čtvrtek 19. března 2015

Čokoláda od Too Faced

Čoko paletka od Too Faced obletěla celou blogosféru třikrát tam a zpátky. Předpokládám, že minimálně jednou jste o ní musely slyšet a důvěrně jí znáte. Nevím proč, ale když se paletka poprvé objevila, myslela jsem, že se jedná pouze o limitovanou edici. Ze začátku jsem se o ní ani extra nezajímala a nebyla to taková ta láska na první pohled, jako v případě jiné kosmetiky. Pak se ale začala objevovat víc a víc, recenze a fotky se množily. Někdy po Vánocích se k tomu přidala akce 2+1 na exkluzivní značky v Sephoře a já jsem byla lapena! Navíc paletka ve stojanu stále byla, takže domněnky ohledně limitované kolekce padly. Pak jsem jí otevřela a čokoládový závan zavelel, abych paletku přihodila do košíku. Takže čokoládku mám nakonec taky, i když bych to ze začátku neočekávala :)




Paletku jsem kupovala klasicky v Sephoře, přesnou cenu si jako vždy nepamatuju (díky těm všem akcím a 20% slevám ztrácím pojem), ale matně tuším, že to možná byla něco kolem 1200 Kč ?? Kupodivu mě tolik nedojímá, že je paletka zabalená v tabulce čokolády, i když chápu, že pro někoho je to značný stimul pro to jí vlastnit. Když se bavíme o čokoládě, kromě toho, že tak vypadá a názvy odstínů evokují všechny sladkosti světa, stíny po čokoládě i voní. Ano, je to mírně řečeno vyloženě terapeutické a anti-stresové, když jí otevřete. Voní jemně a sladce, žádný čoko odér na sto metrů, ale je to děsně příjemné. Zvlášť, když máte těžké ráno a nic vás nebaví, stačí otevřít paletku a den je hned hezčí :)





Barevné složení paletky mi vyhovuje, i když nějaké poznámky k ní mám. Paletka obsahuje jak matné, tak i lesklé a třpytivé stíny, takže si každý přijde na své. Dva stíny jsou ve větším provedení, protože se zřejmě předpokládá, že se podobné ostíny při líčení používají často a prakticky pořád, takže asi aby déle vydržely. Právě se světlým matným stínem White chocolate mám trochu problém, protože podobné stíny příliš nevyužívám a raději bych, aby byla ve větším panu spíše zlatá nebo jiná hnědá barva. Protože jestli tuhle paletku někdy vypotřebuju, tak právě bílá čokoláda zůstane asi téměř netknutá. To je asi moje největší výtka vůči této paletce, jinak si na barevné složení nemůžu nijak víc stěžovat.




Pigmentace stínů je skvělá, ty třpytivé jsou více máslovější, matné zase trochu sušší a prášivější, ale tak to prostě je vždycky. S bází mi drží všechny absolutně skvěle celý den a nemám s nimi problém. Třpytivé mohou během nanášení sice trochu opadávát, ale s tím si člověk hravě poradí. Během dne pak už drží na svém místě a ani se nehnou.


V této polovině paletky mám ráda úplně všechny odstíny, až na zmiňovanou bílou čokoládu, která podle mě zabírá z paletky zbytečně moc místa :)




Z této části paletky stojí za zmínku matný růžový stín (strawberry bon bon), který je ve větší vrstvě trochu křídový a ne úplně přirozený, takže na jeho používáním trochu pozor. Na fialový stín jsem četla občas nějaké negativnější ohlasy, co se pigmentace týče, protože někomu přijde tak trochu "vyblitě" fialový, ale já jsem s ním v pohodě. Obsahuje drobounké třpytečky, které jsou patré při bližším ohledání. Růžový odstín je tedy maličko černou ovcí této poloviny paletky a na fialovou se zaměřte při zkoušení, pokud o paletce uvažujete a očekáváte bomba fialový odstín :) Tohle by mohlo být jediné zklamání, co se pigmentace týče.





Zavírání paletky je na magnet a otevírá se snadno a lehce. Uvnitř najdete velké zrcátko.





Paletka je podle mě velice povedená! Myslím, že všechny nadšené a pozitivní ohlasy si maximálně zaslouží, i když každý k ní může mít nějaké menší výtky (což je vždy jen individuální záležitost). Sice bych neřekla, že jsou všechny stíny v paletce prudce jedinečné a podobné u jiných značek nenajdete, ale jsou všechny pěkně na jednom místě a to je super. A konečně je to paletka, kde není uhlově černý stín, který prakticky nikdy nepoužívám a jeden by mi stačil na celý život. Za to palec nahoru. Plus kvalita i pigmentace stínů je báječná a ta vůně čokolády dělá taky jistá plus k dobru :)

Suma sumárum, jestli je tohle po odstínové stránce vaše krevní skupina, paletku určitě omrkněte. Too Faced nabízí poměrně dost dalších paletek stínů a vybere si podle mě každý. Akorát, že žádná další nevoní po čokoládě :)

Paletku asi znáte, ale co na ní říkáte? Jak se vám líbí a dojímá vás to, že voní po čokoládě? :)

63 komentářů:

  1. Mám ju na wishliste už pár mesiacov a pomali sa k nej blížim :) takže čoskoro bude táto krásavica aj u mňa doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. uvažuji nad ní :-)vyzkoušela jsem jen na ruku v Sephoře stín Gilded Ganache a vydržel mi tam strašně dlouho a byl tam i po umytí nádobí :-) černý stín z paletky taky nikdy nevyužívám :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka se mi moc libi. Ale stiny nepoužívám tudiz pro me ztraci smysl paletku kupovat. Ikdyz, na policce by se hezky vyjimala 😊
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak mě pigmentace stínů nepřesvědčila, myslím, že za tuto cenu se dají sehnat povedenější kousky (co se pigmentace týče) :). Ale její vůně je vážně mámení :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie K: jestli soudíš jen na základě fotek tady, tak určitě doporučuju mrknout na více swatchů na netu nebo případně vyzkoušet v obchodě :) Barvy můžou na tvém monitoru působit třeba vybledleji nebo méně intenzivně (záleží na jeho nastavení), ale jsou vážně skvěle pigmentované a krásné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně paletka, kde bych využila asi všechny odstíny, asi jí půjdu omrknout a hlavně očichat:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Je prostě nádherná! Už dlouho ji chci;) Ty hnědé odstíny jsou bomba;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm, čokoládová paletka, na mě ten tvar docela působí, ale ty stíny jsou doopravdy pecka! U Petralovelyhair jsem viděla i tu bílou a musím říct, že se mi líbí i ta! Rozhodně ji dojdu omrknout, ale mám doma v tuto chvíli tolik stínů, že bych je nevyužila. Každopádně aspoň vím, co si dám na wishlist :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ten fialový stín mi připomíná borůvky :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Priznám sa, v tomto prípade sa mi asi viac páči dizajn než obsah... Akože né že by tie odtiene boli zlé, ale nie som si istá, či sú tak celkom moja šálka kávy. Ale možno by to len chcelo omrknúť naživo :). Vôňa je určite plus.
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Kromě toho, že jsou pěkný stíny i balení, tak mě zaujaly názvy těch stínů, že je to opravdu udělané do detailu ve stylu čokolády a sladkostí :)

    OdpovědětVymazat
  12. až mi slina ukápla... :-D
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně souhlas! Já jsem právě ta hračička, která paletku potřebovala už jen proto, že to má obal čokolády a voní :D. Musím říct, že čím déle paletku mám, tím více jsme si ji zamilovala. Co se týče stínů, tak za ten matný vanilkový jsem já právě ráda, vždycky tuhle barvu vypotřebuju nejdřív a tak mi maximálně vyhovuje, že je tady velká :). A ohledně té fialové, to je přesně ten odstín, který mě zklamal, taky se mi zdá hůř pigmentovaný,ale ty ostatní jsou supr, takže to tak nevadí :). Celkově se mi Too faced paletky líbí, pokukuju po té nové matné Natural matte, ta si myslím, že bude úžasná, jelikož si na matných stínech nějak ujíždím :).

    OdpovědětVymazat
  14. Ty stíny vypadají naprosto božsky, ale bohužel mě odrazje právě ta všemi milovaná vůně čokolády. Já čokoládu uplně nesnášim!

    OdpovědětVymazat
  15. Je moc krásná, ale barvičky na štěstí nejsou nic pro mě, takže výjimečně ušetřím :-)) Každopádně ta vůně mě zaujala, rozhodně si ji dojdu aspoň do Sephory očuchat :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Je krásná, skvělá, boží, ale... i tak ji nepotřebuju :D nevím proč. Za to mě uchvátila neutrální paletka od Zoevy a co nevidět si ji objednám :)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  17. jj, paletku jsem již už mnohokrát viděla, ale v tvým článku mě zaujala nejvíc! + máš k tomu super fotky :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzera pekne, vonia urcite uzasne aj kvalita tienov je urcite skvela, ale mna tie odtiene nejako neoslovili. A pritom mam hnedo-fialovo-ruzove odtiene uplne najradsej. Ak budem mat moznost, pozriem si ju nazivo a rozhodnem sa, ci sa mi paci ebo nie. Ale ako pises, laska na prvy pohlad to nie je :)

    OdpovědětVymazat
  19. ja som asi jedna z mála ktorá čokoládu naoza nemusí :) každopádne vyzerá super + krásne odtiene s dokonalými názvami :)

    OdpovědětVymazat
  20. Souhlasím s tebou, že namísto velkého matného white chocolate stínu bych raději uvítala stejnou velikost salted caramel. Matné bílé stíny vůbec nepoužívám a vždy si vzpomenu na PetruLovelyHair, která je má naopak jako první pryč, jak ve svých videích říká.
    Budu patřit mezi menšinu, ale mě se balení vůbec nelíbí, což je zajímavé, čokoládu mám ráda, ale její vůni v kosmetice naprosto nesnáším. Paletka mě tak nechává chladnou. Přesto jsem článek s chutí přečetla a děkuji za něj.
    Svou perfect paletku, pokud budu mluvit o barevné paletě jednotlivých stínů, kde bych věděla, že je využiju opravdu všechny stíny nebo alespoň 3/4 celku, bohužel stále hledám. Škoda, že nakombinovat si svou vlastní paletku, se tak prodraží....

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá zajímavě, ale mě právě vůně čokolády dost odrazuje, zvlášť v kosmetice

    OdpovědětVymazat
  22. mě paletka velmi zaujala, vzhledově se mi velmi líbí, ale odrazujeme mě právě ta vůně čokolády

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkná paletka. Názvy stínů jsou opravdu originální :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já ji miluji. Používám jen ji od te doby co jsem si ji koupila.

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá skvěle, stále uvažuji jestli ji potřebuji nebo ne, navíc jde Urban decay do Sephor... No je to dilema :D

    OdpovědětVymazat
  26. Stíny nepoužívám, v opačném případě bych na tuto čokoládovou tabulku určitě šetřila, protože obal je fakt velký lákadlo. Ta cena už tak lákavá ale není :D

    OdpovědětVymazat
  27. Už nějakou dobu uvažuju nad nákupem kvalitní paletky a tuhle přidávám na seznam :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jojo, po téhle toužím:) A ještě po té druhé bílé!!

    OdpovědětVymazat
  29. Já ji miluju ! :) Za mě má všechny palce nahoru za obsah, design, vůni i nápad ;).

    OdpovědětVymazat
  30. Super, už se těším až ji v neděli dostanu k narozeninám:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tahle paletka je krásná a hrozně mě baví sledovat fotky a názory všech lidí, ale mě osobně teda zatím nijak moc neláká :) ..zatím jsou na mém wishlistu jiné paletky stínů, které nutně potřebuji :D tahle mi přijde trošičku nudná, co se odstínů týče..takže pro mě zatím ne, ale třeba mě časem také chytne víc :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá suprově a už o ní uvažuju nějakou dobu, takže určitě u mě taky jednou skončí... akorát jak říkáš, místo stínu white chocolate bych tam uvítala nějakou matnou hnědou ve velkém. A růžové ani fialové stíny téměř nepoužívám, takže to vypadá, že si s chocolate bar sedneme :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Keď som videla obrázok, myslela som si, že fakt píšeš o čokoláde ! :D A narobila si mi poriadne chute! Ale inak tie tiene vyzerajú veľmi pekne a za tú cenu to bude asi aj kvalitka :)



    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY, v ktorej si môžeš zasúťažiť o kabelku, krásny náhrdelník a laky na nechty :) Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
  34. Znám ji, ale ještě jsem ji nikdy "neočuchala", docela by mě zajímalo, jak opravdu moc čokoládově to voní...:D

    OdpovědětVymazat
  35. O téhle paletce už dlouho přemýšlím, takže recenzi vítám :-) Zrovna když byly váhy spíš u ne, tak si mě zase přesvědčila, abych do ní šla :-D Mně teda moc o tu vůni ani balení nejde, i když je to vypadá roztomile, ale to složení stínů se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  36. Musim rict, ze tahle me sakra zaujala!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Tahle paletka je senzační. Zatím o ní jen sním a souhlasím s tebou. Odstín White Chocolate bych také zrovna nevyužila :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  38. Tak já nevím...mám období že ji chci...pak vždycky narazím na nějakou nic moc recenzi tak si řeknu že ji zase tak nepotřebuju...a pak přijde dobrá recenze a zase nad ní začnu uvažovat...chjo

    OdpovědětVymazat
  39. Wow, ta vypadá skvěle. Hlavně odstíny jsou super.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  40. Ten obal je vážne krásny,no tiene na oči vobec nepoužívam)

    OdpovědětVymazat
  41. ta je nááádherná, líbí se mi balení, stíny a i to, že voní!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  42. Je krásná...a v kombinaci s čokovůní...ideální kombinace.
    Právě se mi líbí větší světlé stíny.... vždycky ten nejsvětlejší "vyšmrdlím" jako první ze všeho.... na blending, do koutku, pod obočí...a zmizí pak kosmickou rychlostí....
    Díky moc za reneci, Rendy :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Balení je k sežrání, jen škoda, že odstíny nejsou vyloženě pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  44. mám napodobeninu od Make up revolution,vůně čokolády mi u ní chybí.Bílej stín používám každý den.Do budoucna si pořídím tuto.

    OdpovědětVymazat
  45. Waw, mně se ta paletka vážně líbí, je tam i celkem dost odstínů bez třpytek, což vážně oceňuju a nad touto paletkou budu uvažovat :) díky za tip! k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Vypada opravdu nadherne, i odstiny se mi libi :-) Prinejmensim si ji budu muset jit ocuchat, ta vune me zajima :-D

    OdpovědětVymazat
  47. Ta je k sežrání, nádherné barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Balení je úžasný a složení stínů se mi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  49. Já paletku naprosto MILUJU, od té doby, co ji mám, nepoužívám žádnou jinou. :) Rozhodně skvěle investované peníze (v Sephoře stojí 1290 bez slev). Myslím, že pokud by někdo chtěl mít jen jednu paletku, rozhodně by to mohla být Chocolate Bar. :)

    OdpovědětVymazat
  50. odstíny a pigmentace jsou skvostné..osobně bych jen nemusela mít takový obal, přijde mi jako pro 13-holčičky..

    OdpovědětVymazat
  51. si ma úplne navnadila investovať do pre mňa drahšej paletky :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  52. Paletka vypada uzasne. Jen je trochu nad muj rozpocet.

    OdpovědětVymazat
  53. Po paletce jsem dlouho toužila, protoze se mi moc líbily stíny:-). Že je balená jako tabulka čkolády, mě nějak nebere, resp. kdyby nebyla jako tabulka, tak by mi to bylo celkem jedno:-). Nicméně když paletku otevřu a vyvalí se na mě ta vůně, tak je to takový milý bonus a musím přiznat, že často mi to vykouzlí úsměv na rtech:-).

    Jinak za mě ta fialová je upně nádherná, sáhla jsem po ní jako po první a moc se mi líbí:-). Z těch dvou velkých stínů bych tam nemusela mít ani jeden, a nebo teda v poloviční velikosti - moc je nevyužiju.

    OdpovědětVymazat
  54. Moc pěkné odstíny, myslím, že bych je využila z paletky všechny, což se mi moc často nestává. Hlavně se mi líbí ta kombinace matných a se shimmerem v jedné paletce, člověk si vezme jednu paletku na cesty a vytvoří s ní jak matné, tak blýskavé líčení :)

    OdpovědětVymazat
  55. Barvy jsou úžasné, a jako bonus čokoládová vůně ? Díky za tip :) !!

    OdpovědětVymazat
  56. Paletka je to krásná, ale říkám si, že další nude paletku bych prostě nevyužila, radši budu používat ty, co už mám a čichat můžu k Milce :D
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nejvíce se mi líbí, že neobsahuje jenom klasické nude odstíny, ale má i více nevšední, zajímavé barvy. Škoda, že podobných paletek vlastním už xy kousků, nevadila by mi taková tabulka čokolády v líčení skříňce :)

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - nejlepší a velmi budget-friendly tužka na oči

    OdpovědětVymazat
  58. Mám ju už pomerne dlho a je to moja najobľúbenejšia paletka. Mňa na nej dojíma všetko - balenie, odtiene, vôňa i chuť :) Naopak, som rada, že White Chocolate je veľký tieň, pretože ho používam skoro vždy na rozjasnenie. Úplne zbožňujem Salted Caramel a Milk Chocolate - o karemelovom tieni som si nikdy nemyslela, že by mi vôbec išiel, no odkedy som ho vyskúšala, líčenie nabralo nový rozmer.

    OdpovědětVymazat
  59. Ty stíny vypadají úžasně...jenom kdyby nebyla tak drahá....ale třeba si na ni časem našetřím a taky si ve špatné dny zpravím náladu čokoládkou :-)

    OdpovědětVymazat
  60. Upřímně je to pro mě spíše přežitek, ty peníze radši vrazím do paletky, kde bude větší barevná škála :-) ačkoli chápu, proč je to takový hit, tak mně se to nějak vyhnulo :-)

    OdpovědětVymazat
  61. doteď jsem z ní nějak unešená nebyla, ale tyhle Tvé swatche mě na ní docela nalákaly. achjo, Tvůj blog bych si měla raději zakázat nebo mě to zruinuje :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)