středa 18. března 2015

DOVE - soutěž o nové sprchové gely

Jak se tak dívám na svoje odběry blogů, se soutěží Dove se teď trochu roztrhnul pytel :) Což je vlastně super, protože tak můžete znásobit svojí šanci a o balíčky těchto vylepšených sprchových gelů si zasoutěžit!


Kromě heboučkého ručníku byly v balíčku i sprchové gely, které čekají i na vás. Tři z vás získají balíček, který obsahuje dva sprchové gely podle vašeho výběru (modrá klasika, okurka nebo vanilka s bambuckým máslem).

Čím jsou tyto sprcháče zajímavé? Mají trochu inovované složení s technologií Nutrium Moisture. Pocítíte to nejvíce na jejich konzistenci, protože už nejsou tolik krémové a hutné a mnohem lépe se používají. I když je konzistence trochu tekutější, jsou to pořád sprchové krémy, které krásně pění a pokožku nijak nevysušují. A hlavně se i snadněji oplachují a nelepí se tolik k pokožce. Pokud v drogerii hledáte sprchový gel, po jehož použití nebudete mít kůži o číslo menší a který ji příjemně zvláční, zamiřte svou pozornost právě na tuto řadu.

A jak voní? Modrý Deeply Nourishing je Dove klasika - čistá krémová vůně, kterou miluju. Okurkový Go Fresh je skvělá volba na léto, kdy chcete cítit svěží vůni a Purely Pampering s vanilkou a bambuckým máslem je pro všechny sladké holky. Na tyhle vůně mě osobně ale moc neužije a dávám přednost právě těm krémovým nebo svěžím.

A teď je řada na vás, abyste posoudily samy, jaké jsou tyto sprcháče a mohly jste si o ně zasoutěžit :) A budu ráda, když mi dáte vědět, jakou vůni u sprcháče vyhledáváte právě vy!




Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Dove  - KLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 18.3.- 29.3.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 29.3.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (18.3 je 1, 19.3 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).




Děkuji DOVE za poskytnutí dárků do soutěže

67 komentářů:

  1. Sprcháče od Dove jsou jednoznačně ty nejlepší :) řadu Purely pampering kupuju pravidelně do zásob.

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Dove jsou moje oblibene sprchove gely. Uzasne voni a vyhovuje mi i jejich konzistence.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. ráda vůně střídám, teď mám v koupelně mátový s lemongrass a s ním i jarní náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Dove mám ráda, ale tyhle novinky jsem ještě nezkoušela :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Koukala jsem na ně v drogerce, hodně mi voněl fíkový :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju Dove!!! Sprcháče si vybírám většinou pomerančové, nebo vanilkové.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten okurkový na teplejší počasí vypadá skvěle 😊 haskova-hana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ak si spravne pamatam, tak Dove sprchac som este nikdy neskusala :)
    Najradzej mam sladko-korenene vone, kokos a na leto ovocne napr. mango.

    OdpovědětVymazat
  9. Suprova soutez 😊 nyni ma svestkovy sprchac od dove a je bozii 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Já sice téměř nekomentuji, ale každé ráno čekám až odbije 9. a můžu si přečíst další tvůj článek! Mě osobně také voní více krémové. Od Dove je můj momentální favorit tělové mléko magnolie pistácie. Sprcháč jsem neměla od nich už věky! j.olehlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Modrej je asi ze všech nejlepší, prostě klasika, ale ten Purely Pampering jsem očuchala v drogérce a taky moc pěkně voněl... :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoznačně jsem na sladké vůně, ale v těsném závěsu ty svěží :-)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nejraději mám u sprcháče takové ty čisté vůně, nic přeparfémovaného a žádné umělé vůně. A také svěží :-) lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Gely Dove jsem měla svého času hrozně ráda a jak tak koukám, zase se k nim vrátím.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mám rada sprchové gély s vôňou medu, ale preferujem aj svieže vôňe. :)
    FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mam rada sladke vune, z Dove mi nejvice voni asi pistacie :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  17. s dove vůnec nemám zkušenosti, ale slyšela jsem chválu. mám pokožku citlivou, tak se mi do nich nechce jít, spíš z nich mám trošku respekt. ale bůh ví, třeba by mi sedly =) Beata Kryšková, krybea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1) hotovo (a snad nevadí, že jsem chlap =D )
    2) mám rád klasické krémové vůně, případně svěží citrusové, to hlavně v létě..
    ontheleaf@yahoo.com
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  19. Zrovna mám jeden ve sprše, konkrétně s fíkem a musím říct že je opravdu super. Až ho dodělám pořídím si další a asi to vyhraje okurka :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Dove jsou jediné sprcháče, které používám a tyhle inovované jsou úžasné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám rozhodně nejradši svěží nebo krémové vůně. Jediné, co mě vůbec nebere, jsou vůně jako čokoláda, káva nebo kokos. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. od dove zbožňujem taký fialový, tam je tuším slivka s niečím, to je božská vôňa ♥
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, miluji krémovou klasiku a pak cokoli s verbenou

    OdpovědětVymazat
  24. Očuchávala jsem je a voní krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se líbí Purely Pampering, takové vůně vyhledávám:)) Mám je ráda:))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Rada je pouzivam, jsou skvele :) Jitkakytkajitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Zbožňujem DOVE :D katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. v zimě mám ráda krémové sprcháče a sladké vůně, v létě dávám přednost lehkým, svěžím
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám ráda v podstatě všechny vůně sprcháčů! :) Pokaždé mě ohromí nějaká jiná. :)
    janiereinde@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  30. miluju go fresh
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Modrá klasika vždy zvítézí. Hlavně je fajn, že mě jako atopika tento sprcháč nedráždí, což oceňuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Milujem sladke vone,ten vanilkovy musi byt skvely)

    OdpovědětVymazat
  33. ten s bambuckým máslem a vanilkou je snad ten nejlepší! :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tak Dove sprcháč už jsem dlouho neměla, pokud nevyhraju, budu muset za svý :D bude to určitě stát za to. Já od Vánoc ujíždím na čoko- pomerančovém od Dermacol. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mam rad sprchace od dove ja vyhledavam jemne vune, ale I take ovocne.
    misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Všechny tři už jsem stihla očichat a voní opravdu skvěle. Za mě vede ale ten s vanilkou!
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. milujem sprcháče od dove :) vedia ma krásne hydratovať
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Většinou u sprchových gelů preferuju klasiku, tudíž i u Dove mám nejraději modrý :) k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy,
    u sprchových gelů nejvíce miluji takové ty a la vůně čistoty, což je modrý Dove a druhý můj nejoblíbenější modrý Palmolive. Tyto dva nakupuji nejčastěji, ale v létě si pořizuji ovocné vůně.

    OdpovědětVymazat
  40. Kosmetiku Dove mam moc rada, jeste se mi snad nestalo, ze by mi od teto znacky neco nesedlo :-) Sprchace vypadaji skvele, nejvice me laka ten vanilkovy, sladke vune mam rada, i kdyz v lete nepohrdnu ani temi svezimi :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Velmi pěkná soutěž. :-)
    genevra43@gmail.com
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  42. Zrovna jsem na dně s obyč modrým. Tahle klasika nikdy nezklame. A ten okurkový taky nejni špatnej.
    remiwk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. mám ráda vůni vanilky na zimu a na léto svěží ovocné vůně a z Dove by to byla ta okurka
    langmaierova1@seznsm.cz







    OdpovědětVymazat
  44. Dove používame už roky, je to u nás klasika spolu s Niveou. Milujem tú čistú sviežu vôňu

    OdpovědětVymazat
  45. Jééé, to je prima soutěž. Já prozatím nic od Dove nemám, ale láká mě ten modrý a ten s okurkou. Mám raději svěží vůně sprchových gelů :) barakara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, sprcháče vyhledávám spíš sladkých vůní, na ně mám náladu teda hlavně přes zimu. Nedávno jsem si koupila pomeranč s čokoládou od Dermacolu. :) Z těch od Davu by se mi líbila modrá klasika a ten okurkový.

    biky.bikju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. osobne jsem taky spis na ty kremove vune. tiffani.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem na vůně asi trošku jinde, protože miluju téměř všechny :D ..pokud je to příjemná a ne příliš chemická vůně, tak je mi vcelku jedno, jestli jde o krémovou, svěží nebo slaďoučkou :)

    OdpovědětVymazat
  49. O číslo měnší kůži? Tak to bych brala..! :D :D Já mám teď nejvíce ráda vůně sprcháčů od Dermacolu Aroma Rituals, hlavně ten třešňový a hroznové víno, to je taková krááása! Jen je hrozná škoda, že na pokožce po umytí už skoro nejdou cítít...kdyby vydržely s vůní až do rána, nic jiného už bych nepoužívala! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sprcháč od Dove jsem už nějaký ten rok neměla, takže bych jej určitě ráda otestovala, slyším na ně totiž jen chválu :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  51. značku Dove mám velmi oblíbenou. Jejich sprcháče i tablety (mýdla) jsou super příjemná...hezky zvláčňují pokožku a nevysušují.
    Jejich krémy na ruce jsou mojí stálicí v kabelce.... bez nich ani na krok....
    Jako správná sušenka musím o pleť i pokožku důkladně pečovat.... :-)
    Vanilkovou vůni bych hodně ráda vyzkoušela.... :-)
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Dove miluji, jak jejich konzistenci, tak vůni petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Dove je znacka, ke ktere se vzdy rada vracim. Ma moc hezke nevtirave vune.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sprcháč od Dove jsem měla asi jen jednou a byl moc fajn a vyhovoval mi, ale od té doby jsem si žádný další nepořídila. Ani nevím proč, nejspíš mě v drogerii vždy zaujme spíš něco jiného jako limitky od Baley atd. Tak děkuji za připomenutí, určitě si teď musím nějaký pořídit :)
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Vždy dávam prednosť podľa nálady a ročného obdobia. Ráno vždy svieži, večer skôr upokojujúci a krémový.
    Striedam, občas sa k niektorým vraciam opakovane (napr. Ziaja - pomaranč a kozie mlieko).
    Od Dove mám akurát teraz Caring Protection, ktorý má jemno nasladlú vôňu veľmi nevtieravú.. Láka ma tá uhorka od nich.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)