středa 18. února 2015

Úžasný kondicionér od Biosilk

Včera jsem vás potrápila mega dlouhým a obsáhlým článkem o nejlepší pečující kosmetice roku 2014, takže dneska se budu snažit být trochu stručnější a kratší :) Určitě si pamatujete na Biosilk vlnu, která se před nějakým časem přehnala blogosférou a jejich úžasný olejíček na vlasy měla v koupelně každá druhá blogerka :) Biosilk (nebo-li Farouk Systems) nedělá pouze tyto báječné olejíčky, ale i další vlasovou péči. Chtěla jsem zkusit něco dalšího a protože jsem četla několik velice pozitivních ohlasů na tyto kondicionéry, volba byla jasná.



Biosilk Silk Therapy conditioner (355 ml) - koupíte ZDE za 210 Kč

Balení kondicionéru sice není nejhezčí na světě a cenu designerů by taky asi nevyhrálo, nicméně je plně funkční a to je hlavní. Dávkování pomocí "vycvakávacího" víčka mám ráda, protože produkt snadno otevřete i jednou rukou a poslepu a pak zase pěkně zavřete, aby do něj zbytečně nic nežádoucího nenateklo. Balení je na kondicionér poměrně dost velké a myslím, že jeho cena je k velikosti adekvátní a odpovídající. Když k tomu připočtu to, že kondicionéru stačí maličké množství, vydrží vám tento drobeček vážně dlouho. Musím říct, že tohle je za poslední dobu (konečně) výrazně dobrý kondicionér, který jsem si opravdu hodně moc oblíbila. Možná víte, že kondicionéry z drogerie jsou pro mě tak nějak všechny na stejné úrovni a beru je spíš jako uhlazovače vlasů, tenhle nad nimi ční jako král. Má úžasně hutnou a krémovou konzistenci, za kterou by se nemusela stydět kdejaká maska na vlasy. A to přesně u kondicionérů miluju! Žádná tekutá břečka, co nic neudělá. Tenhle kondiš nahradí i kdejakou tu masku a dá mým vlasům něco víc. Po použití jsou úžasně hebké, jemné a uhlazené. Navíc se i pěkně lesknou a prostě je skoro zbytečné nějaké další masky používat. Plus voní moc příjemně, přesně jako již zmiňovaný olejíček na vlasy. Vážně jsem z něj nadšená a tohle určitě není moje poslední balení! 







No, tak ani dnes nemám co vytknout a z kondicionéru jsem upřímně nadšená. Konečně nějaký, co trochu vyčnívá z davu! Biosilk prostě ví, co vlasy chtějí :)

Máte s tímto kondicionérem zkušenost? Pamatujete si ještě na Biosilk olejíčky? :)



PS: děkuji e-shopu El Nino za poskytnutí produktu k recenzi

23 komentářů:

  1. Na olejíčky si pamatuju a pořád si na ně dělám zálusk, i když ten kondicionér taky vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Biosilk olejíček mám ještě doma, ale moc ho nepoužívám, zrovna dvakrát mi nesedl. Recenzi na tento kondicionér jsem myslím viděla kdysi na blogu Plumfoolery (nebo to byl suchý šampon, nevím) a každopádně mě celkem zaujal. Chci teď trochu změnit vlasovou péči, protože mi přijde, že si moje vlasy na produkty, které používám, zvykly a už to není ono, co to bývalo na začátku. Popřemýšlím o něm.

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že si na olejíčky Biosilk pamatuju, mám ještě jeden malý v koupelně a šetřím si ho.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som veľmi dlho používala kondicionérry rôzne a teraz som si povedala že stop a už asi týždeň nepoužívam vôbec žiadny a chcem vidieť čo to spraví z vlasmi lebo niekedy mám pocit že tie kondicionéry naozaj zjemnia vlasy a lepšie sa rozčesávajú ale mám pocit že sú až moc jemné a náchylné na lámanie potom :/ Neviem, možno to je len moja paramoja ale skúšam :) Ale tento vyzerá skvelo :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  5. Od Biosilku jsem ještě nic nezkoušela, ale kondicionér vypadá na fajn pomocníka :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Olejíček mě moc nenalákal, ale tento kondicionér ano! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kondicionér vypadá slibně, vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Biosilk kondicionér používam a pre moje suché vlasy je ideálny :) Olejček Biosilk je moja stálica v kúpeľni...

    OdpovědětVymazat
  9. Biosilk jsem nikdy moc nemusela, raději mám CHI, ale docela jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  10. A se samponem zkusenost nemas prosim? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj tenhle kondicioner jsem Nezkousela a asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že si jej budu muset koupit....:-)
    Moje dlouhé vlasy by dobrou péči stopto ocenily.
    Je fakt, že spousta kondicionérů, které jsou u nás dostupné, by potřebovala dost vytunit složení.... Používám většinou rovnou masku namísto kondicioneru- aby mi vlasy nepoletovaly a byly trochu lesklé :-) A tohle by mohl být konečně "ten pravý" :-) juchůůůů

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ten na 100% zkusím :) děkuji za tip. Na Biosilk obecně slyším samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zkušenost nemám, ale zní to dobře. Taky nemám ráda ty navoněný "vodičky" z drogerky, co absolutně nic neudělají.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mám ráda hutnější kondicionéry! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak zrovna bohuzel mi biosilk mi vůbec nesedi... s samponem vytiram podlahu a kondicioner mam misto peny na holeni :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já bych ho ráda vyzkoušela, měla jsem kdysi vzorek nějakého biosilku v ladyboxu a měla jsem po něm nádherné vlasy. Teď zkouším vše možné i nemožné, různé kondicionéry, balzámy a masky, ale žádná nevyčnívá z řady :) I když po masce Balea mám teď dost hezké vlasy, ale pro změnu mě z ní svědí hlava :( Takže ten biosilk si asi koupím :)

    OdpovědětVymazat
  18. jejich olejíček jsem nezkoušela, protože bezmezně miluji Orofluido. také nemám ráda kondicionéry typu vodička - když už, tak už! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám jen olejíček a připadá mi, až na vůni, skvělý...takže tohle je více než lákavé.

    OdpovědětVymazat
  20. No vypadá to dobře . Asi jsem nějak nevnímala tu vlnu,takže ne, že bych to v životě neslyšela, někde to okolo mě profrčelo ale nic víc :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Veronika Blinková: bohužel v drogerii k sehnání tato značka není. Nikde jinde než přes eshopy jsem jí nikdy bohužel neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  22. A je to, Rendy! Tvoje slovo proti mojej nerozhodnosti :) Nebola som si istá, či do Biosilku ísť, ale pri najbližšej možnej príležitosti ho kupujem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)