úterý 17. března 2015

Bioderma víkend a jedno pěkné výročí

Z Instagramu už možné víte, že tento víkend jsem byla v Brně v resortu Maximus na Bioderma víkendu. Kromě toho, že jsem měla zase po nějaké době možnost se vidět s ostatníma blogerkama a užít si poklidný víkend, díky odborné přednášce paní dermatoložky jsem se dozvěděla víc o citlivé pleti a další fakta o legendární micelární vodě Sensibio H2O. Mám pro vás pár fotek a snad i zajímavostí z celého víkendu :)




Citlivá pokožka v hlavní roli


Jak poznám, že mám citlivou pokožku?

- nepřiměřeně reaguje na běžné stimuly (má snížený prah tolerance)
- je suchá, podrážděná, začervenalá
- můžete pociťovat pnutí, svědění, pálení nebo štípání
- kůže je jemná a křehká


Co potřebuje citlivá pleť?

- šetrnou péči - vhodné je používání dermokosmetiky
- hydrataci - vhodné je používat hydratační krémy bez parfemace a parabenů
- UV ochranu - při pobytu na slunci používat vysoké ochranné faktory
- odlíčení a čištění pleti - vhodné je použití šetrné micelární vody (její složení se podobá složení naší kůže)

Čeho se vyvarovat, pokud máte citlivou pleť?

- mechanickému podráždění (tření, škrábání, peeling)
- extrémním teplotám
- nadměrnému příjmu alkoholu a kouření
- dlouhodobý pobyt na slunci a opalování
- chemické podráždění (používání nevhodných kosmetických a hygienických prostředků)




Co je jednou z ikon značky Bioderma? Bezesporu růžová micelární voda Sensibio H2O. Určitě vám jí nemusím představovat a určitě se najde dost z vás, co jí mají v koupelně na své poličce :) Při odborném semináři jsme se o této vodě dozvěděly úplně všechno. Věděly jste, že...

- vznik této micelárky je datován rokem 1991
- byl to tedy úplně první a patentovaný micelární roztok na trhu
- je bez parabenů, parfemace, alkoholu a je hypoalergenní
- má fyziologické pH 5,5
- získala světového "Oscara" za nejdokonalejší odličovač (2010)
- po jejím použití už není potřeba jí oplachovat vodou
- každé 3 sekundy se prodá jedno její balení
- letos tato micelárka slaví 24.výročí

A protože růžová micelárka slaví, vy se můžete těšit na pěkné akce v lékárnách :)





Růžovou micelárku seženete ve třech velikostech - 100 ml - 250 ml - 500 ml


Gurmánské okénko :)



Večer patřil zábavě v růžovém stylu a hraní bowlingu (ve kterém jsem nejhorší na celé této planetě a většího loosera byste těžko pohledaly :)


Víkend se nám tak moc líbil, že se Beátě ani nechtělo odjíždět :)



Moc díky Janě a všem holkám za skvělou společnost :) A vy se výhledově těšte na nějakou pěknou soutěž, kde růžová micelárka bude hrát hlavní roli :)

53 komentářů:

  1. Maximus je super místo, to musel být vážně vydařený víkend :)

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. V Maximusu jsme byli na podzim s pritelem. Diky bohu jen jednu noc, byl prisernej. Jeden z nejhorsich hotelu, ve kterym jsme byli kdy ubytovani.
    Jinak vikend ale vypada opet fajn, urco jste si ho uzily:)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Biodermí micelárka je u mě už jako doma, ale teda střídám ji i s vodami jiných značek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kazde 3 sekundy sa preda jedno balenie micelarky? Waw.

    OdpovědětVymazat
  5. Charmedka: Jakto? Co vám tam přišlo špatné? Nejsem expert přes hotely, ale mě se tam moc líbilo :)

    Skalinky: je to tak :) je to samozřejmě brané celosvětově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opominu to, ze nam nesla otevrit terasa..koupelna naprosto nechutna, ja se i stitila tam vlezt do sprchy. Snidani jsme si take nevychutnali, bylo malo stolu a bez jakyhokoliv zeptani si k nam prisedla Ruska s chlapem, taky radsi nepopisovat :D
      Proste velky zklamani a radi jsme odjeli.

      Vymazat
    2. Nám sice balkón otevřít šel, ale jednou jsme vyšli ven jakoby do zahrady a už jsme se nemohli nikudy dostat dovnitř :-D:-D nakonec nás pustil někdo přes svůj balkón :-D ale jinak se nám moc líbilo, byl to taky Bioderma víkend - pro atopiky

      Vymazat
  6. Resort vypadá skvěle a jídlo božsky. :-)
    Věřím tomu, že se vám nechtělo jet pryč. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Takový víkend bych si nechala líbit :-) Potřebovala bych wellness jako sůl.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takový víkend bych si taky nechal líbit =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. My tam teda s přítelem jezdíme (né přes noc) na wellness. A neznám zatím lepší. Tolik saun.. ježiši MILUJU TO TAM ♥! Bazén ani nevyužívám, hlavně ty sauny .. a ty venkovní sudy? BOŽÍ!

    OdpovědětVymazat
  10. A víš něco bližšího o těch "akcích k oslavám výročí"? :) Třeba kdy to bude a které lékárny?

    OdpovědětVymazat
  11. ..že bych jí dala ještě šanci? jenže mě smrdí :(

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to, že jste si to užily, musela to být fajn akce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To papaníčko vyzerá veľmi chutne, idem si niečo dať aj ja :) Biodermu mám veľmi rada a aj ich micelárku

    OdpovědětVymazat
  14. Micelárku jsem měla sice jen v tom malém balení, ale byla super a určitě si ji zas pořídím :) Naopak zelená mi nesedla. Jinak podle fotek je vidět, že byl víkend super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gurmánské okénko mě nalákalo, půjdu si udělat něco k obědu :D

    OdpovědětVymazat
  16. To musel být skvělý víkend. Růžová micelárka je nej, o tom žádná! Už se těším na akce v lékárnách, a hned si nakoupím do zásoby :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Krasne prozity vikend:-), jojo ruzova je ruzova, hezky den...

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem jednou Maximus resort s Biodermou navštívila, bylo to vloni na podzim kdy pořádali setkání atopiků....a musím říct, že se mi tam moc líbilo, hotel příjemný, jídlo skvělé a program úžasný, dozvěděla jsem se spoustu novinek :)
    Růžovou micelárku mám taky moc ráda :)

    klarapece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. ty se máš, takový víkend by se mi taky líbil :( :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Víkend musel být super, hned bych šla hrát bowling :) Jídlo vypadá fantasticky

    OdpovědětVymazat
  21. To musel být skvělý víkend :-) Mě víc vyhobuje zelená micelárka, ale tato taky není špatná

    OdpovědětVymazat
  22. vám ale muselo byť hej :) si vás hýčkajú :)

    OdpovědětVymazat
  23. Takové mňamky, dostala jsem hlad :-) já používám tu druhou na mastnou pleť, sérum, pore refiner, ale ten oční krém mě zklamal :-( mám po něm vyrážky

    OdpovědětVymazat
  24. To musel být pěkný víkend:))

    OdpovědětVymazat
  25. Ta malá micelárka je naprosto boží. Vždy se mi líbí miniaturky :D

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadá to na moc hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  27. to musel být parádní víkend, závidím :) já si kosmetiku od biodermy oblíbila, používám jejich řady sensibio, hydrabio a atoderm a na soutěž se už těším ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Jůů závidím :) Musel to být vážně vydařený víkend!

    OdpovědětVymazat
  29. To musela být super akce, přiznám, že jsem tuhle micelárku ještě nezkoušela, budu to muset napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Musel to byt opet skvely vikend.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. skvělej víkend a to jídlo,krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  32. Ooo brala by som takýto skvelý víkend :)

    OdpovědětVymazat
  33. Gurmánské okénko je vždycky nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné fotky. Musel to být moc zajímavý víkend :)

    OdpovědětVymazat
  35. Viděla jsem už vlog u acupofstyle...no museli jste si to zase užít!! :)

    OdpovědětVymazat
  36. To gurmánské okénko, paráda. Musel to být skvělý zážitek. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  37. Biodermu mam moc rada, znacka je mi tak nejak sympatická a nekolik vyrobku vcetne te slavne micelarky, mi na policce taky stoji :-) vikend vypada velmi dobre, museli jste si to.užít, mnam to jidlo :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Musel to být skvělý víkend, moc závidím a přeji ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  39. Bioderma patří mezi moje oblíbené značky a je super, že pro Vás něco takového organizují a vy nám pak můžete předávat tyto informace :)

    OdpovědětVymazat
  40. Sledovala jsem na Instáči a tak. moc. jsem. záviděla. :D V dobrém, samozřejmě, je fajn, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj Rendy,
    červená micelárka Bioderma je už x let mojí stálicí, zrovna ji mám v koupelně na poličce. casto ji střídám s od La Roche-Posay, která mi také hodně vyhovuje. Micelárky používám na dočištění pleti, na oči mi nesmí žádná, jelikož je mám supercitlivé a odlíčí je pouze dvousložkový přípravek.

    OdpovědětVymazat
  42. O bože, to jídlo! Mám na něco chuť!
    Budu si tu micelárku muset koupit, aspoň to prťavoučké balení na zkoušku.

    OdpovědětVymazat
  43. Biodermí micelárka je skvělá :-)
    Jsem, ráda, že jste si pobyt v Brněnském hotelu užily. Jojo, u Pryglu je hezky....

    OdpovědětVymazat
  44. oceňuju, jak je Vám blogerkám značka věrná (svůj důvod to samozřejmě má), považuji ji za jednu z opravdu kvalitních dle vyzkoušených produktů i na základě nevtíravé reklamy.

    OdpovědětVymazat
  45. Tu micelarku mam rada. Jinak takovy pobyt bych si nechala libit :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Super, jde vidět, že jste si to s holkama užily :)
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já si myslím źe těch jsem-hodně-špatný-v-bowlingu je určitě celá řada, já v něm zrovna taky neexeluji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)