neděle 15. února 2015

Voňavé tenisky od Jeremy Scotta

Přemýšlely jste někdy nad tím jak voní tenisky? Jeremy Scott nad tím asi taky přemýšlel a tak vytvořil tuhle limitovanou kolekci voňavých okřídlených botiček Pro Adidas Originals. Na celém světě bylo vyrobeno pouze 10 000 kusů těchto skleněných rozkošných tenisek a u nás bude dostupných několik desítek kusů v parfumerii Marionnaud v OC Nový Smíchov v Praze.



Krabička voňavé tenisky je jak jinak stylová a připomíná krabici na ty opravdové. Zavírání je na magnet a uvnitř je vůně pěkně usazená v semišové vystýlce. Samotný flakon je jedinečný a opravdu mě baví, křídla jsou vlastně víčko celé vůně.



Jeremy Scott je pověstný svými kolekcemi pro Adidas a jedním z poznávacích znamení jsou právě i tyto okřídlené tenisky Wings 2.0. Vůně je unisexová, takže jí mohou používat muži i ženy. Je opravdu velice specifická a velice těžko se popisuje. Ze začátku je poměrně kořeněná, ale rozleží se do takové ovocně-sladké vůně (minimálně na mě). Vážně nevím, k čemu bych vůni přirovnala a je prostě velice zvláštní. Líbí se mi právě ve chvíli, kdy se začíná trochu rozkládat a kořeněný začátek už trochu odvoní. Cítit můžete růže, bergamot, kašmír, bílý pepř a kadidlo. Zkoušela jsem jí i na příteli a na něm mi vůně příliš nevonila a neseděla mi k němu. Je sice unisex, ale přece jen si jí umím lépe představit na ženské části populace. Ale to je spíš jen můj subjektivní pohled a vůně jsou velmi specifické téma :) Za zmínku stojí určitě i velice dobrá výdrž, na to, že se jedná jen o toaletní vodu, cítím jí i po několika hodinách.



Za 75 ml zaplatíte 2250 Kč




Jestli si potrpíte na neobvyklé vůně nebo chcete mít něco exkluzivního, co nebude mít každý druhý, tohle je přesně pro vás. Po vypotřebování se bude skleněná teniska báječně vyjímat i jako bytový doplněk :) Stále přemýšlím, jak bych vůni definovala, ale vážně to nejde. Jakmile jí vyzkoušíte, vrtá vám hlavou, co vlastně přesně cítíte.

Bude mi to hlavou vrtat asi dlouho ... a jednoho dne si jí taky vystavím na poličku :)

Co na okřídlenou tenisku říkáte? Jak se vám líbí/nelíbí? Máte rády unisexové vůně? :)



PS: Děkuji Coty za poskytnutí vůně k recenzi

37 komentářů:

  1. Je to originální nápad, ale podle popisu me vune nezaujala a urcite bych si ji nekoupila. A uz vubec ne za tu cenu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se upřímně moc nelíbí, nejsem sportovní typ, tenisky nosím jen výjimečně když není zbytí, takže tohle mě vůbec neláká. Asi bych si ji nevystavila ke svým voňavkám :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se také nelíbí, ráda mám na svém kosmetickém stolku roztomilé a ženské flakonky :). Nejradši bych si koupila třeba Daisy :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se také nelíbí, ráda mám na svém kosmetickém stolku roztomilé a ženské flakonky :). Nejradši bych si koupila třeba Daisy :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nápad originální, ale nedokážu si tohle představit na svém stolku :D

    OdpovědětVymazat
  6. U vonaviek skor preferujem klasicke flakonky,aj ked zaujmu ma aj tie nezvykle.Ale toto je podla mna gyc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda originální, možná trochu i infantilní a kýčovité flakony voňavek, ale tahle teniska mě vůbec nezaujala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Při úvodní otázce se mi vybavila vůně tenisek, co si člověk zuje po hodinovém běhu :-D . Flakon mi připomíná Asterixovy boty. Nápad zajímavý, ale moc mě to neoslovilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Po dlouhý době vidím totální předraženej kýč :-D kdyby to stálo pětikilo, je to sranda, ale za 2500 si představuju něco jinýho

    OdpovědětVymazat
  10. já sportovní typ jsem, ale toto je ohavnost :)
    Z parfémů mám Daisy a Euphorii (ta druhá je "moje" vůně již dobrých deset let).

    OdpovědětVymazat
  11. mě se to líbí, je to originální nápad, ale na druhou stranu mě to neučarovalo tak, abych si ji utíkala koupit.

    OdpovědětVymazat
  12. Mne sa to nepaci :( Niektore unisexove vone su fajn.

    OdpovědětVymazat
  13. Ježiš to se mi vůbec nelíbí, ani flakon, ani popisovaná vůně a na poličku bych si to nedala. Třeba bude někdy nějaká povedenější limitka, i když adidas vůně neznám a neměla jsem snad nikdy nic.

    OdpovědětVymazat
  14. Design je zajímavý a podle tvého popisu je to opravdu slušný kousek..
    Ale za tu cenu bych si ji nepořídila.:)

    http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já když si to otevřela na mobilu, tak jsem si nejdřív myslela, že jsou to fakt tenisky, no možná by to bylo lepší :-D Toto mi příjde jako blbost a za tu cenu? No ale musela bych očichat...

    OdpovědětVymazat
  16. Tenisky samotné mě zaujaly, ale ohledně flakonku jsem skeptická... Asi to není vysněný flakon mé oblíbené vůně... :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta vune me tolik nelaka (i kdyz sama jsem si ji teda nemela moznost ocuchat) ale flakonek je paradni :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Flakon mi přijde trochu přehnaný, já radši něco elegantního..a už proto mě ani neláka zkusit jak voní, protože tohle bych si asi na poličce nevystavila

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbí, taky ji mám doma a musím říct, že je mi přijde celkem výrazná a těžká. Nic co bych používala každý den, ale spíš výjimečně, když mám na ni náladu. Je totiž taková provokativní, drzá a sebevědomá, nic pro šedé myšky, co se chtějí ztratit v davu :)

    New in: January 2015

    OdpovědětVymazat
  20. Nápad je dobrý, ale není to něco, po čem bych vyloženě toužila. Unisex vůně moc nemusím :) Mám ráda vyloženě sladké, ovocné vůně.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Je to originální nápad:) Ale doma bych to asi nechtěla:D

    OdpovědětVymazat
  22. Vypada hodne dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Přestože jsem sportovně založená, tak ten flakonek mi přijde jako kýč a na poličku bych si ho nevystavila. Na druhou stranu vůni jsem nezkoušela a třeba by se mi i líbila, ale raději bych si ji přelila :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ježíš, ten flakon je opravdu ohavnej :D po dlouhé době neco co fakt nepotrebuju :D

    OdpovědětVymazat
  25. Je to každopádne zaujímavé, no aby ma parfém zaujal, musí mať pekný, vkusný a luxusne vyzerajúci flakón. Toto na mňa luxusne nepôsobí, okrem toho, nie som teniskový typ. Tento parfém ale možno zaujme tých, ktorí hľadajú originálny a trochu "ujetý" bytový doplnok.

    OdpovědětVymazat
  26. souhlasím s tvým názorem :) já jsem si vůni moc oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  27. Tohle je jedna z mala veci, ktere vidim u Rendy na blogu a nutne je nepotrebuju :D

    OdpovědětVymazat
  28. Líbí se mi. Byla by to pěkná dekorace. Ach jo... limitovaný počet kusů, jen pár kusů v Praze... ach jo ach jo... Určitě i krásně voní, od adidasu mi voněj i obyčejný drogérkový voňavky, takže by se mi určitě líbila. A ty křídla! A ta krabice :))) A kdy že by měly v té Praze být?
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  29. Chci! Ať to klidně smrdí, ale chci to!!!!!! <3 <3 <3

    asi tolik k mojí obsesi Jeremy Scottem a jeho okřídleným teniskám na tisíc způsobů..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  30. Nápad na flakonek je to opravdu povedený :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  31. Nápad je to super.... Jen pro mě jako "konzervu"...asi nic....:-(
    I když některé unisex vůně vůůbec nejsou špatné:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Ten nápad limitované vůně je hezký, ale balení se mi nelíbí..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)