila moc pracovat a mám raději klasické pudrové :-) Kromě toho ta cena je na můj vkus poměrně vysoká za jeden stín, ale stejně škoda, že takto zklamaly a slévají se, protože ta pigmentace je opravdu krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Občas je výhoda přečíst si nějakou tu ne uplně pozitivní recenzi, aspoň zase ušetřím :D
    www.my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já je zkoušela v drogérii na ruku a už tam mi připadaly strašně mokré a klouzavé. Pochybuju, že mi vydržely třeba jen hodinu :-(

    OdpovědětVymazat
  29. Hodně jsem si od nich slibovala, ale je fakt, že všichni jsou s nimi maximálně nespokojení, takže si je pořizovat nebudu, akorát bych byla šíleně naštvaná. Ale odstíny mají hezké, to jo.

    Giveaway - I love... Cosmetics :)

    OdpovědětVymazat
  30. Skoda, ze jsou k nicemu, protoze odstiny vypadaji suprove.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Ony většinou všechny stíny, které mají krémovou texturu se lehce slévají a zůstávají v ohybech. Je to škoda.
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  32. Barvičky zaujaly, ale po recenzích o "výdrži"....jsem jer vzdyly.....
    Raději klasické stíny,...i když práší...... lepší než "zdrcnuté" krémové stíny v linkách na víčku...
    Díky moc za recenzi, Rendy:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Mě stíny zaujaly moc a líbí se mi ten odstín Pink Opal. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  34. u těchto stínů jsem bohužel (nebo bohudík?) také ve skupině, kterou moc neoslovila :/ zůstávám věrná Color Tattoo!

    OdpovědětVymazat
  35. Tak na takové stíny já můžu rovnou zapomenout, mě se slijí i obyč stíny.

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem právě narazila v drogerii na uplně nové testery, tak jsem nadšeně zkoušela a docela se mi líbila ta textura. Jen na ně všude čtu docela špatné ohlasy, tak si je asi nekoupím :(

    OdpovědětVymazat
  37. Škoda,moc se mi líbil odstín Pearl. Sama mám docela mastná víčka a ještě jsem nenašla ten správný primer,takže asi nic :( Ale odstíny jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  38. Škoda,moc se mi líbil odstín Pearl. Sama mám docela mastná víčka a ještě jsem nenašla ten správný primer,takže asi nic :( Ale odstíny jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  39. Stíny jsem ještě nezkoušela, pouze v drogerce, a jsem ráda, že jsem nekoupila. Měla jsem přesně ten pocit, který si mi potvrdila - jsou příliš krémové a to se tedy neslučuje s mými supermastnými víčky :( Color Tattoo mám ale ráda a vyhovují mi, i s těmi víčky mi (s pudrovými stíny přes) vydrží kolem 10-12 hodin. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Na tyto stíny jsem koukala v drogerce, ale vůbec mě nechytly za srdce. Konzistence je velmi příjemná, ale přesně jsem se bála, jak budou zasychat. Jsem ráda, že jsem si je nekoupila. Jsem milovníkem color tattoo a s nimi si vystačím :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  41. sla jsem je zkusit do drogerky a ty barvy jsou fakt bomba i ta konzistence.... ale je fakt, ze jsou pomerne drahe a i po pul hodce kdy jsi obesla zbytek obchodu a koupila co jsem potrebovala.... nezaschly a mela jsem pomazane vsude po ruce :DD nekoupila bych si je

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadají moc hezky ale po dávných zkušenostech s metallic cream shadow od rimmelu bych už do toho nikdy nešla, přesně jak popisuješ člověk by nesměl celý den mrknout aby to vypadalo k světu, škoda...

    OdpovědětVymazat
  43. Mě zaujal hlavně Copper, ale ta výdrž je na nic.

    OdpovědětVymazat
  44. barvy mají krásné ,ale krémové stíny nemusím ..

    OdpovědětVymazat
  45. Táto novinka ma vôbec nezaujala a neplánujem si ich kúpiť. Mám radšej klasické, a hlavne dobre pigmentované tiene

    OdpovědětVymazat
  46. Super článok! Max Factor veľmi nekupujem, vždy mi u mnohých vecí prišiel trošku predražený.... O týchto tieňoch už sa toho ale popísalo clekom veľa a po tomto článku na ne začínam byť naozaj navnadená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)