pondělí 9. února 2015

Valentýnská soutěž o balíčky Clarins

Krásné pondělní ráno mé milé čtenářky! Tento týden nás čeká Valentýn a ať už tento svátek slavíte či jen zdařile ignorujete, mám tak jako tak pro vás krásnou soutěž. Tři z vás ode dneška soutěží o balíčky s miniaturami kosmetiky Clarins.

V taštičce na vás čeká známý lesk na rty Eclat Minute, jemná čistící pěna a exfoliační odličovač.



Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Clarins - KLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 9.2.- 15.2.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 15.2.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (9.2 je 1, 10.2 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).



Děkuji společnosti Clarins za poskytnutí dárků do soutěže

169 komentářů:

  1. Eclat minute chci vyzkoušet už strašně dlouho, jen rozpočet odmítá, abych koupila všechno, co se mi zalíbí:-)
    k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten peelingový čistič na obličej jsem měla a je super.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krasa, Valentyn slavim, takze prima soutez ;)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá moc dobře! Eclat Minute jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, četla jsem o něm snad zatím jenom to dobré. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Clarins bych opravdu ráda konečně něco vyzkoušela :-)
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná soutěž, Clarins kosmetiku chci už dlouho vyzkoušet;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super soutěž, sleduju tě každý den a pořád se nemůžu nabažit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Clarins jsem ještě nezkoušela ale už hoooodně dlouhou dobu pokukuju čím bych tak měla začít. Je problém, že nevím jestli začít u dekorativky nebo péče o pleť :-)
    FB: Olli Hřibová, hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Clarins kosmetiku mám ráda, tak zkusím štěstí :-) Na fb jsem jako sin03@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Také chci Eclat Minute už dlouho vyzkoušet, tak třeba se mi poštěstí.. :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. A už je tu Valentýn,
    který já však neslavím.
    Clarins je má hvězda,
    o které se mi zdá.
    Budeš má nová kosmetika?
    Toť otázka :)
    olga.ryparova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. O kozmetike Clarins v poslednej dobe čítam samé chvály, veľmi rada by som v blízkej dobe niečo od nich vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kvůli tomu lesku prostě musím :) simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Valentýna sice neslavím, soutěže se ale ráda zúčastním:)
    bara.talasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná soutěž, budu si držet palce :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. to je parádní taštička, zejm. tu jemnou čistící pěnu chci vyzkoušet
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Och, tak tento balíček bych si teda přála! :) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak od Clarins jsem ještě nic nezkoušela (ale na wishlistu pár kousků napsaných mám :-) )
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy :) tvoj blog sledujem už veľmi dlho a naozaj sa mi veľmi páči. Máš podobnú pleť tak ako ja a je to super, pretože keď vidím, ako si s nejakým produktom spokojná, je dosť pravdepodobné že budem aj ja :)
    Držím palce, blog robíš skvele !!

    OdpovědětVymazat
  20. Like už u Clarins mám dávno :-) Lip Perfector miluju a ráda bych vyzkoušela i nějaké krém, hrozně mě vždycky nalákají rezence

    OdpovědětVymazat
  21. Krásna giveaway ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Super soutěž :) Like splněn
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Clarins sleduji na fb a instagramu;) miluju jejich makeup a take jsem mela krem,serum a tento cistici gel, ktery mi vydrzel skoro rok a plet byla jako miminkovska;) Alca suksa.suksin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jů, Rendy má opět krásnou soutěž, děkujeme :)

    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ráda bych to vyzkoušela, i když Valentýn není zrovna můj svátek :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. ráda bych ozkoušela něco nového. Helena

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tenhle balíček by se mi moc hodil :)

    OdpovědětVymazat
  28. Exfoliacny odlicovac? Waw. Co tie kozmeticke firmy nevymyslia? :)

    OdpovědětVymazat
  29. Super soutěž, Clarins mám ráda :) (alena.nowak@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  30. ten odličovač a pěnu bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  31. Barborqaaa1@azet.sk
    neskúšala som ešte nič od clarins ,,,asi je čas :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Rendy, taky se zapojim do souteze:-) diky Tvemu tipu jsem si uz poridila ten lesk na rty Eclat Minute v odstinu 3 a super!
    lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Likuju jako eva Richterova
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Díky moc za pěknou Valentýnskou soutěž.
    Na FB jsem pod jménem Lenka Mokrá
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Rada by som sa zapojila do súťaže,keďže od tejto značky ešte nič nevlastním :)
    Email: sasuska799@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. po clarins produktech toužím tak dlouho..

    OdpovědětVymazat
  37. Clarins mě láká vyzkoušet už hrozně dlouho :)
    sistershoods@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  38. zaujímavá výhra :) bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ten lesk chci už dlouho vyzkoušet :)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Eclat Minute ma láka už dlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  41. Super výhra!:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Od Clarins ještě nic nemám :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. super výhra :)
    a.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj fakt dobrá výhra :) hnilicovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jé skvělá soutěž, kosmetiku Clarins si přeji už hrozně dlouho vyzkoušet, četla jsem na ni jen samou chválu :)
    silhankova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Už jenom ta taštička je krásná a co teprve ten obsah :)

    OdpovědětVymazat
  47. Jdu se podívat, jestli není nový článek a ona další soutěž, ty jsi jako celoroční ježíšek :D :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Suprová soutěž! :)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. pěkná soutěž :) clarins jsem už dlouho chtěla vyzkoušet :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. rada by som sa zapojila tiež kedže od tejto značky som ešte neskúšala žiaden produkt :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. To je krásná soutěž, tuhle značku bych určitě ráda vyzkoušela :-)
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Clarins mám strašně ráda, posledně jsem si na tvé doporučení pořídila make-up a je super, jinak mám ráda i balzámy na rty a stíny jsou také moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Like jsem dala, super soutez!
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  54. Clarins znám, ale ještě nikdy jsem nic od nich nezkoušela :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Krásný balíček. Ještě od Clarins nic nemám :) tak zkusím štěstí.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tvůj blog čtu velice ráda,Clarins kosmetiku jsem ještě nezkoušela takže bych ráda vyzkoušela.Na fb like splněn :-) Můj email je klllarkka @seznam.cz,na Facebooku jsem Clare Karlovcová :-)

    OdpovědětVymazat
  57. všechno splněno :) luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. jak jde o Clarins tak jdu do toho :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. ten lesk chci dlouho vyzkoušet, zkusím taky štěstí..:)

    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Když budu mít štěstí,konečně vyzkouším něco od Clarins,ikdyž teď koukám kolik tu je komentářů,pochybuju :D Ale i tak! zuzana-vodakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Krásná výhra.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ráda čtu tvůj blog a tak zkouším štěstí..
    pav.nik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ráda čtu tvůj blog a tak zkouším štěstí.
    pav.nik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Od Clarins jsem ještě nic neměla, všechno vypadá hezky :-)
    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Tak že by už konečně? :-))))

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. To je super soutěž, ten lesk mě už dlouho láká ;)
    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Valentýn neslavím.. werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. LEsk Eclat jsem měla na rtech jednou a byl naprosto parádní! Takový lesko-balzám, který přenádherně hydratuje a dlouho na rtech vydrží. Akorát ty peníze se mi za něj dávat moc nechtějí :(
    eliska.janci@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Od Clarins jsem ještě nic nezkoušela, ten lesk ovšem vypadá moc hezky :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zatím jsem od téhle značky nic nezkusila, takže by mě výhra potěšila.

    OdpovědětVymazat
  72. Kosmetiku Clarins chci již delší dobu vyzkoušet. Děkuji za tuto soutěž :-) r.langova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Taky se mi moc líbí ten lesk. :)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Aktuálne by som chcel od Clarins nový True Radiance makeup napríklad.:)

    OdpovědětVymazat
  75. Od Clarins jsem taky ještě nic nezkoušela, ale všude čtu samou chválu, tak mě to dost láká. Tak třeba se poštěstí. :)
    paja.houdkova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Ta čistící pěna zní zajímavě:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  77. koketovanisvyzivou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Tak poprvé zkusím štěstí :-)
    leona.frohlichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Jéé krásná soutěž, právě na ten odličovač si dělám zálusk na velké balení :)
    kamila.stara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Od Clarins jsem ještě nikdy nic neměla, tak zkusím štěstí. :)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ceny v soutěži vypadají báááječně ;-) macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Páni, to je super :) od Clarins ještě nic nemám, takže bych určitě ráda vyzkoušela :)
    Nikola.Robova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Clarins je boží. Včera sem si vyzvedla ve Fann nový olejíček na rty v odstínu rapsberry ����

    OdpovědětVymazat
  84. tyjo, Clarins bych fakt brala - ten exfoliační odličovač byl v gold edici Ladyboxu a byl fakt super :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Na Clarins slyším ze všech stran samou chválu :) tak zkusím štěstí. Gruntova.Z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. O víkendu se chystám pro malinový olejíček na rty :) a vždy jsem chtěla vyzkoušet i make-up a péči od Clarins..tak třeba se na mě usměje štěstí :) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Miniatúriek nie je nikdy dosť! :D
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  88. Clarins bych zkusila ráda, ještě jsem se k ní nedostala :-D
    Alena.hodonska @email.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Tak od této značky jsem vskutku ještě nevyzkoušela nic, bohužel :-(
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Tenhle týden uz jsem sice jednu soutěž vyhrála, ale treba mi přeje zrovna štěstí a kosmetiku Claris bych moc chtěla :) nelafian@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Pořád jsem ve fázi hledání...asi jako většina :D a třeba zrovna Clarins bude to pravé..pokud se poštěstí, s radostí vyzkouším ;-)
    katerina.skrabolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. ešte som nič od Clarins neskúšala :) side3@post.sk

    OdpovědětVymazat
  93. asi jsem jako jediná úplně mimo, ale Clarins asi zatím neznám,tak aspoň se teď podívám na nějaké info. :)
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Balíček vypadá zajímavě :)
    vorlicm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Skvělá soutěž. O této značce slýchám poslední dobou celkem hodně a ráda bych jí vyzkoušela, tak snad se poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj, super soutež. Před nedávnem jsem tě začala sledovat a musím říct, že jsou tvoje články super. Koukám se každý den, jestli nějaký článek nepřibyl :) Od Clarins jsem zatím nic nezkoušela, ale ráda bych. dracek2205@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Škoda, že v balíčku není ten nový olej na rty, ale i tak by to bylo velmi milé překvapení :)

    OdpovědětVymazat
  98. Díky za bezva GA..mail: jikgf@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  99. Krásná soutěž, lesk na rty mě láká vyzkoušet :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Clarins neznám, ale ráda se s touto kosmetikou seznámím :) k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Peci Clarins bych moc rada vyzkousela a Valentyn? Ja ho mam rada. I kdyz je to komercni - to sou ostatne i Vanoce :).
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Od Clarins jsem ještě nic nezkoušela, takže takováhle výhra by mi udělala obrovskou radost. :-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Celý život dárky k Valentýnu kupuju leda tak sama sobě, že by mi letos udělal radost Clarins? :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Ta miniaturka lesku je roztomilá, asi jako všechny miniaturky.

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj,kosmetika Clarins už mě láká déle,ještě nikdy jsem nic této značky neměla,tak by to chtělo napravit :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Už dlouho chci kosmetiku Clarins vyzkoušet, ale když jsem v cizině a držím ji v ruce, nějak se jí ke mně nechce :-) simonajanikova1@eznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. To je super Clarins miluju, já spíš komentuji na fcb jako Radka Koutná a sem tam skočím sem :-) Vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Oooooo, ten lesk bych nutně potřebovala vyzkoušet, protože ho chválí všechny bloggerky! A Čistící pěna tedy taky zrovna došla :-)

    OdpovědětVymazat
  109. Super kosmetika! Tu chci hrozěn vyzkoušet!! kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Super giveaway! :) laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. moc povedená soutěž od Tebe :-)
    ten exfoliační odličovač vypadá lákavě, toho bych ráda vyzkoušela

    e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. ahoj:) věci od clarins jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, ale slyšela jsem na ně samou chválu, tak snad si i já jedou tuto kosmetiku oblíbím a zařadím mezi top produkty:) vše splněno. ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Od Clarins ještě nic nemám:)
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  114. Značku Clarins chci díky Tvým recenzím už dlouho vyzkoušet, takže tohle by byla skvělá příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  115. Krásné překvapení! :)
    artie.terka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ahojda,

    Clarins kolem mne tak nějak stále prochází =o) ale tak ráda testnu

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Ten lesk mám a je super. Ostatní výrobky neznám, ale ráda vyzkouším. p.komancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. valentýna taky neslavím, ale lesk na rty bych vyzkoušela ráda. a miniatury miluju všeobecně a navíc na cestování ideální :)
    alice.voseckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Lesk vypadá hodně dobře.
    Musím pokusit štístko :-)
    Pěkný večer přeji
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Clarins bych chtěla vyzkoušet, navíc by to byl ideální dárek pro maminku s právě týdenní holčičkou:-)
    jaroslavavovesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. moc pěkná soutěž, miluju clarins! :) lesk na rty Eclat Minute jsem již jednou měla a je božský!

    OdpovědětVymazat
  122. tomkmo@seznam.cz (na fb jako Moni Tomková)

    OdpovědětVymazat
  123. Velmi zaujimava sutaz rada sa zapojim :)
    anna.dankova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Od Clarins jsem ještě nic nezkoušela, ale ráda bych. :)
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Na tuhle značku jsem dost zvědavá, tak zkusím štěstí :) Jinak moc hezky píšeš :) b.e.g@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Taky bych Clarins konečně ráda vyzkoušela, balíček vypadá roztomile. Like splněn
    imagine.prodigy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Lesk som chcela skusit uz dlhsie, ale nahovorila si ma na tu podkladovu bazu, po vyplate idem na nu :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Krásná soutěž! :) Snad se na konečně zadaří... :)
    kristyhad(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Moc hezký balíček, ráda se zúčastním :) kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj, o Clarins všude slyším a ještě pořád jsem nic nezkusila. Tak proč nezkusit štěstí že? :-D jinak nesleduji tě nějak extra dlouho, ale i za tu krátkou dobu mě moc bavíš. Jen tak dál. Šťastného Valentýna :-) lindakukolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. tenhle systém soutěže vypadá moc hezky :) narazila jsem na tebe teprve dneska, takže pod "pravidelného čtenáře" zrovna nespadám...ale proč nezkusit štěstí :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Ten lesk vypadá fakt dobře! :)
    sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. zajímavá soutěž. po Clarins pokoukávám už dlouho, tak třeba se zadaří :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. :) uper sutaz clarins chcem skusit uz dllhooo
    n.princess(zavinac)azet.sk


    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  135. Od Clarins zatím bohužel nic nemám, ale snad to brzy napravím :-)

    vivadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. S Clarins nemam zkusenosti, takze sup se s tim:)
    prochazka.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  137. Clarins miluji a tyto výrobky bych určitě chtěla vyzkoušet.:)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Tak ta pěna a odličovač by mě zajímaly extrémně! :))

    OdpovědětVymazat
  139. Milá Rendy,
    včera jsem psala komentář, ale protože se neobjevil , zkusím poslat pár řádek znovu. Valentýn je už za pár hodin, ale všude už srdíčkují, a barví na růžovo nějaký týden dopředu.Akce pro páry, wellness pro dva, prostě mánie.Svátek úspěšně ignoruji, a když bych si chtěla udělat radost, tak z lásky k sobě samé.Clarins mám ráda pro jejich decentní a čisté obaly,francouzskou nonšalanci a v neposlední řadě taky proto, že kladou důraz na přírodní složky, což se moc ostatním firmám nedaří.Děkuji, že děláš tak pěknou giveaway. Mám moc ráda tvé příspěvky.Vím, je to hlavně o kosmetické světě, ale já mám ráda třeba i tvoje nákupy mimo sféru.Drobnůstky domů a malé radostičky, dekorace.Našla jsem nádherný citát zakladatele firmy Clarins :„Pro ženu líbit se sobě a druhým znamená existovat." (Jacques Courtin-Clarins).Snad jsem neporušila nějaké pravidlo.S pozdravem Michaela
    michalka.gasparikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Moc krásná GA, moc ráda bych vyzkoušela něco od značky Clarins😉 Doufám že se na mě štěstí usměje😊

    OdpovědětVymazat
  141. vypadá to super, láká mě celý obsah taštičky :) hnizdilova.n@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Clarins je skvělý, mám od nich jejich oleje a jsou dokonalé..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)