středa 11. března 2015

Dermacol novinky - paletka stínů a 5 denní lak na nehty

Dermacol s novinkami nelení a nedávno se objevily další nové paletky stínů i řada laků na nehty. Na novinky této značky mám bohužel poslední dobou spíše smůlu nebo spíš od produktů očekávám něco trochu víc a myslím, že by možná nebylo úplně na škodu se někdy zaměřit spíš na kvalitu a ne na kvantitu a pravidelné servírování novinek do regálů drogerií. Je to samozřejmě jen můj subjektivní názor a jako u všech jiných recenzí ho berte s rezervou, ale dneska bohužel chválit nebudu ...




Quatro oční stínů - verze pro oříškové oči (5g) - oficiální info ZDE, koupíte za 219 Kč


Když jsem paletku poprvé uviděla, vážně se mi velmi zalíbila. Líbí se mi vzor vyražený do stínů i barevné variace stínů. Paletky jsou rozdělené podle barevnosti očí, takže seženete verzi pro modré, hnědé, zelené a oříškové oči. Poslední zmiňovanou verzi mám právě já. Musím pochválit i balení stínů, které je poměrně bytelné a dobře zpracované. Uvnitř balení je i menší zrcátko a klasický houbičkový aplikátor, který raději přehlížím a dělám, že tam není :) Až doteď bylo všechno fajn a celkem nadějné. Bohužel tedy moje nadšení opadlo ve chvíli, kdy jsem stíny začala zkoušet. Na to, jak měkkou texturu mají, jsem očekávala super pigmentaci. Bohužel jsem se dočkala jen průměrné pigmentace. Co je ale ještě horší než průměrná pigmentace, je fakt, že všechny stíny vypadají na oku skoro totožně. Nepoznám rozdíl mezi růžovou nebo zelenou a to je prostě problém. Je jedno, jestli dáte jeden odstín na celé víčko nebo se budete snažit se dvěma odstíny, výsledek je pokaždé stejně špatný. Ach jo a tak nadějně stíny vypadaly a tak solidně byly zabalené. Za mě tedy bohužel ne-e ...









Lak na nehty 5 Day Stay (odstín 07) - oficiální info ZDE, koupíte za 99 Kč

Tento nový lak by měl na nehtech vydržel 5 dní bez jakéhokoliv podkladu i topcoatu. Mě bohatě stačí, když mi lak vydrží pěkný 4-6 dní s mým úžasným topcoatem a nehodlám si barevný lak dávat na nehet bez podkladu. 4-5 dní beru jako takové minimum, kdy by mi lak měl vydržet v koukatelném stavu a pokud ne, nepovažuju lak za dobrý. Přimhouřím oko i nad 4 dny, ale pod to nejdu. Respektive lak posílám dál a nehodlám plýtvat svým časem na časté přelakovávání. Bohužel musím říct, že Dermacol mi nevydrží ani 3 dny a to je fakt špatné. Bez topcoatu to byl asi den a pak jsem ho naštvaně odlakovala, protože jestli něco fakt nesnáším, je to oprýskaný lak. Jiné, cenově srovnatelné laky z drogerie, mi na nehtech dokáží vydržet mnohem déle a obecně s výdrží laku nemám problém. Nehty nosím krátké, což podle mě k delší životnosti laku jen přispívá a pokud na nich lak minimálně 4 dny v pěkném stavu nedá, bohužel pro mě není dobrý. Nicméně musím pochválit odstín laku, protože je echt pěkný (i když si možná říkáte, co je na červené zajímavého?). Je to přesně ten odstín červené, který mám nejraději, není ani moc do růžova nebo do vínova a je to taková ta jasná červená :)





Paletka je vzhledově povedená, na drogerii vážně moc pěkná, ale doporučit jí bohužel nemůžu. I v drogerii se dají najít lepší stíny, které jsou cenově srovnatelné a kvalitnější. Lak na nehty má sice boží odstín a je to přesně ta červená, kterou mám ráda a vyhledávám jí, ale lak je na mých nehtech prostě podprůměrný. Je samozřejmě dost pravděpodobné, že se najde spousta těch, kterých držet bude a bude jim vyhovovat více, ale vím, že jste chytré a máte svůj zdravý úsudek, abyste tohle věděly :) Takže za mě taky říkám ne, ale nehty máme každý jiný a každému drží něco jiného.

Je mi líto, že dneska to bylo takové negativnější, ale víte, že vám vždycky řeknu svůj názor a ten v případě těchto produktů není bohužel nadšený a pozitivní.

Má někdo z vás zkušenost s těmito produkty? Co na ně říkáte vy? :)


PS: děkuji Dermacolu za poskytnutí produktů k recenzi

75 komentářů:

  1. Paletka se mi vzhledově líbí, ale ta pigmentace...škoda mluvit. Klasické laky už nepoužívám, naštěstí mi vyhovují ty gellaky od SH, takže 10-14 dní nemusím nehty vůbec řešit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, určitě vím, že na tyhle produkty už koukat nebudu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka ma nezaujala, tam už mám vyššie požiadavky. Nechty si lakujem tak 3 krát do týždňa, a popdavde mám už iných oblúbencov a ani lak neskončí u mňa doma.

    OdpovědětVymazat
  4. No přesně, ten lak se mi taky hrozně líbil, tenhle odstín červené mám moc ráda, ale na nehtech mi vydržel 1 den a měla jsem tak oprýskané nehty, až jsem se styděla :/ Fakt škoda, protože ten odstín je jinak super.

    OdpovědětVymazat
  5. Přijde mi, že poslední dobou to Dermacol tak trošku fláká :/. Dříve jsem se zastavila alespoň u jejich stojanu, abych omrkla rtěnky, ale teď mě tam ani nic netáhne a tyhle novinky mě taky nechaly chladnou.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak asi zkusím, jeho barva se mi líbí, tak uvidím, co udělá na mých nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se přiznám, že od Dermacolu mě už dlouho nic nezaujalo, až na nové 16 hodinové tekuté rtěnky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta výdrž je dost slabá, čekala bych opravdu víc... Můžu se zeptat, jaký podklad a top coat doporučuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda té paletky, vypadají opravdu hezky. Co se dekorativky týče tak mě jako novinka od nich zaujaly lesky-tekuté rtěnky s balzámem a dlouhou výdrží, jsou docela chválené. No ale mnohem více mě od dermacolu zaujaly nové peelingy, které určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  10. Paletku jsem si osahala a zírala jsem, ta pigmentace je vážně hodně, hodně špatná :(.

    OdpovědětVymazat
  11. Je škoda těch stínu, barevně jsou sladěné krásně. Aspoň vím že kolem nich mám chodit s velkým obloukem :)

    OdpovědětVymazat
  12. díky za info.. opravdu bych tu plaetku zvažovala, kdybych ji v drogerii potkala

    OdpovědětVymazat
  13. Paletka se i vzhledově líbí, ale preferuju stíny jiných značek, takže zkoušet určitě nehodlám :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Od Dermacolu mě už dlouho nic nezaujalo a myslím že tomu nadále nebude jinak. Škoda té pigmentace, protože barvičky jsou to krásné..

    OdpovědětVymazat
  15. Vzhledově se mi líbí lak i paletka. Jen škoda, že jsou tak špatné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda kvality těch stínů. Ale mě spíš fascinuje snaha značek furt, ale fakt furt tlačit modrým očím modré stíny. Jako sorry, to se píše v každé příručce pro líčení, že se nemá líčit stínama v barvě očí,protože je nepodtrhne, a naopak budou vypadat vyblitě. Což ne, že se občas nenalíčím modrou, abych měla oči spíš šedé, ale to není účel většiny normálních žen, které chtějí svoji barvu očí spíše podtrhnout.V Dermacolu asi nikdy neviděli kolo s barevným spektrem nebo co, jinak si to neumím vysvětlit.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  17. Paletka se mi vzhledově líbí, ale co z toho, když je skoro nepoužitelná.. A ani lak není neco, co bych musela nutně vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  18. Zkušenost s těmito produkty nemám. Paletku stínů si kupovat nebudu, ale nějaký ten lak si možná vyberu :)

    OdpovědětVymazat
  19. O paletce jsem už nějaké dojmy četla a teda vůbec mě nezaujala :) v lacích rozdíly více méně nevidím, takže... jo, klasická červená, fajn, ale takových je všude plno :)

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Po paletce jsem koukala jen co jsem ji viděla v drogerii. Bohužel hned přišlo zklamání, ta pigmentace je vážně průšvih. Ještě, že neskončila jedna v košíku , asi bych dost litovala.

    OdpovědětVymazat
  21. No tie paletky vyzerajú byť celkom pekný prúser... Popravde, Dermacol dekoratívke sa viac-menej odjakživa vyhýbam, aj keď vlastne ani neviem prečo... Nejak ma nič veľmi neláka, čo lákalo, to sklamalo... Ale teda aspoň jeden mejkap niekedy asi skúsim :)
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  22. No od paletky jsem měla vysoká očekávání, moc se mi líbily všechny verze. Asi se bez ní obejdu.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jn ty stíny vypadají moc pěkně, ale pak když to máš na ty ruce slabota... podle mě se to hodí jen na takové to jemné líčení, když nemůže člověk najít nic lepšího :)...

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. pořád jsem nepochopila v paletce pro hnědé oči tu zářivě žlutou...

    OdpovědětVymazat
  25. Holky, tak to je dobré, já si vždycky myslela, že když mi barevný lak na nehtech nevydrží, že je to mýma nehtama :-D a ono je to zatím nekvalitním lakem...to abych všechny co mám doma bleskurychle vyhodila :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Na stíny už jsem slyšela špatné ohlasy a laky na nehty mi od Dermacolu neseděly snad nikdy.. škoda škoda, na jejich fixační pudr a Imperial make up nedám dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Nápad s paletkama hezký, ale co jsem nepochopila, jsou jednotlivé barevné kombinace pro odstíny očí....ta žlutá pro hnědé oči? Ne, tak to bych asi nenosila...

    OdpovědětVymazat
  28. Dermacol tiene ma vôbec nelákajú a laky na nechty tiež nie, moje naj sú od miss sporty tie dajú aj 14 dní bez akehokolvek olupania :)

    OdpovědětVymazat
  29. Lucy (benita): bůh žehnej gel-lakům SH :)

    Mila de Illusoire: tak to jsem na tom se 3 dny ještě docela dobře, koukám :)

    Kamila Stará: podklad celkem tolik neřeším a momentálně mám nějaký od Astoru, ale topcoat jedině Flormar Quick dry express shine :)

    Terez: kvalita nehtů má na výdrži určitě taky svůj podíl, ale pokud mi 99% laků drží v pohodě a minimální procento ne, tak bohužel vidím problém v kvalitě laku :(

    OdpovědětVymazat
  30. Další zklamání :( paletka se mi moc líbila, chtěla bych jen nečím občas obzvláštnit moje líčení, protože jinak používám denně jen Nakedky, ale tyhle stíny nestojí za nic :( jediné co mě poslední dobou zaujalo od dermacolu jsou 16ti hodinové rtěnky 2 v 1, kterých už mám asi 5 :D

    OdpovědětVymazat
  31. Paletku mam, ale pigmentace me fakt stve. Laky me nelakaji.

    OdpovědětVymazat
  32. mě se ta barva laku taky velmi líbí, škoda té výdrže :(

    OdpovědětVymazat
  33. allase: to naprosto souhlasím :) ale podle mě tohle vychází ze zvyků českých žen, které jsou pořád zvyklé se podle tohoto "modelu" líčit :) Ale máš naprostou pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  34. Paletky mě v drogerii zaujaly hned na první pohled, ale jako první mě trklo a odradilo, pro jaké barvy očí jsou určené... Mám naprosto stejný názor, jako Allase! Nechápu, že taková značka jako je Dermacol má takové zastaralé zvyklosti :( je to celkem škoda...

    OdpovědětVymazat
  35. Dermacol by sa mal nad kvalitou ich ocnych tienov najzaj zamysliet. Nepamatam si, z by som niekedy citala pozitivne ohlasy na akykolvek ich ocny tien :(

    OdpovědětVymazat
  36. Jak jsem psala na fb nebo IG, už nevím, byla jsem zvědavá na recenzi tohoto laku a bohužel mě nepřekvapila. Já obecně s Dermacolem nemám dobrou zkušenost. Paletku jsem zkoušela swatchovat v krámu, ale byl to děs, takže přestože byla ve slevě, vrátila jsem jí do regálu a odešla bez ní. To si raději chvíli počkám, našetřím víc peněz a koupím paletku od Sleek ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  37. Škoda, chtěla jsem si koupit tu na hnědé oči, ale teď o tom asi budu hodně přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  38. Ta paletka vypadá nádherně, škoda jich no... :/

    OdpovědětVymazat
  39. Je skvelé, že paletky sú krásne rozdelený pre každú farbu očí. Veľmi to oceňujem :)

    OdpovědětVymazat
  40. Jej super tie očne tiene vyzerajá fajn,škoda ich no :).. ja mám dermacol veľmi rada a ešte viac jeden super makeup od nich, ktorý bohužiaľ prestali vyrábať , teda aspon nikde v drogerii ho nemožem najsť a na ich stránke je len v jednom odtieni ktorý nepotrebujem.. :( uplne najlepši ..je to veľká škoda..volá sa DERMACOL PURE GOLD Radiance MakeUp..poznáš? :)
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Stíny vypadají krásně,ale nic jiného jsem od nich ani neočekávala, prostě ty drogérkové stíny jsou na prd :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Zatím jsem nenarazila na lak, který by mi na nehtech vydržel dýl jak tři dny, možná ani dva dny.A nikdy mě nenapadlo vinu přisuzovat laku, spíš jsem myslela, že se vždy o něco blbě otřu. Ha, blbej lak! :D

    OdpovědětVymazat
  43. Škoda té pigmentaci, odstíny by to byly nádherné..:) Nechápu, proč se kvalita stínů nezlepšuje, když je to to první, co vyzkouším. Jsou sami proti sobě..:D

    OdpovědětVymazat
  44. Obecně mi Dermacol prijde dost nekvalitni. Takze me to neprekvapuje...
    Vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Líbí se mi paletka, ale ta pigmentace už je na nic, škoda. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. neviem nejako ma to vôbec nezaujalo :D :(

    OdpovědětVymazat
  47. kdyby mi nějakej lak vydržel déle než 2 dny, tak jsem šťastná

    OdpovědětVymazat
  48. Paletka mě lákala moc,...obsahuje totiž barvičky, které mám ráda. Tím víc je mi líto, že pigmentace není nic moc....teda spíšenic než moc..jak vidím na obrázku. Je to škoda....:-(
    Beru to aspoň z potitivního hlediska...ušetřím :-) .-) :-)
    Díky moc za recenzi, Rendy

    OdpovědětVymazat
  49. Tak ta pigmentace paletky to je teda slabota:-(.

    OdpovědětVymazat
  50. Škoda, ta paletka vypadala moc hezky. Ale obecně neslýchám o stínech od Dermacolu nic moc pochvalného. A na laky mám stopku, takže se můžu potěšit, že tentokrát odolávám :D Už tak mám wishlist plný až to pěkné není :D

    havraanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Škoda té paletky, všude čtu jen negativní recenze.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  52. Příjde mi, že kosmetika Dermacol je poslení dobou horší a horší. Už minulé novinky mě nenadchly. Stíny, laky, řasenky- škoda mluvit...

    OdpovědětVymazat
  53. Ahojda =o)
    jestli něco nesnáším, tak kategorizování podle barvy očí... omg, ať si nosí kdo chce a co chce...
    Takže už tím se mi paletky zošklivily... jinak se mi nelíbí ani balení, ani reliéf stínů, přijde mi to jak váleček na zdi u naší babičky...

    Prostě nezaujaly =o)
    Dermacole, Dermacole...

    OdpovědětVymazat
  54. Ty stíny jsou fakt hrůza, pigmentace nula, ještěže jsem do nich neinvestovala. O laku jsem uvažovala, ale odrazovala mě na můj vkus vysoká cena. No je vidět, že jsem o nic nepřišla :)

    New in: February 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  55. Tieto novinky ma vobec nenadchli. Skor pokukavam po tych 16 hodinovych leskoch, no zas z odtienov nie som nadsena, aj ked pouzivam vyrazne farby, neviem si vybrat.

    OdpovědětVymazat
  56. Zkusenost nemam, na tyhle paletky jsem snad jeste ani necetla zadnou opravdu pozitivni recenzi, takze je ani nemam v planu zkouset a ta cena mi prijde dost vysoka, za takove penize se daji sehnat mnohem lepsi paletky i s vice odstiny :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Zkusenost nemam, na tyhle paletky jsem snad jeste necetla nikde zadnou pozitivni recenzi, takze ani zkouset nebudu, krome toho mi ta cena pijde dost vysoka, za takove penize se daji sehnat vetsi a kvalitnejsi paletky :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Také se mi odstín této červené líbí.

    OdpovědětVymazat
  59. Paletka se mi moc líbí to balení a jak je vyrytý ten vzor na stínech, škoda, že pigmentace je špatné a barvy nelze na očích rozeznat.

    OdpovědětVymazat
  60. Achjo a to jsem o té paletce přemýšlela. Na první pohled je opravdu krásná, ale na co je sebehezčí obal, když neplní svou roli :(

    OdpovědětVymazat
  61. Paletky mě ani moc nelákají,ale laky z této řady bych moc ráda vyzkoušela, vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  62. Nemám zkušenosti s žádným z nich, protože bydlím v zapadlém městečku a všechny novinky se sem dostanou podstatně později :'(

    OdpovědětVymazat
  63. Paletku mám, pro modré oči. A musím přiznat, že s ní mám tak trochu podobný problém jako ty. Ráno se nalíčím, vystínuji víčka a po několika málo hodinách, vystínování mizí a mám jenom jednolitá šedomodrá víčka. Barvičky se jako by propojí a je po parádě. Laky jsem ani nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  64. Ani s jedním z těchto produktů nemám zkušenost, z Dermacolu spíš používám sprchové gely nebo tělové krémy. k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Vyzkoušej Rendo od Dermacolu ten dvoufázový lip cream. Je bombastický!! Chválí ho Getthelouk a já ho musím pochválit taky. Ráda nosím červenou a tenhle lipcream vydrží všechno jídlo, neobtiskává se a za celý den - teď ho mám na sobě 14 hodin a pořád vypadá na mých rtech podobně jako ráno. Vyzkoušej!!

    OdpovědětVymazat
  66. Od Dermacolu preferuji spíš různou péči než dekorativku, ta mě bohužel taky moc neoslnila..té paletky je vážně škoda, na pohled vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  67. Zatím jsem nezkousela ani jeden produkt :)

    OdpovědětVymazat
  68. Paletka mě moc nezaujala svým vzhledem, ale barvy jsou docela pěkné.Je škoda, že drogerkové stíny jsou povětšinou tak špatně pigmentované..

    OdpovědětVymazat
  69. Škoda, to balení mi přišlo super..

    OdpovědětVymazat
  70. Dermacol je taková zvláštní značka. Některé produkty mají úplně TOP, ale některé jsou zase úplně mimo, předražené a nefunkční

    OdpovědětVymazat
  71. dermacol moc nemusim, nechala jsem se akorat zlakat na jejich transparentni pudr (ktery ma dost na prd obal, a mam ho vsude rozsypany)...jinak mi prijde, ze je spis pro starsi vekovou kategorii a vubec me jako nelaka

    OdpovědětVymazat
  72. Škoda těch stínů, protože ty barvy jsou opravdu moc hezké... Jinak souhlasím s komentářem Kat, že některé produkty má Dermacol parádní a některé naopak propadáky.
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Tak mě každý lak vydrží pět dnů, takže pokud to na něj někdo napíše, tak to stejně neni žádná výhra.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)