úterý 10. února 2015

Valentýnské vychytávky od Lush

Trochu paradox, že já, jakožto spíše odpůrce slavení Valentýna jedu samé valentýnské bomby :) Dneska to budou pořádně voňavé záležitosti, protože Lush už tradičně připravil jednu ze svých holiday kolekcí. Celý přehled valentýnské kolekce najdete ZDE a dneska vám ukážu takovou malou ochutnávku. Líbí se mi, jak se často objevuje názor, že je někomu Valentýn ukradený, ale líbí se mu nakupovat růžové věci se srdíčky a podobné věci, takže to je potřeba brát i z téhle strany. Na všem zlém je něco dobré, no ne? :)




Zásilky od Lush voní vždycky do dálky a kolegové v práci se pravidelně shlukují u mého stolu a ptají se, co to tu tak krásně voní :) Jestli jste někdy byly v Palladiu v jejich obchůdku, určitě víte, jak tyhle laskominy na tělo i do vany dokážou vonět! Nádherně, takže se na ně pojďme podívat maličko blíže...





Cupids Love - 185 Kč (100g)


Tohle roztomilé mýdlo ve tvaru srdíčka mi evokuje jahodového Mouřenína, což je nejlepší nanuk s jahodovou dření na světě. Voní podobně sladce a ovocně. Obsahuje směs fíků, šťávy z mučenky a sójový jogurt. V prodejně vám ukrojí kus mýdla, které celé vypadá takto.






Floating Flower - 149 Kč


Tuhle jaro evokující kytičku položíte na vodní hladinu a pak budete jen pozorovat, jak ve vaší vaně tvoří barevnou show. Voní po jasmínu, který já můžu v jakékoliv podobě a nemůžu se dočkat, až si jí hodím do vany. Ehm, dám si jí teda napůl, protože mi vždycky přijde škoda, abych balistiky do koupele házela celé. Máte to taky tak? :)






Tyhle dvě srdce spojují zlaté třpytky, takže se o něj můžete s někým milým podělit nebo si užít společnou rudou koupel, kterou vám zajistí. Voní stejně jako tělový kondicionér African Paradise, který miluju! Pokud ho neznáte, tak je to směs ylang ylang, plumérie, vanilky a geránie.









Ze sprcháčů u mě každoročně vede Snow Fairy, která je moje srdcová záležitost. Princ Krasoň pro mě není tak wow a má v sobě nějakou složku, která mi trochu vadí a nevoní. Je to vážně taková zvláštní vůně, kterou nedokážu popsat. Oficiální stránky hovoří o proskurníku lékařském (co?), šťáva z granátových jablek a vanilka. Tak nevím, ale můj princ voní trochu jinak :)






Kdo by neznal proslulé scruby na rty od Lush? Vyzkoušela jsem už asi tři různé a doteď byl můj favorit ten praskací. The Kiss je hodně jiný, protože je sladko-slaný. Ne že bych si to předem zjišťovala a rovnou jsem ho použila. Takže trochu šok, že to, co tak sladce voní je chvílemi slané. Je to creepy ale děsně mě to baví a jestli máte podobnou úchylku třeba na preclíky v čokoládě, tohle jistě pochopíte :)






Unicorn Horn - 149 Kč


Nemůžu si pomoct, ale já bych prostě na konec názvu dala ještě "Y" a bylo by to mnohem více vystihující :) Na tuhle duhovou hroudičku jsem četla už několik názorů a její přezdívky nejsou zrovna lichotivé. No, vypadá jako hodně věcí (pojmenování nechám na vaší fantazii), ale hlavní je, že když to hodíte do vody, budou všude lítat hvězdičky, třpytky a vytvoří se duha. To byl můj dětský sen a splním si ho až teď (jak smutné :)) Tenhle jednorožec voní po ylang ylang, levanduli a neroli, takže je to spíše taková relaxační záležitost.



Celá tato kolekce je limitovaná, takže pokud vás něco zaujalo, pospěšte si. Je jedno, jestli budete chtít potěšit svou drahou polovičku nebo třeba kamarádku či kolegyni z práce (a nebo prostě jen samy sebe). Kdo by se nechtěl koupat s jednorožci a hvězdičkami nebo mít na umývadle voňavé srdce a ve sprchovém koutě prince Krasoně? Všichni samozřejmě, včetně vás :)

Takže Valentýnu zdar a voňavým záležitostem do koupele zvlášť :)

Co vy a Valentýn? A co vy a super vychytávky do vany? Líbí / nelíbí? :)


PS: děkuji Lush za poskytnutí produktů k recenzi

59 komentářů:

  1. tak kdybych tohle dostala od přítele, tak jsem nadšená :) my valentýna slavíme tak nějak trochu, nic velkolepého, spíše nějaký pidi dáreček jako čokoláda nebo přáníčko. Raději oslavím výročí, které máme na začátku února :)

    OdpovědětVymazat
  2. No vypadá to krásně, taky bych vyzkoušela. Úplně to z tvé recenze voní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Valentýn není zrovna něco pro mě, ale přiznám se, že sladko-slaný peeling na rty bych snesla, stejně jako kytičkovou balistiku (jen teda mě by vystačila asi i na čtyřikrát, bylo by mi moc líto ji vyplácat jen na pár koupelí).
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kdybys ten scrub na rty nefotila otevřený, ani by mě nezaujal, ale takhle?? :D myslím, že ho nutně potřebuji :D kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty třpytky si mohli odpustit, ale jinak je to super =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. super vychytávky :3 zaujala mě ta duha! :D

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. škoda, že mám jen sprcháč, miluju různé blbosti do vany :)

    OdpovědětVymazat
  8. S tím nadrženým jednorožcem jsi mě pobavila, je pravda, že to připomíná ledacos:-) A s Mouřenínem souhlasím, nejlepší nanuk!
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. V Lushi jsem ještě nikdy nebyla :) ale všechny tyhle vychytávky musí vonět božsky a hodně se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  10. Valentýn mám ráda, protože zastávám názor, že účel světí prostředky. Takže je to další příležitost dát si dárky a užít si večer :-) Lush jsem dřív milovala, ale nadšení už opadlo kvůli cenám a taky kvůli složení. Dnes už jsou na trhu mnohem levnější produkty, které fungují stejně jako Lush.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc mě zaujal jednorožec :D
    Myslím, že ho nutně potřebuji a to prosím nemáme vanu! :D
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  12. Mě zaujalo to mýdlo - srdíčko, mrknu na něj <3

    OdpovědětVymazat
  13. Este keby sme tak na Slovensku mali LUSH .... :(

    OdpovědětVymazat
  14. Kdybych znala pouze toto od Lush,
    asi bych si od nich nic nekoupila :)
    olga.ryparova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Vůbec bych se nezlobila kdybych dostala takový balíček.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten "jednorožčí roh" je fakt vtipný :-D
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Valentyn slavim, darky si davame i s rodici :-)) ale řeším to spis sladkostmi nebo sperkem, kosmetiku bych si koupila spis pro sebe nez jako dárek :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Valentyn slavim, darky si davame i s rodici :-)) ale řeším to spis sladkostmi nebo sperkem, kosmetiku bych si koupila spis pro sebe nez jako dárek :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Valentýn sice neslavím, ale u těchto věcí bych klidně udělala výjimku... škoda, že to mám do Prahy tak daleko.
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Achjoo, přeju si LUSH obchod v Brně :( tolik mě to láká, ale potřebuju si věci nejdřív prohlídnout a očuchat, takže do objednávky přes eshop se mi moc nechce..
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. To srdíčko mě láká :-) Balistiky se snazim taky více či méně úspěšně půlit ....:-), ale někdy si dopřeju celou najednou :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Lush je super :) Chystám sa na ten lip scrub, skutočne ma zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  23. ještěže už jsem z lushí manie vyrostla..:D chladnou mě nenechávají akorát vánoční výprodeje, a letos už jsem stejně ulovila jen hennu, která je ale za tu cenu fajn..:) vlastně je to jediná věc, kterou jsem koupila víckrát, všechno ostatní mě zklamalo a úplně nejvíc asi balzámky na rty v plechovce, vůně sice boží, ale hrudkovitá textura a nulová hydratační schopnost je k ničemu..

    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. No zaujalo mě skoro všechno :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tvorba duhy ve vodě je teda super! :) A celkově miluji vše do koupele, zatím jsem Lush nezkoušela, měla jsem však něco od Bomcosmetics a totálně jsem si to zamilovala :).

    OdpovědětVymazat
  26. Hmmm, musím se tam vypravit a očuchat všechny ty věcičky. Nejvíc mě zajímá Prince Charming a ten psychadelický roh :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Byla jsem tam o víkendu, ale nakonec jsem si nic nevybrala. Je škoda, že většina věcí je do vany a já dávám spíše přednost sprše. Možná se tam ale ještě stavím pro ten sprochový gel :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ten scrub vypadá zajímavě. :) Jediný co mě od Lush odrazuje jsou ty ceny :(

    OdpovědětVymazat
  29. Aaa unicorn horny je perfektni nazev :)

    OdpovědětVymazat
  30. nejak ma lush nepochytil i ked niektoré produkty vyzerajú fajn :)

    OdpovědětVymazat
  31. Mám tu jednorožeckou pěnu do koupele, úžasně vypadá a krásně voní;) Ale přemýšlela jsem i nad srdíčkem do koupele;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Páni tolik hezkých věcí, vypadá to fakt krásně a přeji ti, at si to vše užiješ :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já už konečně musim od Lush nutně něco vyzkoušet. Kdykoliv jsem v Praze, tak chodím okolo obchodu, ale nemůžu se rozhodnout co zkusit :D
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Právě tuhle neděli jsem si koupila svoje historicky první Lush produkty, zatím je tu mám pouze v tašce v pokoji, ale už jsem si vypěstovala závislost na vůni. :)
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. lush má krásné věci, jak na pohled, tak i nádherně voní. bohužel jen ta cena se mi moc nelíbí... a koupím si jen občas něco pro radost, ale velmi zřídka. zase na druhou stranu chápu, že za kvalitu se prostě platí...

    OdpovědětVymazat
  36. Mě see moc líbí ten scrub a do Lushe se chystám až budu v Praze, těšim se na tu pověstnou vůni v obchodě:)

    OdpovědětVymazat
  37. Z Lushe jsem nikdy nic nevyzkoušela, ale ten "scrub" na rty mě pořád láká. A ty balistiky taky! Jen je celkem blbé, že nemám doma vanu :D

    OdpovědětVymazat
  38. ty srdíčka jsou úžasný
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. My s přítelem Valentýna taky neslavíme, ale takový krásný valentýnský věcičky bych si klidně koupila i jen tak :-) sin03@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Nejsem zrovna velký vyznavač Valentýna,...spíš jsem na "květen lásky čas".... Teplo a sluníčko umí divy :-)
    Ale líbí se mi myšlenka a "funkce" toho svátku...kdy se lidi k sobě chovají více hezky a s více respektem....a také že na sebe více myslí...nějaká pozornost potěší podle mého názoru každého....a nemusí to být jen o lásce partnerské....
    A vůně Lush...to je pastva pro čichový aparát:-)

    OdpovědětVymazat
  41. Nejvíce mě zaujal lip scrub, od Lush chci už dlouho něco vyzkoušet, ale asi do těch mýdel nebo balistik by se mi zase investovat tolik nechtělo :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Valentýn mám moc ráda, slavíme ho a na různé kýče si potrpím. Srdíčka mě zaujaly, ale především scrub a jednorožec :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  43. Já v Lushi nikdy nevím co si z tolika vůní vybrat. :)

    OdpovědětVymazat
  44. Už jen ta krabice vypadá nádherně!!! :-) Srdíčková mýdla možná doběhnu očuchat :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Juuuj, ja si tak želám, aby som sa k Lushu mohla ľahšie dostať :(

    OdpovědětVymazat
  46. Zřejmě jsem asi jediná na světě, která kolem obchodu Lush v Palladiu skoro běží, aby jí neudusil ten smrad. :D Na mě jsou ty vůně až příiliš intenzivní a představa, že jdu přímo do toho obchodu mi téměř nahání hrůzu. :) Na druhou stranu jsem (zřejmě kvůli té intezivní omamné vůni nevůni) nikdy žádný výrobek nezkoušela, tak bych mohla být příjemně překvapená... ;)
    LadyKerstyn blog

    OdpovědětVymazat
  47. Peeling na pery, to vyzerá božsky :) Ale ten roh! :DDD
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  48. Asi budu muset konečně zavítat do Lush, protože ten peeling na rty bych vážně ráda vyzkoušela! :D
    sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Krása! Hned bych to všechno chtěla vyzkoušet! ;)

    OdpovědětVymazat
  50. Já se bohužel ještě k Lush obchodu nikde nedostala :/ je škoda že jich není víc, určitě bych něco ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  51. Lush jsem ještě neměla, nejsem z Prahy tak se k tomu ani nedostanu, ale nechala jsem si dovézt z Anglie The Body Shop jahodovou sadu a nejradši bych to sežrala :-)

    OdpovědětVymazat
  52. S Lush moc zkušenosti nemám,nedavno jsem se tam úplně náhodou dostala a všechno to tam tak skvěle vonělo,paní prodavačka bylo ohromně milá,ceny také příjemné a tak jsem neodolala a koupila jsem si Heart Throb Bubbleroon,ale teď mi je skoro líto to použít,protože do Palladia se zase miliony let nekouknu :D

    OdpovědětVymazat
  53. kéž by ten roh voněl nějak bonbonově....to by pak bylo poprvé co bych z lushe neodešla s prázdnou :D

    OdpovědětVymazat
  54. Moc se mi líbí, určitě některé z valentýnských lákadel od Lush vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  55. mm, dala bych si říct.. zrovna dnes is plánuju dát relaxační koupel . budu si muset vystačit s koupelovou solí, pěnou, sklenkou vína a zapálenou yanke.. tento týden už podruhé, opravdu těžké časy :D

    OdpovědětVymazat
  56. Preclíky v čokoládě jsou nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  57. Kdykoliv vidím výrobek značky Lush, dostanu chuť na sladké. Ty produkty vypadají opravdu lákavě a můžu být jen ráda, že v mém městě k dostání nejsou :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)