středa 25. března 2015

Dostupné štětce z DM drogerie - Ebelin + soutěž o ně

Články na nové štětce Ebelin se už objevily na několika blozích a občas dostaly pěkně na p*del. Chápu, že pokud má doma někdo z vás již štětce věhlasnějších značek, tak tyto ho asi zajímat nebudou. Tyto štětce můžou zajímat spíše ty z vás, které dosud žádné štětce nemáte a plánuje si teprve nějaké pořídit, malujete se třeba jen občas a nepotřebujete mít profi štětce nebo zatím nemáte dostatečný rozpočet na pořízení dražších značek. Možná dneska budu trochu hodnější než mé "kolegyně" a možná ne všechno vidím tak černě :)


Z celé mega zásilky, kterou DM poslalo jsem si vybrala několik štětců a pomůcek, o kterých jsem věděla, že bych pro ně našla uplatnění a využití. O ten zbytek si dneska zasoutěžíte vy :) Tak se pojďme na jednotlivé štětce a pomůcky podívat trochu blíže...




Pinzeta je super rozkošná a přesně v mých barvách :) Je fajn, je zkosená a použitelná. Co víc dodat? Stojí 89 Kč




Make-up vajíčko je tak trochu oříšek (aby toho jídla v jedné větě nebylo příliš). Já na houbičky obecně moc nejsem. Já jsem štětcová a k nanášení make-upu je používám nejraději. Nepropadla jsem ani kouzlu Beauty blenderu a netoužila jsem vrazit nekřesťanské peníze do jeho pořízení. Někdo tuto houbičku právě ke zmiňovanému BB přirovnává a tvrdí, že není špatné jako jiné "napodobeniny". Já jsem originál nikdy neměla a nemůžou soudit, co je lepší/horší/použitelnější atd. S vajíčkem jsem to párkrát zkusila, zjistila jsem, že nanášení make-upu na celý obličej trvá dost dlouho a skončila jsem u toho, že jsem s vajíčkem zapracovávala make-up nebo korektor jen na lokální místa. Na to mi přijde fajn, produkt se pěkně zapracuje a výsledek je přirozený. Na celý obličej mě ale používání nebaví a přijde mi zbytečně dlouhé. Nemám tedy vyloženě negativní nebo pozitivní názor, jsem zatím nerozhodnutá :)

Cena houbičky 129 Kč



Kabuki štětec je podle mě ze všech štětců jedním z těch nejvíce povedených. Omluvte jeho trochu rozcuchaný tvar, je maličko zdeformovaný po vyndání z obalu :) Je jemný, poměrně dost hustý a použitelný. Tento typ štětce v drogerii taky jen tak nenajdete, takže palec nahoru. Tento typ štětce mám ráda na nanášení sypkých pudrů.

Cena je 229 Kč



Pouzdro na štětce může být pro někoho zbytečnost, ale pokud často cestujete nebo třeba pendlujete mezi více obydlími a štětce s sebou taháte, určitě si zaslouží svoje vlastní pouzdro. Pouzdro je jednoduché, má 10 přihrádek na štětce a pak větší přihrádku, kam můžete umístit něco většího. Pouzdro se váže na mašličku a a celé je poměrně malé a skladné plus má nahoře i krytku na štětce, kterou v případě potřeby přes štětce přetáhnete, aby se třeba v tašce neponičily. Jasně, není to nejkvalitnější materiál na světě a profíka by asi neuspokojil, ale pokud jste méně náročné nebo třeba chcete mít štětce jen v něčem uschované, proč kupovat pouzdra za stovky nebo tisíce korun, že? :)

Pouzdro stojí 169 Kč






Štětce na pudr a tvářenku jsou takové průměrné. Na můj vkus mají příliš dlouhé chlupy a při aplikaci se dost ohýbají. Nejsou extra husté, ale na začátečnické hokusy pokusy s kosmetikou budou v pohodě. Zatím mi z nich nevypadl ani chloupek a jsou i docela jemné. Určitě seženete lepší, o tom žádná, na druhou stranu, v drogerii někdy seženete tak příšerné štětky, že tyhle jsou vlastně celkem fajn :)

Cena štětce na pudr - 169 Kč - štětec na tvářenku 129 Kč



Fan brush určitě nepatří do základní štětcové výbavy a pokud si pořizujete svoje první štětce, tenhle mezi nimi nejspíš nebude. Používá se např. pro smetení opadaných stínů pod očima, někdo s ním nanáší i rozjasňovač (sice nechápu jak, ale když to tvrdí, tak jim to asi tak vyhovuje :) Doteď jsem měla jediný od E.L.F a stačil mi. Tenhle je o dost kvalitnější, lépe zpracovaný i jemnější a tleskám za to, že bude k dostání v drogerii! Nemám co vytknout - cena 119 Kč



Blending brush by naopak v žádné základní výbavě štětců chybět neměl, protože vám pomůže s plynulými přechody barev i rozmazání stínů do ztracena. Svůj nejlepší blending brush zatím hledám, ten nejlepší na světě jsem zatím neobjevila a tento to taky zrovna nebude. Jako není špatný, použít se dá, ale já mám raději maličko hrubší a zároveň trochu víc huňatější typy štětců. S tímto stíny taky rozmažete, jen to trvá trochu déle (minimálně mě určitě). Na druhou stranu je to opět typ štětce, který byste v drogerii pohledaly těžko a tudíž je super, že je v nabídce. Bude asi dost individuální, jestli vám bude vyhovovat nebo ne, proto nechci tvrdit, že je skvělý nebo úplně k ničemu :)

Plochý štětec na stíny je bohužel největší tragéd dnešní sestavy a je fakt příšerný. Je křivě zastřižený, dost pelichá a není moc hustý. Tudíž použitelnost nula a rozhodně nedoporučuji.

Ceny štětců jsou do 100 Kč (podle přiložených materiálů se mi nepodařilo přesně identifikovat typ štětce a proto vám přesnou cenu neřeknu bohužel)



Těmto typům štětců říkám familiérně "obočovky". Upřímně nevidím rozdíl v kvalitě skrz různé značky a na rozčesání obočí prostě nepotřebuju luxusní a drahý štětec. U štětce vlevo se mi líbí, že je to takové 2v1 - když sundáte plastový rozčesávač, uvnitř je zkosený štětec, kterým můžete vykreslit obočí např. stínem nebo voskem. Kvalitou mi nepřijdou nijak odlišné od jiných, které jsem kdy vyzkoušela a plní svůj účel. 

Cena 99 Kč (duo) a 59 Kč (spirála)




A teď je řada na vás a vaší odměnu. Jelikož sama některé typy štětců nepoužívám, přijde mi zbytečné, abych je rozbalila, použila a konstatovala, že mi nevyhovují nebo, že je běžně nepoužívám :) Myslím, že větší radost udělají někomu jinému, takže jedna z vás, která o ně projeví zájem, získá tyto produkty:

Pokud máte o štětce zájem, napište do komentáře pod tento článek proč je máte získat zrovna vy a připojte k tomu váš mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat. Projevit zájem můžete do pátku 27.3.2015 do půlnoci :) Pak jednu z vás vyberu (když bude rozhodování moc těžké, udělá to za mě random) :)



Nebudu vám tvrdit, že jsou tyhle štětce ty nejlepší na světě a že lepší neseženete. Seženete, o tom žádná, ale co se týče nabídky štětců z drogerie, některé z těchto jsou hvězdy. I co se tvaru týče, některé nemají prostě konkurenci. V drogerii seženete většinou ty nejvíce basic kousky - na pudr, tvářenku a nějaké ty na oční stíny. Tím to končí. A něž mít doma nějaké hrubé a upelichané štětky, to bych si raději koupila některý z těchto. Ne všechny jsou povedené, to je zjevné, ale nemůžu na ně vyloženě kydat špínu. Já si hrozně cením toho, že se do našich drogerií dostávají věci, které jsou jinak typické spíše pro specializované obchody a které se tak dostanou i k lidem, kteří jinak nemají žádnou možnost navštívit specializované prodejny. A to se cení, takže si toho cením i já a dávám palec nahoru za snahu pořád sortiment vylepšovat a přinášet něco nového. Je už jen na vás, jak štětce zhodnotíte vy a jestli by vám případně za nákup stály nebo ne. Minimálně se na ně při příští obchůzce DMka můžete podívat :)

Bohužel nemám informaci, zda se štětce nabízejí ve všech DM drogeriích nebo jen ve vybraných. Za sebe můžu říct, že jsem štětce potkala určitě v DMku na Arbesově náměstí :) Pokud jste je potkaly i jinde, dejte určitě v komentářích vědět, třeba tím někomu dalšímu pomůžete s hledáním.

Tak co na štětce říkáte vy? Mohly jste si přečíst už více názorů a zkušeností, tak jaký je váš názor? :)


PS: děkuji DM drogerii za poskytnutí štětců k recenzi

89 komentářů:

  1. Chtěla bych tyto štětce, protože momentálně mám jen jeden asi 10 let starý a totálně rozpadlý. Už dlouho pokukuji po nějáké sadě, nejde mi ani tak o to, aby byly super úžasný, spíš aby splnily svůj účel :))

    biky.bikju@seznam.cz
    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Štětce bych ráda vyzkoušela, jelikož jich není nikdy dost..! Některé bych věnovala ségře, která s líčením začíná a měla bych radost nejen já, ale i ona..:) Paja.Barosova(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Měla bych je dostat, protože za chvíli jdu k zubaři, přestože se moc bojim a za to bych si zasloužila odměnu :D Jinak si myslím, že je super, že se toho do drogerie dostává víc, zatím jsem tedy žádný z nich nezkoušela, počkám si, až bude nějaká slevička na DM značky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy,

    veľmi rada by som štetce vyhrala a dôvod je jednoduchý - žiadne nemám. A nie len že nemám, vôbec neviem, ako sa to používa a myslím, že je najvyšší čas sa to naučiť. U nás v DM som ich zatiaľ vôbec nevidela, čo je škoda, lebo zrejme by som si aspoň nejaký kúpila a začala skúšať, ako čo a kde natrieť :) Ako si písala, čítala som na ne už veľa recenzií, ale prevažne zlých recenzií. No všetky písali profi blogerky, ktoré sa už líčia niekoľko rokov a využívajú len samé profi štetce a je jasné, že im nevyhovujú. Ja by som asi ťažko spoznala rozdiel :) Tak sa maj krásne a dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie :) nvujisicova@gmail.com

    Nika z Break The Rules

    OdpovědětVymazat
  5. 1) recenzi na štětce jsem už viděla u Peti LovelyHair. v něčem se rozcházíte a to je důkaz toho, že co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému. taky nechápu zařazení Fan Brush do jejich nabídky, protože nepatří mezi štětce musthave a popravdě já ho doma ani nemám a zatím se po něm nijak nesháním. a houbičky...když jsem s make upem začínala, nějaký chytrolín mi poradil houbičku. trpěla jsem pro krásu, ale prsty jsou pro mě prostě prsty. zatím jsem nenašla ani štětec, který mi moje prsty vynahradil...
    2) proč bych měla vyhrát štětce zrovna já? protože si to moc přeju a věřím, že bych jim u mě doma zařídila hezký pelíšek v mém bílém pouzdru a měly by kamarády i od Essence, takže by si jako drogerkové štětce nepřipadaly méněcenně. naopak by si mohly pokecat i s těmi od Petry a dalšími. a já si myslím, že štětec by nikdy neměl být sám! a cítit se osaměle a nevyužitě. jsem zvyklá se líčit krome ale dvou dnů v týdnu každý den a tak si myslím, že by tyto pocity neměly. a koupel každou sobotu! případně dle potřeby. no který štětec by u mě doma být nechtěl? :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak musím říct, že tvá recenze a od Hany B. se mi líbily snad nejvíc...štětce jste úplně neposlaly do horoucích pekel :D Jasně nic není dokonalé a každý produkt může mít pár svých chyb, ale také jsem toho názoru, že se jedná o úplně v pohodě štětce pro obyčejné smrtelníky:) (navíc sehnatelné v drogerii za pohodovou cenu). Od Ebelinu mám právě výše zmíněný kabuki už více než půl roku (z Německa) a zatím nepustil jediný chlup a je pořád jako nový i přes každodenní líčení, je to zatím nej kabuki, co jsem kdy měla (ano, nemám štětce drahých a vyhlášených značek). Ale myslím, že mě by štětce naprosto stačily, nejsem profi vizážista:) Přeji pěkný den a díky za super soutěž (pink.naty@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. štětce jsou pěkný, super recenze, štětec mám jen jeden "stoletej" na pudr-je z chlupů nějakého zvířátka-přírodní a mám ho už léta, tak by se nový hodily :) januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Štětců není nikdy dost :D některé bych asi věnovala neteři, ale sama bych některé chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Recenze je moc hezky napsaná, souhlasím s tím, že zkoušet štětce, které běžně nepoužíváš či předem víš, že ti zřejmě nebudou vyhovovat je asi zbytečnost :-) Já mám od značky Ebelin štětec jeden a to na tvářenku, musím říct, že jej už používám poměrně dlouho a jsem opravdu spokojená. Mojí stálicí jsou štětce Real Techniques, na které nedám dopustit, ale právě kvůli tomu jednomu Dmkovému, který mám ve sbírce, bych ráda zkusila i ty ostatní, třeba zjistím, že jsou pro mě taky fajn a vyhovují mi stejně jako ten tvářenkový :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám doma slušnou zásobu kvalitnějších štětců, ale podarovala bych jimi svojí 15 letou sestřenku, já osobně bych v jejím věku byla ráda, kdyby mi někdo poradil, ať všechno nepatlám prsty a pořídím si pár základních štětců, sama jsem na to přišla až docela pozdě:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Na líčenie pre nenáročných vyzerajú fajn, tiež by som ich nevidela až tak negatívne...jeden zo štetcov ale iná verzia mám a je ok. Tiež som viac na štetce ako na hubky ;)
    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Chcela by som ich vyskúšať nakoľko doma nemám žiadne iné štetce iba ten na tvárenku a jeden penový aplikátor na očné tiene. Tak by ma potešili :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tyto stetce me moc nezaujaly..mam doma kvalitnejsi a tyhle by byly zase o krok zpatky..

    OdpovědětVymazat
  14. Proč bych je měla dostat já? Protože by mě nové štětce donutily se zase po dlouhé době namalovat a připadat si jako člověk
    (jsem zavřená doma, píšu diplomku, skoro nikam nechodím a už ani nevím, kdy jsem se naposledy namalovala :( ).
    lifeofluka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. ale vypadají pěkně! já mám origoš BB, ale ještě jsem ho nepoužila, jsem taky štětcová :) akorát na pudr používám houbičky, ty bych z toho balíčku využila, nějak mi to s nima jde líp, a je tam ten zkosený štětec na obočí, vidím dobře? ten sháním už dlouho njaký pořádný!

    OdpovědětVymazat
  16. Přeju krásný sluníčkový den (který je momentálně :-D ). Tak já bych si nechala zhruba jeden dva druhy štětců, které nemám a zbytek by putoval moji ségře, která nemá ani jeden.I oční stíny si maluje tím malým aplikátorem, který je k tomu přiložen.Já ji za to popravdě obdivuji,protože mě by dřeplo :-D Ale byla bych ráda, kdyby malou sadičku měla :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Chtěla bych vyhrát, protože mě strašně baví malovat se, ale nemám na to správné pomůcky (mám 2 štětce, 1 na pudr a 1 na oční stíny :D). Dále bych chtěla vyhrát, protože chodím do školy a nemám možnost vydělávat peníze, takže by trvalo delší dobu, než bych si mohla tyto štětce pořídit. Využila bych je a byla bych moc ráda, kdybych vyhrála :)
    simonasmrcko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Hehe, zrovna ja je potrebuju uplne nejvic, protoze mi jedna velmi mila a zkusena osoba prave dala na otestovani dve tvarenky a otestovat se nemohlo, protoze sebou nemela stetce! :) slanecek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy, jsem ráda, že čtu konečně "normální" recenzi, po těch asi 3, co jsem zatím shlédla, mi bylo ebelin až líto.. Člověk by se až těšil, že si konečně bude moci pro štětce dojít do drogérky - protože objendávat přes net není jen tak - platí se poštovné, člověk z té fotky pořádně moc nevykouká, jak jsou ty štětce jemné nebo husté.. Takže velký palec nahoru.
    Když si vzpomenu, s jakými štětci jsem kdysi začínala já.. Tak tohle je proti tomu paráda :) Zatím jsem tedy nesahala na vlastní ruce, ale co soudím z fotek a video recenzí, tak bych je taky určitě nezatracovala.. Člověk má šanci vyzkoušet, jestli mu to vůbec se štětci půjde a pak může klidně zainvestovat.
    Trochu mě tedy mrzí cena, protože když si počítám, na kolik by cca vyšla nějaká základní sada (make-up pud, tváenka, na bronzer, něco na oči), tak se podle mně dostanu na celkem šílenou sumu.. Když to porovnám např. se štětci RT. Takže dle mně jt trochu níž s cenou, příp. z toho udělat nějakou jednu větší sadu za "výhodnější" cenu, tak bych byla ještě nadšenější.

    Jinak pokud by se na mě usmálo štěstí, štětce bych dala mamce k narozeninám, které se nezadržitelně blíží.. V poslední době ode mně okoukala dost kosmetivkch fíglů a začíná se líčit čím dál víc, nicméně v její sbírce jsou pořád víceméně jen štětce 3 - a pudr, tvářenku a jeden na oči.. Takže jí jako "štětcovému začátečníkovi" by určitě sedly a vyhrála by si s nimi :)

    Krásný slunečný zbytek týdne :))

    OdpovědětVymazat
  20. Líbí se mi pinzeta a houbička, obojí bych si moc ráda pořídila. Jinak co se týče štětců, tak zrovna plánuju nákup nových a hlavně některých, které ještě nemám. Sice chci investovat do dražších, ale než si na nějaké kvalitní našetřím bude to ještě trvat. S těmito bych si zatím určitě vystačila, zas tak hrozné snad nebudou :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  21. Štětců doma moc nemám, tak by se některé i hodily. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  22. ajajaj... štětce to je věda... mě ani nezáleží tak moc na tvaru, ale na provedení - takže najít správný poměr mezi hustotou/hrubostí/škrabavostí... jsem moc zvědavá na ten štětec na korektor.. s nanášením korektoru mám celkově prostě problém...

    OdpovědětVymazat
  23. s tymito stetcami som sa stretla uz aj na Slovensku a zatial ich mali v kazdej DM, v ktorej som bola...niektore z nich uz aj mam a osobne ich mozem porovnat iba s Essence stetcami a tieto sa mi ovela viac pozdavaju a su aj jemnejsie :-) a na to penove vajicko som pocula len samu chvalu, no ja by som s nim pravdepodobne nevedela narabat

    OdpovědětVymazat
  24. Moc díky za názory, už delší dobu potřebuju rozšířit štětcovou výbavu (vážně, mám tak tři), ale nechce se mi sahat do dražších vod, na druhou stranu ale taky nepotřebuju nějaký škrábající nepoužitelný štětky :) Na to moje malování nemalování je pro mě tohle značka ideál, takže určitě půjdu postupem času nakupovat, i když uznávám, že by bylo mnohem příjemnější pár kousků vyhrát :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. potrebujem ich lebo štetcov nikdy nieje dosť! :D Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Jej, zrovna sháním štětce hlavně na makeup, ty se nikdy neztratí, i když momentálně opravdu žádný nemám. Štětce používám poměrně krátkou dobu, tak můj arzenál není rozhodně kompletní... Kdybych vyhrála posunula bych se zase dál, dělím se sestrou, když mi něco "přebývá ", tak bych udělala radost i jí. ;-) <3 můj email: nik.Nekudova@seznam.cz děkuji! ;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Pretože vyzerajú celkom fajn :) marika7147@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. já jsem četla různé názory na tyto štětce, sice nejsou top, ale taky stojí pár korun, tak snad ani nejde očekávat, že budou nějaké super zázračné. Mě by bohatě stačily, protože se teprve začínám se štětci seznamovat :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já už jsem na tyhle štětce koukala, ale přijdou mi příliš drahé, některé teda.Já osobně momentálně sháním nějaký použitelný na pudr a tvářenku, mám dva od ELF, ale to je katastrofa strašně pouští chlupy..! Takže by se mi hodně hodil ten oboustranný, je to takové 2 v 1..! Ale celkově mě štve ta cena, na internetu jsou určitě za stejnou cenu, ale lepší a mnohem kvalitnější :/ akorát jsem typ člověka co si rači koupí věci v obchodě a může si je "ošahat" :D
    Kataseibertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tyto štětce NUTNĚ potřebuju, mám jen jeden na oční linky od Essence a jeden od Real techniques, na make-up, který je už v dost bídném stavu :( Navíc mě už nebaví nanášet pudr houbičkou .. Prostě mám obří problém, nemám se čím malovat :D Monika.Niklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Za ty penize jsou tyto stetce super na vyzkouseni a pochopeni svych vlastnich potreb. Na druhou stranu kdyz si chce nekdo vyzkouset liceni stetcema, koupi si levny a nekvalitni, tak si muze taky rict, ze stetce stoji za prd a ze je vlastne nepotrebuje. Myslim si, ze existuji super stetce za jen o neco malo penez (Real Techniques, EcoTools), ktere uz jsou kvalitou uplne nekde jinde a stoji si priplatit par desitek korun a mit poradne nastroje ktere vydrzi roky... Ale nevim, ja si myslim, ze kvalitni stetce jsou zakladem, takze jsem zaujata :)

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - testování čtyř krémů na ruce

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, konečně někdo kdo ty štětce úplně nezritizoval..Bravo!:D

    Jů, další soutěž:D. Proč nezkusit štěstí:D. Já mám zakládní výbavu štětců a musím říct, že už bych bez nich nedala ani ránu;) Dříve jsem se malovala tím co bylo po ruce, jeden štěteček na stíny a stačilo:D Ale dnes.. Líčení se stalo mým koníčkem a ráda zkouším nové věci;))

    OdpovědětVymazat
  33. Jé takové štětce vůbec nemám, mám jen 1 šteteček na stíny a 1 na tvářenku :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ty vypadají parádně! Mě zaujaly a půjdu se na ně podívat do DMka. Ty, co nepotřebuješ bych rozhodně využila, protože jsem štětcům propadla, ale stále nemám všechny, co bych chtěla a tyhle se mi moc líbí. Také mě zajímají, nač jsou ty malé aplikátorky a ty krychličky :) Kdyby to náhodou klaplo, tak můj email je barakara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Asi čtrvtá recenze na dm štetce ve třech dnech, co jsem četla nebo viděla.. Pravda, je o něco mírnější než např. u PLH. :D Nevím, asi mě nijak nelákají, max. ten mini kabuki, ten ještě ve sbírce nemám...ostatní štetce mám, myslím si že lepší kvality, a tak proč mít druhé, horší...

    OdpovědětVymazat
  36. tak stetcu neni nikdy dost... vizualne vypadaji velmi dobre... s proc ja? :-D protoze mam na stetce obsesi, mam je vystavene i jsko dekoraci a protoze se mi tyto libi, krasne by se mi vyjimali na stolku. navic, mam jich velkou "spotrebu"... napr. po aplikaci tmaveho stinu uz muzu stezi aplikovat stin svetly

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj:) s kosmetikou teprve začínám(je mi 14) a tak jsem si zatím koupila jen 2 štětce od essence na pudr a stíny... Přijdou mi fajn ale už dlouho pokukuju po nějaké sadě nebo jiných stětcích ale bohužel jak jsem psala je mi 14 a nemam takové finační prostředky a tak bych byla hrozně moc rada za tyto:) mas úžasný články a hodne štěstí s zařizování svadby:) e-mail: zuziiikk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Štetcom by som sa potešila, lebo doma mám len blending štetec, s ktorým sa učím pracovať. Potom jeden čo používam na tvárenku aj púder, a potom jeden na obočie a jeden skosený na link. Rada by som vyskúšala hlavne ten na makeup a korektor :)
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Arkady, Chodov, Vodickova, Letnany je maji urcite.

    OdpovědětVymazat
  40. Už delší dobu přemýšlím, jestli tuto značku vyzkoušet nebo ne. Momentálně se rozhlížím po nějakých štětcích, jelikož ty moje jsou už trošku starší. (nikol.nikyy@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  41. Už jsem na ty štěstce v DMku koukala, moc se mi zamlouvá ten štětec na blendování a ten štětec na nášení stínů, ale ten bych spíž na nášení korektoru.
    (spryslik@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  42. Nevím jestli bych si je koupila, viděla jsem asi tři recenze a skoro nic pozitivního. Ale stejně bych je ráda vyzkoušela, jestli jsou opravdu tak špatné. Mám pár štětců na stíny, tvářenku a pudr který už dosluhuje. Tak proč bych je nemohla vyzkoušet zrovna já než zainvestuji do dražších :-) vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mam doma uz tu "ruzovo fialovou"sadu,stetec na pudr a tvarenku je super,naprosto plni ucel uz asi pul roku,jsou nekolikrat prane a nevypadnul ani chloupek,kdezto stetec na make up je o hodne horsi zdrejme vadny kousek,ihned se mi odlepila rukojet a hodne mi pelicha,ale opravdu si myslim ze to je spatnej kus ze sta..tak proto bych rada ozkousela tuhle jejich dalsi radu..vypadaji super;)

    m.ledrova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Štětce by byly pro mě děsně fajn, protože před maturitou jsem se nadchla pro líčení a kdykoliv to jde, tak zkouším líčit :) Moje sada je opravdu malinká a další štětce bych uvítala a ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  45. Po těchto štětcích už koukám dlouho a většinu z nich jsem chtěla vyzkoušet.Tohle je super příležitost:)
    verca.sna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ráda bych je vyzkoušela a porovnala kvalitativně s ostatními štětci co mám doma :) a navíc jich mám málo, chybí mi na pudr a bronzer a ráda bych i zkusila houbičky na make up :)
    kristyna.labikova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj,
    štětce bych chtěla vyhrát, protože jsem si už jednou štětce z DM koupila a bohužel mě zklamaly. Tak bych chtěla dát DM ještě jednu šanci, ale nechci za ně zase utrácet. :)

    the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. podľa mňa pre niekoho kto to s líčením tak veľmi nevie, a nepreháňa to môžu byť vhodné aj tieto štetce :)

    OdpovědětVymazat
  49. Strašně by jsem se chtěla začít věnovat kosmetice. Poslední dobou v tom nacházím jakousi ,,zálibu". Ale bohuužel mi chybí štětce. Delší dobu už po nějakých pokukuji, ale nikdy jsem se ještě neodhodlala si nějaké pořídit. Nechce se mi do mých prvních štětců investovat nějkou velkou sumu. Nejdříve by jsem si chtěla ozkoušet na obyčejných klasických štětcích jak se s nimi pracuje. Až poté by jsem byla ochotná dát do nich větší investici. Myslím si, že tyto štětce budou dobré i pro mě-jakožto začátečníka. Vlastním pouze štětec na tvářenku :D
    E-mail: gateoffashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ráda bych štětce vyzkoušela, protože je zatím při líčení příliš nepoužívám O:-) mám pouze dva, nějak si s nimi vystačím, ael říkám si, že nějaké další kousky by na škodu nebyly :)
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Určo v DM mrknu...chápu, že nebudou nej eňoňůůňo, ale za vyzkozšení podle mého názoru stojí.
    Aspoň jeden vezmu...pokud budu mít štěstí a natrefím na ně :-)
    Díky Rendy

    OdpovědětVymazat
  52. Oukej když to chceš vědět :D Už delší dobu chci nějaké ty štětce, protože mám jen na pudr. Ná vánoce jsem chtěla nějaké ty z ebay aale ježíšek nedonesl :D. A tak si přeju k narozeninám které budu mít za chvíli. Ale je 0,0001% pravděpodobnost, že je dostanu :'( Takže by to byla příležitost mít aspoň nějaké než budou další vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  53. Jojo, jak se říká "štětců není nikdy dost" - a je to pravda :) Já ve své sbírce vlastním jen pár základních kousků, ale i tak si vesele žiju dál a jsem s nimi spokojená :) Nad těmito štětci přemýšlím od chvíle, kdy jsem o nich viděla první video :)
    ale pořád jsem tak ještě nějak čekala na názor od ostatních (a upřímně - i od Tebe, protože, co Ty napíšeš - to je prostě pravda!) :)
    Ráda bych si tedy rozšířila svou mini sbírku o těchto pár štětců :) + houbiček. Musím říct, že já mám už doma nějaké houbičky od Ebelin a make-up se s nimi nanáší velmi dobře (nejraději je používám s L´oreal Eau De Teint). Tak schválně, jestli je ty nové předčí :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. 2.část komentu:-)
    Vyzkoušela bych tyto štětce vemi ráda, protože ráda zkouším nové produkty/výrobky...a zajímalo by mne, jestli mi budou vyhovovat nebo ne. Názory na Ebelin štětce se dost různí, tak jsem sama hodně zvědavá, jestli bych se přidala na stranu fanoušků a nebo "nefanoušků".
    Přeji pěkný večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Štětce vypadají fajn,mám ten blending brush a vyhovuje mi :)

    denisabrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Na stíny nejraději používám aplikátory,štětečky taky,ale méně.
    Na pudr mám jeden kousek...přiznávám,bídná sbírka :-).
    lenca.pospisilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já mám už necelý rok z Německa ten blending brush, a musím říct, že jsem si ho hodně oblíbila. Je prostě jiný než moje druhé dva blending brushe a po nějakém čase, jak trošku změkl a zjistila jsem, jak je dobré ho používat, tak ho používám téměř denně. Je super, že konečně i blending brushe jsou k dostání i v kamených obchodech, protože ještě před kratičkou dobou se nedaly sehnat skoro ani v Sephoře a tam stojí jinačí peníze.
    Já bych je pro sebe vyhrát nechtěla, protože stejně jako ty bych je asi nevyužila, buď tyto typy už má a stačí mi jeden a nebo třeba ty oboustranné nemám moc ráda. Ale dala bych je mamce, která vždycky obdivuje, jak se umím hezky namalovat a na popud toho se o sebe začala taky víc starat a ve svých 51 v podstatě začíná s makeupem, takže se ji snažím zásobovat, co možná nejvíc kosmetikou, protože sama by si ji nekoupila. Takže sada štětců by ji zase posunula dál :-)

    OdpovědětVymazat
  58. každý má určitě dobrý důvod je chtít, stejně tak i já (si myslím!):D Já se sice líčím už dlouho, mám jen základní levné štětce (bohužel zatím studuji a snažím se ušetřit na všem), ale ted se dostávám do fáze, kdy se chci zlepšovat a okoukávám z youtube tipy jak na to.:) Tyhle štětce okoukávám v dm už dlouho a po hodně špatných recenzí se nemůžu rozhodnout. Takže vyhrát je by byla nejlepší volba. Navíc si myslím, že pro ty štětce by byla čest, abych se s nima učila líčit podle "hvězd" jako jsou getthelook či Péta lovely hair a produkty, které chválíš třeba ty a další skvělé a moje oblíbené blogerky.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, já mám zatím zkušenost jenom se štětci od Essence a z e-bay. Set štětců z e-bay obsahoval deset štětců a stál mě asi tři stovky a musím říct, že jsou mnohem lepší a kvalitnější než ty od Essence. S jinými značkami zkušenost nemám, proto bych ráda vyzkoušela nějaké nové, abych si zase trochu rozšířila obzory :)
    p.e.t@seznam.cz

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  60. Štětce používám moc ráda, ale bohužel jich moc nemám. Už dlouho jsem nenanesla cokoli prsty už kvůli mému ekzému, který mám na rukou. Je nepříjemné, když se mi do toho třeba make-up dostane. Nedávno jsem si objednala neznačkové štětce, které mi přišly fajn, ale skoro se nedají používat, bohužel. No a také jsem moc zvědavá, jaké tyto štětce jsou, protože už jsem nad nimi několikrát uvažovala. :)

    janiereinde@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. to je hodně podrobná recenze :) četla jsem už i jiné a vpodstatě co člověk to názor :) já bych je chtěla, protože mi (přesně jak říkáš) chybí ten rozpočet na lepší a vlastně na jakékoli štětce, už se na nákup alespoň nějakých chystám dlouho, ale vždycky je potřeba něco jiného a na štětce pořád nezbývá :) veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Souhlasím s Tebou, tyhle štětce jsou určitě použitelné, jestli mohu soudit dle jednoho štětce na pudr od Ebelin, který mám. Není vůbec špatný, je celkem jemný a příjemný :) Každopádně tyhle další štětce mě velmi zajímají, alespoň bych se zbavila těch starých chudáčků, co používám nyní :D Asi nejvíc mě zajímá ten flat štětec na makeup, hrozně chci zjistit, zda je s takovým štětcem ten makeup vážně hezčí a zapracovanější do pleti. Navíc ty duo štětce mi přijdou super praktické :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. štetce ebelin sú podľa mňa veľmi dobré vzhľadom na ich cenu. Mám dva a som s nimi veľmi spokojná. A prečo by som mala vyhrať ja? Rada by som rozšírila moju zbierku štetcov a dennodenne by som ich využívala:))
    patricia.debnarova@gmail.com
    FB: Patrícia Debnárová
    GFC: Patrícia Debnárová

    OdpovědětVymazat
  64. U nás v dmku jsem jich včera viděla pár.. Za sebe bych řekl že třeba štětce na pudr, či tvářenku mi přijdou v pohodě z té růžové řady..Musíme ale uznat že i tak je to dost že na náš trh alespon nějaké štětce dodali. Drogerie která vlastní dekorativku a nemá v prodejně štětce je dost ubohý. Podle mě by v každé drogerce měli mít alespon pár základních štětců.. Dva hrozné štětce od essence to nezachrání

    OdpovědětVymazat
  65. Ráda bych štětce vyzkoušela, používám štětec pouze na pudr a tvářenku/bronzer, takže by bylo fajn, kdybych měla příležitost vyzkoušet si další štětce :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. O vyzkoušení štětců bych měla zájem, protože jich není nikdy dost :D dále bych si ráda udělala vlastní názor na tyto štětce, protože jsem se setkala s velmi rozdílnými recenzemi.
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. asi ako kazda zena, aj ja rada skusam nove veci ale na stetce este rad doteraz neprisiel. Pouzivam stetec na puder, na licka a na nanasanie ocnych tienov (myslim ze je to blending brush ale ja s nim namalujem cele oko :) ). Preto by som rada vyskusala nieco nove, ci uz tuto znacku s ktorou som nemala tu cest alebo nove typy stetcov. O hubkach ani nehovorim :)
    wolferin6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Make-up a štětce je asi to, co mám na dekorativce nejradši. Moc ráda bych rozšířila svou kosmetickou sbírku o tenhle dárek. :-) janovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Proč bych měla získat štětce zrovna já??? Budu upřímná :-D Jsem sama s dítětem, takže luxusní značkové štětce nejsou zrovna to do čeho bych investovala. Takže používám obyčejné z drogerie. Třeba Essence a for your Beauty.
    Chamuel.Lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj Randy, hrozně ráda bych štětce vyhrála proto, že se zajímám o kosmetiku, ale bohužel u nás doma nejsme úplně zabezpečeni... Všechny peníze, co si vydělám, jdou na moje studia. Je mi 17. Mám moc ráda tvůj blog :) Lucie.Hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Po štětcích pokukuju už delší dobu, zatím jsem zvládla vše od makeupu po tvářenky nanášet prsty a na oční stíny mám jeden ubohý štětec :D Tak mám v plánu menší reformu v mé makeup výbavě a myslím, že pro začátek by štětce od Ebelin naprosto stačily:) Myslím ale, že i tak by mi stačil jeden na makeup, tvářenku a stíny a zbytek bych darovala mé kamarádce. Bude mít brzo narozeniny a jelikož je opravdu líčením nepolíbená, mám v plánu jí dát taštičku/ krabičku/ ještě nevím se základními potřebami k dokonalému líčení:)
    Hezký den přeji, K.
    S.Katherine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Děkuji za recenzi, když jsem viděla recenzi od Peťi tak mě to cekem vyděsilo. Ty je nebereš tak tragicky, což je dobře, když to jsou drogerkové štětce a né žádné super značkové a drahé. Já osobně žádný štětec nevlastním, takže pro mě by to byla dobrá cesta jak to jako začátečník vyzkoušet. :) zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. rada by som ich venovala mamine,pretože tie jej sú už v katastrofálnom stave! :D tieto vyzerajú dobre a myslím,že jej by by vyhovovali :) a samozrejme ja by som ich tiež veľmi rada odskúšala ..štetcov nie je nikdy dosť
    didus.xd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Razím teorii, že štětců neni nikdy dost :) a chtěla bych vyzkoušet, jaké budou ty z drogerie :) a navíc, dobrý štětec na makeup a tvářenku hledám sakra dlouho :D tak třeba to budou zrovna ony :) moc ráda čtu tvůj blog :) simonajanikova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Nevypadají špatně, já si teda většinu produktů patlám rukama, takže bych určitě nějaké štětce potřebovala :-D Pokukuji i po nějakých z eBay, na které jsem četla kladné recenze, protože na štětce od Zoevy, které bych moc chtěla, si budu muset nějakou chvíli ještě šetřit :-D
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahojky,ráda se zapojím do soutěže,i když při mém štěstí,no nevím,aspoň to zkusím :) štětce bych chtěla proto,protože mám jen jeden který používám na pudr i na tvářenku (vím,zní to šíleně :D ) ale jsem ráda,že našetřím na nějakej pudr a tak . (kapesné dostávám tak 100 za měsíc) , takzže než bych našetřila na nějaký dobrý štětce tak by to trvalo,když teda počítám že musím kupovat to co jsem vypotřebovala atd. Tyhle štětce jsem vždy chtěla zkusit,mají krásný design :) vždy jsem toužila mít plno štětců tak by mi to udělalo veeelkou radost O:) i když je tu velká konkurence,tak ani nevím,zda si můj komentář přečteš :) hlásím se do první giweaway :) jinak máš supet blog a čerpám tu inspiraci :) tak zase ahoj ! (Jdu si sama držet palce :D :D )

    OdpovědětVymazat
  77. Ještě jsem zapomněla email - denca36521@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  78. No protože je prostě potřebuju sice asi ne všechny ale když už, tak už néé, prostě by mě to samozřejmě potěšilo, koho ne
    Ale vypadají krásně
    Nikol88C@gmail.com
    měj se krásně, Niki

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj. Štětce, co mám doma nepatří mezi nejnovější a už potřebuji nové :) vlachova.te@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj, sleduji tě dlouho a asi všude :-) Přes Google + jako Eva R.,přes fb,YouTube a instagram jako Eva Řehi, like e-shopu taky zadán ;-)

    OdpovědětVymazat
  81. Štětce bych hrozně ráda vyzkoušela, protože doma mám jen 1 a tak bych ráda svoji "sbírku" rozšířila :D
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj Rendy, já mám zatím jen tři základní kousky od Oriflame, jsem s nimi spokojená, ale už by to chtělo vyzkoušet něco nového, jenže jako většina holek, které tě sledují jsem i já obyčejná chudá studentka, která se snaží šetřit skoro na všem :) Takže na štětce od MAC nebo jiných slavnějších značek si ještě pár let počkám :D Tím chci říct, že by mi udělaly radost i tyhle krásky z DM, i když podle ohlasů blogerek jsou nic moc :)
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Potřebuju je protože mi pár pomocníků ještě chybí a u těch nejsem schopná vybrat - na pudr, tvářenku a nejspíš i celý nový oční komplet

    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Hodily by se mi, protože jsem na kosmetičce a momentálně jsou pro mě kamarádi pro každý den na praxích. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Taky se na ně podívám, podle článku vypadají zajímavě :) Nějak nemám potřebu kupovat drahé štětce i když jsou asi kvalitnější

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj. Štětce bych ocenila protože jako "chudá studentka" :D si nemůžu dovolit koupit si nějakou drahou sadu štětců a tahle by mi bohatě stačila :)
    Kity.Troll@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, štětce bych moc chtěla a i potřebovala, protože nemám moc vysoké kapesné ani jiné příjmy. Malovat se mě baví, ale bohužel nemám jak si své sny splnit, a proto bys mi tím udělala velkou radost.
    guccisgirl17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Také bych si přála vlastnit jeden z těchhle stetce. Asi ten na makeup nebo ty houbicky. Muj email je:emaperglerovs@seznam.cz
    diky

    OdpovědětVymazat
  89. Také bych si přála vlastnit jeden z těchhle stetce. Asi ten na makeup nebo ty houbicky. Muj email je:emaperglerovs@seznam.cz
    diky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)