čtvrtek 12. února 2015

Svlíkací Striplac od Alessandro

Gel-laky teď frčí a houfně se rozmáhají zejména sady na domácí použití. Často mi chodí dotazy, zda mám porovnání gel-laků od více značek a teď už můžu říct, že menší porovnání mám. Ráda bych vám ukázala další sadu na domácí použití, tentokrát známý Striplac od značky Alessandro.





Celá Deluxe sada je zabalená v pevném a opravdu pěkném a luxusně vypadajícím kufříku. Uvnitř najdete:

- UV/Led lampu včetně adaptéru
- návod
- zatlačovač kůžičky
- odmašťující polštářky
- pilník
- Twin coat 2v1 (báze a topcoat)
- červený lak v odstínu 27

Navíc mi dorazil i Peel-off Activator (ZDE), který by měl případně usnadnit sundání laku, nicméně doteď jsem ho zatím nepoužila. Lak mi šel pokaždé sloupnout dobře.



Než jsem mohla začít s lakováním, musela jsem ještě sloupnout ochranou fólii ze dna UV lampy a kvůli tomu jsem jí musela trochu rozmontovat. Což mě trochu překvapilo a přišlo mi to zbytečné, fólie by tam podle mě být nemusela. Navíc od té doby, co jsem dno lampy odendala, abych fólii sloupla, je lampa celá taková rozviklaná a dno se trochu pohybuje. Technicky to jejímu používání nijak nevadí samozřejmě, ale nepůsobí to na mě dobrým dojmem, vzhledem k pořizovací ceně této sady.



Přesně tuto sadu se mi na oficiálních stránkách už nepodařilo najít, nicméně nejvíce podobná je tato za 3290 Kč.




Celý postup je velice snadný. Nehty upravíte do požadovaného tvaru, zapilujete, zatlačíte nehtovou kůžičku a poté odmašťovacími polštářky nehty vyčistíte.




Nanesete jednu tenkou vrstvu Twin Coat laku a dáte zapéct na 60 sekund do lampy. Platí, že je lepší lakovat nejdříve 4 prsty a palce spolu až nakonec (abyste si nemusely vykroutit ruku :)




Po zapečení podkladové báze přichází lakování barevným lakem. Jedna vrstva kryje celkem obstojně, ale já stejně dávám raději dvě, aby byla barva maximálně intenzivní a zářivá. Každou vrstvu dáte samozřejmě zvlášť zapéct. Doporučuji opravdu tenké vrstvy barevného laku, aby to na nehtech vypadalo přirozeně a ne jako humpolácké gelovky s tunou gelu navrchu :)



Na závěr jako topcoat aplikujete opět Twin Coat a zapečete. Výpotek poté otřete odmašťovacími polštářky. Gel-lak i po posledním zapčení pořád docela lepí a nebojte se trochu přitlačit a výpotek pořádně setřít. Nemusíte se bát, že by se barva rozmazala, lak je zapečený dobře, jen lepí :)

Gel-lak by měl vydržet až 10 dní a poté ho jednoduše sloupnete. Lak mi držel vážně dobře, dal absolutně neporušený asi 7 dní a potom jsem ho hlavně kvůli odrostům a pár drobným oděrkám chtěla už sundat. Naštěstí se mi zatím nestalo, že by se mi nechtěně nehet sloupnul sám od sebe, což jsem taky občas někde v diskuzích četla. Začala jsem ho sloupávat od lůžka nehtu, kde to jde podle mě snáze. Některé nehty se mi podařilo sloupnout celé na jeden zátah, některé na více částí. Je trochu zvláštní, že lak je na nehtech velice pevný a tvrdý, ale jakmile ho začnete sloupávat, je jak guma. Slupování mi nehty zatím nijak nepoškodilo, je však otázkou, co to udělá třeba za půl roku, za rok. To posoudím až časem. Sadu používám někdy od prosince a zatím dobré. Nehet sice po sloupnutí nevypadá úplně bezvadně nebo jako po odlakování klasického laku odlakovačem, ale pár tahů leštícím pilníkem to srovná.

Četla je spoustu ohlasů na tuto metodu lakování a často se opakoval názor, že lak má tendenci trochu "utíkat" a stahovat se. Někdo musí dokonce zapékat nehty třeba po dvou, protože než by nalakoval všechny 4, tak by měl okraje nehtů bez barvy. Bohužel musím potvrdit, že se mi to stalo a nejvíce to bylo patrné u špiček nehtů. Jako by hned po nalakování byly špičky ošoupané a prosvítala jejich bílá barva. Což osobně nemám ráda a nelíbí se mi to. Nemám problém s tím, že by mi lak utékal do středu nehtů a normálně si nalakuju 4 nehty a pak dám zapéct. Nicméně když už se člověk dělá s gel-lakem, očekává, že budou nehty jak ze salonu a ne, že budou špičky ošoupané jak po týdnu nošení. V tomhle ohledu je pro mě kvalita trochu zklamáním.





Nabídka odstínů je široká a barevně poměrně pestrá. Jejich přehled najdete ZDE a cena za jeden lak je 460 Kč

Ve zkratce některé výhody vs. nevýhody, které podle mě Striplac má:


Výhody

+ krásné balení v bytelném kufříku (díky tomu se celá sada dobře skladuje)
+ snadné odstranění laku bez nutnosti odlakování nebo opilování
+ široká nabídka barev
+ top coat a báze jsou v jednom produktu

Nevýhody

- dostupnost (přes e-shop, na veletrzích nebo 2 stánky v Praze)
- lak má při zapékání tendenci se stahovat do středu nehtu (prosvítají špičky nehtů)
- pro někoho nemusí být forma sundavání laku příjemná a slabší nebo lámavé nehty může podle mě zatěžovat
- cena jednotlivých komponentů sady
- výdrž není tak skvělá, jak jsem očekávala
- delší doba zapékání jednotlivých vrstev




Nabízí se samozřejmě srovnání s obdobnou sadou na domácí použití od Sally Hansen. Abych byla zcela upřímná, u mě vítězí SH na celé čáře. Je pro to několik důvodů:

- doba zapékání je o polovinu kratší a přijde mi, že celá aplikace tak nějak rychleji odsýpá a je skoro rychlejší, než klasické lakování
- SH mi na nehtech vydrží prostě déle a lak nemá tendenci při zapékání "utíkat"
- pořizovací cena je o něco nižší a pokud chytnete v DM drogerii akci, dá se sada pořídit už kolem 2 tisíc
- pro SH můžete do skoro každé DM drogerie, Alessandro je trochu náročnější pořídit, pokud nebydlíte v Praze, kde mají i své stánky

Oproti tomu u Alessandra vidím tu výhodu, že nabízí více odstínů laků a jako top coat a bázi vám stačí jeden univerzální produkt. Pro někoho může být sloupnutí laku lákavé, protože je to rychlé. Otázkou však je dopad na kvalitu nehtů i po delší době používání.

Je vážně těžké říct, kupte si X a Y si nekupujte. Musíte zvážit všechny aspekty a rozhodnout se, co je pro vás prioritní. Pokud tedy vůbec uvažujete o pořízení gel-laku samozřejmě :) Každá ze zmiňovaných značek má své výhody i nevýhody, ale pro mě osobně převažují výhody u sady SH. Navíc pokud někdo argumentuje tím, že je pro něj nákladné pořídit SH sadu, tak u Alessandra už asi tuplem nenakoupí. Striplac je pro mě trochu zklamáním, co se výsledku týče a očekávala jsem asi trochu více.

Zajímal by mě názor někoho dalšího, kdo Striplac vyzkoušet. Co vůbec obecně říkáte gel-lakům? Máte doma nějakou sadu nebo dáváte přednost klasických lakům?



PS: děkuji zastoupení Alessandro za poskytnutí sady k recenzi

43 komentářů:

  1. Já si pořídila sadu gellaku Shellac od CND a nemůžu si to vynachválit, nejdřív mi vydržel tak týden, tak jsem byla zklamaná, ale teď už mi vydrží i slibované dva týdny. Aplikace je taky rychlá, když si vezmu, že při klasickém lakování si dávám čtyři vrstvy. Jen teda vůbec nepouživám barevné gellaky, dám jen topcoat pak basecoat a na to si střídám klasické laky, nevydržím mít jeden lak na nehtech ani týden.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já po těch gel lacích pokukuju už dlouho, ale zatím čekám na názory ostatních, který bude nejlepší. Vyzkoušela jsi i essence?

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem premyslela o SH, ale nakonec jsem si rekla, ze se spokojim s obycejnymi laky :).

    staywithkaterina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem pro aspoň trochu šetrnější lakování, takže používám klasické laky :).

    OdpovědětVymazat
  5. mě odrazuje ta cena a zatím mě skvělost produktu nepřesvědčila o koupi. Přednost proto stále dávám klasickým lakům na nehty

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že tato sada na mě neudělala nejlepší dojem :( Ale zato stále rozmýšlím nad sadou od Sally Hansen. Stále přemýšlím nad poměrem cena:výkon. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá recenze! :) Hodně jsem v poslední době přemýšlela, že si pořídím nějakou takovouto sadu, jenže ty ceny mě opravdu odrazují a zdá se mi, že to má spíše víc nevýhod než výhod...

    OdpovědětVymazat
  8. Diky za recenzi, pro me zrovna aktualni tema. Po nejakem gel-laku touzim, tak sbiram informace... pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. S profesí porodní asistentky si mohu nechat o tak krásných nehtech je zdát :) občas, když mám volno nehty normálně nalakuji :) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Žádnou sadu nemám a bohužel ani neplánuji, protože v nemocnici nesmíme mít nalakované nehty. Ale líbí se mi spíš sada od SH, kvůli tomu, že lak se nestahuje od okrajů nehtu, to by mě štvalo.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, ja jsem si puvod e koupila na veletrhu alessandro. Vyhovovalo mi, ze nemusim na sundavani delat acetonove zabaly, ktere mi delala manikerka. Proto jsem zkusila tohle. Mam problem s tim, ze se mi masti nehty samy o sobe a nedrzely mi ani gelovky - coz je uz co rict. Koupila jsem si plno ruznych barev od jinych znacek a pouzivam je pod basic alessandro. Eni nails cnd nebo dalsi. Chci se ted na veletrhu porozhlednout jeste k nejakych base a top coatech. Jinak alessandro doporucuji.

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujimavy napad, ale za tu cenu to ma dost nedostatkov.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem ted naprosto ohromená gellaky od Essence, sice už firma končí s jejich prodejem, ale jsou mnohem lepší než SH. Stoji 50 a na nude barvu mi stačí jedna 2v1 lahvicka. Jestli je ještě někde potkáš, doporučuji je vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Sada mě zpočátku lákala, ale časem jsem se rozhodla že do ní ivestovat nebudu právě z důvodu toho ,,utíkání" laku. :(
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  15. vyzerá krásne na tvojích nechtíkoch :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Na nehtech vypadá krásně a laky mají opravdu spoustu pěkných odstínů, no ta cena by mě stejně asi odradila :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám doma sadu od EBD a několik jednofázových barevných laků. Za mě spokojenost, vydrží mi cca 10 - 14 dní a že mám stejný lak dva týdny mě netrápí, ba naopak, nenávidím klasické lakování. :) Striplac mám doma půjčený od kamarádky.. Uvidím jak ten mi bude vyhovovat, ale kupovat asi nebudu.. To spíš koupím jednofázové laky či EBD.

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to zajímavě, ale nevím, jestli to stojí za to

    OdpovědětVymazat
  19. Uvažuji o sadě od SH, ale zatím, i kvůli větší investici, zůstávám u klasických laků. Možná časem. Striplac mě neláká.
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. S žádnám gel lakem zkušenosti nemám a ani mě to nijak neláká...normální laky mi s base a top coatem drží dobře.;)

    OdpovědětVymazat
  21. Mám doma sadu SH a jsem nadmíru spokojená. Jen mi právě vadí to, že není tolik odstínů dostupných u nás. To je velká škoda. Nad Strip lakem jsem uvažovala, ale vadila mi cena ( sadu SH jsem měla se slevou za 1900,-) a to slupování, to nevím, nevím.

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se taky hodně stahuje, i když to dělám přesně podle návodu a dala jsem i na rady odborníků.. :-/ a výdrž je u Tebe taky ještě dobrá, já posledně dala asi 6 dní, ale to je fakt maximum :D Zas mě na druhou stranu láká ta barevná škála odstínů.. pořád je to pro mě do práce lepší varianta, než denně přelakovávat.. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, já asi zůstanu u klasických paků, ráda barvy střídám a 10 dní by bylo na mě moc:))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  24. koukám, že není moc o co stát :) popravdě mě to ani neláká.

    OdpovědětVymazat
  25. mně bohužel lak nikdy moc dlouho nevydrží, ale pokud bych si měla vybrat, tak je mi sympatičtější sada od sally hansen i když s ní je asi víc práce...bohužel si ale v nejbližší době nepořídím ani jednu vzhledem k pořizovacím nákladům :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojda,

    já osobně jsem si koupila LED lampu zvlášť, k tomu podlak/nadlak Enii nails a Gabra laky...
    Nosím třeba jen dvě vrstvy podlaku a vypadá to fakt krásně...
    No někdy se mi stane, že se mi odlomí kousek gelu od špičky nehtu, netuším co dělám blbě... Víte někdo?

    OdpovědětVymazat
  27. Já zatím zkušenost s těmito gelovými laky nemám, ale musím říct, že už jsem několikrát přemýšlela o koupi některé sady :)

    OdpovědětVymazat
  28. Moc pěkné barvičky, ale jsem spokojená s klasickýma lakama od Rimmelu a asi u nich ještě nějakou dobu zůstanu :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám se Striplacem výbornou zkušenost a používám ho prakticky pořád už od listopadu. :) Je pravdou, že špičky se stahují hlavně u tmavších odstínů a ty také vydrží na nehtech kratší dobu. Nejraději nosím jemně růžovou barvu a tu mám na nehtech bez jakéhokoliv problému po 14 dní a následně sundavám jen kvůli odrostům. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mám sadu gellaků od Essence, které se právě taky jen sloupnou a jsem s ní maximálně spokojená, takže bych řekla, že je to taková levnější varianta tohoto.

    OdpovědětVymazat
  31. Essence sadu jsem kupovala zhruba před rokem a na používání je fajn. Jsem ráda, že si můžu vybrat jakýkoliv barevný lak z nabídky a UV vrstva je jen spodní a vrchní. A na vyzkoušení ta pořizovací cena taky dobrá. měla jsem na blogu i podrobnou recenzi. Teď jsem zkusila Miracle Gel od SH a jsem zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  32. Používám n-lac a q-lac. Led lampicku jsem si koupila zvlášť. Pokukovala jsem po rocklaku ale je dražší než n-lac. Jinak jsou na stejném principu. Jsem maximálně spokojená. Jen me mrzí, ze jsem je neobjevila dříve. Nechala jsem si dat gelovky. To byla hrůza. Ted mam nehty zničené, ale diky gel lakum sice krátké ale upravené. Za me gel laky rozhodně ANO

    OdpovědětVymazat
  33. Zkušenosti nemám,...myslím, že budu dále věrná klasickým lakům na nehtíky.
    Rimmel a Dermacol to jistí :-)

    OdpovědětVymazat
  34. můžu být jen ráda, že mě podobné věci vůbec neberou.. zatím si bohatě vstačím s pořádnou zásobou klasických laků a dobrým topcoatem :)

    OdpovědětVymazat
  35. Proti gel lakum jsem uz tak nejak z principu zaujata. Za prve jsou tu proto, aby lak dele vydrzel a za druhe, aby manikura vypadala profi. Dle meho jde jen o hazard se zdravim nehtu. Pokud umim poradne nalakovat nehty a udelat si manikuru, dosahnu vydrze klidne i 15 dnu s normalnim lakem a musim jej odlakovavat ne z duvodu poskozeni laku, ale protoze mi uz hodne odrostl.. proste mi to uz za to nestoji :)

    OdpovědětVymazat
  36. Vypada to fakt krasne, ani by me neodradila cena sady, jako cena jednotlivych barevnych laku. Za tu cenu muzu mit tri jine barvy normalniho laku, takze to u me asi zvitezi :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak jsem to celé pročetla. Nemám doma sadu na gel-laky a ani ji zatím neplánuji. Pořízovací náklady mi přijdou vysoké, navíc si myslím, že sama si nehty nikdy neudělám tak hezké, jako je dokáže moje nehtařka. I když jsem gelové nehty nosila 7 let, teď je už 2 roky nemám a lakuju se sama. Dneska se prodávají i laky a topcoaty, co vypadají jako "gelové". Teď zrovna testuji Rimmel a mám ho už 48hod. a na to, že byl víkend, tak stále drží a neošoupaly se ani okraje :) (Slibují výdrž 10 dní, tomu ale nevěřím). Psala jsem o něm před 2 dny u mě na blogu.
    U těchto domácích gel.sad mě prostě odrazuje cena a ta pracnost. Takže já ne. Každopádně článek jsem si přečetla moc ráda.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to mi připadá opravdu jako pálka:(

    OdpovědětVymazat
  39. Mám slabé a trepive nehty. Sadu používám určitě už rok. Žádné poškozeni nehtů se nekoná. Vydrž? 7-9 dni bez poškozeni. Barva se mi do středu nehtů netahuje. Pravda. Stalo se mi to jednou po špatném odmasteni. Jinak ne.

    OdpovědětVymazat
  40. Kdo nepouziva gellaky nebo o ne nema zajem, at sem proboha nepise. Hledam recenze na gellaky a nezajima me, ze pro nekoho to "obycejne laky jisti".
    Stejne tak, kdo nema 2 nebo 3 tisice na cokoliv takoveho, tak sem taky nepiste, to je jen vas problem, proc to jeste potrebujete sdilet ??

    OdpovědětVymazat
  41. Kdo nepouziva gellaky nebo o ne nema zajem, at sem proboha nepise. Hledam recenze na gellaky a nezajima me, ze pro nekoho to "obycejne laky jisti".
    Stejne tak, kdo nema 2 nebo 3 tisice na cokoliv takoveho, tak sem taky nepiste, to je jen vas problem, proc to jeste potrebujete sdilet ??

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den, můžu se prosím zeptat, jak hodnotíte tuto sadu s odstupem času, stále jí používáte? Nebo nějaký tip na práci s laky? Či je to jen otázku praxe? Děkuji moc za odpověď. PB.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)