pátek 6. února 2015

Soutěž o barvy na vlasy Wellaton


Krásné páteční ráno všem! Víkend je za dveřmi a je potřeba vám udělat zase trochu radost :) Mám pro vás soutěž o tyto barvy Wellaton od Welly! Pokud milujete intenzitu a lesk čerstvě obarvených vlasů, jsou tyto barvy přesně pro vás. Tato barva je totiž takové 2v1, protože nejdříve si vlasy klasicky obarvíte a po 15 dnech použijete sérum na osvěžení barvy a díky tomu si užijete prodlouženou sytost a intenzitu barvy.



Každá výherkyně získá 2 balení vybrané barvy Wellaton. Vyhrává celkem 7 čtenářek (odstín 4/0 vyhrávají 3 z vás a zbytek barev po jedné výherkyni)


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Napište do komentáře pod tento článek kontakt na vás a číslo barvy, kterou byste v případě výhry chtěly vyzkoušet (číslo barvy je v pravém horním rohu krabičky ve fialovém kroužku).

Soutěž bude ukončena v neděli 15.2.2015 ve 20h a výherkyně vylosuje random. Výsledky budou jako vždy uveřejněné na facebooku :)








video

Děkuji firmě Procter&Gamble za poskytnutí produktů do soutěže

63 komentářů:

  1. Jéé, ta červená 55/46 je krásná :-)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych vyzkoošela odstín 4/0, kdyby se mi náhodou poštěstilo..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem pod týmto menom :)
    keďže mám tmavé vlasy, tak tú 4/0 stredne hnedú :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala bych si barvu 4/0. Wella je fajn vlasová značka, jen ty obaly mi přijdou fakt retro:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji :)
    Líbí se mi 4/0 :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín 4/0 nebo 4/6 by byl pecka na ty moje vlasy nijake barvy, kterym musim dodavat stavu prelivem :-)
    Sleduju GFC pod Olga Hřibová hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji
    12/1
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ja bych určitě šla do barvy 12/1 :)
    afrydrychova58@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji :)
    Moc se mi líbí barva 12/1
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc by se mi líbil ten červený odstín 55/46 :)
    sulakova.ela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, nejvíce se mi líbí Medium brown, tedy 4/0.:)
    Sleduji
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji :)
    Moc se mi líbí barvička 8/73 :) Zrovna si chci dělat novou barvu :D¨
    catherinewind016@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji a líbil by se mi odstín 4/0 nebo 4/6 :).

    OdpovědětVymazat
  14. 4/0 to je má barva! :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, Sleduji blog jako Easy on the Eye.
    Líbil by se mi odstín 4/0.
    email na gmail.com: easyontheeyeblog

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi 4/0. :) marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem pod menom Monica Rae :)
    Rada by som si vyskúšala 4/6 alebo 55/46.
    monicaraexo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. 4/0 a 4/6 vypadají moc pěkně :)) ale hlavně teda 4/0
    JVernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    No tak asi ta 4/0 :)

    OdpovědětVymazat
  20. 4/0 by slušela moc mojí mamce:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  21. 4/6 je nádherná. Vlasy si barvím poměrně často a tuto barvu jsem ještě nezkoušela! Moc pěkná soutěž. Sleduju tě snad už celou věčnost :D
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji pres gfc jako miska
    barvicka cislo 8/73
    Misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych brala 4/0..;)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvice se mi libi barva 4/6,tu bych rada zkusila.
    janca lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Wellaton jsem ještě nikdy nezkoušela, nechápu proč :) Nejvíc mě láká odstín 4/6 Burgundy, ten vypadá suprově :)
    Sleduji přes GFC jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Rise and shine sleepy heads!!!

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Anna Vágnerová
    barvička číslo 8/73
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Číslo barvy: 12/1. :)

    OdpovědětVymazat
  28. lucillacornwall@gmail.com
    na GFC jako Miquila K
    vypadají lákavě, chtěla bych vyzkoušet blond 12/1, třeba bych konečně nebyla slámově žlutá =)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, ráda bych vyzkoušela odstín č. 4/0
    california50@seznam.cz

    Sleduji jako Cali Fornia :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sledujem cez GFC ako Katarína Kačuriková
    V prípade, ak by som vyhrala tak by som farbu venovala mamine, pretože ja si vlasy nefarbím vôbec. Pre maminu by som vybrala odtieň 12/1 :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Cez GFC sledujem ako: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    a rada by som vyskúšala odtieň 12/1

    OdpovědětVymazat
  32. 55/46
    gfc tento účet :)

    n.princess(zavinac)azet.sk

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  33. mě uchvátili ty odstíny 4/6 nebo 4/0

    pro případ, že by se na mě usmálo štěstí spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. 4/6 je přímo pro mě

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Odstín 4.0 je přesně pro mě :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Barvičky vypadají úžasně, já bych ráda vyzkoušela odstín 4/0 :)
    Sleduji tě jako Dee Em
    email: Denymusilova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  37. Rada bych vyzkousela odstin 4/0- je to presne moje barva :)
    Sleduji te jako Petra Havelková
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Odstín 4/0 by byl pro mě asi ten nejlepší :) Zaujala mě ta jejich nová technologie obnovy barvy po 15 dnech, tak bych chtěla tuhle barvu prubnout :)
    GFC: Sarah
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji-)
    jinak barvy jsou všechny krásné..ale já bych vybrala odstín 4/0
    carmchris@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji jako blázen :-)...GFC i FB.
    4/0 je mé skoro černé nejblíže.
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Mě by se líbil odstín 8/73, pravidelně tě sleduji a děkuji za super tipy :)
    betunka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji pod stejným jménem jako vidíš nahoře:)
    jana.svobodova97@seznam.cz
    Já si vlasy nebarvím, ale chtěla bych to vyhrát pro maminu :)
    Odstín 4/0 :)

    OdpovědětVymazat
  43. Moc ráda bych zkusila 12/1, zatím se své blond vzdát nechci :))
    8/73 by zase bylo super na lehčí experiment a tím i změnu, ale přitom bych u té světlé zůstala..
    No, těžká volba, ale spíš asi tu první :)

    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, mně by se líbila 55/46 Exotic Red.
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Už delší dobou přemyslim nad blond takže bych si vybrala 8/73
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. rada bych vyzkoušela odstín 55/46 :) petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. gfc-Jana Svobodová
    Nejvíc se mi líbí odstín 4/0 :),ale klidně bych zkusila i ten 55/46 :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. 55/46 vypadá krásně.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ta hnědá je nádherná.
    4/0 :)
    email: v.vikovka@seznam.cz

    Moc povedená giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  50. Nejvíce se mi líbí 4/0:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ráda bych zkusila 4/0
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. ahoj pěkné barvy :)
    a sleduji tě přes GFC :)
    líbí se mi barva 12/1

    biky.bikju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. 8/73 je krásna farba, tú by som hned vyskúšala keby je možnosť...:)
    email: pastierovad@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj,nejvíc se mi líví 4/0 zuzana-vodakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj 4/0 je moc pěkná zuzana-vodakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. 4/0 nebo 4/6 ty jsou nej :-) macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. To je super GA, tyhle barvy mě docela zaujaly :-) Ráda bych vyzkoušela 4/6 nebo 4/0 :-)
    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Barvím se červenou, takže 55/46 je jasná volba :)
    Přes GFC sleduji již dlouho.
    imagine.prodigy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)