čtvrtek 12. března 2015

Densify - řada po které vám nabobtnají vlasy

Postřehy z používání této nové řady vlasových přípravků Garnier Densify mi trochu trvalo připravit. Je fakt, že se k hodnocení dostávám ve chvíli, kdy jsem šampon i kondicionér již vypotřebovala a po několika měsících používání můžu tedy už posuzovat a hodnotit. Úplně na začátku jsem jí vlastně ani nechtěla zkoušet, protože mi bohužel vlasová péče od Garnier málokdy vyhovuje a i tentokrát jsem čekala propadák. Říkala jsem si, že si jednou umyju vlasy a druhý den to bude vypadat děsně, tak to umyju znovu a nebudu mít chuť se na růžové lahvičky více podívat....



Nová řada, která láká heslem "Nebuď nafoukaná, buď hustá!", obsahuje látku Fibra cylane, která proniká do vlasového vlákna a zesiluje jej zevnitř, čímž reálně vytváří až o 38 % vlasové hmoty více. Dále pak obsahuje výtažky z granátového jablka, které zanechají vlasy hezčí na pohled a krásně voňavé. Toť trocha té teorie a teď jaká je praxe?




Šampon - toho jsem se tak nějak obávala nejvíce, protože pokud nesedne ten, je to zlé. Po prvním umytí jsem se smířila s tím, že si druhý den umyju vlasy znovu, protože budou vypadat umaštěně a splihle, jako se mi to stalo po použití jiných šamponů Garnier Fructis. A jak jsem se mýlila a odsoudila ho předčasně! Nejen, že mi vlasy neumastil, on mi je ještě trochu nadýchal a dodal jim takovou zvláštní texturu. Nechci říct, by vlasy vyloženě zhrubly, to ne, ale prostě jich je opravdu víc. Prostě nabobtnaly :) Nechápu, jak je to možné a samotnou mě to překvapilo. Nevím, k čemu bych to přirovnala, protože jsem nikdy nic podobného nezkusila. Sice mám vlasů vážně dost a jsou husté, ale dokáží tratit objem lusknutím prstů a po umytí tímhle šamponem si objem relativně udrží. Plus šampon dobře pění a příjemně ovocně voní. Kdybych kolem něj šla v drogerii, nikdy si ho sama nekoupím a odsoudím na základě mé předchozí zkušenosti. Nicméně jsem jeho efektem vážně mile překvapená a rozhodně bych si koupila znovu!




Kondicionér - tak nějak extra z něj odvařená nejsem a kdybych si mohla vybrat, dám přednost používání masky a kondicionér úplně přeskočím. Mám pocit, že největší parádu a nejvíc wow efekt dělá právě šampon a zbytek produktů jsou spíše jen doplňky. Takže hodnotím spíše neutrálně, protože mi nic špatného neudělal, ale na druhou stranu mě nijak neohromil. 





Maska na vlasy - se stala mým druhým oblíbencem hned po šamponu. Je hodně hutná a to mám ráda. Vlasy jsou po použití takové nadýchané, heboučké, jemné a hlavně krásně voňavé. Vlasy díky ní objem neztratí a neplihnou. Na drogerii super počin a rozhodně bych si koupila další balení!




Bezoplachová péče a moje vlasy, to většinou nejde dohromady. Zatím mi vyhovoval asi tak jeden produkt podobného ražení, který by mi vlasy nezatížil a rychle neumastil. Bohužel toto sérum není ta příjemná výjimka a vůbec mi nesedlo. Když ho použiju, druhý den musím vlasy znovu umýt, protože strašně rychle plihnou a to, co dokázal vytvořit šampon, sérum totálně zazdí. Nejsem zrovna ideální člověk na testování podobných věcí, takže to berte s rezervou, ale mě bohužel sérum vůbec nesedlo a doporučit ho nemůžu.





Za mě tedy rozhodně doporučuji šampón a masku. Kondicionér mi přijde takový normální, nic extra zázračného a díky masce ho ani není potřeba používat. Bezoplachové sérum mi bohužel nesedlo, ale jelikož jsem na něj četla už několik pozitivních ohlasů, budu zjevně opět jen ta černá výjimka, která má na tyhle produkty prostě jen pech a nesedí jí.

Nevím, jak to ten šampon dělá, ale vlasy vážně zahustí. Ten efekt se špatně popisuje, ale je tam :)

Máte s touto řadou zkušenost? Zkoušely jste někdy podobný produkt, který by vlasy dokázal zahustit? :)



PS: Děkuji Garnier za poskytnutí produktů k recenzi

69 komentářů:

  1. Tahle rada me vazne laka vyzkouset, urco po ni casem sahnu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Od Fructisu bych očekávala přesně to, co ty. Od šamponu mastnou a zplihlou hlavu, od masky a kondicionéru potom nulový efekt. Musím říct, že ačkoliv mě tvůj popis šamponu poměrně zaujal, stejně mu nevěřím! :D Tedy ne tomu popisu, ale k samotnému výrobku prostě nemám důvěru. Možná se ale někdy přemůžu a až bude v nějaké akci, tak vyzkouším, uvidíme :)

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí, že bez servítek napíšeš, co není dobré.
    Já značku Garnier ráda nemám. Například šampony mě vždy dráždily pokožku hlavy.
    Dáváš si masku na celé vlasy od kořínků po konce?

    OdpovědětVymazat
  4. Sampon skúsim, momentalne mam doma od garnier "good bye damage" a nejak ma neoslovil, tak uvidíme teraz :)
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. NO zahustit, mě dělají velký objem šampony od Aussie :) Masku bych vyzkoušela ráda

    OdpovědětVymazat
  6. Fructis jsem používala hodně let ještě na základce a i dneska sem tam doma nějaký máme. Sama bych si ho už ale nekoupila, protože chci zkoušet i něco jiného. Ale tahle řada vypadá dobře, na ten šampon se zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o takovém kouzlu, jakým je zahuštění, slyším poprvé, ale musím říct, že jsi mě hodně nalákala. Akorát mi dochází šampón a pro nový si budu muset běžet do drogérie, protože nemám žádný v zásobě, a tak nejspíš sáhnu po tomto růžovém kouzelníkovi a budu doufat ve stejný efekt, jaký vytvořil tobě ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to není nic pro mě, já mám právě vlasů až moc a potřebuju je spíš nějak ulíznout, představa, že by mi nabobtnaly, mě úplně děsí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak šampón a masku určitě zkusím, mám sice vlasů dost, ale jak jsou těžké, vypadají zplihle:( Třeba mi tato řada pomůže..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Masku som už skúšala a je super, láka ma aj sérum, mám veľmi rada takéto olejíčky na vlasy. Mám ich poriadnu zásobu ale asi neodolám ani tomuto :)

    OdpovědětVymazat
  11. To zní až podezřele dobře :) Nedráždí šampón pokožku hlavy?

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  12. Zkušenost s touto řadou nemám. Od Garnier mám moc ráda Fructis na mastné vlasy u kořínků a suché konečky.

    OdpovědětVymazat
  13. Maska mě moc láká, šampony z drogerky jsou pro mě tabu (po všech mám lupy a svědí mě hlava).

    OdpovědětVymazat
  14. Zkoušela jsem Elseve Fibralogy, ale měla jsem po něm tolik lupů, jako ještě nikdy, takže nějaký výsledek se neměl šanci dostavit. Takže na tenhle kousek jsi mě hodně nalákala a doufám, že nedopadnu stejně.. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Violetta Vittorie: vždycky jsem to tak dělala a dělat to budu :) Samozřejmě je třeba brát ohled na to, že každému vyhovuje něco jiného a každý máme jinou pleť i vlasy, ale věřím, že tohle mé drahé čtenářky vědí :) Masku nanáším pouze na spodní část vlasů, cca posledních 5-10cm vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  16. Přiznám se, že šamponum od Garnieru jsem se také vyhýbala obloukem, protože bohužel jediné co se mi na nich vždy líbilo byla jejich vůně. Jinak pro mě k ničemu... Takže celkem zírám, že na tento čtu tolik chvály a vážně o něm začínám uvažovat, protože objem je to, co přesně potřebuju! Mám celkem dost vlasů, ale tak děsně jemné, že po většině šampónech mi plihnou. Takže tohle by mohla být dobrá volba.

    OdpovědětVymazat
  17. Já tyto šampony nezkouším, jeden mi sednul a ten používám:)

    OdpovědětVymazat
  18. Na túto radu sa už chystám dlhšie :) Ako píšeš, už som videla dosť pozitívnych recenzií, tak táto tvoja ma len utvrdila. :) Ja mám naopak s Garnier Fructis len dobré skúsenosti, tak sa veľmi teším na otestovanie Densify :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle značku jsem nikdy nezkoušela,nějak mě nikdy nelákala,ale docela bych chtěla vyzkoušet nějaký ten produkt a udělat si o tom sama obrázek :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mám dojem, že to kombo budu potřebovat :D Díky za tip.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tato rada na vlasy ma vobec neoslovila. Ale je super, ze tebe sampon a maska vyhovuju :)

    OdpovědětVymazat
  22. Kdybych neměla problém s tím, že objem mám velký, tak bych hned vyzkoušela. Tvá recenze je fakt dobrá :)). Škoda, že mám opačný problém :D.

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Taktéž se na tuto řadu chystám, hned jak spotřebuji své šamponové zásoby :) nejvíce mne láká právě maska

    OdpovědětVymazat
  24. Ja mám kondicioner a kuru od Elseve fibralogy a funguje. Masku mám ID nich též ale ta je nic moc. Ostatní výrobky z rady od Elsevu jsem nezkousela ale ten kondicioner s kůrou moc doporučují. Navíc super voní. Tenhle sampon me láká asi zkusim díky za tio

    OdpovědětVymazat
  25. v téhle řadě je hlavně ještě takový fajn sprej, který nikde nevidím ani na blozích, ani v reklamě, božsky voní a má dodat takový rozcuchaný vzhled, což sice nechápu, ale za tu vůni ho miluju :D

    OdpovědětVymazat
  26. Zrovna včera jsem si koupila masku. Ještě jsem jí nezkoušela ale jsem superzvědavá. Doufam že mi sedne.

    OdpovědětVymazat
  27. Nevím proč, ale mám pocit, že vždycky u tvých článků už v úvodu uhodnu, jestli se ti produkt(y) líbil(y) nebo ne.. i když to tam není nijak naznačeno, prostě mám tušení :-) ... taky mám z vlasových produktů Garnier trochu nijaký pocit. Sice hezky voní, ale zrovna radikální změnu na hlavě mi zatím žádný neudělal.

    OdpovědětVymazat
  28. Masku jsem si nedávno pořídila, ještě jsem měla políčeno na sérum, ale teď když čtu, jak Ti nesedlo, tak se bez něj myslím obejdu:-D Ale šampon si pořídím určitě, jsem docela zvědavá, co dokáže s mými vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tahle řada by se mi určitě líbila :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Ten šampon musím vyzkoušet. Taky Garnier vůbec nepoužívám, ale tohle vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to teda koukám :-) Mně vždycky připadaly produkty od Garnieru jako univerzální mastidla a zplihávadla vlasů :-D Tohle ale vypadá moc zajímavě :-) Nedávno jsem zkoušela Oxygen moisture, protože ho všichni chválili, ale pro mě to byl úplně obyč šampon bez nějakého zvláštního účinku

    OdpovědětVymazat
  32. Ten šampon se mi moc líbí, mám totiž vlasy bez objemu, tak tohle by mi možná konečně mohlo pomoct. Zkoušela jsem poměrně dost řad na větší objem, bohužel mi na vlasy nic moc nefunguje :(

    OdpovědětVymazat
  33. Tuhle řadu jsem ještě nezkoušela, ale u Fructis řad se mi líbí hlavně barevnost obalů a ovocné vůně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Taky jsem nad touto řadou přemýšlela a ráda bych si pořídila šampon. Chtěla jsem kondicioner, ale tak vyzkouším teda masku. :-)

    Zvu tě na moji Giveaway. Jestli chceš, tak se můžeš připojit. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Dělám si zálusk na masku, přišel mi od DMka poukaz na slevu, cena je pak úplně směšná, tak doufám, že mi mě bude dělat tak super vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  36. V tomto som asi jediná, ale vždy takéto farebné šampóny a veci u mňa evokujú, že je to buď pre farbené vlasy alebo pre deti :) Fakt neviem prečo ... inak je veľmi dobrý článok toto a chystám sa to vyskúšať, no nedokopala som sa k tomu :/

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  37. no taky bych do Garnieru asi nevkladala velke naděje, ale až si budu kupovat novej šampon, vím co zkusím :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  38. mne vlasy nič nezahustí neviem :D inak pekný obal to ma ale garnier mi dosť mastí vlasy :/

    OdpovědětVymazat
  39. Priznám sa, samu od seba by ma asi nenapadlo kúpiť práve toto, ale teraz si mi nasadila chrobáka do hlavy... Vďaka tomu, že som kedysi mala mega-husté háro, tak nejak si na to moje súčasné "priemerne husté" posledné roky neviem zvyknúť...
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  40. Tahle rada vypada opravdu zajimave, produkty od znacky Garnier mam moc rada :-) Na zahusteni vlasu jsem nikdy nic nezkousela, akorat pouzivam produkty Dove Oxygen & Moisture na objem a jsou moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Na zhuštění vlasů jsem používala koňský šampon, ale nevím, jestli mi to úplně pomohlo, každopádně teď se mi začaly hodně mastit vlasy a zkusila jsem změnit šampon, ale vlasů mám pořád málo :( k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. tato řada mě láká, už jsem přemýšlela nad koupí, jak dopotřebuji své rozdělané

    OdpovědětVymazat
  43. po všech šamponech Fructis co jsem zkoušela, mě svědila hlava

    OdpovědětVymazat
  44. Mamka to doma má, tak zkusím někdy nenápadně použít, nalákalo mě to :D

    OdpovědětVymazat
  45. díky za tip, minula bych ji bez povšimnutí :)

    OdpovědětVymazat
  46. tak ten šampon nejspíš zkusím, ten nabobtnaný objem bych brala

    OdpovědětVymazat
  47. mne zase garnier fructis vyhovuje a ešte som nemala od nich nič, čo by bol prepadák :) no teraz som sa zamilovala do Dove, tak uvidíme či sa vrátim ku garnieru :)

    OdpovědětVymazat
  48. Posledny rok vsadzam skor na "prirodne" sampony, momentalne je to Natura Siberica a som s nou spokojna...sampony typu Pantene, Garnier, Head and shoulders mi nevyhovuju.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Zkušenosti zatím nemám, nicméně mrknu do rogérky :-)
    Nový šampon se bude hodit...navíc, když nezatíží vlasy....tak tím lépe:-)
    Možná přihodí m i masku, ať mají vlásky i nějakou změnu.
    Stále jsem ve fázi hledání ideálního produktíku....tak třeba Fructis bude on :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Já nedám dopustit na šampon pro objem od Yves Rocher, ale ta maska vypadá lákavě. Možná že si ji i koupím :D

    OdpovědětVymazat
  51. Zahustí? To bych potřebovala...juknu na něj!! ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych si tohle asi nekoupila, dřív jsem používala jeden od nich na lupy,ale moje vlasy jsou náročné, nemůžu používat jen tak něco. Docela jsem teď ujížděla na Alverde :-)

    OdpovědětVymazat
  53. tyhle články mám nejraději. Mám problém s řídkými vlasy, které se navíc rychle mastí u kořínků, ale konečky nikdy nepoznaly co to mastnosta je :D takže se snažím hledat přesně tyhle vlasové řady a tuto jsem zatím obcházela bez povšimnutí.Díky za tip, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  54. S řadou Fructis od Garnieru nemám též moc dobrou zkušenost. Vlasy po umytí nevypadaly nijak extra. Ale tato řada vypadá dobře, určitě se na ní půjdu alespoň podívat a třeba i vyzkouším, pokud je pravda, že opravdu plní funkci :)

    OdpovědětVymazat
  55. Zajímavý tip, já osobně od Garnier můžu řadu Ultra Doux, zejména variantu na objem, která mi udržela vlasy v prezentovatelném stavu klidně tři dny. Na tuhle věc se možná kouknu, až dopotřebuju svou železnou zásobu šamponů.... uvidíme :D každopádně kondicionér nikdy nebyl můj oblíbený výrobek :D

    havraanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Od Garnier jsem ještě na vlasy nic nevyzkoušela, ale tímhle článkem jsi mě vcelku zaujala, tak to asi vyrazím omrknout :) Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  57. Ja sampony Garnier nemam rada, mam po nich mastne vlasy uz na druhy den. Ale rada bych zkusila tu masku.

    OdpovědětVymazat
  58. Já naštěstí zahustit nepotřebuji :)) Ale líbí s emi aspoň barva obalu :D
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  59. Tak tohle je fakt zajímavý, nechápu, jak ten šampon může nabobtnat vlasy :D Já teda potřebuju po umytí spíš opačný efekt, mám vždycky hroznou hřívu a naopak potřebuju vlasy zjemnit a trochu uhladit

    OdpovědětVymazat
  60. ta maska fakt voní nádherně :-) mám ještě dva tejdny nákupní stopku, ale pak se do ní pustím

    OdpovědětVymazat
  61. Na moje hrubé a objemné vlasy by to asi nebylo, ale zajímal by mě ten efekt, který s vlasy šampon dokáže.

    OdpovědětVymazat
  62. Láka ma maska na vlasy:)
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. mně tahle řada také sedla a přijde mi super :)

    OdpovědětVymazat
  64. Mně hrozně odpuzuje ta barva těch obalů:D

    OdpovědětVymazat
  65. Láká mě maska, zatím jsem žádnou nezkusila, tohle by mohl být dobrej začátek

    OdpovědětVymazat
  66. Mám tu zhušťující L'Oreal řadu, dokonce celou. Nefunguje absolutně vůbec, asi vyzkouším tu Garnier a porovnám

    OdpovědětVymazat
  67. S touto řadou zkušenost nemám, ale obecně mi šampony od Garnier nikdy moc nesedly a ani u kondicionéru, který teď používám, nepozoruji téměř žádný efekt :(
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Každý den v práci chodím kolem těchto produktů, nad kterými stále přemýšlým jestli jo nebo ne. Mám doma totiž ještě šampon a kondicioner ze Španělska a nechce se mi kupovat další.. Ale mám velkou touhu tuto řadu vyzkoušet protože trochu objemu bych každopádně potřebovala.. Až dopoužívám ten co mám, pořídím si asi tenhle od Garnier. Momentálně používám Tresemmee ceratin.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)