pondělí 23. února 2015

Soutěž o balíček kosmetiky Flormar

Možná ne všechny z vás tuší, že značka Flormar nenabízí jen laky na nehty, ale i dekorativní kosmetiku. Pokud nemáte poblíž dobře zásobenou drogerii, kde byste některé kousky mohly potkat, mrkněte na jejich e-shop, kde je kompletní nabídka. Nebo si můžete zasoutěžit o tento balíček produktů a trochu oživit vaší kosmetickou taštičku :) Dneska soutěžíte o jeden balíček kosmetiky Flormar, který obsahuje následující produkty:


- lak na nehty Light Summer v odstínu LS10
- tvářenku Terracotta Blush-on v odstínu 40
- lak na nehty Matte v odstínu M06
- Deluxe Multi effect powder v odstínu DM2

Na zbytek nabídky značky Flormar se můžeže podívat v jejich e-shopu ZDE


Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Flormar ČRKLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 23.2.- 8.3.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 8.3.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (23.2 je 1, 24.2 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).



Děkuji společnosti Flormar za poskytnutí dárků do soutěže

73 komentářů:

  1. Další super soutěž.. :) jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Od Flormaru mám zatím jen top coat na nehty, ta tvářenka ale vypadá pěkně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci :) hnilicovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tvářenka bude super na léto... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Super soutěž!
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. skvela sutaz :) flormar mozem...
    danulinka7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Čas od času na to koukám a říkám si, že bych si něco měla objednat...pak si zase říkám, že při příštím průjezdu Olomoucí si klidně můžu zajít přímo do obchodu a ošahat si to (doufám, že se nepletu, a mají tam obchod :D)...takže tvoje soutěž by mě z tohohle bludného kruhu mohla vytáhnout :D
    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ta tvářenka vypadá krásně...já od nich mám zatím jen laky:)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky Ilovemakeup mě v poslední době Flormar hodně zaujal, už jsou koukala na jejich stránky, co bych si tak objednala :D nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Chtěla bych vyzkoušet jejich stíny, prý jsou slušně pigmentované. I ta tvářenka vypadá moc pěkně, tak zkusím štěstí ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Flormar mám obecně dost ráda, tak se těším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Flormar znám...ale nebýt blogů tak by to asi začínalo a končilo u laků na nehty kolem kterých bych asi jen prošla...

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem byla překvapená, když jsem viděla, že jejich obchod vypadá podobně jako Kiko nebo Nyx - že mají i jinou kosmetiku než laky na nehty. Ale těch laků tam teda mají požehnaně.

    OdpovědětVymazat
  14. Zajimava znacka, zkusenost zatim nemam.
    Vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. ten light summer lak som mala v bledozelenej a bol to absolutne najhorsi lak aky som mala. neschol, boli mu treba styri vrstvy, totalne ma nastval ked som ho lakovala :D zato tie matne mam rada :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super soutěž :) zatím jsem od Flormar zkusila jen laky a s těmi jsem byla moc spokojená :)
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ja som bola v tom omyle, že Flormar ponúka len laky na nechty. Z omylu ma viviedla ILoveMakeUp :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Odlajkováno:-)snad budu mít štěstí.
    pav.nik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to taky zkusím :)

    bloggopis@gmail.com

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  20. Flormar znám, ale ještě jsem od nich nic nezkoušela, toto je dobrá příležitost ;)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Super soutěž, snad budu mít tentokrát štěstí :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Flormar byla láska na první osahání =o) do tý doby jsem na to hleděla skrz prsty a nebo radši nehleděla =o) budilo to ve mně dojem trhovců... Ale chystám se tam nakoupit paletku neutrálních matných stínů, hmmm =o)
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Flormar znám, ale ještě jsem neodzkoušela nic od této značky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkný balíček, odlikováno, snad budu mít štěstí
    stepanbaar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. U nás v tetě ho mají a už několikrát jsem po něm koukala, ale nějak mě odradily obaly. I když o něm poslední dobou slyším jen dobré. Dooreen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Flormar miluji, mám jejich oční stíny a jsou asi trilionkrát lepší než sleek:)

    OdpovědětVymazat
  27. FB: Katka Kimi-chan Krchová
    Flormar mám jako značku čím dál tím víc ráda, některé jejich produkty jsou opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  28. Další príma soutěž :)
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Opět super soutěž, ta tvářenka vypadá krásně :-)

    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Kolem flormaru chodím už dlouho. Láká mě akce 2+1 zdarma na laky. A pokud vyhraju, třeba se rozhodnu pořídit i další věci do sbírky :D
    Remiwk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Je super soutez.
    misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Další skvělá soutěž, jupíííí :-)

    OdpovědětVymazat
  33. zatiaľ nemám skúsenosti s touto značkou, mala som len jeden lak na nechty kúpený na dovolenke pri mori, takže sa veľmi rada zapojím :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ta tvářenka nevypadá špatně. Já jsem tušila, že něco mají, občas zkouknu Flormar stojany v Tetě. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Musím se přiznat, že od značky Flormal nic nemám :) chtěla jsem si koupit paletku stínů, ale u nás bohužel nemají tu v hnědých tónech :)
    navíc musím říct, žeto tvářenka vypadá úchvatně! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jé, já vždycky na ten Flormar koukám, jak mají takový ty ostrůvky v obchoďácích. Ale vždycky nevím, co dřív. Mají pro mě možná až velký výběr :D a když zrovna nic nepotřebuju, tak jsem hrozně nerozhodná :-) takže mám od nich jenom lak na nehty.
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Kromě laků jsem zatím nic nezkoušla, líbí se mi obaly, ale zatím jsem neviděla dost recenzí, abych se pustila do testování. Laky jsem si kupovala v Bulharsku doslova za pár korun, tam stál jeden v průměru 26,- Kč na naše, koupila jsem jich poustupně 12 a rozdala... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám od Flormaru paletku očních stínů a jsou fajn, jen škola, že mi nesedí odstín :-/

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělé produkty do soutěže :)
    Like splněn
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  40. Flormar je super, třeba se poštěstí:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Flormar neznám, ale ráda poznám :)
    Meghan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Skvělá soutěž!;)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Od Flormaru jsem měla akorát tužku na oči a byla fajn, bohužel je jen v Tetě a tam moc nechodím :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tyjo flormar me nikdy moc neoslovil ale posledni dobou se o nem hodne mluvi takze by nebylo na skodu ho zkusit :) Ja ho znam jen skrz laky hlavne topcoat ktery znam od tebe :D kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Znám a mám ráda od nich jen laky na nehty (a pořád nemůžu narazit na ten tvůj top coat:-/), tak moc ráda vyzkouším něco dalšího!

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Flormar znám,nic od nich zatím nemám a ráda vyzkouším :)
    catherinewind016@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. super, jdu na to !!dolotinav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Kolem Flormaru jsem v Tetě zatím jenom vždycky kroužila a nic jsem nevybrala, i když na jejich pověstný top coat (i díky tobě :D) si už dlouho brousím zuby.. Stejně tak mě zajímají matné laky a docela i rtěnky :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Pořád kolem Flormaru chodím, ale pořád nevím, co bych měla vyzkoušet abych byla maximálně spokojená, líbí se mi většina věcí :)

    OdpovědětVymazat
  51. Slintám.. Dekorativka mě od Flormaru láká kupodivu ještě víc, než laky, kterými jsou proslavení :))

    OdpovědětVymazat
  52. Děkuji za super soutěž,
    Flormar má dobré stíny, zkoušela jsem i jeden make-up...a zatím spokojenost:-)
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Nemám od Flormalu nic, tak třeba se mi naskytne možnost vyzkoušet :) kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. paula.kulichova@gmail.com
    Mala som od inch jeden lak zatiaľ a bola som spokojnáá. :)

    OdpovědětVymazat
  55. Flormar je super! Lea. lest4004@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, zase další super soutěž. Ty teda jedeš ☺ ...jinak od Flormaru zatím nic nemám, ale mají super stíny, linky a rtěnky, tak snad brzy něco koupím. dracek2205@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Moc pěkné věcičky v soutěží! macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Hezká soutěž, pravda, ze od Flormar znám jen laky... :)

    OdpovědětVymazat
  59. Třeba se na me úsměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  60. :D dobre takze tuto sutaz by som konečne mohla vyhraatt
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Jů, matný lak! Všechny ty věci vypadají skvěle, ale lak mě láká nejvíc :)
    night.fury17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Matné laky miluju :-) nemám teda žádný čistě matný, ale matný krycí od OPI, který krásně zmatní...a o FLORMARU čtu v poslední době strašně moc, pořád se chystám něco si pořídit a pořád nic :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Krásne ceny! :) Určite sa zapojím. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Flormar mam rada, skvela kosmetika za par korun. tanya011@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. lucy0077@seznam.cz
    zkušenost nemám a ráda bych to chtěla vyzkoušet
    na fb sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  66. Super výhra, držím si palce :-)
    email: natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Flormal jsem jeste nezkousela
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)